home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  |3| - L'Angelo del Popolo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: |3| - L'Angelo del Popolo  (Læst 8560 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |2| - L'Angelo del Popolo
« Svar #15: 05 Apr 2014, 11:22 »

Tak, drenge! Der skal nok komme mere. Jeg er gået i skrivelejr her over weekenden, så jeg kan levere lidt hyppigere opdateringer for fremtiden!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |2| - L'Angelo del Popolo
« Svar #16: 05 Apr 2014, 13:21 »

Godt at høre Smiley Synes du har fået en rigtig god start. Lagde mærke til et par fejl da jeg læste anden update, men det ændrer ikke på, at jeg uden tvivl ser din begyndelse som den klart mest fangende historie for mig! Smiley Alene det, at vi her snakker mere om grammatik end i de andre blogge tilsammen må også fortælle, at der sgu ikke er noget andet at sætte fingeren på! Klø endelig på! Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |2| - L'Angelo del Popolo
« Svar #17: 07 Apr 2014, 12:35 »



|02.08.14 - Orio Al Serio, Bergamo|

"Italien. Endelig".

Sådan tænkte Angelo Bartolomei, da hjulene på det kæmpestore Boeing 747-fly endelig ramte den norditalienske asfalt i Caravaggio-lufthavnen uden for Bergamo. Det var næsten 13 år siden, han sidst havde sat fod i sit fædreland, men nu var han endelig hjemme.

I september 2001 var Angelo som 25-årig taget til USA for at bistå den amerikanske efterretningstjenes te i at afdække mafiaens rolle i terrorangrebet den 11. september. Allerede dengang havde han været en fremtrædende kommendør i antimafia-afdelingen hos Arma dei Carabinieri, og i USA havde de værdsat hans hjælp så meget, at det havde kastet et jobtilbud af sig. Ville han have fastansættelse i FBI? Han havde sagt ja.

Men nu ventede der ham en anden tilværelse i Italien. Ikke flere skurke, ikke flere advokater i jakkesæt, ikke flere terrorister og lyssky afhøringer i internationale luftrum. Det var slut. Nu skulle det handle om noget andet.

Han havde fået jobtilbuddet igennem sin barndomsven, Titus, der nu var antimafia-dommer med hovedsæde i Bologna. Heldigvis var det ikke kun i den kedelige juraverden, han havde gode forbindelser, og Angelo havde værdsat muligheden for at vende hjem til Italien. Ville han have fastansættelse som assisterende træner i U.S. Sassuolo? Han havde sagt ja.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #18: 08 Apr 2014, 13:55 »

Uha, så tager det pludselig en drejning. Niveauet er fortsat med afstand det højeste i hele konkurrencen, men det ved du jo godt.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #19: 08 Apr 2014, 14:40 »

Cool blog indtil videre. Glæder mig til vi kommer til selve FM-delen!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #20: 08 Apr 2014, 16:02 »

Efter lang tids fravær fra siden er det rart, at den første blog man falder over, er så god! Bliver jo næsten nødt til at komme her noget oftere nu - klasse arbejde! Thumbs Up
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #21: 08 Apr 2014, 19:17 »

Flot blog med gode beskrivelser. Jeg håber dog også som Bradley Beal, at der snart kommer lidt FM ind, men der er trods alt kun gået tre updates. Højt niveau du ligger for dagen, om det er det højeste i konkurrencen, ved jeg ikke, men det er nu også irrelevant for mig. Jeg læser med, når jeg kan.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #22: 15 Apr 2014, 22:53 »

Du kan ikke stoppe før 5 updates.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #23: 24 Apr 2014, 22:07 »

Vi vil have flere updates  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: |3| - L'Angelo del Popolo
« Svar #24: 25 Apr 2014, 19:45 »

Vi vil have mere!
Logged

Isolation

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010