home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  Løverne fra Bizkaia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Løverne fra Bizkaia  (Læst 17229 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #30: 10 Apr 2014, 10:26 »


#bilbao #taktik
ADURIZ
MUNIAIN             SUSAETA
HERRERA  DE MARCOS
ITURRASPE
BALENZIAGA  LAPORTE  GURPEGI  IRAOLA
IRAIZOZ

Atlético Madrids sæsonstart har været meget ringe i forhold til forventninger, og den blev endnu dårligere, da vi i dag slog dem med 1-0 på udebane. Kampen kunne være gået begge veje, men vi var heldigvis det mest effektive mandskab i en tæt kamp.
ATLÉTICO 0

BILBAO 1
Muniain (45)

---

Bedste basker
AYMERIC LAPORTE - 7.5, 18/18 headers, 15 intercep.

Muniains matchvindermål faldt kort inden pausen, da Aduriz med en fantastisk aflevering sendte min unge topscorer af sted i dybden. Muniain svigtede ikke og nettede sit sjette sæsonmål. Vi holdt stand i defensiven, ikke mindst på grund af man of the match, Aymeric Laporte. Han havde 18 hovedstødsdueller, og han vandt samtlige, mens han også havde 15 interceptions.

Jeg havde et mindre eksperiment i dagens kamp, som jeg måske også vil gøre brug af fremover. For at få lidt mere kreativitet på toppen skiftede jeg kort inde i anden halvleg Aduriz ud med Beñat, som overtog Herreras plads som playmaker på midtbanen. Herrara blev i stedet skubbet op som min forreste mand, men i en offensiv midtbaneposition. Herrera er en mere kreativ og pasningsstærk spiller end Aduriz, og hans opgave er at sætte mine to øvrige angribere mere i scene. Der var ikke umiddelbart det store at se i en svær kamp som denne og på så kort tid, men det er noget, jeg vil bruge og eksperimentere med fremover.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #31: 10 Apr 2014, 11:58 »

Jeg er vild med bloggen og klubvalget! Athletic er mit favorit hold fra Spanien. Og lækkert at se, at du gør det så godt. Keep it up!
Logged

Arsenal <3

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #32: 10 Apr 2014, 13:13 »

Flotte resultater du får hentet, selvom oktober måned kastede en lidt skuffende pointhøst af sig. Men at få tre point på Vicente Calderón er imponerende. Det har jeg problemer med selv når jeg spiller med Barcelona. Men det er måske bare FM's forsøg på at være forbandet virkelighedstro?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #33: 11 Apr 2014, 11:38 »

Jeg er vild med bloggen og klubvalget! Athletic er mit favorit hold fra Spanien. Og lækkert at se, at du gør det så godt. Keep it up!

 Thumbs Up

Flotte resultater du får hentet, selvom oktober måned kastede en lidt skuffende pointhøst af sig. Men at få tre point på Vicente Calderón er imponerende. Det har jeg problemer med selv når jeg spiller med Barcelona. Men det er måske bare FM's forsøg på at være forbandet virkelighedstro?

Nu har Atlético også været overraskende indtil videre, men ja, jeg var da meget tilfreds med sejren!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #34: 11 Apr 2014, 11:40 »


#bilbao #nytansigt #transfer

Jeg har lavet min anden signing som Athletic Club-manager, og det er sket efter et forløb, hvor jeg måtte bruge alternative metoder i forsøget på at hente denne spiller, som jeg ønskede meget.

Jeg udså mig allerede denne Tarsi i sommer. Med 20 i Determination og en personlighed, der siger "Driven", så jeg et stort potentiale i den nu 19-årige midtbanespiller. I sommer kunne mine scouts fortælle mig, at Tarsi var interesseret i et skiftet, men nu, hvor Tarsi her på det seneste er blevet rykket op på Zaragozas førstehold og har fået kampe, skulle han angiveligt ikke være interesseret i et skifte.



Derfor måtte jeg ud i pressen og melde min interesse i et forsøg på at smigre teenageren.



Tarsi reagerer dagen efter på min udtalelse:



Efter nogle forhandlinger accepterede Zaragoza mit bud på £3.600.000. I et forsøg på at tilknytte Tarsi så længe som muligt, måtte jeg give ham mere i løn, end han umiddeblart bad om. Vi endte på en ugeløn på £8.500, og nu har Tarsi underskrevet en kontrakt, der kører til juni 2018.


Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #35: 13 Apr 2014, 13:06 »


#bilbao

To kampe er blevet spillet, og vi har kunne skrive seks point ind på kontoen efter vores fjerde sejr i træk.

BILBAO 2
Aduriz (15), Susaeta (84)

LEVANTE 0


MALAGA 1
Antunes (31), Angeleri udvist (71)

BILBAO 3
Iraola (str. 72), Muniain (88),
Toquero (92)

Vi vandt 2-0 over Levante. Et hold, som jeg absolut forventer vi skal slå på hjemmebane. Vi dominerede da også kampen fuldstændig. Levante havde ingen chancer, og vi havde vores. Aduriz og Susaeta scorede et mål hver. Susaeta blev kampens spiller efter hans sene mål, som Ibai Gomez lagde op til. Jeg havde sat ham på banen i stedet for Iker Muniain, og jeg håber at kunne tilbyde ham mere spilletid fremover, da han ikke har spillet meget.

Ibai Gomez havde spillet sig til en startplads, da vi sejrede 3-1 imod Malaga efter tre mål i de sidste 20 minutter. Jeg gjorde brug af samme ændring som i Atlético-kampen. Jeg skiftede Aduriz ud med Susaeta og placerede sidstnævnte på den offensive midtbane i et forsøg på at skabe mere. Det viste sig udslagsgivende, da Susaeta lagde op til måde Muniains 2-1-mål og Toqueros 3-1-mål.

Vi spillede en fremragende kamp. Vi kom bagud på et frisparksmål efter 31 minutter, men spillere gjorde det fantastisk i forsøget på at komme tilbage. Jeg frygtede på et tidspunkt, at spillerne havde en off-day, hvad angår skarpheden foran kassen, men efter Malagas udvisning, som også gav et straffespark, begyndte spillerne at ramme netmaskerne. Iker Muniain skaffede straffesparket, scorede et mål og var generelt farlig, hvorfor han helt fortjent blev kåret til man of the match. Muniain har i øvrigt forlænget sin kontrakt, så den løber til juni 2018, hvilket er meget begejstrende. Med fire nøgleafleveringer var jeg også meget tilfreds med Ander Herreras rolle i kampen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #36: 17 Apr 2014, 10:09 »


#bilbao #barca
MUNIAIN  SUSAETA  GÓMEZ
RICO  HERRARA
ITURRASPE
BALENZIAGA  LAPORTE  GURPEGI  IRAOLA
IRAIZOZ

For første gang prøvede jeg i dagens kamp imod Barcelona at spille uden angriber og altså med Muniain, Susaeta og Gómez som de tre forreste. Det skulle blive spændende at se, hvordan min taktik ville virke imod Barcelona.
BILBAO 2
Aduriz (83), Toquero (91)

BARCELONA 3
Iniesta (34), Fàbregas (81),
Sánchez (84)


---

Bedste basker
Iker Muniain - 7.3, 2 oplæg, 2 driblinger

Det gik absolut fantastisk de første 33 minutter. Barcelona havde ikke en eneste afslutning, og de led meget under vores høje pres. Vi var klart længst fremme på banen den første halve time, men - typisk Barcelona - skal der ikke meget til, og så er de foran. Helt naturligt fangede de os med vores forsvar højt oppe. Xavi sendte Iniesta af sted med en aflering inden om min venstre back, og så kunne Iniesta løbe ned og score på deres første afslutning i minut 34.

Jeg var fint tilfreds med vores præstation. Vi fik scoret to mål imod et uhyggeligt Barcelona-hold, og vi blev slet ikke kørt af banen. Vores 2-3-mål i overtiden kom af et meget højt pres, hvor Muniain tog bolden fra Mascherano og lagde bolden ind over til Toquero, som pyntede på vores nederlag.

Jeg trodsede mit udgangspunkt, og satte Aduriz ind i stedet for Susaeta med ti minutter igen, og det kvitterede Aduriz altså med en scoring. Alt i alt var nederlaget på 3-2 til Barcelona til at leve med.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #37: 19 Apr 2014, 11:31 »


#bilbao

DEPORTIVO 0

BILBAO 1
Etxeita (19)


SEVILLA 0

BILBAO 1
Toquero (70)


BILBAO 1
Toquero (72)

DEPORTIVO 1
Rabello (9)


BILBAO 4
Herrera (7), Gómez (32, 37),
Aduriz (58)

RAYO 2
Fernández (25, 87)

LIGASTILLING

Vi er klar til næste runde af den spanske cup efter at have slået Deportivo ud 4. runde, og vi har kunne holde jul og nytår på 4. pladsen. Det har været et ganske fint 2013 som Athletic Club-manager.

Den spanske pokalturnering sætter jeg pris på. Jeg får nemlig mulighed for at bruge min trup. Spillere som Ekiza, Etxeita, San José, Pérez, Morán, Sola og Guillermo har næsten ikke fået noget spilletid, men alle kom i aktion imod Deportivo i pokalen. Jeg fik også mulighed for at prøve min 19-årige keeper, Arrizabalaga, af. Han stod på mål i begge kampe og gjorde det fint. Han er fremtidens mand mellem stængerne. Jeg fik også givet 16-årige Alejandro Larrayoz 20 minutter i returkampen. Han lærer i øjeblikket af Aduriz og gør det fremragende for U19-holdet, for hvem han har scoret 13 mål.
BASKISKE PROFILER

AYMERIC LAPORTE 7.15
2 mål, 89% (83/93) tacklinger vundet

IKER MUNIAIN 7.12
7 mål, 4 oplæg, 3.12 driblinger pr. kamp

ANDER HERRERA 7.07
3 mål, 4 oplæg, 12 nøgleafleveringer

ANDER ITURRASPE 6.80
88% (979/1114) afleveringer gennemført

Jeg var meget tilfreds med holdets præstation imod Deportivo, selvom resultaterne ikke var suveræne. Alle var spillere ude af kampform, og derfor var det meget tilfredsstillende, at vi var spillede, som vi gjorde. Vi var nemlig toltalt dominerende i første opgør på Riazor. Vi burde have vundet noget større, men det blev ved Etxeitas hjørnesparksmål.

Et tidligt frisparksmål af Deportivo sikrede spændingen i returopgøret. Gaizka Toquero brændte flere store chancer, inden han endelig fandt skarpheden og sendte os videre i turneringen med et mål 20 minutter før tid. Det var fuldt fortjent, at vi kom videre, og nu venter to opgør imod Valencia.

Toquero kom igen på måltavlen, da vi gæstede i Sevilla i, hvad der umiddelbart måtte betegnes som en svær udekamp. Men Sevilla har skuffet fælt i denne sæson, og vi havde også styr på det nedrykningstruede mandskab. Vi pressede på for en scoring hele kampen igennem, og med tyve minutter igen dukkede Toquero op og scorede sit fjerde sæsonmål. Han har vist sig at være lidt af en supersub til tider. Kampen imod Sevilla fik desuden en meget frustrerende start, idet vi indenfor et kvarter i første halvleg fik tre skader. Susaeta, Beñat og Laporte måtte alle udgå. Førstnævnte blev slemmest ramt og er først tilbage til februar.

Tre sikre point blev det også til, da bundproppen, Rayo, gæstede os i årets sidste kamp. Med to mål og et oplæg var Ibai Gómez kampens store oplevelse. Han stillede sig tidligere i sæsonen utilfreds med manglende spilletid, men han har fået chancen og grebet den. Susaeta har fået sig en konkurrent.

Rayo havde ikke meget at byde på, men de havde et par kontraangreb, som de udnyttede. Sejren var aldrig i fare. Med 103 forsøgte afleveringer styrede Ander Herrera kampen som min playmaker på midtbanen.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #38: 19 Apr 2014, 18:08 »

Det ser forsat rigtig flot ud. Derudover vil det da være fedt, hvis du kvalificerer dig til CHL.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #39: 21 Apr 2014, 13:16 »


#bilbao #derby
ADURIZ
MUNIAIN                    GÓMEZ
HERRARA  DE MARCOS
ITURRASPE
BALENZIAGA  SAN JOSÉ  GURPEGI  IRAOLA
IRAIZOZ

79 kilometer adskiller Real Sociedad og Athletic Club i Baskerlandet. Der var lagt op til et kæmpe derby, det såkaldte Derbi Vasco, da vi i dag gæstede Real Sociedad. I denne sæson er det endnu større, da begge mandskaber er med i toppen. Inden kampen lå Real Sociedad på 3. pladsen med 34 point, mens vi indtog 4. pladsen med et point færre. Men det skulle der blive ændret på...
REAL SOCIEDAD 1
Prieto (58)

BILBAO 2
Muniain (29), Gurpegi (44)

---

Bedste basker
Ibai Gómez - 8.3, 2 oplæg, 3 driblinger

I en svær start, hvor Real Sociedad skabte flere store chancer, kunne vi takke keeper Iraizoz for ikke at være bagud, efter han leverede flere store redninger. I alt havde han syv redninger i løbet af kampen. I stedet for en føring til værterne, så bragte Muniain os foran efter et formidabelt indlæg af Ibai Gómez. Det var også Gómez, der sparkede hjørnesparket, som gav os 2-0-målet kort inden pauseteen.

Aduriz havde kun otte afleveringer i første halvleg, hvorfor jeg valgte at spille med en offensiv midtbanespiller i stedet til starten af anden halvleg. Det fik dog ikke den store indflydelse i kampen. Sociedad reucerede efter en lille time, hvor de spillede os tynd med et hurtigt angreb. Sociedad havde for let ved at komme igennem, hvorfor jeg valgte at sætte Etxeita ind i stedet for Iturraspe og spille med fem forsvarsspillere. Det hjalp, og vi kunne se kampen ud.

Vi vandt en fantastisk 2-1-sejr. Den var ikke kun vigtig, fordi det var imod vores største rivaler. Den var også vigtig, fordi vi nu ligger på 3. pladsen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #40: 23 Apr 2014, 11:21 »


#bilbao #uskarpe

VALENCIA 0

BILBAO 0


BILBAO 2
Toquero (9), Aduriz (68)

Almería 1
Zongo (93)


BILBAO 2
Gómez (17), Aduriz (24)

VALENCIA 4
Alcácar (31, 37, str. 49),
Bernat (70)


BILBAO 1
Aduriz (45)

VALLADOLID 1
Rossi (1)

Vi spiller upåklagelig fodbold, men på det seneste har vi været alt for ineffektive til, at jeg har kunne stille mig helt tilfreds.

Vi vandt 2-1 over Almería, men vi burde have scoret langt flere mål. Ibai Gómez blev spillet fuldstændig fri fire gange til fire åbne chancer, men han formåede ikke at score på nogle af dem. Han var for skødesløs, og derfor skiftede jeg ham også ud med Aduriz. Det var en klog beslutning, for Aduriz gik ud og scorede på sin første chance. Almería fik reduceret i overtiden, og så lignede det en tættere kamp, end det egentlig var.

Senest har vi spillet 1-1 hjemme imod Valladolid, hvilket var endnu mere frustrerende. Valladolid kom foran efter 20 sekunder - på deres eneste skud i hele kampen. Det var selvfølgelig super tilfredsstillende, at gæsterne ikke kom frem til mere end en enkelt chance, men så skal spillerne også score på deres chancer. Iker Muniain var den store synder med to åbne chancer og to halve, som blev brændt, men til gengæld lagde han op til Aduriz udlignende mål. Aduriz havde yderligere en stor chance, og det samme havde Herrera og Gómez, hvorfor vi burde have vundet komfortabelt. Det skete ikke, men vi beholder vores 3. plads med 12 sejre, fire uafgjorte og fire nederlag, som giver os et forspring på et point ned til nummer fire, Granada.

Vores defensiv fungerede imod Valladolid, men det gjorde den bestemt ikke imod Valencia. Stakkels Arrizabalaga, som har fået alle cupkampe, blev fuldstændig solgt af sit forsvar, da vi skulle besejre Valencia efter 0-0 på Mestalla. Gómez og Aduriz havde bragt os foran med 2-0, men så begyndte det at sejle. Valencia kom igennem gang på gang, og de endte fuldt fortjent med at vinde 4-2.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #41: 23 Apr 2014, 21:47 »


#bilbao

Vores to seneste kampe har for alvor fået moralen op på noget nær maksimum. Vi har været oppe imod rivalerne fra Osasuna på udebane, og vi har mødt Real Madrid hjemme på San Mamés. Vi gjorde det over alt forventning.

OSASUNA 1
Dejudo (1)

BILBAO 4
Aduriz (12, 17), Rico (44),
Gómez (60)


BILBAO 1
Aduriz (3)

REAL MADRID 0

For anden kamp i træk indkasserede vi mål indenfor det første halve minut. Osasuna spillede en bold i dybden, og så var vi bagud. Præcis som det skete imod Valladolid. Imod Valladolid havde vi store problemer med at udnytte vores chancer, men det havde vi ikke imod Osasuna. Spillerne var i den grad opsat på give fansene en over deres baskiske rivaler. Vi spillede en fantastisk kamp, og allerede ved pausen var vi foran med to, efter Aduriz havde nettet to gange og Rico en enkelt.

Netop Ricos mål viste meget godt, hvor godt vores høje pres virkede i kampen, og hvor store problemer det gav Osasuna igennem kampen. Osasuna havde netop sat bolden i spil fra et målspark. De kørte bolden rundt i bagkæden, men vi var over dem med det samme. Muniain og Gómez sad på hver af deres backs, Aduriz pressede den ene af deres forsvarsspillere, mens Rico skubbede op og tog den anden. Rico pressede Arribas til at lave en lang bold, som min venstre back, Balenziaga, opsnappede. 30 sekunder senere havde vi spillet os igennem Osasuna-forsvaret, og det var selvfølgelig Rico, som tvang Osasuna til at lave den lange bold, som scorede.

I anden halvleg fuldendte Ibai Gómez en fremragende præstation. Han havde lagt op til to af scoringerne, og nu kom han selv på tavlen med et mål til slutresultatet, 4-1.

Otte dage senere ventede mægtige Real Madrid. Inden kampen havde hovedstadsklubben blot tabt point to gange og lå på 1. pladsen med 58 point i 21 kampe. Cristiano Ronaldo havde lavet 24 mål og 15 oplæg i løbet af sæsonen, men for anden gang formåede vi at have styr på portugiseren.

Vi lagde forrygende ud. En vidunderlig pasning i dybden fra Herrera sendte Aduriz alene igennem med Casillas. Aduriz er i formidabel form og scorede for femte gang i træk. Det var hans 11. sæsonmål.

Kampen var meget jævnbyrdig, og begge hold havde chancer. Til anden halvleg valgte Real Madrid at gå fra deres 4-2-3-1 til 4-4-2, hvorfor jeg valgte sætte min defensive midtbanemand, som var kaptajn Carlos Gurpegi, ned i forsvaret, så jeg spillede med en mand i overtal over for Benzema og Ronaldo, som nu udgjorde Reals front.

Det tror jeg var en klog beslutning, og vi holdt 1-0-føringen hjem. Vi vandt 1-0, og det var ikke en heldig sejr, hvilket gjorde det ekstra tilfredsstillende. Vi fortjente sejren efter at have skabt tre åbne chancer og tre halve. At Iker Casillas blev kåret til man of the match, siger også noget om vores indsats.

Jeg har desuden valgt at udleje nogle spillere. Erik Morán og Guillermo fik ikke nok spilletid, og derfor har jeg udlejet førstnævnte til Sevilla og sidstnævnte til Sabadell i den næstbedste række. Mit nyindkøb, Tarsi, er også rejst til Birmingham, hvor han skal tørne ud for Aston Villa resten af sæsonen.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #42: 25 Apr 2014, 09:18 »


#bilbao

Granada har overtaget vores tredjeplads. Det skete, efter at holdet fra Andalusien sejrede på vores bane med 1-0 efter en skuffende indsats fra vores side. Det var vores andet nederlag i tre kampe, efter at vi endnu mere skuffende tabte 2-1 hjemme til Espanyol.
3-2 v. Celta
Gómez, Aduriz, De Marcos

1-2 v. Espanyol
Toquero

3-1 v. Betis
Susaeta (2), Beñat

0-1 v. Granada

Topkampen imod Granada blev en chancefattig en af slagsen, hvor Granada udnyttede opgørets eneste åbne chance. Ibai Gómez stod for fem af vores otte afslutninger, men ingen af dem endte i netmaskerne. Spillet fungerede ikke.

Imod Espanyol var spillet meget bedre, men denne gang var det et spørgsmål om effektivitet. Vi skabte tre åbne chancer, Espanyol skabte ikke nogen. Alligevel var det holdet fra Barcelona, der vandt 2-1. Vi gjorde det også sværere for os selv, da Laporte efter blot fem minutter blev udvist. Taget undertallet i betragtning gjorde vi det glimrende, men et kæmpedrop af Iraizoz ved Espanyols sejrsmål gjorde det af med os.

I vores to øvrige kampe havde vi indstillet sigtekornet korrekt. Celta blev besejret med 3-2, Betis med 3-1. Specielt imod Betis spillede vi godt og kreerede fem åbne chancer og fem halve. Markel Susaeta er tilbage fra en længere skade, og han spillede vores forreste mand som offensiv midtbanespiller imod Betis. Det gjorde han fremragende med to scoringer.

12 runder resterer, og nu skal der holdes fokus i jagten på en top tre-placering, som ville være fantastisk.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #43: 25 Apr 2014, 11:06 »

Du skriver fantastisk! Jeg er fan Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #44: 25 Apr 2014, 21:18 »

Jeg er også (stadig) fan. Stærke resultater, selvom det var et par ærgerlige nederlag mod Espanyol og Granada. Jeg ved ikke hvorfor Granada er så latterligt gode i den første sæson. Det var de også i det spil jeg pt. har kørende med Real Sociedad.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010