home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  Animisme - #24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Animisme - #24  (Læst 19529 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #10
« Svar #30: 10 Apr 2014, 05:23 »

Det bliver spændende. Genial ide at bruge forskellige ting til at fortælle historien.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #10
« Svar #31: 10 Apr 2014, 08:33 »

Det bliver spændende. Genial ide at bruge forskellige ting til at fortælle historien.

Ja det ville være super med en chl plads.. Det åbner ligesom et andet transfermarked
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #10
« Svar #32: 11 Apr 2014, 05:56 »

Fortæller: Pissoiret på Goodingson Park

Det er jo ikke sådan, at jeg havde forventet et liv som kongeligt porcelæn eller privattoilet for Scarlett Johansson men et pissoir på et fodboldstadion, come on. - På den anden side så kunne min skæbne være endt som min stakkels fætter, som har tilsvarende job bare på udebaneafsnittet. Tænk mindst en gang om året at skulle modtage et golden shower fra en flok pisse stive Liverpool fans. Stakkels fyr.

Jeg sendte ham da også en rar tanke, da Liverpool kom på besøg i starten af maj 2015. Til en kamp hvor der var rigtig meget på spil. Det var en kamp om medaljer i Premier League men samtidig også en kamp, hvor man med et nederlag kunne risikere at miste adgangen til det forjættede land, Champions League. - Og det kunne man mærke på kampen, som blev en røvsyg 0-0 løsning. Hvilket var lidt et antiklimaks, når man tænker på den hype, der var skabt før kampen. Begge hold var dog tilfredse, for det ene point betød, at de begge var sikre på at ende top 4. Derefter gik gassen lidt af ballonen i Everton og det blev desværre ikke til medajler i denne omgang.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #11
« Svar #33: 12 Apr 2014, 06:14 »

Fortæller: Evertons træningsanlæg

The Gaffers engelske satsning forsatte i transfervinduet op til sæsonen 2015-16, tre ud af de fire nye førsteholdsspillere som jeg bød velkommen denne sommer, de var af engelsk afstamning. Der var nu 10 englændere i den 22 mand store trup. Jeg kunne forstå på trænerteamets samtaler, at denne satsning havde fået mange positive tilkendegivelser fra de fleste af hans managerkollegaer og hos pressen. Der var dog kritikere, der mente, at det var en smule naivt, især hvis Everton ville forsætte den sportslige fremgang og gøre sig gældende i årets Champions League.

Det var dog kritiske røster der hurtigt forstummede, resultaterne for august måned talte nemlig ligesom for sig selv. Everton fik en flyvende start på sæsonen og kvalificerede sig sikkert til gruppespillet i Champions League. Nu var spørgsmålet bare, om de fire nye spillere Tom Ince, Ryan Shawcross, Will Hughes, Gaël Kakuta og resten af Everton truppen kunne forsætte den flotte form. Stemningen til træning var i hvert fald god og moralen på holdet og i trænertemaet var superb.


A-kæden                    B-kæden
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #12
« Svar #34: 12 Apr 2014, 07:56 »

Det ser rigtig godt ud. Jeg er vild med din måde at skrive på.
Bliver spændende at se, hvad du kan udrette i CL.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #12
« Svar #35: 12 Apr 2014, 21:47 »

Det ser rigtig godt ud. Jeg er vild med din måde at skrive på.
Bliver spændende at se, hvad du kan udrette i CL.

Tak Smiley

Ja glæder mig også til at komme igang med de kampe.. Kan jeg kom igennem gruppespillet, så er jeg mere end tilfreds

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #12
« Svar #36: 13 Apr 2014, 08:17 »

Fortæller: Evertons anfører, Phil Jagielka

Moralen på holdet var superb, for indtil videre var vi ubesejret i sæsonen. Nervøsiteten var dog stadig stor, da vi stod foran vores første Champions League kamp på hjemmebane. I omklædningsrummet var der en næsten trykket stemning. Vi ville voldsomt gerne vise kritikkerne og ikke mindst de 40 000 Toffes der var mødt frem at holdet hørte hjemme i Champions League og vi ikke bare var der ved en tilfældighed.


Iveren for at vise hvad vi kunne gjorde os alle en smule anspændte og spændingsniveauet var nok for højt. Det kunne The Gaffer med alt tydelighed mærke og han underspillede klart hans forventninger, da han før kampen samlede holdet og sagde: ”Vi er underdogs. Så gå nu ud og nyd oplevelse. Ingen forventer noget af os.” - Det oplæg faldt i god jord, det var som om, at roen sænkede sig i omklædningsrummet.

Det var en ro, der holdte præcis 10 minutter. For vi var ved at falde helt fra hinanden, da vi først stod i spillertunnellen og Champions League hymnen gik i gang. Og det kunne ses på spillet i starten af kampen, hvor spillet ikke ligefrem flød på vanligvis men som minutterne gik, så fandt vi ligesom rytmen. FC Porto som var på besøg, de blev stille og roligt kørt rundt i manegen. Vi sad tung på spillet. Der var kun et problem, som blev alt afgørende for kampens udfald, der gik simpelthen gummi-ben i den foran mål.



17 skud på mål med fem 100 % chancer lød kampstatistikken da dommerens slutfløjt lød. På måltavlen stod der 1-1. Skuffelsen var enorm.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #13
« Svar #37: 14 Apr 2014, 08:07 »

Fortæller: Sponsorloungen på Goodingson Park

Klubbens økonomi var sund men skulle Everton et trin op og blande sig med de største, så var der i fremtiden brug for nye og større sponsoraftaler. Champions League hjemmekampen mod AZ Alkmaar var derfor yderst vigtig. Det var et udstillingsvindue, hvor klubben måske kunne lokke nye sponsorpenge til. Klubben havde derfor inviteret en række eventuelle fremtidige sponsorer med til kampen og mit job var, at skabe den bedst tænkelige atmosfære i timerne op til kampen.

Jeg skruede da også voldsomt op for charmen. Intet blev overladt til tilfældighederne. Alt stod spick-and-span. Maden var perfekt og vinen flød i stride strømme. Få minutter før kampstart var det nogle tilfredse kunder der sad tilbagelænet i stolene. Smilede var store og bæltespænderne var presset til bristepunktet. Jeg havde tydeligvis leveret min del, så nu var resten op til spillerne.

Og jeg skal love for at de fulgte min præstation op. AZ Alkmaar blev kørt rundt i manegen og vi vandt med hele 4-0. Dermed var billetterne til næste runde i Champions League så godt som sikret og samtidig var vi med i toppen i Premier League. Everton var efterhånden en klub, som folk talte om og troen på, at deres position blandt de bedste ikke bare var en tilfældighed. Forhåbentlig kunne det genere lidt flere penge i kassen så denne positive udvikling kunne forsætte.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #14
« Svar #38: 15 Apr 2014, 09:05 »

Fortæller: Inkarneret Everton fans yndlings trøje

Klokken var 15.00 den 26. december 2015, med andre ord: Bolden blev givet op til årets Premier League runde på Boxing Day. Normalt ville det betyde, at jeg på dette tidspunkt ville være fyldt med øl og mad pletter og min ejermand ville have en alkoholpromille som ville forarge selv Paul Gascoigne.

Fodboldsmædesange var dog blevet erstattet med fødselsdagssange. Hans datter fyldte 1 år og det betød, at vi var derhjemme. Jeg lå pænt sammenfoldet i skuffen mens min ejermand sad i en nystrøget skjorte ved spisebordet omgivet af lyserøde cupcakes og et hav prinsesselignende fødselsdags accessories.

Min ejermand var dog overraskende rolig på trods af udsigten til at skulle tilbringe de næste mange Boxing Days på denne måde. Vi alle havde ellers frygtet, at han ville vandre hvileløst rundt som en løve i et bur. Det hjalp selvfølgelig lidt, at han havde forhandlet sig frem til, at dagens udebanekamp mod QPR måtte kører i baggrunden. Det var dog ikke grunden til hans rolige adfærd.

Han havde været rolig og svævet rundt på en lyserød sky i laaaaang tid nu. Det passede hans ellers voldsomme temperament godt, at Everton pludselig var et tophold man kunne regne med. Alt er åbenbart nemmere, når man vinder og det gjorde Everton regelmæssigt nu. Så intet kunne ødelægge hans gode humør ikke engang hans hæslige svigermonster, som bedst kunne beskrives som en kloning mellem tv-karaktererne Mimi Bobeck, Fran Fine og Hyacinth Bucket.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #15
« Svar #39: 15 Apr 2014, 09:12 »

Jeg ELSKER det mentale billede af svigermor!  Grin fed beskrivelse! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #15
« Svar #40: 15 Apr 2014, 12:59 »

Min svigermor har en søster der minder om hyacinth.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #15
« Svar #41: 15 Apr 2014, 15:21 »

Min svigermor har en søster der minder om hyacinth.

alle familier har sådan en Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #15
« Svar #42: 16 Apr 2014, 09:58 »

Fortæller: Wembley stadion

De fleste fodboldstadions mister tit deres sjæl når de gennemgår store ombygninger eller som i mit tilfælde får en helt ny ”krop”. Min sjæl er skabt af det engelske fodboldfolks drømme, hjerte og sjæl. Det er nok også grunden til, at jeg er her endnu på trods skiftet i udseende. Det er jeg dem evigt taknemmelig for. Derfor anstrenger jeg mig også hver eneste gang jeg får besøg. En tur til Wembley SKAL være noget magisk og helt specielt.

Jeg har som sådan ikke noget favorithold men jeg må indrømme, at jeg personligt elsker, når de små hold kommer på besøg. Jeg elsker, når de undertippet en sjældne gang kan drille de store, det er nemlig det, som drømme er lavet af. Som dengang i 2011 hvor Birmingham vandt League Cup finalen over Arsenal eller som i 2013 da Wigan vandt FA Cuppen over Man City. Disse sejre er hele grunden til, at jeg stadig er i live. Det er drømmen om Wembley – det er min sjæl.

Da semifinalerne i League Cup 2015 var færdigspillet, så stod det klart, at der ingen store overraskelser var i denne omgang. Finalen skulle være et opgør mellem scenevante Chelsea og fremadstormende Everton som så ud til at de havde genfundet noget af magien fra 1980erne. Sidste jeg havde besøg af Everton, det var i 2009, hvor de tabte FA Cup finalen til netop Chelsea. Så der var lagt op til et revanche opgør.


Forsættelse følger…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #16
« Svar #43: 17 Apr 2014, 01:28 »

Fortæller: Wembley stadion

Everton og Chelsea leverede en af de mest mindeværdige League Cup finaler længe set. En kamp med intens fight, et hav af chancer og drama lige til det sidste. Alt hvad man kunne ønske sig. Et godt litterært virkemiddel er at trække spændingen en smule men finalen var simpelthen så forrygende, at jeg ikke kan vente.




Som tidligere nævnt så har jeg ingen favorithold men jeg må indrømme, at jeg blev glad, da Everton trak sig sejrrigt ud af opgøret. Ikke fordi de som sådan fortjente det mere på dagen ud fra spil og chancer. Nej det er deres tilgang med at satse på engelske spillere, der virkelig tiltaler mig. Som Englands nationale stadion varmer det virkeligt mit hjerte, at se en klub som Everton have succes. - Og jeg håbede da også inderligt, at de kunne forsætte succesen resten af sæsonen. For de var stadig med i de resterende turneringer. Tænk hvis de kunne nappe 4 pokaler. Det ville være en kæmpe sejr for engelsk fodbold.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #17
« Svar #44: 17 Apr 2014, 19:20 »

Fortæller: Wester

Hun var både frisk, fyldig og forårsduftende på én og samme tid. Hendes sødlige duft havde toner af grapefrugt og fyrrenål. Jeg kunne slet ikke stå for hende, da forårets solstråler ramte hende og gav hende et smukt kobberrødt skær. Jeg måtte bare kysse hende og hendes kys smagte let af vanilje og jasmin.

Ahhhh…. Jacobsen Forårsbryg. Smagen af påske, forår og ferie. Findes der noget bedre?

Bloggen holder ferie henover påsken mens jeg nyder nogle kolde øl. Programmet er fyldt op med familiehygge, påske poker, påskefrokost, golf osv… Jeg vil dog lige ønske jer alle en dejlig påske inden jeg trykker på pause knappen.


GOD PÅSKE

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010