home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SSC Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: SSC Napoli  (Læst 27399 gange)
Gungner
Gæst
 
SSC Napoli
« : 24 Jan 2014, 13:50 »




Med nye spillere og en plads i Champions League, er Napoli holdet man skal prøve i dette års Football Manager.
Blandt nye signings har man fået:  Pablo Armero (Udinese), Dries Mertens (PSV), Josip Radošević (Hajduk Split), José Callejón (Real Madrid), Rafael (Santos), Raúl Albiol (Real Madrid), Gonzalo Higuaín (Real Madrid), Duván Zapata (Estudiantes) og Pepe Reina på lån fra Liverpool.

Hvorfor skal du være Napoli?
 - Næsten £30 millioner i transfer budget i første sæson
 - Et stadion med plads til 60.240 mennesker
 - Fantastiske trænings faciliteter
 - UEFA Champions League
 - En af de bedste unge spillere, Lorenzo Insigne, er på dit hold

Spillerne:

Målmænd:
1. Rafael - 15. Roberto Colombo - 25. José Manuel Reina
Her er Reina klart den bedste målmand, men unge Rafael vil presse ham over sæsonen. Reina kan desuden købes for £13,25 millioner pga. aftalen med Liverpool, men hans høje lønninger er dog et problem.

Forsvar:
5. Miguel Britos - 11. Christian Maggio - 16. Giandomenico Mesto - 18. Camilo Zúñiga - 21. Federico Fernández - 27. Pablo Armero - 28. Paolo Cannavaro - 33. Raúl Albiol

Midtbane:
14. Dries Mertens - 17. Marek Hamsik - 20. Blerim Dzemaili - 22. Josep Radosevic - 85. Valon Behrami - 88. Gökhan Inler

Angreb:
7. José Callejon - 9. Gonzalo Higuain - 19. Goran Pandev - 24. Lorenzo Insigne - 91. Duvan Zapata

Et rigtig godt hold, som ikke kræver mange forstærkninger. Hvis du vil hente nogen ind, kan det være du skal se på følgende:

Victor Valdes - Hans kontrakt løber ud efter sæsonen, og vil være en rigtig god erstatning for Reina, hvis du beslutter dig for at sende ham tilbage til Liverpool.
Eder Alvarez Balanta - Ham kender vi vist alle. Han kan sagtens bruges i midterforsvaret, der i forvejen ikke er alt for stærkt. Så smid endelig et bud efter ham.
Keisuke Honda - Er ligesom Valdes, fri efter sæsonen, men du kan få ham med det samme ved at smide små £1,5 millioner på bordet.

Derudover bør du tage et kig på: Davide Astori (Cagliari), Alessandro Diamanti (Bologna), Ricardo Alvarez (Inter), Giuseppe Bellusci (Catania) og Ezequiel Munoz (Palermo)

Jeg håber at se flere Napoli trænere i denne tråd, så vi kan dele erfaringer Smiley
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SSC Napoli
« Svar #1: 24 Jan 2014, 13:55 »

Ved egentlig ikke hvorfor, jeg endnu ikke har forsøgt mig med dette fantastiske hold, men skal da forsøges nu!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #2: 24 Jan 2014, 15:20 »

Kan sige at jeg selv lige er startet med Napoli, og har pga. manglen på kvalitets midterforsvarer (der er kun 3), sendt bud afsted på både Eder Balanta og Ezequiel Munoz. Har også smidt et bud afsted på Keisuke Honda. Overvejede Ricardo Alvarez fra Inter, men så blev han skadet i 3 måneder.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SSC Napoli
« Svar #3: 24 Jan 2014, 15:24 »

Hvordan spiller/(har i tænkt jer at) spille? Med defensive wings(wingbacks), i en 3-5-2 eller hvad?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #4: 24 Jan 2014, 15:28 »

Jeg spiller en 4-5-1, med en flad fire back kæde, to DMC's, tre offensive spillere (AML, AMC og AMR) samt en angriber. Jeg bruger dog mest denne formation mod de større hold, mens jeg flytter de to DMC's op på den centrale midtbane mod midter- og bund hold.
Jeg bruger instrukserne: Langsomt tempo, korte afleveringer og work ball into box (ved ikke hvad den hedder på dansk).
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SSC Napoli
« Svar #5: 24 Jan 2014, 17:10 »

Så altså en 4-2-3-1 i FM? :-) Syntes virkelig de har et spændene hold. Jeg har hentet Perin, Balanta, Astori og Honda - nu er holdet jo så mere eller mindre komplet. Måske skal jeg lige kigge på en venstrebenet wingback - tænker at Emanuelson ville være perfekt, da jeg ved at Milan altid vil sælge ham, med det samme. Han koster ikke mere end 5mil euro ihvertfald. Men må lige se om pengene rækker.

I så fald vil min opstilling se således ud:

3-5-2 Reina - Astori, Cannavaro, Balanta - Maggio/Zuniga, Dzemali, Emanuelson - Hamsik, Honda - Insigne/Mertens, Higuain/Zapata
På bænken vil jeg så have spillere som Perin, Britos, Armero, Behrami, Callejon og Pandev. Psyko hold, alligevel...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #6: 24 Jan 2014, 18:44 »

Har signet Balanta og Munoz, mens Honda kommer til Januar. Så er ganske godt tilfreds.
Dog har Man Utd forsøgt at købe Inler, mens PSG har budt på Hamsik. Men de kan begge glemme alt om det.

Og så er Callejon jo self lige blevet skadet i 2-3 måneder.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SSC Napoli
« Svar #7: 24 Jan 2014, 21:46 »

Hamsik må du ikke sælge, han er så god!! han er den vildste off. midt i fm14!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #8: 25 Jan 2014, 09:31 »

Det har jeg skam heller ikke tænkt mig! Hverken ham eller Inler får lov til at smutte Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #9: 25 Jan 2014, 21:50 »

Napoli er nok det save der har fanget mig mest i FM'14!

Startede Serie A med en udekamp mod Juventus (hvem ellers?), og kom derfra med et 0-0 resultat. Godkendt.
Derefter gjaldt det Udinese, der blev sendt hjem med et 2-1 nederlag efter scoringer fra Hamsik (straffe) og Higuain. Atalanta måtte også finde sig i at tabe, da jeg smadrede dem 4-0 på mål fra Mertens, Higuain (2) og Insigne.

I Champions League er jeg havnet i gruppe med FC Porto, Leverkusen og CSKA Moskva. En gruppe det burde være muligt at gå videre fra.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SSC Napoli
« Svar #10: 25 Jan 2014, 23:22 »

hvad taktik køre i med i Napoli
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #11: 26 Jan 2014, 10:04 »

Hvis du kigger lidt længere oppe i tråden, finder du svaret Smiley
Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: SSC Napoli
« Svar #12: 26 Jan 2014, 12:50 »

Jeg har efterhånden været undervejs med mit Napoli-hold i en rum tid nu, så fedt endelig at få en fælles tråd. Jeg hører 100 pct hvad du siger Gungner, det er klart det save som har fanget med mig mest indtil videre.

Jeg er efterhånden færdigspillet fire sæsoner og er pt. halvvejs i sæson fem. Det har bragt følgende bedrifter med sig:

Sæson 1 2013-2014 - Champions League

Sæson 2 2014-2015 - Serie A, Europæisk Super Cup, VM Klubhold

Sæson 3 2015-2016 - Serie A, Italiensk Super Cup

Sæson 4 2016-2017 - Serie A, Italiensk Pokalturnering, nummer 2 i Champions League

Anfører Hamsik, Dzemaili, Radosevic, Insigne og Higuain er de eneste tilbage fra den oprindelige trup som nu også indeholder stjerner som Balanta, Bernard og Verratti.

Dette var blot et lille overblik over mit save. Jeg håber at kunne bidrage med lidt i denne tråd så hvis I har nogle spørgsmål så kom bare!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: SSC Napoli
« Svar #13: 26 Jan 2014, 13:53 »

Sendte du Reina hjem til Liverpool efter første sæson? Jeg overvejer det nemlig, da hans løn er helt vanvittig og Rafael kan gøre det ligeså godt. Og i så fald, er det bare at hente en reserve keeper til Rafael.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SSC Napoli
« Svar #14: 26 Jan 2014, 15:22 »

Gungner hvordan ser din 4-5-1 taktik ud
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010