home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #13 - Around The World - CD Puerto Montt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #13 - Around The World - CD Puerto Montt  (Læst 6783 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#13 - Around The World - CD Puerto Montt
« : 14 Apr 2014, 18:48 »

AROUND THE WORLD

INTRODUKTION
Denne blog vil ikke helt være ligeså festlig, som den linkede sang, men jeg håber den bliver god for alles vedkommende.

Sidste gang jeg lavede en blog, var det ”The Continental Challenge” for omkring 2 år siden. Der gav jeg mig selv den challenge at
få et trofæ på hvert kontinent, det var alt for nemt og jeg ”vandt” den også lidt for tidligt. Der var min erfaring også på professionel fodboldspiller. Men denne gang er den på serie-6 spiller. Så forhåbentlig bliver det en del sværere. Den gang var det også FM 2011, som er helt klart i min mening det bedste FM der har været og helt klart også det jeg har spillet mest. Men nu giver jeg et forsøg med en blog i FM 2014. Hvor det er en lidt anderledes challenge.

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer kan huske Lutz-Pfannenstiel Challenge. Men det er sådan set den jeg har sat mig i gang med. Har lavet mig selv og sat mig selv som serie 6 spiller. Min virkelige erfaring inden for fodbold er endnu mere slatten, men sådan må det være. 

Mit mål er egentlig ganske enkelt (og meget ambitiøst) at blive nr. 1 på Hall of Fame. Så nu er det bare ud og lede efter den første klub!

Involverede ligaer
 



AROUND THE WORLD
Stockport County FC 5. juli 2013 - 5. november 2013
Sutton United 18. november 2013 - 26. april 2015
CD Puerto Montt 21. juli 2015 -

UPDATES
1. Klubvalg
2. Dårlig start
3. LOL
4. Tilbage til England
5. Nederlag på stribe
6. Endelig slut
7. Sommerpausen
8. Jamie Taylor
9. Dumme karantæner, dumme resultater
10. Lidt for aggressive
11. Tak for fish&chips
12. Starten på et nyt eventyr - i Chile
13. Startfasen

« Seneste Redigering: 24 Apr 2014, 17:03 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Around The World
« Svar #1: 14 Apr 2014, 19:53 »



KLUBVALG; 1. Juli 2013
Jeg kom ud på markedet som arbejdsløs og med det samme søgte jeg job i alle klubber der manglede en manager, det var lige over 50 klubber. Hvor det så endte med at være 7 klubber der henvendte sig til mig. Hvor mine favoritter var Chungju Hummel og Stockport County. Det var et virkelig svært valg for mig.

Så det endte med at jeg gik ind på random.org og sagde, hvis der kom et tal under 50, så ville jeg være Stockport County. Over 50, så ville jeg være Chungju Hummel i K-CHALLENGE. Tallet 9 kom frem, og derfor måtte jeg nu blive manager i Stockport County i engelske Skrill North. Som manager for Stockport vil de have mig til at spille defensiv fodbold, selvom jeg er stor fan af at spille offensiv fodbold, så må jeg tage udfordringen op.
Efter et hurtigt kig på truppen, så skal der hurtigt investeres i en målmand, inden sæsonen går i gang 17. August. Men da økonomien er fantastisk (DKK 3.036.966) så burde det ikke være noget problem, slet ikke med en lang preseason forude.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2014, 22:54 af Tuxtla » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Around The World - Stockport County
« Svar #2: 14 Apr 2014, 20:28 »

Spændende challenge. Jeg vil prøve at følge med her Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 - Around The World - Stockport County
« Svar #3: 15 Apr 2014, 22:49 »


 
DÅRLIG START; 15. Oktober 2013
Jeg blev sindssyg frustreret og var lige ved at slå et hul i min computer i starten af denne sæson. Fordi mit spil crashede efter jeg havde spillet en 15 kampe i ligaen og lå på en 4. Plads. Hvilket gjorde at jeg skulle starte forfra fra preseason af. Efter det gik det ad helvede til. Jeg blev så sur at jeg på et tidspunkt måtte slukke min computer og gå en tur med min hund. Jeg har fyret virkelig mange spillere, bare i frustration over hvor dårligt de spillede kampen før. Jeg prøvede nye taktikker, prøvede alt. Intet fungerede, for hvad der før crashet, virkede som et supergodt hold. Jeg hentede nye spillere fra fri transfer bare i frustration over at intet fungerede.

Men så satte jeg mig ned, tog en dyb vejtrækning. Satte Concerning Hobbits på og sagde til mig selv. Nu tager jeg mig sammen – det hjælper ikke at hente så mange nye spillere hele tiden. Men hentede alligevel to nye spillere. Det var op til kampen mod Gainsborough. Jeg ændrede lidt i den taktik, som ellers havde fungeret så godt inden crashet. Tænkte nu skal der ske forandring. Så kom kampen mod Gainsborough. Holdet tabte 1-0. Endnu gang spillede de elendigt. Jeg var ved at give op.

Så tænkte jeg. Nu gider jeg ikke spille defensiv fodbold længere. Vi går all-in på offensiv fodbold og der var tydelige forbedringer i næste kamp mod Vauxhall. Så mod Stalybridge vandt vi vores første kamp i denne sæson. Jeg var henrykt. Nu har vi så lige spillet vores 12. kamp i ligaen, hvor vi vandt 7-2 mod Barrow, fuldstændig vanvittig kamp. Så nu ser det ud til at vi har vendt skuden. Min jobstatus er meget usikker, men forhåbentlig kommer det til at gå bedre.

Kampprogram.
Ligatabel.
Dårligste selvmål nogensinde mod Worchester?
« Seneste Redigering: 16 Apr 2014, 00:10 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Around The World - Stockport County
« Svar #4: 16 Apr 2014, 01:26 »



LOL; 5. November 2013
Direkte efter kampen mod Barrow, så ventede vores kamp mod Chester i FA Cuppen, hvor vi tabte 5-0. Så fik jeg et ultimatum, hvis vi ikke vandt næste kamp, så ville jeg blive fyret. Det var ingen nem kamp, der var den næste kamp. Det var mod AFC Telford, en af favoritterne til oprykning. Vi startede med at føre 1-0, så scorede Telford. Vi scorede til 2-1, men det betød ikke det store fordi inden 2. halvleg kom Telford og førte 3-2. De scorede så til 2-4, vi fik hurtigt reduceret til 3-4. Men i det 85. minut laver en af de idiotiske forsvarsspillere på holdet et tåbeligt straffespark og løbet var kørt. De scorede til 3-5, hvilket betyder jeg må ud i den arbejdsløse ørken, for at finde mit nye job.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2014, 01:29 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 - Around The World - Stockport County
« Svar #5: 16 Apr 2014, 11:59 »



TILBAGE TIL ENGLAND; 18. November 2013
Jeg behøvede ikke engang forlade England for at finde en ny klub. Hurtigt efter min fyring så jeg at jobbet i Sutton United var ledigt. Fik jobinterviewet med det samme, og der gik ikke lang tid før de henvendte sig til mig.
De ligger på en 14 plads i Skrill South. Stockport County ligger i Skrill North (de er ikke bedre uden mig). Det bliver spændende at se om jeg kan prøve at blive fyret i både Skrill South og Skrill North, fordi at Suttons forventninger er sådan set at jeg skal vinde ligaen. Men de ønsker jeg skal spille direkte og offensiv fodbold – det skal nok lykkes! Ud fra første kig ser truppen dog ikke særlig lovende ud, og lønnen de betaler alle spillere, er alt for høj.
I det mindste er min første kamp mod et hold som ligger i 7.division på hjemmebane.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Around The World - Stockport County
« Svar #6: 16 Apr 2014, 17:04 »



NEDERLAG PÅ STRIBE; 15. Marts 2014
Bestyrelsen nåede lige at blive usikker op til kampen mod Hayes & Yeading, hvor de blev lidt gladere, da vi vandt 5-0.  Men så gik det ned ad bakke og det gik langt ned ad bakke. Det blev mere frustrerende for hver kamp, fordi lige meget hvad jeg gjorde, så hver gang efter vi havde scoret, så scorede det andet hold. Det gjorde det nærmest umuligt at vinde en kamp.  Grundet dette problem med scoringerne, så hjalp det heller ikke at den uden tvivl bedste angriber i klubben Andy Mangan blev skadet hver tredje kamp. Han scorede to-tre mål i to kampe og blev skadet i lang tid og den bedste central midtbanespiller i klubben Lee Sawyer blev ved med at få rødt kort og den bygger videre for hver gang man får rødt kort i Skrill South. Så fx hans 4 røde kort, der er han ude i 4 kampe – hvilket er det punkt han var nået til.  Lee Sawyer var ikke den klogeste mand i truppen, da han blev overrasket over at jeg hver gang gav ham en to ugers lønbøde.

Men så blev Andy Mangan frisk og Lee Sawyer kom tilbage fra karantæne, holdet var klar til en kamp mod Chelmsford. Siden kampen mod Hayes & Yeading hvor vi vandt 5-0, havde vi ikke vundet en eneste kamp. Frustrerende, men jeg måtte ikke give op. Skulle overkomme denne udfordring. Det så også ud til at gå godt efter 64 minutter scorede Lee Sawyer. Men som det ahr været i hele sæsonen, scorer modstanderen lige bagefter. Kampen endte 1-1. Nu lå vi på en 17. Plads. Tilliden for mig forblev meget usikker. I den næste kamp mod Basingstoke, følte jeg at nu måtte der ske noget. Det gjorde der også, vi vandt 1-0, selvom to spillere blev skadet og en fik rødt kort. Alt hvad det handlede om nu, var bare at holde ud til slutningen på sæsonen uden at blive fyret. Sådan at jeg kunne lave en stor forandring på holdet i sommerferien, sådan at vi kan kæmpe om oprykning i næste sæson.

· KAMPPROGRAM

« Seneste Redigering: 16 Apr 2014, 17:08 af Tuxtla » Logged

Samsund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #5 - Around The World - Stockport County
« Svar #7: 16 Apr 2014, 18:57 »

Dejlig blog med de mindre ligaer hvor man ikke bare vinder alle kampe og rykker op konstant. Keep it up!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 - Around The World - Stockport County
« Svar #8: 16 Apr 2014, 22:51 »

Dejlig blog med de mindre ligaer hvor man ikke bare vinder alle kampe og rykker op konstant. Keep it up!


Takker og bukker.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Around The World - Stockport County
« Svar #9: 16 Apr 2014, 22:52 »



ENDELIG SLUT; 5. maj 2014
Endelig er sæsonen slut. Efter den første sejr i meget lang tid mod Basingstoke. Manglede der 8 kampe af sæsonen. Vi havde lige vundet 1-0 mod Basingstoke. Jeg tænkte nu kommer det til at gå godt, vi kommer op til oprykkerne i de sidste 8 kampe. Det var lidt for ambitiøst. Da vi sluttede på en 14. plads, men med 15 point ud af 24 mulige i de sidste 8 kampe, så det var en helt i orden slut på sæsonen. Vi kom ind i en god stime, hvor vi havde vandt 4-5 kampe, og var endda ubesejrede i 6 kampe, men så smed vi en føring væk imod Ebbsfleet. En kamp der mindede om meget af sæsonen. Vi smed det hele væk og lod dem komme for nemt ind og score. Samtidigt med at vi havde mest boldbesiddelse og flest skud på mål.

Nu venter der en meget lang preseason, hvor jeg forhåbentlig kan få hentet nogle nye spillere og kommet væk med nogen af de gamle og dyre spillere der er i klubben. Der er bare et problem med klubben. Økonomien er virkelig dårlig. Hvilket betyder de nok mindsker lønbudgettet en del. Men det skal nok gå, vil se om jeg ikke kan få skaffet en moderklub, så der kan lejes nogen spillere. Lige meget hvad kan det her hold, kun blive bedre. Men inden jeg begynder at planlægge for meget, så udløber min kontrakt den 30. juni og min tillid er ikke særlig god...

Det skal så lige siges som en sidste kommentar til den her sæson. Stockport har ikke klaret det bedre uden mig overhovedet. De sluttede på en 18. plads, så tak for fyringen Stockport.

· KAMPPROGRAM
· TABELLEN
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Around The World - Stockport County
« Svar #10: 17 Apr 2014, 10:44 »



SOMMERPAUSEN; 15. august 2014
Lige da alle spilleren var taget på ferie, så kom der et konstortium og overtog klubben. Dermed fik de styr på økonomien. Hurra! Nu så alt lige pludselig lysere ud. Da jeg så fik tilbudt en kontraktforlængelse. Så blev jeg glad, og begyndte at lave store planer for det her hold.

Jeg begyndte med at lade være med at fornye kontrakter med en 6-7 spillere. Dette lettede meget i lønbudgettet, så der kunne hentes mange spillere ind. Hvilket der også blev gjort.  Nede i forsvaret er der blevet hentet stærkt ind, ikke kun til start-11’eren, men også til bænken. Den første der blev hentet var Adam Bailey-Denis, han kostede næsten ingenting i lønbudgettet, da han kun skulle have 7k pr måned, hvilket ikke er særlig meget når han kommer til at starte i central forsvaret. Efter det blev Richard Rose, da han både kan spille venstre back og højre back, så vil han være den perfekte reservespiller, men han kommer højst sandsynligt til at spille fast på enten højre- eller venstreback. Udover de to forsvarsspillere, så hentede jeg også Clovis Kamdjo, Ryan Brett og Gavin Hoyte. Tre spillere, der kan bruges fleksibelt på et par pladser, men som også kan komme til at starte i start-11’eren. Nu må vi se om nogen af dem flopper totalt.

Jeg blev meget ked af det d. 30 juni, fordi der skulle jeg sige farvel til en virkelig god målmand: Jason Brown. Han ville ikke forlænge med klubben, og det ville anden målmanden heller ikke. Så der skulle hentes målmænd, det skete relativt hurtigt, fordi jeg skulle være klar til venskabskampene. Jeg hentede James Shea og Freddy Hall. To ikke særlig dyre herrer, der forhåbentlig kommer til at vise sit værd for klubben. Ikke nok med at der blev hentet en masse spillere ind, så blev Colchester i Sky Bet League 1 min nye samarbejdsklub, og de tilbød mig brugelige spillere. Havde lidt håbet på en Premier League eller Championship klub, men havde ikke regnet med at en Sky Bet League 1, havde så dårlige spillere at tilbyde mig, kan ikke bruge det til noget som helst.

· VENSKABSKAMPENE
· TRANSFERHISTORIK
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 - Around The World - Stockport County
« Svar #11: 17 Apr 2014, 14:58 »



JAMIE TAYLOR; 2. oktober 2014
Årets første mål i ligaen kom efter 20 sekunder i kampen mod Bury Town i en kamp der endte 1-1. Vi havde mange spildte chancer i den her kamp, så i næste kamp valgte jeg at starte Jamie Taylor i stedet for Andy Mangan. Det virkede som en god idé, da Taylor scorede et hattrick. Efterfølgende blev Jamie Taylor ved med at score mål og er nu oppe på 15 mål i 10 kampe. Hvoraf 13 af dem er i ligaen, hvor han er delt topscorer. Som en lille tilføjelse har han lige fået Månedens Spiller i Skrill South, med en gennemsnitsbedømmel se på 8.50 i 4 kampe, hvor han har scoret 8 mål.

I FA Cuppens 2. kval runde mødte vi de samme som slog os ud sidste år, da jeg lige havde overtaget klubben: Canvey Island. Sidste år vandt de samlet 5-1. Denne gang vandt vi samlet 4-1. I næste runde er det Shoreham der venter.

Vi har spillet meget godt i ligaen i forhold til sidste år. Og scoret mange flere mål. En stor grund til det har været, at Jamie Taylor har spillet fremragende. Men vi lukker stadig mange mål ind, hvilket er grunden til at vi taber nogle kampe. Men en 4. plads er helt i orden, taget i betragtning af 14. plads sidste år. Vi ligger på en 4. plads  med 16 point, men den er overhovedet ikke sikker da der kun er 3 points forskel mellem 13. pladsen og 4. pladsen. Hvilket gør at bare en dårlig stime på en 3-4 kampe, kunne få en til at komme ned i den nederste halvdel af tabellen. Forhåbentlig fortsætter vi på samme måde som vi kører i øjeblikket, resten af sæsonen.

· KAMPPROGRAM
· TABELLEN


Årets mål?
<a href="http://www.youtube.com/v/fdrAOYON9uk?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;/object&gt;&lt;div style=&quot;font-size: 0.8em&quot;&gt;<a href=&quot;http://www.tools4noobs.com/online_tools/youtube_xhtml/&quot; target=&quot;_blank&quot;>Get your own valid XHTML YouTube embed code</a>&lt;/div&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/fdrAOYON9uk?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot; /&gt;<br />&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &lt;/object&gt;&lt;div style=&quot;font-size: 0.8em&quot;&gt;<a href="http://www.tools4noobs.com/online_tools/youtube_xhtml/" target="_blank">Get your own valid XHTML YouTube embed code</a>&lt;/div&gt;</a>
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Around The World - Sutton United
« Svar #12: 20 Apr 2014, 10:34 »



DUMME KARANTÆNER, DUMME RESULTATER; 30. december 2014
Efter at have tævet Shoreham 5-2, så skulle vi i fjerde og sidste runde af kvalifikationen til Fa Cuppen møde Dag & Red, som ligger på en af de øverste pladser i Skrill Premier, så det var en svær kamp vi skulle spille. Men alligevel kom vi foran 2-0, hvorefter Richard Rose fik rødt kort… I anden halvleg, reducerede Dag &  Red til 2-2 på 2 minutter.. Richard Roses dumme røde kort viste at have en stor betydning alligevel. Kun 10 minutter senere, scorede de så til 3-2. Nu begyndte det at føles som om løbet var kørt. Det var det også kampen endte 3-2. Det eneste jeg havde at sige efter kampen var: ”Nyd bøden Richard”.

Som jeg sagde tidligere, så var det bare en lille dårlig stime, der kunne gøre så man faldt langt ned. Lige nu ligger vi på en 9 plads, grundet en nederlagsstime på 3 kampe, som vi er i gang med lige nu. Jeg forstår ikke hvad der sker. Samme taktik, alting. Lige pludselig vælger ALLE spillere bare at lave ingenting. Jamie Taylor stopper med at score mål. Alle spillerne begynder at lave dumme frispark, og nærmest beder dommeren give dem kort. I de seneste 3-5 kampe, tror jeg der har været et gennemsnit på 1 rødt kort og 4-5 gule kort. Dette er sindssyg frustrerende, forhåbentlig bliver det bedre i fremtiden.

· KAMPPROGRAM
· TABELLEN
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Around The World - Sutton United
« Svar #13: 20 Apr 2014, 14:37 »



LIDT FOR AGGRESIVE; 8. marts  2015
 Den 7. marts realiserede jeg endelig efter lang tid, at jeg måske burde spille mindre aggresivt. Da klubben både havde fået flest gule kort og flest røde kort i den her sæson. Det går ikke helt, da vi hele tiden har en spiller der har fået karantæne. Lee Sawyer er tilgengæld den værste, han har fået 3 røde kort indtil videre. Hvilket betyder at da han fik sit røde kort i den seneste kamp mod Gosport (som har verdens sejeste logo), så fik han 3 kampes karantæne. Hvilket svækker os en del, da han sådan set har været vores næstbedste central midt i hele sæsonen. Calvin Kamdjo har lige været en tand bedre.

Men altså, lige nu, så ligger Sutton United på en 8. plads med 51 point. Op til 5 pladsen er der 5 point. Jeg tror stadig på vi kan nå slutspillet, da der er 8 kampe tilbage, og det er hold der er til at overkomme, hvis spillerne bare gider tage sig sammen(!). Vi vinder eller spiller uafgjort mod de øverste hold, hvilket er perfekt, men så taber vi mod fx et hold som Gosport, som kæmper om nedrykning. I det mindste er det gået bedre i starten af 2015 end i slutningen af 2014, hvor jeg var tæt på at fyre alle spillere, og starte et helt nyt hold op. Hvilket ikke havde gået godt – på nogen måde.


· KAMPPROGRAM
· TABELLEN
· DE SCORER FLOTTE MÅL I SKRILL SOUTH

« Seneste Redigering: 20 Apr 2014, 17:59 af Tuxtla » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - Around The World - Sutton United
« Svar #14: 20 Apr 2014, 18:12 »



TAK FOR FISH&CHIPS; 26. april 2015
Vores vej mod oprykning, startede mod Gloucester, som lå på en 20 plads dengang. Det var en fantastisk kamp, hvor alle præsterede godt og det førte til en  og den elendige Emanuel Akiotu scorede sit første mål for klubben. Blev nødt til at bruge ham, da de to kæmpe idioter Lee Sawyer og Jake Callagher var ude med karantæne. Nu var vi på 7 plads, tre point bag 5. pladsen. Næste kamp var mod Staines, som lå på 16 plads. Vores højre midt Josh Barton havde fået et slag i den tidligere kamp, så han blev ikke klar til kampen. Så blev nødt til at. Bruge. Emanuel Akiotu (øv). Samtidigt kunne vi ikke bruge Jake Callagher, som efter at have karantæne i 2 dage, bliver skadet til træning. Idiot. Så nu måtte jeg sætte en forsvarspiller på central midtbanen. Dårlige afslutninger , kæmpe afbrændere og annullerede mål gjorde at den her kamp blev 0-0. Der mistede vi 3 vigtige point, men lå stadig på 7 plads. Dog var det nu 5 point efter 5 pladsen.

I den næste kamp mod 10 pladsen Hayes & Yeading var vi meget dårlig stillede. Begge central forsvarer og begge central midt var væk og højre midtbane. Denne kamp ville blvie meget svær. Vi blev nødt til at stille med kun 3 på bænken. Men med 3 mål af Jamie Taylor, så kunne det ikke gå galt og det blev en sikker 3-1 sejr. Nu lå vi stadig på 7 plads, men kun med 2 point op til 4 pladsen (!). Så var det ”den nye” 10 plads AFC Hornchurch der stod for tur. En kamp som vi vandt 1-0, hvilket gør at nu lå vi på 5 pladsen. Nu skulle den bare holdes hele vejen til slut! Allerede 2 dage efter skulle vi spille mod Bromley på udebane. Et ekstraordinært mål af Jamie Taylor reducerede kampen til 1-1. Vi lå stadig på 5. plads men á point med Concord Rangers og Dover et point efter. Det bliver en tæt kamp.

Nu var der 3 kampe tilbage. Bath, Basingstoke og nok kampen om 5 pladsen; Concord Rangers. Bath kampen endte 2-2. Det gjorde ikke det store, så længe vi bare vinder de næste to kampe. Da Concord Rangers vandt sin kamp mod Dover, hvilket smed Dover væk fra kampen om 5 pladsen, så var det super vigtigt at vi vandt over Basingstoke. Da Basingstoke førte 2-0 efter 30 minutter, så var der ikke så meget håb for oprykning med Sutton United, men vi gav ikke op. Da de så scorede til 3-0, var det lidt noget lort. Fordi så blev det pludselig meget svært at komme tilbage. Men i halvlegen skiftede jeg 3 spillere ud og håbede på et mirakel. Men der skete ikke noget. Basingstoke vandt 3-0 og nu var vi ude af kampen om oprykning og helt nede på en 8 plads. Det kunne jeg ikke acceptere, så jeg håbede det bedste i kampen mod Concord Rangers. Kampen endte 1-1. Hvilket gør at vi sluttede på en 7. plads.

Dette var så slutningen på den her sæson, blev lidt skuffet over at vi ikke kom i slutspillet, desværre blev det kun til en 7. plads, da vi kun formåede at få 3 point i de sidste 4 kampe, men holdet er blevet klart forbedret siden jeg overtog dem sidste år på 14 pladsen. Jamie Taylor har bombet mål ind i den her sæson. Desværre manglede han 1 mål for at blive topscorer. Men 31 mål i ligaen er acceptabelt. Men det var så slutningen på min karriere i Sutton United, da jeg vil drage videre ud i verdenen og bare generelt væk fra England.


· KAMPPROGRAM
· TABELLEN
· MANAGERHISTORIK
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010