home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #13 - Around The World - CD Puerto Montt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #13 - Around The World - CD Puerto Montt  (Læst 6837 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Around The World - Sutton United
« Svar #15: 22 Apr 2014, 18:17 »



STARTEN PÅ ET NYT EVENTYR – I CHILE; 21. juli  2015
Lige så snart jeg kom ud på markedet som arbejdsløs søgte jeg job i de tre klubber der søgte manager. Hviderussiske Minsk, kinesiske Beijing Guo’an og brasilianske Sao Caetano. Det gik mindre godt. Jeg fortsatte med at lede i alle klubber der søgte manager, det var en god sjat klubber, men der skete ikke det store. Blev tilbudt jobinterviews hos Oxford City og  Lincoln City. Det gad jeg ikke, vil væk fra England.

Den 24. juni  blev jeg tilbudt et jobinterview hos Hajdúböszörményi TE. Selvom jeg nok aldrig ville komme til at udtale det navn korrekt, så håbede jeg meget på at få jobbet i ungarske 2. Division, som ligger omkring 50 pladser højere end Skrill N/S på ”omdømmelisten”. Interviewet endte resultatløst desværre. Så måtte søge videre. D. 10 juli blev jeg tilbudt et jobinterview af CD Puerto Montt fra Chilenske 1. Division B. Så, en 11 dage efter fik jeg jobbet og skal spille defensiv fodbold, direkte fodbold og købe unge spillere til førsteholdet. Det eneste jeg har tænkt mig af de 3 er den sidste. Jeg var ret desperat efter et job, så jeg sagde bare ja til alt hvad de ville. Men vi må se hvordan det går, da allerede om 1 dag, så, får jeg min managerdebut.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - Around The World - CD Puerto Montt
« Svar #16: 24 Apr 2014, 17:02 »



STARTFASEN; 23. december  2015
Det første jeg gjorde da jeg kom til klubben var at hente to talentspejdere og en assisterende manager, da jeg var det eneste personale i klubben, sammen med bestyrelsesformande n ved min ankomst i klubben. Men jeg hentede tre uprøvede Chilener. Som indtil videre har gjort et godt stykke arbejde. De har fundet nogle gode spillere og den assisterende manager har klaret det som det skal klares.

Min første kamp for Puerto Montt var i Copa Chile mod Naval(Chi). Naval vandt 1-0, hvilket egentlig var okay, da det var min første kamp. Dette betød at Puerto Montt røg ud af Copa Chile, hvilket betød at ligaen nu startede. Ligaen er delt op i to faser, startfase og slutfase. Har stadig ikke helt forstået meningen med det, men det kommer nok på et tidspunkt. Men i 1 kamp var det mod den medieprognoserede 1 plads Union Española. Vi vandt 2-1, hvilket var perfekt, da vi var medieprognoseret 6 plads og Union Española var en klar favorit. Ellers har det været været en acceptabel startfase i ligaen. Startfasen er slut nu efter 19 kampe. Vi sluttede på en 8 plads med 27 point. 8 sejre, 3 uafgjorte og 8 nederlag. Men lige nu kører klubben på en 5 kampes ubesejret stime, hvor der også er en venskabskamp indblandet. Men har valgt at tælle den med, da det var et hold fra den bedste liga i Chile.

I slutningen af Oktober begyndte det hele at se lidt sort ud, da den bedste angriber blev købt fra klubben (blev nødt til at sælge ham på grund af utilfredshed og dårlig økonomi), men ikke nok med det så blev Marco Olea blev skadet i en 4-5 uger. Dette gjorde at det så ret sort ud i forhold til at ikke slutte ved nedrykningsstregen. Hvilket også var grunden til en stime på 4 uden sejr. Men så lagde jeg mærke til at César Cortes kunne spille flere positioner (de er meget fleksible i Chile), han gjorde at ikke alle 4 kampe blev tabt, sådan at da Marco Olea kom tilbage, så var der stadig en smule god morale tilbage i klubben og Marco Olea var klar til at bombe mål ind. Dette skete så ikke, da både César og Marco er delte topscorere i klubben med 6 mål. Men en hel masse andre spillere har tilgengæld scoret mål, dette har så gjort at vi er i en god stime og moralen er meget høj, sådan at vi er klar til at slå hul på slutfasen, der starter når vi går ind i det nye år.

· KAMPPROGRAM
· TABELLEN
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010