home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor stopper bloggen?
Efter EM 2024 ville være passende
Pres citronen, sommeren 2025 ville være godt!
Du stopper bare nu, jeg er pisse træt af dine updates, Beltha!
VM 2026 ville være passende.
Den stoppede for længe siden, du har bare ikke opdaget det, din narrehat...

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: ~{57}~{Slut}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~  (Læst 50047 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{17}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #30: 03 Apr 2014, 15:53 »

Fed blog, ikke alt for meget "eventyrs"-fortælling om en solskinsmorgen osv. Resultater, handler og lidt om det interessante der nu måtte være. Helt klart min favorit!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{17}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #31: 03 Apr 2014, 16:29 »


Frem mod vinter 2016


Superligaen:
Ved vinterpausen, efter 17 kampe, lå vi nr. 1 med 10 point ned til SønderjyskE, 13 til AGF og hele 15 til FCK. Helenius var klar topscorer med 14 mål, mod Paul Onuachu's 9, han var også den spiller som havde den højeste gennemsnitskarakter på 7,43. Der var noget, nærmest magisk over det sammenspil der kom fra Fischer og Helenius, navnligt i ligaen, nogle husker nok Ebbe Sand og Jon Dahl i tiden før Jon ikke kunne ramme en københavner på strøget.

Champions League:
Gruppe G var hård, og der var lidt en alle kan slå alle atmosfære, og det endte også med at først blive i sidste runde at det blev afgjort. Chelsea taber 3-0 i sidste runde til Brøndby, de var dog sikret førstepladsen allerede, inden runden havde Brøndby 6, sporting 5 og Galatasaray 5. sporting ender med at vinde over Galatasaray, og var foran allerede efter et minut, så vi var tvunget til at skulle frem. Vi sad på spillet, og Helenius var i hopla!, Sporting slipper videre i Europa League med 8 point.

Pokalen:
Vi slog i 4. Runde FC Nordsjælland ud efter 2-0. Derefter stod den på SønderjyskE, som blev årets sidste kamp. Det blev en hård kamp, mod liga 2'erene, Helenius brændte et straffespark efter 24 minutter, men lagde 8 minutter senere op til at godt mål af Fischer, de to spiller forrygende sammen. Vi holdt dem fra chancer i første halvleg, med 70% boldbesiddelse, og inden halvlegen kom Helenius selv på tavlen til 2-0, SønderyjskE's jerntæppe blev løftet, og i 2. Halvleg lavede Oggesen et selvmål, Ken Ilsø reducerede med et sløset skud, og Rønnow bør måske overveje sin fremtid, for det var godt nok sølle målmandsspil det der.

Forude kommer et vinter transfer vindue hvor der skal ryge en spiller i hver kæde cirka. Der er lidt for mange spillere som ikke får spilletid, så enten skal nogle af de unge lejes ud, ellers skal der sælges lidt fra. Kahlenberg skal overtales til at tage sin pension snart, da han stort set ikke har spillet i år, 4 liga kampe er det blevet til, og han holder ikke en hel kamp længere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{18}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #32: 03 Apr 2014, 19:21 »


Vinter handler 2016/17

Ja, så nåede vi til det igen, denne gang har jeg tiltænkt mig et stille vindue på indkøbsfronten, og hovedmålet er egentlig at trimme truppen til, jeg har købt meget ind de seneste sæsoner, og det er ved at være på tide at jeg samler en kerne på holdet. Jeg må indrømme at da vinduet kom rullende, og tilbudende med, så var jeg forbløffet over hvor mange store bud mine spillere tiltrak sig, for vi har hverken vundet det ene eller andet, men jeg takker og bukker og sælger løs!

Handler ud:
Filip Helander, Catania, 46.000.000 +50% af næste salg, Filip er spillet af holdet af Simon Kjær, og det naturlige næste skridt er at sælge ham fra nu, mens han er eftertragtet for sine internationale indsatser, fremfor at holde ham på bænken, hvor der i forvejen er en stribe talenter som kan sidde. Filip nåede 47 liga kampe i klubben.

Emiliano Marcondes, Lekhwiya, 32.000.000 +50% af næste salg, Marcondes er noget nær sidste valg, når der skal sættes hold, og han ville gerne videre. Jeg tillader mig at sige ja tak til nogle oliemillioner, og sender ham til Qatar.

Magnus Wolff Eikrem, Cagliari, 50.000.000, Magnus sælges videre da han ikke indløste forventningerne i klubben, og Kusk/Fischer duoen ligner fremtiden for holdet. Eikrem var utilfreds med manglende spilletid, trods 11 kampe af 17 i ligaen, positivt at tjene penge på ham alligevel, for kun et halvt års tjeneste.

Frederik Rønnow, OGC Nice, 30.000.000 +50% næste salg, Frederik har ikke været solid nok, og med Flindt i kolissen der som 16 årig allerede viser lovende takter, og er fra egne rækker, vælger jeg at lave et sats. Flindt får buret sæsonen ud, og holder det ikke, henter vi en klasse keeper. Succes kriteriet hedder 8 rent bur, ud af 16 mulige i suppen.

Fernando Torres, Granada, 7.500.000, Torres har lært fra sig, og da han tiltrak sig lidt opmærksomhed, slog jeg til. Jeg tjener en lille million her, da han får halvdelen og hans løn jo skulle dækkes ind, men det er stadig godkendt, Torres var en kortsigtet løsning, og det varede 6 måneder.

Nicholas Lundquist, Real Madrid, 45.000.000 +50% næste salg, Lundquist nød godt af Torres' erfaring, og Real Madrid, PSG, Arsenal og A.C. Milan var alle efter ham, Real løb med ham, god vind, det er let tjente penge, for et halvt år på reserveholdet, jeg ville gerne have holdt Lundquist, men jeg tænker det er en Frederik Holst situation, enten ryger han videre for flere hundrede mil og jeg tjener kassen, ellers kan han hentes billigt om et par sæsoner når hans udvikling ikke var så vild, som spanierne håbede på.

Kasper Kusk, Sevilla, 65.000.000 +50% næste salg, jamen de bød 80, og det blev forhandlet hurtigt. Kusk spillede godt sammen med Fischer, men penge taler, og med Ludwig Granfeldt, som var et halvt år i sc Heerenveen, som kan kaldes hjem, samt Jure Lupic i truppen, føler jeg stadigvæk mit hold står stærkt, derfor gik jeg med til denne handel.

Patrick Banggaard, Genoa, 55.000.000 +50%, salget af Banggaard var på baggrund af en mulighed der pludselig opstod i slutningen af vinduet, og jeg ventede med at accepterer til en afløser, eller rettere, en opgradering, var på plads. Store penge det her, meget store penge.


Handler ind:
Jonas Ahlström, Norrköping, 4.000.000, Jonas er en ung keeper med udviklingspotential e, og jeg tiltænker ham en rolle, hvor i han skal kæmpe med unge Flindt om buret i en snarlig fremtid, at han allerede har spillet på U21 holdet for Sverige taler for at han er et stort talent.

Daniel Agger, Liverpool, 18.000.000, Agger er 32 og bringer en masse erfaring med sig, vi krydser fingre for at han holder sig skadesfri, Agger får 350.000 om ugen i løn, 30.000 pr. rent bur samt 1.000.000 for årets hold, han får en 3 årig kontrakt med mulighed for et års forlængelse, ved 15 kampe i sidste sæson, derudover vil han altid være bedst lønnet, via en tilsvar højest betalte-klausul. Der blev godt nok lokket med 50% af vidersalgsbeløbet, og en godt 10.000.000 til Agger, samt 6.000.000 til agenten, men personligt er jeg tilfreds hvis han spiller 50 kampe for mig inden karrieren er forbi.

Jeg afviste i vinduet bud på 40-70 millioner på flere spillere, blandt andre Frederik Holst og Nicklas Helenius, jeg kunne ikke finde en skandinavisk afløser som jeg kunne hente ind, uden at gå på kompromis med kvaliteten, og derfor valgte jeg at afvise disse bud.

Agger må ikke spille Champions League for os denne sæson, men til gengæld er Kjær endelig blevet registreret nu da der var plads, til det, så der er nogle unge gutter der får chancen i Champions League opgørende.

Økonomien ved vinduets udgang:
Balance: 860.975.647
Transfer budget: 635.379.149
Løn budget: 1.670.345/3.199.661
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{19}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #33: 03 Apr 2014, 22:24 »


Foråret og sæsonafslutningen 2017


Superligaen:
Den blev kørt overlegent hjem, og allerede efter 28. spillerunde kunne vi fejre denne titel, al fokus blev flyttet til pokalturneringen hvor vi indtil nu ikke har haft heldet på vores side. I sidste ende blev den vundet med 88 point, det er 23 mere end AGF på 2. pladsen. i den anden ende rykker Viborg og Vejle ud med 28 og 27 point, Esbjerg var tæt på, de har også 28, men med bedre målscore end Viborg. Aab på 9. pladsen har 40 point, mens FCK på 4. pladsen har 46. Feltet var tæt.

Champions League:
Vi trak i første knockout runde, Manchester United. Første kamp stod den 8. Februar 2017, der er tale om de forsvarende mestre fra 2016. Hvis nogen skulle gå forrest i en sådan kamp, så var det Viktor Fischer, og det gjorde han, få minutter inde i kampen var vi foran 1-0, men det varede kort, for Arjen Robben er trods de 33 stadig farlig, og leverede en sukkerball til Hernandez. Fischer var dog ikke færdig, han byttede plads med unge Dirch Skov for en kort bemærkning, sendte den indover fra kanten til Helenius, som lagde den af til netop Dirch, som nu var helt fri centralt, 2-1! Fischer fortsatte i 2. halvleg og scorede til 3-1, og 4-1. Hvis der nogensinde har været grund til at give stående bifald til en spiller på Brøndby stadion, så var der det fandme her! I returen ser vi hvor vigtig rutine kan være, for unge Kristensen giver et straffespark væk, og det sætter Rooney ind. inden der er gået 25 minutter er United foran 3-0, og Rooney er den store helt. puha, det er op af bakke nu, men et mål og vi er foran samlet. Kristensen fortsætter med at lave fejl gennem første halvleg, og det er faktisk et mirakel vi ikke lukker flere mål ind. Anden halvleg starter skidt, og vi kæmper for at holde målet rent, men vi får dog stille bidt os ind i kampen, og lige pludselig opstår der en chance til Fischer, han fejler ikke, en perle aflevering til Helenius og vi er på 3-1. herefter er det Simon kjær der bærer holdet hjem, og vi ender med at gå videre på samlet 5-4. Det var ikke kønt, men det var effektivt, til sidst i hvert fald.

I Champions League kvartfinalen, trækker vi Real Madrid, første kamp mod cirkus Ronaldo, kommer til at stå på Santiago Bernabéu, og vi har odds 10-1 for sejr. Det er jo ikke hver dag man tager en flok unge knægte med til spanien, og da jeg ikke er katolsk præst føler jeg ikke at jeg skal forklare mig selv yderligere der. De var på sightseeing, og ærligt talt, tror jeg man havde glemt at ligge fotografiapparatern e fra sig, inden kampen, for før jeg fik set mig omkring, var vi bagud med 2 mål. Far var ikke sur, far var fandme skuffet! Jovist, vi er ikke klar til at vinde Champions League, og Real er da langt større, og bedre mand for mand, men det ændre da ikke på at det er dybt skamfuldt at lukke mål ind, på amatørfejl, der blev talt med store bogstaver i halvlegen. Lige lidt hjalp det, vi røg efter 80 minutter på 0-3, og efterfølgende 0-4, der skal et mirakel frem, i stil med 3. December, 1996 i Tyskland (Karlsruhe 0-5 Brøndby IF), hvis vi skal vende det her.
Returen startede mere lige, bege hold havde bolden lidt og den blev kørt rundt, vi fik dog et lille overtag, og et par chancer som man nok skal score på, på dette niveau. Gareth Bale er nu en farlig mand, det bevidste han efter godt 38 minutter med et hovedstød, og så var dem som om mine drenge gav op, der var ikke meget gnist tilbage halvlegen ud. Anden halvleg stod det længe stadig 0-1, og jeg begyndte småt at se mig tilfreds med bare ikke at lukke flere mål ind, desværre havde jeg ikke tænkt på Ronaldo. Han skal jo altid være træls, og scorede til 0-2 med få minutter igen, samlet slået ud med 6-0, det er bittert.

Vi tager noget erfaring med fra disse kampe, og så glæder vi os over at de fleste spillere er så unge at de kan udvikle sig til at blive endnu bedre, hvem ved, med en 25 årig, rutineret keeper, havde det måske set anderledes ud?



Pokalen:
I semi finalen fik vi Aab, som blev slået 2 gange 2-0, og finalen skuller derfor spilles mod FCK, på "neutral" bane, i Parken.. Neutral bane mig i røven! Nuvel, kampen forløb efter planen, vi scorede bare ikke rigtigt, så der blev talt med stort i pausen. Resultatet fejlede ikke noget ved slutfløjtet. DOMINANS!

The Double vundet, ligaen og pokalen 2017
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{20}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #34: 03 Apr 2014, 22:44 »

Hold kæft nogle gode salg du bliver ved at lave Belthazor! en fornøjelse at se Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{20}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #35: 04 Apr 2014, 07:57 »


Sommerens handler 2017

Der må handles!

Handler ud:
David Vidgren, Newcastle, 29.000.000 +50% næste salg, David var i problemer i truppen hvor flere spillere ikke kunne lide ham, og han ville spille mere fast bold. Salget blev derfor den bedste løsning for alle parter.

Simon Kjær, Hoffenheim, 55.000.000, Kjær var ikke så solid som først håbet, og så må man jo skille sig af med sådan en bandit.
Nicklas Helenius, Celtic, 80.000.000, Helenius havde god tur i den sidste sæson, med blandt andet 19 liga mål, og det var med til at skabe interesse for ham. Jeg har til gengæld et par unge knægte jeg tror meget på fremadrettet, og derfor vælger jeg at sælge nu mens muligheden er der!

Jure Lapic, AS Monaco FC, 230.000.000, Jure er et sindssygt stort talent, og en halv svensker jeg gerne ville holde på, men da Monaco, Arsenal og Dortmund alle bød 250 mil, forhandlede jeg ned til 230 med 50% næste salg, og Monaco bed på, det er afsindigt mange penge at få for en spiller, og det her er grunden til at jeg bruger nogle penge på indkøb i dette vindue.

Leif Faaborg, Montpellier HSC, 15.000.000 +50% næste salg, Faaborg vil ikke forlænge og har kontrakt udløb om et år, interessen er der så jeg tager lidt penge nu, fremfor ingen om et år.

Emil Fraysse, Steaua, 8.500.000 +25% næste salg, Fraysse er ikke god nok til nogensinde at komme på holdet andet end som reserve, og 8.5 mil er stadig mange penge.

Gustav Jarl, Brann, fri transfer +25% næste salg, Gustav var aldrig faldet ind på holdet, og han er virkelig grænsende til ubrugelig for mig. Ved denne handel sikre jeg mig en bid af kagen hvis han skulle gå hen og udvikle sig til at være penge værd, og ellers sliper jeg for godt 2 års løn.

Handler ind:
Marc Hochheim, Lyngby, 5.000.000, en dansk afløser for Lappalainen måske, han ser hvert fald meget interessant ud, Lyngby mister helt sikkert en guldfugl her.

Pierre-Emile Højbjerg, SLB, 160.000.000, Pierre kommer til på en 5 årig kontrakt til samme løn som Agger, 350.000 om ugen, samt 25.000 pr. mål, og 1.000.000 for årets hold. Derudover skal han ligeledes stilles samme løn, som den dyrest betalte, ligesom Agger. Skulle vi rykke ned, skal han fristilles for 250.000.000, og hvis et bud kommer fra udlandet, skal det accepteres ved 500.000.000, disse var hans krav. Han får 10.000.000 for at skrive under og agenten 5.000.000, dette var for at få det til at gå hurtigere, da Real Madrid også var ude efter ham, og jeg mangler lige en god offensiv dansker.

Lucas Andersen, Ajax, 50.000.000, Lucas får 5 år i klubben til 175.000 om ugen i løn, 20.000 pr. mål, 800.000 for årets hold og 1.000.000 hvis han bliver topscorer.

Andreas Christensen, Chelsea, 45.000.000, Andreas får 5 år i klubben til 150.000 om ugen i løn, 15.000 for rent bur, 500.000 for årets hold, og med frikøbsklausul ved nedrykning på 167.500.000, og fra udenlandske klubber på 350.000.000.

Ola Jakobsson, Elfsborg, 6.000.000, Ola er en solid ung back, som skal agere backup for Dirch, højrebacken var den tyndest besatte position på holdet, og nu tror jeg vi er dækket godt ind.

Som den jubel optimist jeg er, forsøgte jeg at købe Christian Eriksen, foran Barcelona. Mit bud blev accepteret, sølle 150.000.000, men knøsen vil fandme ikke forhandle, hvad ligner det? ticked off ticked off

Økonomien ved udgangen af vinduet:
Balancen: 1.098.492.762
Transfer budget: 800.714.144
Løn budget: 2.184.292/5.172.306

Målet om 1.000.000.000 er nået, og vi kan derfor krydse dette af, stærkt gået!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~{21}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #36: 04 Apr 2014, 09:24 »

Viiildt med de 250 mil damn Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{21}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #37: 04 Apr 2014, 21:01 »


Efteråret 2017

Champions League:
Sæsonen 2017/18 blev skudt i gang i Champions League, hvor vi i 2. kvalifikations runde havde trukket Estiske FC Levadia Tallinn. 7-0 ude i første kamp, og jeg stillede returen på Brøndby stadion, med et hold hvor ælste mand er 23, men gennemsnitsalderen er 18-19 år. Samlet ender dette møde med 13-0, og et par af talenterne kan forvente lidt ekstra spilletid i starten, for de har altså gjort det forrygende! I 3. kval runde møder vi Molde, vi starter på Brøndby stadion. Brøndby dominans fra start, men ved halvlegen står den stadig 0-0, Molde står defensivt. Vi kom endelig på 1-0 i starten af 2. halvleg, men Molde kom igen på et hjørnespark, skuffende første kamp. I returen fik vi dog en 2-0 sejr, og er samlet videre med 3-1. I slutspillet står den på Slovan Bratislava. 4-0 på Brøndby stadion og Fischer bærer dette hold frem. Returen endte 2-0 og samlet videre med 6-0.

Vi blev i år udtrukket i Gruppe B: Manchester City, Paris Saint-Germain, Stuttgart og Brøndby IF. Forhåbningen om at nå videre er lige pludselig brist, da dette er en hård gruppe. Hvis vi kan tage en 3. plads vil jeg være tilfreds.

Disse kampe startede hårdt ud, City ude. Min unge angriber, Poul Kjellerup satte rekord for yngste målscorer i Champions league, i en alder af 15 år og 310 dage, sikrede han 1-1. Herefter slog vi heldigt PSG 1-0 i Brøndby, og derefter Stuttgart 2-0, vi var kommet i hopla, der var ligesom noget stil over drengen, hvis i forstår. Stuttgart fik et 4-0 nederlag i Tyskland, City tabte 2-0 på Fischer Park, undskyld, Brøndby stadion, og til sidst 2-2 i Paris. Vi vandt Gruppe B med 14 point, PSG går videre med 11 og City tager videre i Europa League med 5 point, jeg er overrasket.

Vi ser nu frem til at møde Sporting i 1. Knockout runde, vi har tidligere mødtes i 2016, hvor det blev til en 1-0 sejr til os hos dem, og 1-0 til dem hos os, jeg ved vi er blevet stærkere siden da, men er de?

Superligaen:
Vi er uovervindelige. Vi spadserer gennem efteråret med forrygende spil, jeg mindes for mange år siden at der var snak om at Ankergren havde lukket sølle 10 mål ind i efterårets kampe, da han var på sit højeste i Brøndby. Min unge keeper, Lasse Flindt tager nu 10 rent bur, 10 mål lukket ind i 18 kampe i efteråret, og titlen som årets målmand i Danmark, mon landsholdet snart ringer? Vi fører med 45 point, nærmeste konkurrent er Aab med 40, 39 mål har vi scoret med kun 10 lukket ind, vi scorer ikke nok, Aab har nemlig hele 47 kasser med 16 mål imod, men mon ikke det kommer når de to unge angribere først kommer i omdrejninger, og når samme niveau som resten af holdet?

Pokalen:
Vi mødte Viborg FF, og vandt 2-0, en af deres spillere var dog imponerende i kampen, så jeg har sikret mig en handel fra næste sommer, med Lars Laursen, til 5 millioner, han har siden vundet årets spiller i 1. division 2017. En klasse ankermand der her er på vej mod Brøndby. Viborg var i 3. runde, og runden efter vandt vi 4-1 over SønderjyskE, vi har fået OB i kvartfinalen som dog først spilles til Februar, 3 dage før den første Sporting kamp, dårlig planlægning?

Den 29. November 2017 kom beskeden om at Thomas Kahlenberg trækker sig tilbage - endelig, han har været på reserve holdet hele efteråret og skadet flere gange, han var færdig og skulle nok allerede vinteren 2015 have proklameret sin tilbagetræden, fra sommeren 2016, det blev først nu og fra 2018, sidste sæson blev det til 9 kampe, 3 mål, 2 oplæg og 2 gange kampens spiller, denne sæson ingen kampe.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{22}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #38: 04 Apr 2014, 21:08 »

Det er fandme stærkt gået i en ellers rigtig svær CL gruppe! Nice one Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{22}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #39: 05 Apr 2014, 09:57 »


Portræt af en stjerne (1) - Liberoen



Jeg syntes afstemningen taler for sig selv, og selvom der er stjerner som Viktor Fischer, Daniel Agger og Pierre-Emile Højbjerg at tage højde for i klubben, så vælger jeg i stedet at fremhæve en spiller som ligger i en rolle som gør taktikken mulig, Min Libero Eysteinn Hüni Björnsson. Eysteinn kom til Brøndby som en habil ung central forsvarer som kunne spille venstreback naturligt. Han kom til fra Islandske FH tilbage i 2014/15, og var i det første halve år udlejet til FC Fredericia i 1. Division, da han kom tilbage var han rotationsspiller et års tid, og så begyndte han at spille Libero rollen.

Eysteinn er en leder af karakter, og han fungerer pt. som Viceanfører i klubben, realiteten er dog at både han og Frederik Holst kunne være Anfører, men Holst er lige det ældre, og derfor er Eysteinn kun vice.

Og hvad kan man så sige om en spiller som Eysteinn, jamen han er jo nærmest god til alt, han er pissehamrende allround, en ung spiller med en god fysik, mulighed for stadig at udvikle sig lidt, og fast mand på Thomas' Franks Islandske landshold, men det er hans klubkammerat Árni Kristjánsson også, som han kom til Brøndby med. Eysteinn fik sin debut i 2015, mod Spanien, han har vundet medaljer 3 gagne i sin karriere, Superligaen 2016 og 2017 samt pokalen 2017.

I sine unge år har Eysteinn arbejdet sammen med spillere som Simon Kjær og Daniel Agger, og det er noget han har lært godt af, han er klar til at tage sin plads blandt legenderne.

Det skal så også siges at hold som Toulouse, Villarreal og Gladbach har jagtet ham i et år tid, og bud så store som 40 millioner er blevet afvist, da han spiller en rolle man ikke har mulighed for at udskifte lige med det samme.

Eysteinn's egenskaber som 20 årig
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~{23}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #40: 05 Apr 2014, 10:00 »

Det var dog en grumme god islænding du har der. Fremragende blog ovenikøbet.
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{23}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #41: 05 Apr 2014, 15:10 »


Vinter transfers, 2017/18

Vinteren 2017/18 blev endelig et sted hvor der var lidt roligt på markedet.

Handler ud:
Rasmus Berger, Paris Saint-Germain, 40.000.000 + 50% næste salg, Rasmus er 3. valget i klubben itl venstreback, men et talent, der var stor interesse for ham, og for at streamline min trup lidt, sælger jeg ham fra, da dette er en af få positioner der ham mere end 1 reserve.

Handler ind:
Jeg bød 70 millioner for Jannik Vestergaard, og tilbød ham en i min bog, god kontrakt, han valgte og at tage til Real Madrid, til en mindre løn, jeg tilbød 380.000, han får kun 365.000 i Real Madrid. Ærgeligt, for han ville have været en god spiller at få ind, men Agger og Christensen er rigeligt gode. Ingen handler, ikke engang et talent.


Situationen med ikke at handle meget i dette vindue, vidner om at klubben er ved at vokse sig stor nok til at holde sine spillere, og selv bestemmer hvornår talenterne skal skydes af, men det vigtigste nu, er at få sikret at der ikke sælges fra uden at en ny spiller står klar, og jeg skal i hvertfald, ikke sælge mine stamspillere fra, uden der er en ligeså god spiller klar til at tage over. Fremtiden ser lys ud i Brøndby.


Budgettet:
Balancen: 1.084.599.352
Transfer: 846.973.722
Løn: 2.316.589/5.172.306
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{24}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #42: 05 Apr 2014, 21:50 »


Portræt af en stjerne (2) - Dirch Skov



Dirch er meget hurtigt blevet en kær spiller for mig, der er nogle gange hvor man får en spiller der af den ene eller anden grund, bare betyder noget for en, og sådan en type er Dirch. Med en tutor, i form af Espen Ruud i sine unge dage, var det nemt for Dirch at passe sig til som superliga spiller, han havde trods alt den bedste mand på positionen i ligaen til at hjælpe sig.

Efter nogen tid begyndte han at få indhop, og gjorde det godt, hvilket betød han fik pokalkampene, og senere blev det besluttet at skyde Ruud afsted og satse fuldt ud på Dirch. Som 16 årig fik han sin første landskamp, imod Italien, sidenhen er det indtil nu blevet til 10 kampe, mon ikke han når 25 inden han bliver 21 år?

Han hedder egentlig Dirch Skov og er Født i Dragør, den 19. November 1999, men i daglig tale kendes han som Dirch.

Med sine blot 18 år, har han spandevis af titler for ugens eller månedens hold i Superligaen, været årets u17 talent i 2016, årets u19 talent i 2018, været på årets hold i ligaen en gang og årets hold i Danmark en gang. Der er allerede 2 mesterskaber og en pokal under bæltet, fra 2016 og 2017.

Hvor langt rækker talentet så? tja, det må tiden vise, men mon ikke han er at finde på et verdenshold for EM eller VM på et tidspunkt.

Dirch har været en jaget mand, Roma, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Bayern Munchen, Dortmund, Zenit og Real Madrid har alle været efter ham, men han er blevet her, og det til trods for bud så store som 100.000.000.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{25}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #43: 06 Apr 2014, 18:33 »


Forår 2018

Pokalen:
OB i Kvartfinalen blev slået 2-1,  derefter kom Esbjerg fB i semifinalen, første kamp blev vundet 2-0 ude. Returende endte ligeledes 2-0 til Brøndby, og vi er videre til finalen med samlet 4-0. Finalen bliver imod Randers FC som sensationelt har slået FCK ud. Finalen blev for mig, en testemonial kamp, da jeg lod Kahlenberg få spilletid for første gang i godt et år,  men han trækker sig tilbage til sommer og dette er chancen for at give ham en medalje og en sidste kamp. Kampen ender med 4 Brøndby scoringer, men desværre ender den 3-1 til os, min Libero kommer i en dum situation og ender med at sende bolden i eget net, ikke noget han kunne forhindre med mindre han havde stået et andet sted. Årets første pokal er i hus.


Superligaen:
Vi lå egentlig godt til, og havde et forspring, men vi endte med at smide dumme point, tabe nogle kampe og lige pludselig lå vi på 2. pladsen, med 2 point til Aab, hvor vi havde 6 kampe tilbage, og de 5. Vi har Aab to gange, så det er op til os selv om vi vil vinde den liga eller ej, men det er presset.
Første inbyrdes opgør ender 0-0, og vi ligger stadig kun nr. 2. I 32. spillerunde havde vi kæmpet os op på et 5 points forspring til Aab, men hvis vi taber til dem, vil vi kun være 2 foran og være presset til sejr i sidste liga kamp, hvorimod en sejr kan sikre os chancen for at hvile lidt. 3-0 sejr, og ligaen er sikret!.


Champions League:
Vi trak Sporting i 1. Knockout runde, og fik 1-1 ude. Herefter 1-0 hjemme, og vi var igen i en Kvartfinale, denne gang mod Zenit. I Rusland overraskede vi alle, og slog dem 2-0! Vi tog imod Zenit i en kamp hvor vi fik 3 mål underkendt på "offside", men vi vinder den alligevel 2-1, og går videre til semifinalen. Her venter Celtic, med tidligere Brøndby topscorer, Nicklas Helenius, første kamp ender 0-0 i Brøndby, sølle resultat, men vi har stadig en chance. Vi kom foran hurtigt ved Fischer, men Sinclair udlignede for Celtic, herefter kom min unge venstreback frem og scorede til 2-1, kampens resultat, vi er i finalen! Finalen kommer til at stå mod Benfica, og undskyld mig, men de største modstandere i år, det var da vist i gruppespillet, underligt Champions League år! Det kringlede CHL træ viser også at flere af de store ikke rigtigt var i spil. Med Viktor Fischer ude, blev det Pierre-Emile Højbjerg der agerede skyggeangriberen, med Patrick Olsen som Dybdeliggende playmaker. Højbjerg scorede efter 8 minutter til 1-0, mod sin tidligere klub. I 2. Halvleg scorede Højbjerg igen til 2-0, og det blev det endelige resultat.

Årets hold i Champions League
Lidt skuffende at Dirch ikke er med, men det accepterer jeg dog grundet sejren

Alt vundet i 2018, Champions League, Pokalen og Superligaen


Jeg må indrømme at med et rent skandinavisk hold (okay, McCrory er Nordirsk, men han er den eneste!), troede jeg ikke dette skulle komme så tidligt, men okay, det betyder bare at jeg må presse holdet videre, vi må nå mere, der skal ske meget mere, bare fordi målet er nået betyder det ikke at bloggen er forbi, nej vi finder nye mål, første bliver at vinde Supercuppen og Klub VM.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{26}~ Brøndby IF - Kunsten at lave penge i Danmark ~BelthazorDK~
« Svar #44: 07 Apr 2014, 16:25 »


Portræt af en profil (3) - Viktor Fischer



Viktor Fischer er ikke blot en hamrende talentfuld spiller, men også en spiller der i rollen som skyggeangriber, har muligheden for at være dominerende både i ligaen, og europæisk. Viktor er på vej ind i sin 3. sæson i Brøndby siden sit 75 millioners skifte fra Ajax. Fischer gik naturligt nok direkte ind på holdet, og han satte sit aftryk på det fra start, 12 mål og 9 oplæg i første sæson, foruden 10 mål og 4 oplæg internationalt det år.

Født i Århus tilbage i 1994, den 9. Juni, og nu altså blevet 24 år.

Siden sin ankomst i Brøndby, har han vundet Pokalen to gange, superligaen to gange og Champions League en gang, ikke nogen dårlig tid for ham.

Fast mand på Landsholdet, fast mand i Brøndby, eftertragtet i Europa hvor der blandt andet har været bud fra Barcelona og Bayern München, men han bliver og kæmper for mere succes til kongeriget Danmarks, og skandinaviens flagskib, Brøndby IF.

Viktor Fischer kendes i Brøndby IF som skyggeangriberen der går forrest, hvis angriberen har en offdag, så scorer han to gange selv for en sikkerheds skyld, ellers er han manden med oplæg hver gang, og fansne elsker ham. Fischer kunne sagtens finde sig en plads på et af de store hold, men han skal ingen steder, og virker til umiddelbart at være tilfreds med det.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010