home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - Nye tider
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #16 - Nye tider  (Læst 11286 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #8 - Nye tider
« Svar #15: 10 Apr 2014, 08:20 »

Det ser sgu da godt ud her.

Mange tak! Det er værdsat Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #8 - Nye tider
« Svar #16: 11 Apr 2014, 15:11 »




United I front
11/03/14 : Manchester




Efter en række gode præstationer mod lavererangerende hold er United tilbage hvor de hører til – i front af Premier League. Stjernerne har, efter korte formdyk omkring jul, igen fundet formen, og trods mindre udfald er jeg nogenlunde tilfreds. Dog venter et uhyggeligt kampprogram i de sidste 9 kampe.

Premier League føres med 3 spinkle point ned til Arsenal, der har smidt dumme point mod dårligere modstandere de seneste 5 kampe, hvilket har betydet, at selvom vi måtte indkassere et nederlag til Fulham på Craven Cottage, er duksepladsen landet i den røde del af Manchester. Spillet har til tider været flot, men bundniveauet er alt, alt for lavt. Der er tendens til at opstå en vis selvtilfredshed, når vi kommer i front, og det var bl.a. det der kostede i Capital One Cup’en.

Efter samlet sejr over Wigan i semifinalen, stod slaget på Wembley mod rivalerne fra Chelsea. 3 minutter spillet og to af sæsonen helt store profiler Robin van Persie og Juan Mata viser sublimt sammenspil og 1-0 til United. Total kontrol var den altoverskyggende overskrift på 1. halvleg, men det var en flok tændte Chelsea-stjerner, der startede 2. halvleg med en scoring efter blot 45 sekunder. Kampen bølgede frem og tilbage, og jeg gjorde mig så småt klar til forlænget spilletid, da Torres lynede dybt inde i overtiden. Denne gang måtte vi kapitulere og rejse hjem uden pokal til skabet – øv!

For at gøre ondt værre valgte vi 4 dage efter at spille sæsonen dårligste kamp i Istanbul, og vi var heldige med at slippe med et 1-0 nederlag til Drogba og co. Der er skal en solid præstation til på hjemmebane for at sikre videre færd – og måske en ny kontrakt til mig Smiley

Robin van Persie har fundet sin anden ungdom og laver mål på samlebånd. Hele 23 mål i 30 kampe er det blevet til, og det kan han bl.a. takke Juan Mata for. Den vævre spanier har nemlig leveret utrolige 25 assist, og er blevet kåret til kampens spiller 7 gange. Til sidst vil jeg endnu en gang fremhæve RvP, for i den seneste kamp mod Bolton i FA Cuppen leverede hollænderen i ”double-triple” med 3 mål og 3 assist i 6-1 sejren.

Stillingen i øverste del af Premier League er som følger:




Præstationer

Turneringer
Barclays Premier League – 1. Plads
UEFA Champions League – 1/8-delsfinale (v. Galatasaray)
FA Cup – Semifinale (v. Southampton)
Capital One Cup – Tabt finale (v. Chelsea)
Charity Shield – Vinder(v. Wigan)

Spillerpræstationer
Topscorer – Robin van Persie (23)
Assist – Juan Mata (25)
Gennemsnitskarakter – Alexander Büttner (7,26)
Kampens spiller – Juan Mata (7)
Værst præsterende – Adnan Januzaj (6,76)



Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #9 - Nye tider
« Svar #17: 15 Apr 2014, 18:44 »




Hektisk sæsonafslutning
15/05/14 : Manchester




Puha, det var snert. Sidste kamp i sæsonen kunne afgøre hvorvidt jeg ville slutte sæsonen uden andet en Charity Shield – og måske uden et job. Men så galt gik det heldigvis ikke. En sikker 3-0 sejr i sidste runde på hjemmebane mod Cardiff sikrede det 21. engelske mesterskab til Manchester United og vi distancerede dermed Liverpool yderligere i den samlede stilling.

Men før det blev godt, skulle det også blive uhyggelig dårligt. 1 sejr i 10 kampe i den mest afgørende fase af sæsonen blev kostbar i den samlede trofæhøst. Stjernespillere med nykker og unge talenter med for stort pres på deres skuldre.

Down-perioden blev kickstartet af Capital One finalenederlaget til Chelsea, og selvom en imponerende periode med 4 sejre og hele 22 mål i blot 4 kampe – heriblandt en 6-0 ydmygelse af Galatasaray på Old Trafford. Hvad der gik galt herfra tør jeg ikke gætte på, men 10 kampe senere havde jeg næsten udspillet mine chancer i samtlige turneringer.

I Champions League stod vi overfor de senere vindere, Real Madrid, i kvartfinalen. En Ronaldo-opvisning på Santiago Bernabeu betød et 4-0 nederlag, og vi var færdige i den præstigefyldte turnering. Real Madrid endte dog med at vinde turnering overbevisende. Returkampen endte lidt heldigt 1-1, og da Fellaini blev smidt ud efter 20 minutter var jeg ok tilfreds med præstationen.

Herefter fulgte en periode med svære kampe mod de andre hold fra top 7, hvilket desværre betød at jeg kun høstede 7 point i 7 kampe. Med 4 kampe tilbage lignede Arsenal en sikker vinder af Premier League, men grus i maskineriet betød at vi på sidste spilledag selv kunne afgøre vores skæbne. Heldivis endte det jo godt.

FA Cup semifinalen mod Southampton blev tabt 2-0 efter endnu en udvisning – det er et kæmpe problem.

Slutstillingen blev som følger:




Præstationer

Turneringer
Barclays Premier League – Vinder
UEFA Champions League – Kvartfinale (v. Real Madrid)
FA Cup – Semifinale (v. Southampton)
Capital One Cup – Tabt finale (v. Chelsea)
Charity Shield – Vinder(v. Wigan)

Spillerpræstationer
Topscorer – Robin van Persie (32)
Assist – Juan Mata (29)
Gennemsnitskarakter – Juan Mata (7,19)
Kampens spiller – Juan Mata (9)
Værst præsterende – Rio Ferdinand (6,66)




Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #10 - Nye tider
« Svar #18: 21 Apr 2014, 11:44 »




Store handler i Manchester
13/07/14 : Manchester




Første kamp i sæsonen er nået og vanen tro er jeg færdig på transfermarkedet. Normalt ligger det langt fra min managerstil at kaste om mig med store poser penge, men denne gang føler jeg at jeg har fået fuld valuta for omkring en halv milliard. Puha, det er mange penge, og så det må da betyde minimum en international stjerne?

Næh. Tro mod de sanktioner jeg har pålagt mig selv og klubben vedrørende indkøb, så er samtlige nye spillere endnu ikke fyldt 20. Men alder er jo blot et tal, og modenhed, kvalitet og potentiale vejer tungt i min bog – noget begge nye profiler er udstyret med.

IND:

- Luke Shaw 285 mio. DKK

BOM! På knap et år har jeg allerede lagt 430 mio. kroner i klubkassen i Southampton, men jeg har samtidig sikret mig de to måske største ENGELSKE talenter. Det betaler jeg gerne kassen for. Luke Shaw er udråbt som fremtiden stjerne på venstre back, og med aldrende Patrice Evra og svage Alexander Büttner som eneste løsninger på netop denne position, forventer jeg at Shaw kan gå direkte ind i startopstillingen – trods sine kun 18 år. Evra er tiltænkt en rådgivende rolle denne sæson og muligvis også næste.

- Maximilian Meyer 187,5 mio. DKK

Endnu en spiller jeg allerede jagtede sidste sommer – og igen i vinters. En frikøbsklausul på overstående beløb, samt en velvillig hovedperson betød at Meyer er ny spiller i truppen og klar til at kæmpe om startpladserne.

- Sebastian Driussi 14 mio. DKK

Sidste mand fra ønskelisten fra i fjor er ligeledes kommet til klubben. Dog har jeg snydt lidt og allerede i vinters aftalt skiftet med River Plate. Driussi er tiltænkt en rolle på reserveholdet i et år eller to, før jeg vurderer hvorvidt han er klar til førsteholdsbold.

Derudover er nye ungdomsspillere blevet hentet i bl.a. Tyskland og England til en samlet værid på knap 100 mio. DKK. Alle starter på klubbens u18-hold.

UD:

- Rio Ferdinand Pension
- Ryan Giggs Pension
- Nemanja Vidic Fri Transfer
- Nani 72,5 mio. DKK.
- Antonio Valencia 87,5 mio. DKK
- Alexander Büttner 75 mio. DKK
- Darren Fletcher Fri Transfer
- Anders Lindegaard Fri Transfer

 

Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #11 - Nye tider
« Svar #19: 21 Apr 2014, 15:41 »

Rigtig god blog. Fortsæt det gode arbejde.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 - Nye tider
« Svar #20: 21 Apr 2014, 15:47 »

Jeg har ikke fulgt med fra start, men jeg kan se at du opstiller følgende kriterie;

"Der vil under ingen omstændigheder blive handlet spillere for over 100 mio. DKK"

Er det for en enkelt spiller, eller er det at transferudgifter minus transferindtægter skal være under 100 mio?
Logged

welbz is dat guy

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #11 - Nye tider
« Svar #21: 21 Apr 2014, 16:13 »

Jeg har ikke fulgt med fra start, men jeg kan se at du opstiller følgende kriterie;

"Der vil under ingen omstændigheder blive handlet spillere for over 100 mio. DKK"

Er det for en enkelt spiller, eller er det at transferudgifter minus transferindtægter skal være under 100 mio?

Det er godt spottet. For at være helt ærlig, så havde jeg oprindeligt lavet kriterierne for bloggen for et spil med Cardiff, men jeg blev hurtigt forelsket i at føre hjerteklubben United igennem et generationsskifte/skifte i spillestil, og så er kravet lige smuttet i svinget.

Jeg lavede kravene lidt om undervejs, men den har jeg sgu overset :/

Beklager - den er slettet nu!
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #11 - Nye tider
« Svar #22: 23 Apr 2014, 10:12 »




Ungdommen skinner igennem
01/09/13 : Manchester




Transfervinduet er endegyldigt lukket for nu, og de første par kampe er overstået. Her følger en gennemgang af truppen og det roller spillerne forventes at udfylde. Jeg er hurtig på aftrækkeren, og er jeg ikke tilfreds med hvad jeg ser på banen, kan der hurtigt ske ændringer. Men for nu er jeg godt tilfreds – lidt erfaring kunne have været rart, men den forsvandt sammen med Ferdinand og Giggs.

Målmænd
1. David de Gea
40. Ben Amos

Forsvar
2. Rafael da Silva
3. Patrice Evra
4. Phil Jones
5. Luke Shaw
6. Jonny Evans
12. Chris Smalling
15. Michael Keane
39. Guillermo Varela

Central midtbane
7. James War-Prowse
13. Lucas Romero
16. Michael Carrick
24. Nick Powell
31. Maroune Fellaini

Offensiv midtbane/Fløje
8. Juan Mata
14. Maximilian Meyer
26. Shinji Kagawa
30. Wilfried Zaha
44. Adnan Januzaj

Angribere
10. Wayne Rooney
19. Danny Welbeck
20. Robin van Persie


Trupgennemgang

Målmænd

David de Gea sidder solidt på tronen som førstemålmand, og havde en god første sæson. Han kommer til at spille 95 % af kampene i denne sæson, men skulle han blive skadet eller have et formdyk, står unge Ben Amos klar i kulissen. Amos er fuldt ud afklaret med hans reserverolle, og vil muligvis få et par chancer i Capital One Cuppen.

Starter: David de Gea

Forsvar

Jeg afviste et bud på 330 mio. på Rafael og købte i stedet Luke Shaw for 285 mio. – disse to er fremtiden og uvurderlige for holdet. Stensikre startere. Varela er reserve og skal ikke forvente mange chancer, og både Phil Jones og Smalling står foran i køen til spilletid på højrebacken. Evra er i klubben i en mentorrolle for Shaw, men ligeledes som backup. Midterforsvaret udgøres af Jones og Evans, mens Smalling presser dem fra bænken og unge Keane er med for at lære.

Startere: Rafael – Jones – Evans – Shaw

Central midtbane
Her har vi igen et tilfælde med klare roller. Fellaini som den boldvindende kæmpe mens Carrick fordeler afleveringer og binder kæderne sammen. Ward-Prowse er fremtidens mand og har meget at lære af gamle Carrick, mens Romero presser Fellaini bagfra efter en glimrende debutsæson. Jeg har endnu ikke besluttet hvorvidt Powell skal bruges her eller længere fremme på banen.

Startere: Carrick – Fellaini

Offensiv midtbane/fløje

Stærkeste del af holdet hvis jeg selv skal sige det. Rooney, Mata og Kagawa styrer slagets gang mens Zaha, Januzaj og Meyer må vente på deres chance. Chancer vil der dog uden tvivl komme massere af. Jeg ynder at rotere meget på de fire forreste positioner, så fremtiden kræfter vil uden tvivl få massere af spilletid.

Startere: Kagawa – Rooney – Mata

Angribere

Ingen over og ingen ved siden af Robin van Persie. Sidste sæsons topscorer sidder ligeså solidt på pladsen som De Gea i den modsatte ende. Danny Welbeck vil få mange muligheder, primært som indskifter.

Starter: Robin van Persie


Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #12 - Nye tider
« Svar #23: 27 Apr 2014, 12:40 »




Minikrise I Manchester
11/10/14 : Manchester




Krisen kradser i Manchester – eller i hvert fald på Old Trafford. City tromler derudad og ligger i toppen med 7 sejre i 7 kampe. Anderledes ser det ud for mig. Sølle 13 point er det blevet til og trods solide indsatser i bagkæden, kan vi simpelthen ikke hænge på topholdene. Men tabe har vi endnu ikke prøvet i denne sæson – til gengæld er det blevet til hele 4 uafgjorte kampe i ligaen og 6 i alt.

Satsningen på ungdommen har slået fejl på den korte bane, og faktum er at efter blot 7 ligakampe er vi distanceret med 8 point af City – absolut ikke den position vi ønsker at være i.  Koldblodigheden er ikke-eksisterende, bedst illustreret ved 0-0’eren i Wigan, hvor 31 skud mod Wigans ene ikke udmøntede sig i en sejr.

Stilling
1.   Man City        7-0-0   21
2.   Chelsea          5-2-0   17
3.   Tottenham     5-0-2   15
4.   Man United    3-4-0   13
5.   Everton         4-1-2    13


Spillere har skuffet, været skadet og simpelthen bare været elendige, og skarpheden har manglet. Robin van Persie startede som lyn og torden med 4 mål i 3 kampe og løb sidenhen ind i en mindre skade, der kostede 5 kampe, og afløserne har ikke ligefrem slået til. Rooney blev rykket frem som spydspids og har blot leveret 2 mål i 12 kampe. Welbeck var næste mand til at forsøge og med begrænset succes – 1 mål i 4 kampe. Van Persie er endelig tilbage, og han startede med at lyne i første kamp. Forhåbentlig vender heldet!

Inden sæsonen havde jeg udvalgt en række unge talenter, der skulle integreres på holdet på samme facon som De Gea, Smalling, Jones, Januzaj og Romero var blevet før. Meyer, Shaw, Powell, Zaha og Ward Prowse er med son reserver og skal blot samle erfaring for at kunne slå igennem næste sæson. Dog har de været liiiige lovlig grønne i deres spil, og kun Luke Shaw kan være sæsonstarten bekendt.
På reserveholdet viser Augustin Allione og Donis Avdijaj mærkværdige fremskridt og banker begge på til en plads i truppen til næste sæson. Samtidig kommer Bakkali og Henriquez hjem fra lån, hvor de begge spiller fortrinligt.

Der er visse spillere, der for alvor skal til at vise tænder for at undgå at blive presset ud af truppen.

Kampprogrammet er og har været hårdt for tiden, hvorefter de lidt ”nemmere” modstandere venter lige op mod jul. Forhåbentlig kan vi kæmpe os tilbage på sporet inden det er for sent.




Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #13 - Nye tider
« Svar #24: 27 Apr 2014, 21:07 »

Som du selv nævner, har du haft en ret hårdt program. Du har både været på Emirates og Anfield. Jeg tror nok, du kan vende den. Vinder du hjemme over Man City, ligger du kun 5 point bag, og det kan du godt hente på ca. 30 kampe.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #13 - Nye tider
« Svar #25: 27 Apr 2014, 22:16 »

Som du selv nævner, har du haft en ret hårdt program. Du har både været på Emirates og Anfield. Jeg tror nok, du kan vende den. Vinder du hjemme over Man City, ligger du kun 5 point bag, og det kan du godt hente på ca. 30 kampe.

Satser stærkt på at jeg kan vende den, og få nogle gode resultater mod de store hold, og samtidig vinde mod de mindre. Det er i hvert fald målet! Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #13 - Nye tider
« Svar #26: 01 Maj 2014, 17:01 »




Taktikskifte med øjeblikkelig effekt
2/11/14 : Manchester




Så fik jeg nok. Jeg har i hele sidste sæson tyet til min personlige favorittaktik 4-2-3-1, og det endte jo som I ved med blandet succes. I starten af nuværende sæson tror jeg sgu, at modstanderne har luret mig. I Hvert fald har jeg store problemer med at score mål – og uden mål vinder man jo ikke fodboldkampe. Det hele kulminerede i et ydmygende 3-0 nederlag i Paris mod PSG. Nyt skulle der ske!


Taktikken

Jeg går meget alternativt til værks i mit forsøg på at vække mine spillere op til dåd. Jeg har altid elsket at eksperimentere med taktikker og forsøge at få implementeret idéer fra virkelighedens fodbold i mine taktikker.

Denne er inspireret af Jürgen Klopp i Dortmund. Masser af fart, masser af afslutninger og en masse bevægelse af de fire forreste. Men først og fremmest en solid defensiv med mange mand bag bolden og højt pres. Den engelske jerndefensiv kombineret med tysk gåpåmod kan kun blive interessant.

Jeg har valgt at stille op i en lidt atypisk opstilling hvor balancen på midtbanen er altafgørende. Fellaini og Romero kommer til at agere skraldespand på den defensive, men samtidig dække af i højre forsvarside og tillade Rafael at komme længere frem. Carrick og Ward-Prowse leder og fordeler slaget på den centrale midtbanen og foran kommer en masse spillere til at agere.

Spillerne viste øjeblikkeligt tænder efter skiftet, og hvilket tidspunkt at gøre det på. Ubesejrede Man City blev sendt hjem med et 2-0 nederlag og sæsonen er igen kickstartet. Forhåbentlig kan jeg fange City inden de smutter fra alle os andre.





Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #14 - Nye tider
« Svar #27: 03 Maj 2014, 15:43 »




Første nederlag
7/12/14 : Manchester




Så kom sæsonens første Premier League nederlag, og hvilket et. 1-0 ude mod oprykkerne fra Middlesbrough. En helt igennem skrækkelig oplevelse, hvor intet lykkedes og alt gik os imod. Den ellers så rutinerede Michael Carrick blev sendt i bad efter blot 20 minutters spil, og trods store chancer mod slutningen af kampen, trak vi desværre det korteste strå.

Inden da var vi ubesejrede i hele 14 kampe i ligaen, og havde endeligt fået halet ind på Man City i jagten på det andet mesterskab af to mulige, siden jeg tiltrådte som cheftræner. Dog skal det siges, at vi ikke var i den bedste for rent spillemæssigt, da også hjemmekampen mod PSG endte med et nederlag. Presset var ved at nå mig, og succes i minimum én af de store turneringer er et must!

I skrivende stund er vi 4 point efter City i Premier League sammen med Chelsea, og med blot fire point i 4 kampe i Champions League ser det ikke godt ud lige nu. Heldigvis har vi FA cuppen at falde tilbage på hvis vi har udspillet vores chancer på det tidspunkt – hvilket vi forhåbentlig ikke har.

Mata og Van Persie gør det fremragende og mine backs Shaw og Rafael har været blandt de bedste spillere so far. Rooney og Kagawa har skuffet helt vildt og lige pt. står både Januzaj og Meyer foran i køen til spilletid. De bedste spillere spiller – ikke dem med de største lønninger.

Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #15 - Nye tider
« Svar #28: 06 Maj 2014, 21:10 »




Salg af profil
25/1/14 : Manchester




Vinteren var over os, og med den kommer ligeledes januars transfervindue. Jeg har altid været imod at købe og sælge spillere midt i en sæson, og jeg havde som sådan heller ikke planer om at skulle bryde det mønster denne vinter. Først og fremmest havde jeg ikke de store summer at gøre med, og derudover havde truppen en perfekt størrelse. Der skulle noget specielt til for at overtale mig.

Op det kom Juventus med en lille uge før transfervinduet igen lukkede i. 200 millioner bops for en svingende japaner, der havde spillet skiftevis gudebold og serie 4 sidste sæson. Shinji Kagawa er en af mine ynglingsspillere i virkeligheden, og derfor gjorde det ondt at takke ja til Juves tilbud. Det var simpelthen for godt til at afvise. Shinji havde spillet dårligt denne sæson og der blev længere og længere mellem snapsene.Samtidig stod en ung, sulten Augustin Allione og bankede på døren for spilletid, og det var begrænset, hvor længe jeg kunne holde ham på u21-mandskabet.

Som sagt, som gjort. Allione sidder nu på yderste mandat i truppen og klubben er 200 mio. DKK rigere. Det lunede i det samlede regnskab, og fansene var overraskende glade for salget. Dog betød det desværre et fald i salget af spillertrøjer i Asien – og i det hele taget for den sags skyld. Kun van Persie sælger flere trøjer end Shinji gjorde.

Med lidt penge på lommen endte jeg alligevel med at spendere 55 mio. på den unge franskmand Joël Denis, der af mine spejdere beskrives som den nye Evra. Perfekt køb, der om 3-4 sæsoner kan gøre forskellen. Samtidig kommer Dennis Praet ind på fri transfer til sommer. Købt som reserve, og ligeledes som en ”investering”. Jeg tror ikke han kan gøre sig gældende på højeste niveau, men jeg satser på at kunne tjene en skilling på ham senere.


Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #16 - Nye tider
« Svar #29: 07 Maj 2014, 08:06 »

Er helt enig med hensyn til midtsæson-handler, men når det er sagt, er 200 mio.kr. godkendt for en spiller der måske ikke spiller særlig godt. Det kan være du skal på jagt i Asien efter en nu "trøje-magnet"... Smiley

Det lyder spændende med en ny Evra, og Praet kan jeg nikke genkendende til at han ikke bliver en stjerne, men dog en habil fodboldspiller.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010