home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Middelmådighedens højborg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Middelmådighedens højborg  (Læst 24625 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
Middelmådighedens højborg
« : 01 Apr 2014, 16:04 »



1. Don't call it a comeback

But I'm back like herpies. Velkommen til min blog om fyrstendømmet Monaco. Jeg kan egentlig ikke lide Monaco, men jeg har alligevel valgt dem, så jeg har en undskyldning for at kalde mig selv fyrste. Hvis jeg, når jeg engang bliver voksen, selv kan vælge, hvad jeg skal være, så ligger fyrste højt på min liste. Rigtig højt. Måske starter jeg i det små. Køber lidt jord i Scotland, så jeg kan kalde mig selv for Lord og arbejder mig videre derfra. Hvem ved? Det var vist også et sidespor.

Længe gik jeg med den plan, at jeg ville blogge om Liverpool og mit forsøg på at få dem til at gå konkurs, men hvor er det sjove i noget, der allerede er blevet gjort? Desuden ville det næppe falde i god jord, da 75% af verdens befolkning er Liverpool-fans. I stedet skiftede jeg på sidstedagen over til Monaco.

Jeg har ingen retning med bloggen. Jeg tror egentlig bare, at jeg vil skrive, når der sker noget nævneværdigt i mit spil. Første rigtige update kommer engang i aften. Skal liiiige hjem til mor og spise og have vasket tøj, men derefter er jeg klar til at spille indtil 21, hvor jeg går i seng. Sidst, men bestemt ikke mindst, skal der lyde en stor tak til LAge/Vinokourov for at jeg må bruge hans Wozzy-banner.

Oh, og som altid: I suck - so expect lulz.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2014, 18:11 af Giannis Antetokounmpo » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #1: 01 Apr 2014, 19:46 »



2. Mo' money mo' problems

Mødet med bestyrelsesformande n gik let som en leg. Vi snakkede, og det eneste jeg skulle love ham var, at jeg kun købte stjerner, som kun Monaco fortjente. Jeg indvilligede, og han gav mig 455 millioner i transferpenge. Dog måtte jeg også love, at vi vandt ligaen i første sæson, men det er en mindre detalje. Her tænkte jeg, at jeg havde været smart. Da jeg snakkede med spillerne, sagde jeg, at CHL var a-okay, men Radamel, den luder, blev hella mad, og nu er hans morale helt i bund. Måske skulle jeg sælge ham? Ingen over klubben, som Per Doktermand engang sagde.

Moving on. 5 dage efter transfervinduets åbning er pengene sluppet op. Jeg vil enndu ikke sige, hvem der hentet, men jeg kan godt afsløre, at vi snakker Galacticos. Jeg spurgte ham den rige, om jeg ikke kunne få flere penge. Min argumentation: Flere penge = flere Galacticos, men han sagde, at vi skulle overholde FFP-reglerne. Troede egentlig ikke, at det stadig var en ting, men åbenbart. Som I kan se nedenfor går det strålende i FFP-sammenhæng.

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #2: 01 Apr 2014, 20:34 »

Det at du har en dame i dit banner, er rigtigt godt.
Jeg er stor fan.

Og godt arbejde med FFP reglerne. Også stor fan på det område.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #3: 01 Apr 2014, 21:00 »



3. Dream Team

På ganske få dage har jeg fået samlet et vaskeægte Dream Team. Hver spiller er nøje udvalgt og passer perfekt ind i mit system. Hvis vi ikke inden sæsonen var favoritter, så vil jeg gerne udnævne os til det nu. Det eneste vigtige på holdet, som jeg ikke har forstærket, er mit angreb. Radamel er lige nu den eneste ene for mig, men jeg ville da lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var lun på det bæst de kalder Jesé fra Real Madrid. Galacti-fuckingg-cos.

Okay, real talk. Ingen af dem er købt, fordi de passer ind på holdet. Astori fordi jeg har en man crush på ham. Bender fordi jeg tror, at han er god. Måske er det hans bror? Og Gylfi fordi han er Tottenhams fineste. Nuvel, alle 3 er gået direkte ind i startelveren. Jeg var også tæt på at hente Marcell Jansen fra HSV, men pengene var længe sluppet op, og Chefen frygter stadig FPP som en motherfucker.

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #4: 01 Apr 2014, 21:20 »

Elsker din skrivestil! Opstemt
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #5: 01 Apr 2014, 21:49 »



4. Nobody said it was easy

Nobody sure fucking didn't. Jeg ved ikke, hvad jeg gør forkert. Eller jo, jeg gør. Jeg spiller med min(Baves) trofaste 4-2-3-1, som har virket for mig i lige præcis zero saves, så sjovt nok virker heller ikke virker her. Jeg er måske for pladderromantisk, men jeg bliver ved med at fastholde en idé om at næste kamp, der vender det hele. Men newsflash, det gør det ikke, og jeg ved det godt, men jeg ser alligevel passivt til. 

Der er heller ikke det store, jeg kan gøre med hensyn til startopstillingen. Jeg stiller med de bedste spillere og Abidal. Mere kan folk vel ikke forlange? Jeg tror dog, at jeg for bloggens skyld, skifter over til en 4-2-2-2 med offensive kanter. Dørmanden, Berbatov, bliver makker med Radamel. Problemet med 4-2-2-2 taktikken er dog, at den er så offensiv, at man på udebane bliver smadret ligemeget hvem man møder.

Jeg frygter dog alligevel, at min tid i Monaco måske er ovre. Vi er 11 point efter PSG, ligger nummer 16, og har kun spiller 11 kampe. Truth be told, så havde jeg fyret mig selv for længe siden. Heldigvis har jeg et par andre ligaer med, så der er andre muligheder end bare Frankrig.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #6: 01 Apr 2014, 22:27 »

Jeg er sikker på at resultaterne, eller mangel på samme, ikke skyldes taktikken, men derimod at legenden Dirk Kuyt ikke er finde i truppen.

In Lavezzi we trust.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #7: 01 Apr 2014, 22:53 »

De manglende resultater er selvfølgelig ærgerlige! Men bloggen udvikler sig til gengæld rigtig spændende!
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #8: 02 Apr 2014, 14:34 »



5. The challenge

Yeah, siden jeg skrev sidst, er det ikke blevet meget bedre. Vi taber stadig point i alt, hvad vi kan komme i nærheden af og liga cuppen er vi længe røget ud af. Mit skift til 4-2-2-2 taktikken har ikke gjort andet end, at vi er under middel på hjemmebane og det dårligste hold i ligaen på udebane, men jeg forsøger at gøre noget. Det synes jeg også, på sin vis, skal belønnes. Højdepunktet i min Monaco-karriere indtil videre må være vores 3-0 sejr over Lyon. Radamel var flyvende, kan jeg godt sige jer.

Seneste kamp bød på et 3-3 resultat mod et Evian-hold i rivende udvikling. 3-3 er som sådan et mighty fine resultat, men vi var foran 3-1, og havde sikkert vundet 3-2, hvis ikke Abidallort (no racism) havde begået straffespark i de døende minutter. Efter kampen blev jeg indkaldt til et møde med Chefen, der forlangte at få svar på, hvorfor vi var så dårlige. Jeg kom med den eneste undskyldning, jeg kunne komme på, men Chefen was having none of it.

Bottom line er nu, at jeg skal have 10 point i de næste 5 kampe. Hvis ikke bliver jeg fyret. De næste 5 kampe hedder: Nantes(a), Rennais (h), Nice (a), Ajaccio (h) og Guingamp (h). Et realistisk bud er nok en 7-8 point.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #9: 03 Apr 2014, 15:48 »



6. Well, this is awkward

I dunno man. 4 kampe var alt, jeg behøvede for at vise, at jeg er en elendig manager. Et 2-2 resultat mod Ajaccio blev kniven, der endte min tid i Monaco. Jeg ved sgu ikke. Det var nok bedst for alle parter, at jeg blev fyret. De kunne gøre det bedre, ikke meget, men lidt mere end de gjorde med mig, og jeg nød egentlig heller ikke at spille med dem. Selvom det var fedt at have mad scrilla. Da jeg blev fyret, skrev jeg med JG7/Bradley Beal, og han spurgte mig, hvordan jeg kunne være så god online og så ringe offline. Jeg forstår det heller ikke selv. Online dominerer jeg altid. Vandt VM med England, og jeg blev engelske mestre med United (suck it, Moyes), mens JG, Bave og ItaliensLarsen alle blev fyret fra deres jobs.

Bloggen stopper dog ikke her. Jeg har blod på tanden, og jeg har allerede øjnet mig mit næste job. Der skal bare lige falde et par brikker på plads, så puslespillet går op.


That's Sir Loras to you btw.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #10: 05 Apr 2014, 18:29 »

Gæt min nye klub og jeg sender nuuuuuudez.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #11: 05 Apr 2014, 18:32 »

Brønshøj
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #12: 06 Apr 2014, 14:45 »



7. This is England boss

"When God closes a door, he opens a window" Mo' quotes mo' jobs. Long time, no see og alt det der. Jeg havde lidt regnet med, at jeg at some point godt kunne gå hen og blive fyret, så derfor havde jeg sat min erfaring som international spiller. Dette gjorde, at jeg væltede mig i tilbud. Klubber som Lazio, QPR, Wolfsburg, Fulham og Brighton var alle ude efter mig, men der var egentlig kun en klub, som jeg gad spille videre med.

West Ham stod i den situation efter 38 PL-runder, at de på sidstedagen havde reddet sig fra at rykker ned. Dog var bestyrelsen så utilfreds med BFS, at de straight up fyrede ham. Long story short: De fyrede BFS, jeg ansøgte og fik det. Mens jeg var arbejdsløs forsøgte jeg ellers flere gange at udvise interesse i jobbet, men de afviste mig hver gang og sagde: "Screw him, BFS, du er vores guy".

Jeg havde altså overtaget et West Ham hold, der lige med nødt og næppe havde undgået nedrykning. Udover et par forfærdlige lejeaftaler. (Seriøst, Tymoshchuk? GTFO. Han er en God awful fodboldspiller), og et salg af Diame til alt for få penge, så ligende holdet stort set det West Ham hold, man starter ud med.

Næste update komme til at handle om mine handler med West Ham, og jeg tør godt love, at aldrig har man set et stærkere transfervindue. Vi snakker Viderunderdrenge og Galacticos i stride strømme.
Logged

ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #13: 06 Apr 2014, 22:56 »

Elsker dit sprog Opstemt Vildt god blog!!
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aubrun Hills
« Svar #14: 13 Apr 2014, 22:27 »

WE WANT MORE!
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010