home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stopper bloggen?
Efter EM 2024 ville være passende
Pres citronen, sommeren 2025 ville være godt!
Du stopper bare nu, jeg er pisse træt af dine updates, Beltha!
VM 2026 ville være passende.
Den stoppede for længe siden, du har bare ikke opdaget det, din narrehat...

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~  (Læst 50044 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{27}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #45: 07 Apr 2014, 19:21 »


Sommer handler 2018

Jeg vil godt lige give en lille anekdote om hvordan jeg når frem til mine handler i et vindue...

..Det starter med at jeg ser en spiller af den rette nationalitet, og så byder jeg på ham, og fortsætter med jævne mellemrum til han bliver træt af det og siger ja. Nogle gange kræver det lidt ekstra, som at jeg vinder en turnering eller 3, men de bukker altid under! Cool

Så må vi på den igen, og jeg har besluttet mig for at der skal købes en profil til holdet denne sommer, for at fejre vi vandt Champions League. For at sikre dette kunne lade sig gøre, har jeg forlænget kontrakter med Daniel Agger og Pierre-Emile Højbjerg, de havde begge klausul om at være højest betalte, og det skulle væk, Agger får de næste 4 år, 375.000 om ugen i løn, mens Højbjerg de næste 5 år, modtager 500.000 om ugen.

Handler ud:

Ryan McCrory, Swansea, 62.500.000, Ryan er den eneste ikke skandinaviske spiller jeg har, og med de handler jeg har i kikkerten, vil han ryge af bænken og blot være en garderingsspiller, det fortjener han ikke, samtidigt var Swansea yderst interessede og har budt flere gange.

Martin Krogh, Kayserispor, fri transfer +15% vidersalgsbeløb, Krogh havde ingen fremtid her og hvis de faktisk ønsker at tage ham i Kayserispor siger jeg velkommen til muligheden for at tjene lidt på en spiller jeg ikke tror på.

Casper Sommerlund, SC Herenveen, 55.000.000 +50% næste salg, Sommerlund havde lige gået lov at komme op i A truppen og snuse, og det var tanken han skulle være reserve der, men med sådan et bud vil jeg gerne give et sats på at han tager til udlandet og kan hentes hjem senere for en slik.

Lucas Andersen, Olympique Lyonnais, 77.500.000, Lucas var rigtig god for mig, men han er for god til bænken, og som det fremgår længere nede, er 1. holds bold ikke længere en mulighed for Lucas i Brøndby.


Handler ind:

Christian Eriksen, Barcelona, 400.000.000, Eriksen valgte mig sidste sommer fra, eller, han ville ikke forhandle med mig den gang, det ville han nu, desværre har Barcelona gjort ham til lidt af en stjerne, og han skal have svimlende 1.250.000 i Løn.

Lars Laursen, Viborg, 5.000.000, Lars har fået debut på landsholdet og var 1. divisions bedste spiller, han kommer til og skal slås med Holst om pladsen som Ankermand.

Kenneth Engelsrud, Vålerenga, 8.000.000, Kenneth er en god ung angriber med fart i fødderne, og han skal ud og vise at han er klar til førsteholdet, men jeg har overvejelser om at udleje ham det første års tid.

Christian Diget, Randers, 2.750.000, Christian er købt til reserveholdet, han er ung, nogenlunde høj og nogenlunde all-round angriber, en type jeg glæder mig til at se på sigt, men her og nu er han bedst tjent med reserveholds fodbold, med mindre jeg kan leje ham ud i 1. Division.

Zlatan Ibrahimovic, Paris Saint-Germain, 18.000.000, Zlatan er på vej mod de 37 år, men han har så meget erfaring, og med kun 2 unge angribere, vil denne handel byde på så meget for de to knægte, han får et år, til 700.000 om ugen i løn, og så er der mulighed for en ekstra sæson ved 15 kampe, det betyder han nok forlænger inden jul hvis han er skadesfri, og det er lidt det der er håbet, omvendt vil jeg ikke hænge på en skadet Zlatan. Han er straks gået igang med at undervise unge Kjellerup. Derudover får Zlatan 5.000.000 for at blive topscorer eller komme på årets hold, og 100.000 pr. mål, store penge, men trøjesalget alene bør trække de penge ind igen.


Økonomien:
Balance: 1.094.329.507
Transferbudget: 837.328.205
Lønbudget: 4.787.894/6.303.052
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{28}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #46: 08 Apr 2014, 10:11 »

Fremragende blog !   Sikke flotte handler og titler    Shockeret Shockeret Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{28}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #47: 09 Apr 2014, 13:56 »


Efteråret 2018

Efterårets kampe frem til Julen


Supercuppen:
Det blev til en kamp mod Tottenham i denne cup, jeg må ærligt sige at vi var lidt spildominerende i denne kamp, og så er der et eller andet med mine spillere, og det at score mod deres gamle klub. Vi var ikke langt inde, måske 10 minutter da der stod 1-0 til Brøndby, mål af Christian Eriksen. Sidst i kampen blev det til 2-0 ved Ludwig Granfeldt, kampstatistikken viser da også et Brøndby overtag.

Vi føjer en Supercup pokal til trofæskabet



Pokalen:
Med en 7-1 sejr ude over Avedøre tog videre mod Randers i 4. runde og vandt her 1-0 med reserverne, Sidst fik vi så AGF i December, en kamp som blev flyttet til foråret, grundet klub VM.


Superligaen:
Vi er gået ubesejret igennem de første 17 runder, 49 point fører vi med, 15 foran Aab. Det er dejligt stille og roligt, og vi kan cruise den hjem. Der er forholdsvis lidt at sige om de danske turneringer, for de er ret nemme at gå igennem, selv med reserverne. Vi skal bare vinde kampe og prøve at spille vores bold og så kan ingen danske hold røre os.


Champions League:
Vi var jo direkte med, Liverpool reglen :p, Gruppe C blev det til i år, sammen med Manchester City, Anderlecht og Inter.
Vi startede med en klassisk FM bommert, kampdagen kolliderede med landsholdskampe, men hvad kan man gøre? vi fik en uafgjort, efterfulgt af 2-0 ude over Manchester City, nederlag ud til Anderlecht på 0-1, Anderlecht sejr på 3-0 hjemme, 1-1 med Inter hjemme, og sidstet nederlag hjemme til City, på 2-1, det var ikke nok til at gå videre, og vi tager i stedet for et smut over i Europa League i foråret. Det gjorde ondt at undvære Agger, Fischer og Eriksen i 3 uger til sidst på sæsonen.

Klub VM:
I semifinalen får vi Kaizer Chiefs, 3-0 sejr og vi tager Cruzeiro i finalen, en 2-0 sejr og vi kan trods CHL fiaskoen, løfte et klub VM trofæ.

Vi føjer en Klub VM pokal til trofæskabet



Pinligt at mit hold er så afhængelige af 3 mand, at vi ikke engang formår at trække 2-2 mod City til sidst, som havde været nok til den 2. plads i gruppen, nu må vi se om der kan forstærkes i vinduet, jeg frygter dog for at det ikke er muligt, hvert fald ikke inden for skandinavien, og så er spørgsmålet om vi skal satse på at hente 1-2 mand ind, som ikke er fra disse få, kolde, lande.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{29}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #48: 11 Apr 2014, 02:58 »


Vinterens transfers 2018/19

Ude af Champions League, og der skal ske nogle forandringer, vi har været sløset, og det skal der rettes op på.

Handler ud:
Patrick Olsen, AS Saint-Etienne, 85.000.000 +50% næste salg, Patrick er fortid, han er god, men han er blevet bænket for længst, og fremtiden ser lys ud, også uden ham. Jeg får rigeligt med penge for ham til at købe en afløser, og det er egentlig det vigtigste.

Nicolai Olsen, Granada, 165.000.000 +50% næste salg, Granada overraskede mig lidt der, for der var utroligt mange tilbud på ham, jeg er tilfreds med størrelsen på tilbudet, selvom det ærger mig at miste Olsen, vi antager det bliver endnu en Frederik Holst situation, og vi henter ham billigt tilbage om et par år.

Jesper Kirk, Udinese, 44.000.000 +50% næste salg, Kirk kommer fra B holdet og har været der nogle sæsoner, hvis Udinese kan bruge ham til de penge, så er det iorden med mig.

Casper Skov, Roma, 47.000.000 +50% næste salg, Samme som Kirk, B hold spiller der skal have lov at skifte for en god slat penge, når nu Roma gider betale.


Handler ind:
Mats Møller Dæhli, PSG, 50.000.000, Møller Dæhli var købt til PSG for halvandet år siden, men er siden ikke blevet brugt meget og nu sat til salg, jeg tager glædeligt imod, og det lå vel i kortene, at der skulle forstærkes offensivt, eftersom 2 skadede offensivspillere, var nok til at koste CHL. Møller Dæhli får 4½ år i klubben, til 350.000 om ugen i løn, med 35.000 for hvert mål han scorer.

Vajebah Sakor, Juventus, 30.000.000, 175.000 om ugen i løn samt 20.000 for hvert mål. Sakor er en spiller jeg ikke før har bemærket, men hans agent tilbød ham til mig, og jeg må indrømme han ikke ser værst ud, en Afro-Nordmand.

Leif Faaborg, Montpellier HSC, 3.500.000, Leif blev solgt til Montpellier for 15 mil for nogle år siden, da han ikke ville forlænge med mig, det er historien igen for Faaborg, denne gang er han dog givet en 3½ årig kontrakt, til 100.000 om ugen, og han har tydeligvis lært noget i det franske, for han er kommet stærkere tilbage.

Økonomien
Balance: 1.244.796.941
Transferbudget: 987.770.984
Lønbudget: 5.156.696/8.829.235
« Seneste Redigering: 11 Apr 2014, 03:00 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #49: 11 Apr 2014, 03:01 »

Jeg har valgt at der for at holde mig selv kørende, noget af tiden jeg spiller vil være åbnet for min stream, når dette sker spiller jeg dog med engelsk sprog i FM, og vil gerne bede folk om, så vidt muligt, at skrive engelsk i chatten, da jeg ellers skal sidde og oversætte til eventuelle andre FM enthusiaster, der kunne finde på at vove sig derind.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #50: 11 Apr 2014, 04:34 »


Pinlig indrømmelse

Ja, jeg ved ikke hvad der er gået galt i mit hoved, for da jeg sad og brokkede mig over mit holds spil mod FC Porto, hvor vi KUN lige går videre på reglen om udebanemål, går det op for mig, at vi spiller champions league stadigvæk... derfor, måtte jeg kigge på gruppen, og jo, det er rigtigt nok, jeg ved virkelig ikke hvad det der som svipsede der, men det skal i naturligvis underrettes om, jeg undskylder mange gange.

Champions League gruppen som den faktisk endte

PINLIGT, NØRJ DET ER PINLIGT!

Jeg undskylder, jeg må have drukket af natpotten den anden dag.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{30,1}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #51: 11 Apr 2014, 11:24 »

Haha! Jeg er sikker på, den også er smuttet for andre toptrænere.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30,1}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #52: 11 Apr 2014, 16:36 »

haha, næppe Peace måske lige på aftenen grundet dårlige resultater, men jeg tror bestemt ikke der er andre der nogensinde først har fundet ud af, at de er i Champions League, før efter de har vundet første knockout runde -.-' det er dumt :p
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{30,1}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #53: 11 Apr 2014, 19:18 »


Foråret 2019

Vi skulle trods min pinlige fejl, igang med Champions League igen, og der var også et par nationale trofæer der skulle hives hjem!



Pokalen:
Med 5-3 sejr over AGF gik vi videre, ikke kønt, men videre, OB i semifinalen blev slået med samlet 4-2, og så stod den på FCK i finalen, neutral bane mig i røven!, ikke desto mindre, tog mine trætte drenge til hovedstaden og hev en 2-1 sejr.

Pokal vinder 2019


Superligaen:
Der blev tabt et par kampe sidst på sæsonen, og det mærkes tydeligt at vi mangler en kandidat til topscorer titlen, Zlatan er blevet holdt ude af ligaen da han ikke er stærk nok til 2 kampe om ugen, og Kjellerup mangler stadigvæk lidt, men han nærmer sig. Kjellerup ligner fremtidens topscorer, og han får også mere og mere spilletid, fast mand i 2019/20, garanteret - med mindre Brian Laudrup eller Ebbe Sand trækker i trøjen igen.
Vi vinder med 91 point i sidste ende, 30 foran Aab, og i den anden ende, rykker Vejle ned med 25 point, og AC Horsens ligeså, med sølle 4 point.

Superliga vinder 2019


Champions League:
For sidste gang, nævner jeg nu min bommert, for ja, vi gik altså videre som det ses i et tidligere indlæg, men det var ikke lige let. Vi trak FC Porto i første knockout runde, spillede 1-1 i Brøndby, og derefter 4-4 i en hektisk kamp i Portugal. Herefter vandt vi 1-0 over Manchester United på Old Trafford, og spillede 2-2 i Brøndby, efterfulgt af et 2-1 nederlag til Valencia i Brøndby, og der troede jeg vi var ude, men Brøndby IF har historisk set altid været gode underdogs, bare se tilbage på 90'ernes Karlsruhe kamp, og vi vender 2-1, til 5-2 med en flot 4-0 sejr i Valencia. I finalen møder vi FC Bayern, en kamp der bliver spillet 1. Juni.
Jeg stiller med stort set stærkeste hold, med undtagelse af min Ankermand, hvor Holst er skadet og Laursen er for træt, men det der overrasker mig er, at vi møder et Bayern hold, der mildest talt ikke er fit for fight, selv er vi klar til kamp, med en fitness procent mellem 97 og 100 over hele linjen. Fischer bringer os foran, og jeg tænker at vi har sejren, men tysken har en ung angriber i Bernd Neumeyer, som reducerer 2 minutter senere, og derefter opstår den interessant situation, at Badstuber og Agger støder sammen, Badstuber skadet på stedet, og Agger udgår 2 minutter efter også skadet, fjollede venstrebenede forsvarsspillere. Ved halvlegen ser statistikken ud til at være med os, 60% besiddelse, massere af skud, mod Bayerns stort set ingenting. De holder stand, og Neuer står en pragt kamp, og med kun 13 minutter igen, vælger jeg at sætte unge Mark Mørk og Poul Kjellerup ind, Eriksen går ud og det samme gør min Ankermand, jeg skubber Kjellerup i front og satser nu på to angribere, vi skal helst have et mål, omvendt må Bayern også være trætte og klar til at give op i overtiden, men vi har brug for at tage os sammen. Det giver pote med det samme, Højbjerg som Regista sætter 3 mand og spiller Fischer fri, 2-1, og herefter begynder Bayern at lave fejl, der er en kæmpe chance til Zlatan, som fejler totalt, ved det 90. minut, kommer min unge reserve forsvarer, Andersen til en chance på et hjørnespark og scorer til 3-1, slutresultatet.

Champions League vinder 2019


Endnu et mål nået, 5 turneringer på en sæson, Supercuppen, VM for klubhold, Pokalen, Suppen og Champions League.
Jeg er KONGEN af superligaen, come at me brah!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Bünyamin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: ~{31}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #54: 11 Apr 2014, 21:43 »

YOU GO, GIRL!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{31}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #55: 11 Apr 2014, 23:04 »

så må jeg hellere videre, skulle jo gerne ud og vinde Supercuppen igen, og købe lidt spillere, streamen kører IKKE LÆNGERE linket til næste gang
« Seneste Redigering: 12 Apr 2014, 00:33 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{31}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #56: 13 Apr 2014, 12:33 »


Sommerens handler 2019

Efter 2x Champions League trofæer i træk, var det på tide at bryde med traditionen om ikke at hente uden for skandinavien, dette blev situationen da jeg valgte min første handel skulle være en af FC Bayerns spillere fra finalen.

Handler ud:
Ludwig Granfeldt, Valencia, 35.000.000 +50% næste salg, Granfeldt er røget ned i hierakiet, og sommerens handler gjorde det ikke nemmere for ham. God vind til svensken!

Olavi Lappalainen, Barcelona, 215.000.000 +50% næste salg (de godt 180 mil er over 2½ år), Olavi er en god back, men Hochheim er klar til at tage over, og det er for mange penge til at jeg vil sige nej.

Søren Westergaard, sc Heerenveen, 15.000.000 +50% næste salg, et talent der ikke var i nærheden af førsteholdet, så er det egentlig okay at tjene lidt på ham.

Christoffer Toompuu, Werder Bremen, 15.000.000 +50% næste salg, en reserve som blev utilfreds med et af de indkøb der blev lavet smed ham længere væk fra holdet, farvel og tak!

Kenneth Engelsrud, Espanyol, leje, Der er ikke meget udsigt til kampe i år for Engelsrud, og et ophold i Espanyol kan være lige det han mangler, for at nå op på niveauet.


Handler ind:
Dominik Beckenbauer, FC Bayern, 92.500.000, Beckenbauer, sikke et navn! 275.000 om ugen i løn, 5 årig kontrakt, 20.000 for hver kamp/ubenyttet dag på bænken/mål, 500.000 for årets hold, og vidunderdreng, ja han er ikke skandinavisk, men med det navn kunne jeg ikke holde mig tilbage, jeg kigger på ham og ser en Libero efter alle kunstens regler for mig, jo vist han er midtbanespiller, men navnet, NAVNET!, han skal selvfølgelig have lov at blive trænet som midtbanespiller, hvor jeg tiltænker ham en felt til felt rolle.

Carles Sala, Barcelona, 97.500.000, Sala bliver endnu en spiller som ikke er skandinavisk, jeg søgte efter en mulig Agger afløser, da han er lige ved at være der hvor han skal udskiftes, Sala er en god forsvarer og jeg regner med at han får massere af spilletid.

Paulo Costa, Cruzeiro, 6.250.000, Costa var så utroligt billigt at jeg måtte eje ham, og dermed lukker jeg for mine indkøb af ikke skandinaviske spillere, 3 styks i truppen. Costa er en dejlig all-round midtbanespiller som jeg forventer mig meget af.

Derefter var det ikke meningen at jeg skulle hente flere spillere, og slet ikke flere ikke skandinaviske spillere, men med en blot 19 årig målmand, og denne mulighed for at få ham en tutor, valgte jeg altså at slå til.

Iker Casillas, Real Madrid, 8.000.000, han får 1.000.000 om ugen i løn, 250.000 pr. rent bur, 150.000 pr. kamp, og automatisk forlægelse efter 15 kampe, han får en et årig kontrakt, og den regner jeg med han løber ud. Iker er 38, men han er den tutor min unge flindt mangler, så det bliver godt det her!.


Økonomien
Balance: 1.060.925.088
Transferbudget: 721.189.585
Lønbudget: 7.395.700/9.817.004

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~{32}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #57: 13 Apr 2014, 17:07 »

Fuldstændige sindssyge beløb der bliver brugt derude i Brøndby. Derudover er det en god blog, og nogle flotte resultater du får skrabet sammen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{32}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #58: 13 Apr 2014, 19:25 »

Indrømmer gerne at Casillas' løn er tosset, han kommer ikke til at spille mange kampe, har 2 habile reserver og Flindt der er klasse, han er der kun for at være tutor, for 3 unge keepere der aldrig har haft en tutor, men 25 mil som det bliver med årsløn og det hele, er stadigvæk okay hvis det får en af reserverne solgt for 40+ og får min keeper til at tage skridtet fra vidunderdreng til verdensklasse Opstemt

Tror iøvrigt at jeg vil holde mig omkring 3-5 ikke skandinaviske spillere så vidt muligt, for at sikre der er lidt eksotiske spillere med også, bare for det ikke bliver for kedeligt, de år hvor der intet dukker op i Skandinavien Smiley

Altid rart at få ros Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{32}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #59: 14 Apr 2014, 17:14 »


Efteråret 2019

Jeg må indrømme det bliver lidt kortfattet, da der ærligt talt er nogle triste resultater i år, så jeg gerne bare vil videre og glemme alt om 2019/2020.

Supercuppen
Liverpool blev modstanderen, og vi endte med at få et nederlag, på 2-3, trist, men desværre var Liverpool for stærke.

Pokalen
Vi trak i 3. runde Skovshoved, og vandt her 6-1, efterfølgende blev det til Lyngby som blev slået 4-1, og senest Esbjerg fB som blev slået 4-0 i Kvartfinalen, fremadrettet kan vi nu vente på at skulle møde Aab i Semifinalen, til Marts.

Champions League
Vi var jo direkte med, Liverpool reglen, og fik en Gruppe med Brøndby IF, A.C. Milan, Benfica, Sparta Prag (seedingsmæssig rækkefølge, fra 1. til 4. lag). Og vi skuffede, gevaldigt. Vandt en pligt sejr over Sparta Prag i første kamp, men tabte derefter hjemme til Milan, ude til Benfica, hjemme til Benfica og var faktisk ude, men vi vandt returen på Brøndby stadion mod Prag, 2-0, og da Milan samme aften tabte til Benfica, ville vi kunne få 2. pladsen, med en sejr over Milan, 10. December. Rafinha ville det dog anderledes, 2-0 ved pausen, og en Zlatan scoring til sidst i kampen var ikke nok til at lukke os ind, jo vist vi fik et straffespark underkendt og en tvivlsom offside, men vi bør jo score når vi har flere chancer end dem, så det er vores egen skyld at vi nu ryger over i Europa League. Og denne gang er den god nok, desværre.

Superligaen
Efter 18 kampe ligger vi nummer et, med 38 point, 8 point foran OB, med 50 mål scoret og 17 lukket ind. Pinligt så mange mål vi lukker ind, jeg justerer lidt ind i foråret, men hvis vi runder lukker over 25 ind samlet, så ryger der en ny taktik på banen til næste sæson. skuffende.

Klub VM
Vi trådte ind i Semifinalen, og mødte her Suwon, sløset kamp som vi vandt 2-1 - heldigt vil jeg lige påpege. Herefter Botafogo i Finalen, 2-0 sejr blev det til, og vi vinder da trods alt en lille pokal i år.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010