home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88234 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 161# - The Journeyman
« Svar #240: 26 Sep 2014, 20:40 »

fanme nogle gode transfers du har fået tilført klubben Smiley håber du kan nå din målsætning med europæisk Smiley

jeg følger i hvertfald spændt med Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 161# - The Journeyman
« Svar #241: 26 Sep 2014, 23:02 »

fanme nogle gode transfers du har fået tilført klubben Smiley håber du kan nå din målsætning med europæisk Smiley

jeg følger i hvertfald spændt med Smiley

Det lyder rigtig godt. Jeg håber også at jeg når målsætningen Wink Lige nu er vi jo ret tæt på.
Ja! Det er nogle gode spillere. Ville egentligt gerne have beholdt Franco, fordi han har været så værdifuld, men det duer ikke med en utilfreds spiller, så han røg afsted. Og så er Guruzeta helt sikkert vores helt nye store angrebs stjerne.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 161# - The Journeyman
« Svar #242: 26 Sep 2014, 23:13 »

Det lyder rigtig godt. Jeg håber også at jeg når målsætningen Wink Lige nu er vi jo ret tæt på.
Ja! Det er nogle gode spillere. Ville egentligt gerne have beholdt Franco, fordi han har været så værdifuld, men det duer ikke med en utilfreds spiller, så han røg afsted. Og så er Guruzeta helt sikkert vores helt nye store angrebs stjerne.

tror også du har skudt papegøjen med din nye spanske angriber Smiley han ser i hvertfald spændende ud  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 162# - The Journeyman
« Svar #243: 28 Sep 2014, 23:23 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




August

THE PREVEIW: En ny sæson starter og jeg føler at vi nu har holdet til at tage skridtet videre i tabellen. Vi går efter en højere placering, helt bestemt over 7. pladsen, da en 7. plads giver adgang til Europa, hvor vi nu gerne og fortjener at være med i. Det er det næste store skridt. Jeg synes at efter dette transfer vindue, at vi nu har fået opbygget et hold som kan realisere vores nye mål for denne sæson.

RESULTATERNE:



Shrewsbury 3 – 1 Watford – Vores første kamp i den nye sæson var hjemme imod Watford. I de forrige sæsoner har vi haft problemer når v har mødt Watford, men nu skal det være nok og vi gik efter en sikker sejr. Vores nye kvalitets angriber Guruzeta startede inde i angrebede og han startede kampen med et hurtigt mål efter 7 minutter. Derefter blev der dæmpet lidt ned for de store chancer, dog så kom Watford på 1 – 1, men til sidste i kampen trådte angrebet i karakter og Guruzeta scorede hans andet mål efter 75 minutter og Sova gjorde det til 3 – 1 efter 84.

Southampton 1 – 4 Shrewsbury – Southampton har vi heller ikke den bedste statestik med, men igen gik vi ind med hovedet højt og efter vores kamp mod Watford var vi fulde af selvtillid. Vores anden nye dreng, Milan Bekeart stod for vores føste mål i denne kamp, efter 26 minutter. Inden da havde vores modstander bragt sig foran efter et kvarters spilletid. Jiri Sova sikrede os en føring til pause og i anden halvleg sikrede Guruzeta og Sova os to mål. Sikker sejr.

Shrewsbury 3 – 0 Oxford – Endnu en gang starter en ny omgang af Capital One cuppen og vi træder igen ind i runde 2. hvor vi var oppe imod Oxford. Vi var store favoritter og vi endte også med at hive en favorit sejr hjem. Archie Anderson sørgede for vores første mål efter et kvarters spil. I anden halvleg scorede Guruzeta for tredje kamp i træk, da han sørgede for et hurtigt mål efter pausen og til sidst scorede Robert vores tredje mål.

Shrewsbury 1 – 2 Newcastle – Vores selvtillid var sky høj efter vores tre første kampe og kampen mod Newcastle skulle også vindes. Dog gik det ikke helt som vi ønskede, og det blev desværre til sæsonens første nederlag. Guruzeta startede dog godt og scorede allerede efter 8 mål.



TABELLEN:



En helt fantastisk start på denne sæson. Vi har spillet skide godt i de første par kampe, desværre rendte vi ind i et nederlag mod Newcastle, men de var et bedre hold igennem kampen. Men efter denne gode start er vi at finde på en 4. plads med 6 point.



Så er vi startet!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 163# - The Journeyman
« Svar #244: 29 Sep 2014, 23:07 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




September

THE PREVEIW: Vi startede jo denne sæson på den bedst tænkelige måde og vandt to af vores tre kampe og vi efter første måned ligger vi på en fjerde plads og har taget et vigtigt træk i den rigtige retning. I denne måned skal vi videre føre vores godt spil og gå ud og hente en masse sejre.
Man kan allerede nu se på vores spil, at det har hjulpet en hel del at vi har fået nye personale og ændret vores træning og vores spillere er allerede noget mere tilfredse med den overordnet træning end de før har været.

RESULTATERNE:



Bournemouth 2 – 2 Shrewsbury – Vi startede ude med en kamp mod Bournemouth, en kamp som jeg følte at vi skulle vinde, også fordi at vi var store farvoritter til sejren. Men det endte desværre ikke med en sejr, dog kom vi hurtigt frem til en 2 – 0 føring, da Guruzeta forsatte sine mål og bragte os foran med to. Desværre kunne vi ikke holde føringen, utroligt nok og derfor endte kampen 2 – 2.

Manchester City 2 – 2 Shrewsbury – Vi skulle på en svær opgave i Manchester da City var vores modstander.  Vi startede dog godt og spillede noget bedre end i kampen mod Bournemouth. Vi kom først på måltavlen da Branislav Kascak scorede til 1 – 0 efter 16. minutter, men så løb City stærkt og kom foran 2 – 1 og til sidst i kampen, 2 minutter inde i dommerens tillægstid steg Roberto Mateo til vejrs og headede bolden ind i modstanderens mål og udlignede til 2 – 2! Sikken stemning.

Sheff Wed 1 – 2 Shrewsbury – Ude mod Sheffield i Capital One cuppens tredje runde, satsede jeg på et meget ungt og reserve spækket hold og havde de hårde drenge siddende på bænken, udelukkende for at de unge kunne få lidt spille tid, men måske var det et dumt valg. For vi kom bagud og var presset i bund det meste af kampen ind til at Gaz Goodyear sikrede os forlængede spilletid da han scorede vores mål efter 78 minutter, så kunne det vidst heller ikke være senere med det mål. Til den forlængede spilletid blev der skiftet ud, alle tre udskiftninger blev brugt og tre af de hårde drenge kom på banen, for nu gjaldt det, det vindende mål og det kom gud ske lov efter 100 minutter hvor Jiri Sova sikrede os det vindende mål.
Det holdt hårdt.

Shrewsbury 3 – 3 Arsenal – Vi havde endnu en hård kamp på programmet da vi hjemme skulle op imod endnu et af top holdene, nemlig Arsenal. Det var en meget svær kamp og vi kom faktisk bagud med to efter 20 minutter og så kæmpede vi hårdt for at komme tilbage. Vi har en stor målmager i vores ny angrebs spiller Guruzeta og han sikrede os en reducering da han efter små 23 minutter bragte os på mål tavlen. Efter pausen gik spillerene ind med troen på at de kunne få udlignet til 2 – 2 og evt. hive en smal sejr hjem. Vi kom på 2 – 2 da Kirk Johnson udlignede til 2 – 2, virkelig fantastisk at vi kan spille op mod toppen på den måde. Der gik dog ikke længe før at Arsenal igen var foran, men det fik vi endnu en gang ændret på da Guruzeta endnu en gang scorede til slut resultat 3 – 3.

Shrewsbury 0 – 2 Liverpool – Det er altså et noget hårdt program vi har her for tiden, for nu har vi både mødt City og Arsenal og septembers sidste kamp var hjemme mod Liverpool drengene. Liverpool gav os hård kamp til stregen og de sikrede sig en 2 – 0 sejr, på vores bekostning.



TABELLEN:



Det var en hård måned og vi havde nogle svære kampe, men jeg synes at vi gjorde det godt og spillede skidt godt op imod de store klubber i Premier League. Desværre blev det kun til tre point, men når man tænker på vores modstandere så er det acceptabelt. Med de tre point røg vi ned på en 11. plads med 9 point, ikke skide godt når man tænker på at Manchester United ligger på en 1. plads med 21 point.



Det var en hård måned!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #245: 30 Sep 2014, 23:05 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Oktober

THE PREVEIW: Efter en acceptabel, men hård september måned ligger vi nede midt i tabellen igen og det skal der selvfølgelig laves om på. Som jeg snakkede om inden sæsonen gik i gang, så manglede en ordentlig assistent og det har vi nu fundet, i samarbejde med klubledelsen. Vores nye assistent, Mark Liefers, blev hentet fra klubben fra en position som assistent for reserve holdet hos PSV. Mark har mange kvaliteter som vi helt sikkert kan bruge i klubben og drengens træning. Så det er fantastisk at vi nu har fundet en ny manager.

RESULTATERNE:



Chelsea 0 – 0 Shrewsbury – Ikke nok med at vi sluttede sidste måned med en svær kamp mod Liverpool, så starter vi denne måned med et endnu en svær kamp ude mod Chelsea. Dog så var det bedre spil end i kampen mod Liverpool, dog blev i presset meget i bund og det var Chelsea som satte dagsordenen. Vi overlevede dog og kampen endte 0 – 0.

Brighton 0 – 0 Shrewsbury – Utroligt nok blev det til endnu en nulløsning da vi spillede ude mod Brighton. Brighton burde vi dog have vundet over, da vi bestemt har et bedre hold end dem, men sådan er det jo ikke altid.

Stoke 0 – 3 Shrewsbury – Så blev det tid til den fjerde runde af Capital One cuppen og denne gang var det Stoke som var vores modstander. Det var en fremragende kamp fra vores side af og vi fik en god sejr. Endnu en gang var det Guruzeta som stod for en del af målene, han levrede to gode mål og så sikrede Jiri Sova vores sidste mål.

Shrewsbury 1 – 1 Leeds – Efter en god sejr i den fjerde runde at Capital One cuppen, mødte vi så Leeds på hjemmebane i ligaen. Spillet flød desværre ikke på samme måde som mod Stoke, og derfor endte kampen igen i et uafgjort resultat. Guruzeta scorede endnu en gang for os.

Stoke 0 – 3 Shrewsbury – Så var et møde med Stoke endnu en gang på programmet og det endte nærmest i samme afklapsning af hjemmeholdet som i det sidste møde, det eneste som var anderledes denne gang var Jiri Sova som sikrede os to mål, hvor Guruzeta stod for et enkelt mål.



TABELLEN:



En måned med mange lige kampe og hvor det kun var Stoke som blev besejret, det blev de til gengæld også to gange, hvor den ene bragte os videre i Capital One cuppen.  De sekts point som blev skrabet sejr i denne måned, gjorde at vi nu lå på en 7. plads med 15 point.



Vi kommer op i tabellen igen.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #246: 30 Sep 2014, 23:33 »

hvordan ser statistikken ud for din nye angriber? Smiley Synes man ser ham tit blandt målscorerne i dine updates
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #247: 01 Okt 2014, 08:15 »

hvordan ser statistikken ud for din nye angriber? Smiley Synes man ser ham tit blandt målscorerne i dine updates

Det er desværre ikke en gang jeg har noget på. Jeg er noget længere fremme i spillet end i bloggen, så det eneste jeg kan ligge op er hvor mange han har scoret hele denne sæson.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 165# - The Journeyman
« Svar #248: 02 Okt 2014, 21:04 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




November

THE PREVEIW: Efter endnu en fin måned, er vi ved at være oppe i toppen af ligaen igen, men der mangler lige lidt. Året er snart ovre og et nyt år og en spændende afslutning på denne vilde sæson ser snart dagens lys.

RESULTATERNE:



Shrewsbury 3 – 1 Cardiff – Hjemme mod Cardiff spillede Guruzeta en kæmpe rolle da han styrede angrebene med hård hånd og leverede, ikke mindre end tre flotte mål. Cardiff fik et enkelt mål ind, som et lille trøste mål. Men alt i alt spillede vi en fremragende kamp og sejren var mere end fortjent.

Shrewsbury 0 – 2 Crystal Palace – Crystal Palace har også gjort det gode i denne sæson, og efter som vores gode spil havde valgt at blive hjemme på denne dag hvor vi skulle op i mod Crystal, så gik det galt og vi tabte hovederne og kampen 2 – 0.



TABELLEN:



Det blev til en sejr og en tabt kamp, hvilket kun gav os tre point og en placering som nummer otte i tabellen, med 18 point. Det går ikke nok den rigtige vej.



Vi skal blive bedre!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #249: 02 Okt 2014, 21:18 »

Det er desværre ikke en gang jeg har noget på. Jeg er noget længere fremme i spillet end i bloggen, så det eneste jeg kan ligge op er hvor mange han har scoret hele denne sæson.

så lad mig da få denne sæson statistik for ham  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #250: 02 Okt 2014, 21:57 »

så lad mig da få denne sæson statistik for ham  Thumbs Up

Jo her;

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 164# - The Journeyman
« Svar #251: 02 Okt 2014, 22:02 »

Jo her;



kan man vidst godt kalde godkendt  Cool
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 166# - The Journeyman
« Svar #252: 05 Okt 2014, 13:25 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




December

THE PREVEIW: Så er dette år ved at være ved ende og hvilket år det har været. Vi har overgået vores spil fra sidste sæson og jeg føler vi er på vej mod vores bedste sæson. December måned har altid et hav af kampe og denne er ingen undtagelse, vi har syv kampe på programmet.

Jeg har haft utrolig stor succes i min tid i klubben og derfor har jeg også fået en masse forskellige tilbud om at blive manager hos flere forskellige hold og det nyeste tilbud kom i denne måned fra Bournemouth. Hvad de har tænkt sig ved jeg ikke, for vi ligger højere end dem og vi har bestemt et højere niveau end Bournemouth og derfor har jeg ingen intentioner om at forlade denne klub.
RESULTATERNE:



West Ham 2 - 6 – Vi startede med en ude kamp mod et af Premier Leagues midterhold, West Ham. Vi spillede fantastisk og pillede West Ham fra hinanden. Jiri Sova blev kampens spiller efter at han leverede et flot hattrick, som han startede efter 24 minutters spil og kom med sig andet mål efter 32 minutter. Inden pausen fik West Ham reduceret til 2 – 1.
Efter pausen blev det til 3 – 1, da Ronnie Soar fandt vej til målet, fra sin plads på kanten. West Ham kom så på 3 – 2 kort efter vores tredje mål. Vi øgede tempoet og D’Ascia, som startede inde i denne kamp, fandt frem til målet to gange inden for 10 minutter og til sidste stod Jiri Sova for vores 6 mål.

Tottenham 0 – 6 Shrewsbury – Ude mod Tottenham forsatte vores gode spil da vi igen vandt stort. Denne gang bestod angrebet af Sova og Guruzeta. Sidste nævnte stod for fire af vores mål, hvilke han leverede forholdsvis hurtigt da der efter 30 minutter stod 5 – 0 på tavlen. Abdul Thorbourne sneg sig ind mellem Guruzetas målnæse og leverede et mål efter 21 minutter. Til sidste i kampen, efter 68 minutter, leverede Jiri Sova vores 6 mål.

Brighton 2 – 1 Shrewsbury – Jeg undervurderede Brighton da vi spillede mod dem i Capital One cuppens kvartfinale. Vi stillede med et forholdsvis meget ungt hold, og de faste drenge sad på bænken. Vi endte med at tabe 2 – 1.

Shrewsbury 1 – 0 Burnley – Vi fik hevet en snævr sejr hjem da Burnley besøgte os på The Greenhous Meadow. Vi spillede en god kamp og leverede rigtigt godt spil og Ronnie Soar stod for vores ene mål.

Everton 4 – 1 Shrewsbury – Nu havde vi gjort det så fantastisk indtil videre i december, men da vi mødte Everton på udebane gik det ikke særligt godt og vi led et stort nederlag på 4 – 1. Hvem andre en Guruzeta stod for vores mål?

Sheffield Wedensday 0 – 2 Shrewsbury – Vi gjorde det godt igen da vi mødte Sheffield på udebane og hev en sikker og god sejr hjem. En pligt sejr. Jiri Sova sikrede os sejren med to gode mål.



TABELLEN:



Vi spillede fantastisk i de to første kampe hvor vi scorede ikke mindre en 12 mål! Derefter gik det dog lidt ned af og vi fik et dumt nederlag til Brighton i kvartfinalen i Capital One cuppen. Men alt i alt var det en rigtig god måned og vi fik skrabet 12 point sammen, ikke helt ringe og derfor befinder vi os nu på en 10. plads med 31 point og nu er der lige pludselig ikke så langt op til den gode ende af tabellen.



Så er det jul og om lidt et nyt år!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010