home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Sociedad
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Real Sociedad  (Læst 17182 gange)
Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #30: 21 Maj 2014, 20:28 »

Hvilke taktiker bruger i?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #31: 23 Maj 2014, 01:51 »

Hvilke taktiker bruger i?

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37658.msg1174883#msg1174883 Peace

Nå, men det bliver ikke til mere Sociedad for mig lige i denne omgang. Min computer valgte at stille træskoene i går, så spillet er gået tabt sammen med en masse andet. Jeg kan selvfølgelig også bare lære at lave backups lidt oftere. Men det er bare så typisk at den lige skal vælge at dø nu, hvor jeg har gang i det bedste spil jeg mindes at have haft i mange år. Jeg prøver igen i FM 15.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #32: 10 Jun 2014, 09:19 »

Efter at have læst denne tråd har jeg også valgt at starte et spil med Real Sociedad. Indtil videre er jeg ikke kommet så langt, men lidt er der da sket.

Spillere ud:
- Dani Estrada til PAOK for 11 mio.
- Antoine Griezmann til Tottenham for 170 mio.

Spillere ind:
- Lucas Romero for ca. 45 mio.
- Emilio Nsue for 35 mio

Det lykkedes mig at komme i CHL ved at slå Zenit over to kampe i kvallen. Jeg er dog kommet i gruppe med Juventus, Arsenal og CSKA Moskva, så min forhåbning er at blive 3'er og komme i europa league. Det blev til 2-1 nederlag ude mod Arsenal og en 1-0 sejr hjemme over CSKA Moskva, så altså 3 point efter 2 kampe.

I ligaen går det indtil videre fornuftigt. Jeg indtager en 3. plads efter 9 kampe. Det er blevet til sejre over Sevilla, Valencia samt nogle af de små hold. Til gengæld fik jeg en ordentlig snitter på Camp Nou hvor jeg tabte 5-0.

Mine bedste spillere har indtil videre været Carlos Vela, Inigo Martinez og Haris Seferovic.

Fortsættelse følger...
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #33: 10 Jun 2014, 09:57 »

Hvordan brugte du Vietto Batigol? :-)
Logged


Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #34: 07 Jul 2014, 14:44 »

Efter 6 sæsoner med Inter havde jeg brug for nye udfordringer.. valget blev Real Sociedad.

Holdets helt store stjerne, Antonie Grizeman, valgte jeg at beholde første sæson, for at havde bedst mulig chance for en top placering. Eneste transfer jeg lavede, var Carlas Planas fra Barcelona B.
Første sæson gik okay.. jeg formåede at spille mig i Champions League efter sejr over Lyon. Endte i gruppe med: FCK, Bayern og Juventus. Det blev til en 3 plads med 9 point, hvilke betød knock out kampe i Europa League.
Jeg røg desværre ud i kvartfinalen til Braga, manglede kun at lave en basse mere i 2 anden, og så havde jeg været videre til semi.. men sådan gik det ikke..

I ligaen lå jeg længe og kæmpede om 3 pladsen efter Real og Barca, men en dårlig sæsonafslutning gjorde, at jeg endte på 7 pladsen.. ikke tilfredstillende.. Skuffet


2 sæson skal være min sæson! derfor blev der handlet godt ind! Har valgt at satse på unge spillere til fremtiden.
Ind er kommet:
Gabriel Barbosa
Ruben Garcia
Alvarez Balanta
Lucas Ocampus (lån)
Memphis Depay
Clement Chantome

Ud er gået:
Antonie Grizeman, kunne ikke holde på ham længere. fik 180 mio kr for ham.


Jeg går helt klart efter en top 3 placering, og de 8 første kampe er også gået rigtig godt. Ligger p.t nummer 1.
Europa League kvalen gik også uden problemer, og er havnet i gruppe med Napoli, Frankfurt og Levskiv.

Min opstilling:
Bravo
Carlos Martinez - Inigo Martinez - Balanta - Alberto De bella
Markel/Ruben pardo - Chantome/Prieto
Vela - Canales - Ruben Garcia
Barbosa / agirrexte
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #35: 07 Jul 2014, 17:01 »

Så blev jeg færdig med 1. sæson. Og sikke en sæson! Jeg endte på 3. pladsen efter Barcelona og Real Madrid, hvilket var yderst tilfredsstillende. I CL endte jeg på 3. pladsen i gruppespillet, hvilket realistisk set også var målet. Det betød Europa League og her endte jeg med at gå hele vejen! Behøves jeg at sige at bestyrelsen var ret godt tilfreds med den præstation...

Halvvejs i 1. sæson hentede jeg Eder Alvarez Balanta til forsvaret og han har gjort det rigtigt godt fra dag 1. Så han kan varmt anbefales! Derudover hentede jeg Luciano Vietto, som indtil videre mest har været brugt som indhopper, men det har han gjort rigtigt fint.

Efter 1. sæson har jeg hentet følgende:
- Alberto Moreno (Sevilla rykkede noget overraskende ned)
- Serge Aurier
- Jonathan Viera
- Nicusor Stanciu (han er dog udlejet denne sæson)

Min startopstilling ser således ud:
Bravo
Aurier - Balanta - Inigo Martinez - Moreno
Romero - Ruben Pardo
Nsue - Canales - Vela
Seferovic

Jeg har dog haft lidt svært ved at holde på Vela som gerne ville til en større klub, men jeg fik ham overbevist om at blive. Sejren i Europa League og mit øgede klubomdømme har sikkert også hjulpet på det.

Lige nu ligger jeg nr. 1 i ligaen (har dog spillet 1 kamp mere end de nærmeste konkurrenter) og jeg fører min CL gruppe efter 3 kampe.

Det lover godt...
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #36: 14 Jul 2014, 15:53 »

2 sæson er færdig spillet med Real Sociedad.. endnu en skuffende sæson, og så alligevel ikke.. endte op en 5 plads, hvilket ikke er i orden, men med a point som Sevilla og Ath Madrid på 3 & 4 pladsen. SÅ ingen CL på grund af målscorer .. Skuffet
igen igen røg jeg ud af kvartfinalen i Europa League, denne gang til OM. I  Pokalen turneringen blev det til exit i semi til Real Madrid.

Det positive er at alle mine unge spillere er ved at træde i kraft, og er klar til næste sæson.
til 3 sæson har jeg hentet Dennis Suarez fra Barcelona B og Jonathan Silva til venstre backen. endnu 2 unge gutter med kæmpe potentiale.


opstilling:
Bravo
Martinez - Balanta - Inigo Martinez - Silva
Pardo - Chantome
Vela - Suarez - Ruben Garcia
Gabriel Barbosa

Bænken:
Agirretxe
Ansotegi
Memphis Depay
Prieto
Markel
Planas
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #37: 15 Jul 2014, 14:12 »

2 sæson er færdig spillet med Real Sociedad.. endnu en skuffende sæson, og så alligevel ikke.. endte op en 5 plads, hvilket ikke er i orden, men med a point som Sevilla og Ath Madrid på 3 & 4 pladsen. SÅ ingen CL på grund af målscorer .. Skuffet
igen igen røg jeg ud af kvartfinalen i Europa League, denne gang til OM. I  Pokalen turneringen blev det til exit i semi til Real Madrid.

Det positive er at alle mine unge spillere er ved at træde i kraft, og er klar til næste sæson.
til 3 sæson har jeg hentet Dennis Suarez fra Barcelona B og Jonathan Silva til venstre backen. endnu 2 unge gutter med kæmpe potentiale.


opstilling:
Bravo
Martinez - Balanta - Inigo Martinez - Silva
Pardo - Chantome
Vela - Suarez - Ruben Garcia
Gabriel Barbosa

Bænken:
Agirretxe
Ansotegi
Memphis Depay
Prieto
Markel
Planas


Hvordan gør Ruben Garcia det for dig? Smiley
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #38: 23 Jul 2014, 16:18 »

Så er januars transfervindue i 2 sæson slut og det forløb ganske stille for mit vedkommende. Det vigtigste var at holde på profilerne, nemlig Carlos Vela, Inigo Martinez og Sergio Canales, som alle 3 er eftertragtede. Jeg hentede dog en enkelt spiller, et 16 årigt talent som forhåbentligt kan slå igennem på 1. holdet om et par år. Derudover har jeg sikret mig Oriol Romeu og Ron Robert-Zieler på fri transfer efter sæsonen.

Jeg overvejer dog at sælge Vela hvis jeg får tilbud i samme størrelsesorden efter sæsonen. Men hvem skal så hentes som erstatning???
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #39: 28 Jul 2014, 12:03 »

Så blev 2. sæson færdigspillet. Det endte med en 2. plads i ligaen efter Barcelona, hvilket var tilfredsstillende. Den helt store triumf kom dog i CHL, hvor jeg vandt over Manchester City i finalen.

Jeg har valgt at forlænge min kontrakt med klubben da jeg gerne vil fortsætte klubbens udvikling.

Jeg har fået hele 320 mio DKK. at handle for her i transfervinduet op til 3. sæson. Jeg får allerede Oriol Romeu og Ron-Robert Zieler på fri transfers samt Nicusor Stanciu som jeg købte for 6 mrd. siden men har været udlejet. Til gengæld har jeg også flere rotationsspillere som ønsker nye udfordringer da de ikke har fået så meget spilletid. Jeg forventer også at sælge Vela som godt nok har været en af de store profiler, men det kunne være lidt spændende at se om jeg kan 'lave' en ny profil og samtidig tjene en stor sum penge.

Nogen der har forslag til forstærkninger til holdet - skal jo have brugt nogle af alle de millioner Smiley

Forventet startopstilling indtil videre:

------------ Ron-Robert Zieler ------------
Aurier - Balanta - Inigo Martinez - Moreno
------------- Romero - Pardo -------------
----- Nsue - Canales - Vela/Stanciu -----
------------------- Vietto -------------------

Backup:
GK: Claudio Bravo
FC: Jon Gaztanaga
FC: Mikel Gonzalez
VB: Alberto de la Bella
HB: Carlos Martinez
DM/MC: Romeu
MC/OMC/OMV: Xabi Prieto
CF: Haris Seferovic
OMV: Gonzalo Castro
OMC: Jonathan Viera

Spillere der forventes solgt:
Ion Ansotegi
Imanol Agirretxe
Carlos Vela (200-275 mio DKK)
David Zurutuza
Markel
Javi Ros
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #40: 29 Jul 2014, 07:56 »

Der er gang i svingdøren op til 3. sæson.

Ud:
Carlos Vela - 365 mio DKK
Alvarez Balanta - 300 mio DKK
gonzalo Castro - 9 mio DKK
David zurutuza - 25 mio DKK
imanol agirretxe - 20 mio DKK
Total: 719 mio DKK

Ind er hentet:
Oriol romeu - fri
Ron-Robert Zieler - fri
Ruben garcia - 60 mio DKK
Marquinhos - 140 mio DKK
Sofiane Feghouli - 52,5 mio DKK
Total: 252,5 mio DKK

Transferoverskud:
466,5 mio DKK

Jeg overvejer dog stadig kraftigt at hente endnu en venstrekant da ruben garcia er den eneste der naturligt kan spille den position samt endnu en CM for at styrke bredden. Jeg har udset mig florian thauvin og Oliver men er åben for andre forslag?? Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Sociedad
« Svar #41: 29 Jul 2014, 08:23 »

Nu ved jeg ikke om det er en mulighed, men Jese fra Real Madrid bliver en fantastisk spiller.
Ellers er der jo også Gerard Deulofeu?
Logged

Supra Societatem Nemo

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #42: 29 Jul 2014, 09:08 »

Nu ved jeg ikke om det er en mulighed, men Jese fra Real Madrid bliver en fantastisk spiller.
Ellers er der jo også Gerard Deulofeu?

Jeg vil helt vildt gerne hente Jése men Real forlanger omkring 300 for ham og selvom jeg har pengene synes jeg bare det gør spillet urealistisk at hente ham... Deulofeu er måske en lidt billigere løsning, ham vil jeg prøve at kigge på - tak Smiley
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #43: 31 Jul 2014, 08:34 »

Så lykkedes det at få de sidste 2 transfers på plads til den nye sæson. Ind er hentet Sergi Roberto som har spillet en enkelt sæson i Liverpool som marginalspiller. Han kunne derfor hentes for knap 70 mio DKK. Til venstrekanten er Lorenzo Insigne hentet med henblik på at være starter - derfor er der også betalt 120 mio DKK for ham.

Jeg afviste store bud på Inigo Martinez, Lucas Romero, Ruben Pardo samt Sergio Canales helt op til deadline.

Den forventede startopstilling ser således ud

-------------- Ron-Robert Zieler --------------
Aurier - Marquinhos - Inigo Martinez - Moreno
--------------- Romero - Pardo ---------------
---------- Nsue - Canales - Insigne ----------
--------------------- Vietto ---------------------
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Sociedad
« Svar #44: 01 Aug 2014, 10:36 »

Hvordan gør Ruben Garcia det for dig? Smiley

Han gør det rigtig godt! masser af mål og assist
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010