home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 88298 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 132# - The Journeyman
« Svar #195: 25 Aug 2014, 14:51 »

Håber at du klarer den!

Efter min mening, sidens bedste blog i øjeblikket, fortsæt med det gode arbejde!
Logged

Kolo Abib Touré

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 132# - The Journeyman
« Svar #196: 25 Aug 2014, 15:49 »

Flot arbejde dog må jeg sige at det varmer og se brighton på en top to plads ;-). Håber selvfølgelig at du tager til takke med en playoffplads og du booker din billet til PL den vej igennem.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 132# - The Journeyman
« Svar #197: 25 Aug 2014, 20:22 »

Flot arbejde dog må jeg sige at det varmer og se brighton på en top to plads ;-). Håber selvfølgelig at du tager til takke med en playoffplads og du booker din billet til PL den vej igennem.

Ja jeg tænkte nok at du ville være glad for at se holdet spille med om oprykning, så de også kan høste noget succes i den store liga, hvis de ender på andenpladsen Wink

Håber at du klarer den!

Efter min mening, sidens bedste blog i øjeblikket, fortsæt med det gode arbejde!

Tak for den store ros. At få af vide at det er sidens bedste blog i øjeblikket, det er dejlig ros.
Jeg håber at jeg kan holde niveauet oppe og levere ordenlig tekst, det er faktisk det jeg er mest bange for, at teksten ikke holde Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 133# - The Journeyman
« Svar #198: 26 Aug 2014, 09:05 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




April + Maj

THE PREVEIW: Vi slutter denne sæson med et par kampe i april og så lige en enkelt i maj. Vi håber at kunne få den andenplads fra Brighton, så vi ikke skal ud i opryknings spil, hvis vi får andenpladsen er vi nemlig sikret en direkte oprykning.

Som stillingen er nu er det QPR og Brighton som er sikre oprykker og så er det Crewe, Swansea, Blackpool og os som skal ud og spille om oprykning, hvor der spilles to inbyrdes kampe. Altså vi f.eks. møder Swansea så skal vi spille hjemme og ude, og vinderen af de to indbyrdes kampe mødes i en finale hvor vinderen rykker op.
RESULTATERNE:



Shrewsbury 0 – 3 Charlton – Det gik ikke skide godt da vi mødte Charlton på hjemmebane. Vi mistede hurtigt kontrollen og blev løbet over og endte med et nederlag på 3 – 0.

Bristol City 1 – 1 Shrewsbury – Vi fik et enkelt point da vi mødte Bristol City på udebane. Vores eneste mål blev scoret af Stuart Burns, det var desværre ikke nok til en sejr.

Shrewsbury 4 – 1 Oldham – Vi spillede en fantastisk kamp og fik et fantastisk resultat da vi mødte Oldham. D’Ascia spillede en fremragende kamp og leverede et super hattrick, som var med til at sikre os det gode resultat.

Wolves 4 – 1 Shrewsbury – Højt at flyve, dybt at falde – Det er et ordsprog som mange kender, hvis ikke alle og det var sådan vi havde det da vi mødte Wolves ude. Vi levere en fantastisk kamp mod Bristol og vinder 4 – 1 og tager til Wolves og taber med samme resultat.

Norwich 1 – 2 Shrewsbury – Videre fra Wolves kampen, den skal glemmes og det blev den allerede ugen efter da vi mødte Norwich ude. Archie Anderson scorede på straffespark allerede efter 6 minutter og ikke længe efter scorede D’Ascia vores andet mål og så var kampen ligesom lukket der. Norwich kæmpede for at komme tilbage og fik da også reduceret, men aldrig udlignet.

Shrewsbury 2 – 1 Q.P.R – Den sidste kamp i den rigtige sæson, vi skal ud i opryknings spil, så sæsonen er ikke helt slut, blev spillet mod Queens Park Rangers, top holdet i ligaen. Det var en stor kamp som vi alle i klubben så frem til og vi vidste det ville blive rigtig svært. Rangers kom foran, men D’Ascia fik reduceret og til sidst, to minutter før tid fik Reece Brown bragt os foran og vi fik hevet en meget vigtig sejr hjem


TABELLEN:



Nå, kampene i sæsonen er nu slut, dog så har vi jo 3 kampe endnu og vi har fået tildelt Crewe som modstander i opryknings spillet og Crewe var da også det hold jeg helst så at vi mødte, da jeg mener at både Blackpool og Swansea er lidt stærkere en Crewe. Så jeg tror at chancen for at vi kan gå videre til finalen er rigtig stor. Jeg er utrolig tilfreds med det vi har præsteret igennem sæsonen og at vi har taget så stort et skridt, det er jo fedt.


Det bliver spændende!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 134# - The Journeyman
« Svar #199: 26 Aug 2014, 20:09 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Maj

THE PREVEIW: Vi træder nu ind i oprykningsfasen og efter som vi røg ud af top to i ligaen er vi et af de deltagende hold i den fase, og som jeg sagde inden sæsonen sluttede så håbede jeg at vi ville trække Crewe, da de ikke er det stærkeste af de hold som er med. Vi møder Crewe over to gange, første kamp spiller vi ude og derefter møder vi, måske, vinder af kampen mellem Blackpool og Swansea.

FØRSTE KAMP
Crewe  –  Shrewsbury – Første kamp skulle som sagt spilles ude og efter min mening føler jeg at det er bedre end at skulle starte hjemme, hvis vi får et udebane mål gør det hjemmebane kampe noget lettere. Kampen var meget lige og bølgede frem og tilbage, vi havde lidt mere boldbesiddelse end Crewe, dog havde de en hel del flere skud på mål end os. Crewe fik kampens første mål efter 22 minutter, vi gjorde en masse for at komme tilbage i kampen og efter 39 minutter fik Franco Rossi hamret bolden ind i nettet.
Der blev kæmpet videre efter de to mål, men der kom ikke flere mål og derfor endte den første kamp 1 – 1.



Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 135# - The Journeyman
« Svar #200: 27 Aug 2014, 09:13 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Maj

THE PREVEIW: Vi har det ene ben godt inde i finalen, efter vores mål på udebane. Det giver virkelig os en god fordel, for Crewe skal nu arbejde en hel del hårdere for at komme videre. Vi spillede rigtigt godt i den første kamp og vi viste at Crewe skal arbejde hårdt for at komme videre.
 
FØRSTE KAMP
Shrewsbury - Crewe – Hjemme mod Crewe var rollerne byttet mere eller mindre om, vi havde et hav af skud på mål, men utroligt vi ikke fik mere ud af det end vi gjorde og Crewe havde lidt mere boldbesiddelse end os, men hvis man kan score med det besiddelse vi har så er det jo godt!
Første halvleg bølgede frem og tilbage og mange af vores chancer blev ikke til noget.
Anden halvleg var bedre og efter 56 minutter scorede D’Ascia kampens første mål og bragte os foran og nu skulle Crewe arbejde meget hårdere og det formåede de ikke, så kampen endte 1 – 0 i vores favør.


 
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #201: 28 Aug 2014, 16:38 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Maj

THE PREVEIW: Nu bliver det rigtigt spændende! Det er den vigtigste kamp i denne sæson og der er så meget der står på spil. Hvis vi vinder tager vi det største skridt i min manager karriere. Jeg er sikker på at alle managers håber på at de en dag kan træne og styre et hold i en af de bedste ligaer i verdenen.
Kampen mod Swansea bliver helt sikkert en af de svære kampe, men vi har før vist at vi kan overvinde dem. I vores første indbyrdes kamp vandt vi 2 – 1 og i den efterfølgende endte den uafgjort 2 – 2, det er helt sikkert en god statestik.

FINALEN
Shrewsbury - Swansea – 87.996 tilskuere, fans og sponsorer var mødt op på Wembley, London den dag og alle var opsatte på et brag af en kamp. Vi startede kampen bedst og vi var godt med hele kampen igennem. Efter 18 minutter fik vi startet et godt angreb og Amedeo D’Ascia sluttede angrebet med at score kampens første mål. Det var nok lidt af et chok for Swansea allerede at få et mål imod sig, så tidligt i kampen, men det blev værre da Dai Lewis scorede endnu et mål kun elleve minutter efter D’Ascias mål. Vi gik til pausen med en sikker føring på 2 – 0
Anden halvleg gik i gang med et lille overtag af Swansea og vi dummede os efter 63 minutter da vi begik straffespark og lod Swansea komme ind i kampen. Dog skulle der ikke gå længe før at der var gjort op på den fejl, da Sheiy Ojo sikrede os det 3 mål og stillingen var nu 3 – 1. Swansea formåede at reducere endnu en gang da de scorede efter 96 minutter, men der var ikke tid nok til at udligne og derfor endte kampen 3 – 2 til os og vi rykker op!
 


Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #202: 28 Aug 2014, 17:02 »

Sådan der. Perfekt. Både dig og brighton op i den bedste række. I næste sæson må du lige ofrer dig og rykke ned hvis det står mellem dig og The Seagulls. ;-)
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #203: 28 Aug 2014, 19:34 »

Sådan der. Perfekt. Både dig og brighton op i den bedste række. I næste sæson må du lige ofrer dig og rykke ned hvis det står mellem dig og The Seagulls. ;-)

Så du vil gerne match fixe mine kampe mellem Brighton ? Peace
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #204: 28 Aug 2014, 20:14 »

Yes. Haha.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #205: 28 Aug 2014, 21:06 »

Puha, sådan noget plejer de jo ikke at være skide glade for! Wink
Du må følge med i næste sæson og se hvordan de to klubber klare sig.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 136# - The Journeyman
« Svar #206: 28 Aug 2014, 21:39 »

Bare rolig jeg følger helt sikkert med ligeså meget som tiden er til.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 137# - The Journeyman
« Svar #207: 30 Aug 2014, 11:00 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Marts

THE PREVEIW: En enkelt sæson blev det til i The Championship, noget jeg ikke helt havde regnet med. Det er jo et kæmpe skridt at tage, men jeg synes også at vi har præsteret helt fantastisk og leveret nogle helt suveræne resultat, så at vi rykker op er måske et chok, men samtidig er det på en måde ikke, for vi har jo vist at vi har holdet til det.
Vi har fået et tæt sammenhold her i klubben og alle er stolte af de skridt vi hele tiden tager, i den rigtige retning. 
 
DE ELLEVE BEDSTE









Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 138# - The Journeyman
« Svar #208: 30 Aug 2014, 16:50 »



THE JOURNEYMAN



Shrewsbury Town F.C.




Juli

THE PREVEIW: Jeg sagde det også inden vi startede sidste sæson og nu må jeg sige det igen, dette bliver en af de største sæsoner, ikke kun for mig men også for klubben. Vi tager hele tiden store skridt i den rigtige retning. Klubben er virkelig blevet til noget stort og der er sket så meget i de år hvor jeg har været ansat.
Vi håber selvfølgelig at vi kan blive oppe i Premier League, men igen tager vi et skridt op af niveau stigen og vi skal ud og bevise endnu mere for at vi kan forblive oppe, men selvfølgelig er det ikke umuligt hvis der også bliver lavet et par køb og udskifninger i truppen.

Transfer pungen har virkelig været i gang op til den nye sæson og vi har handlet ind for ikke mere end 99,13 millioner, samt et par frie spillere. Vi har gået efter at få bredden i truppen skruet i vejret så det ikke de samme spillere som skal rende og knokle deres røv i laser, kamp efter kamp.
Midtbanen er helt sikkert det sted hvor der er kommet mest forstærkning, men samtidig har vi også sagt farvel til flere at vores spillere som spiller den position, så derfor var det mere end nødvendigt. Vi var på rov i Crystal Palaca og fik hentet deres jamaicanske midtbanespiller, Abdul Thorbourne, for 75 millioner, et stort bid af budgettet. En ung Jack Flisher blev hentet til klubben for 23 millioner fra Dundee Utd. Jacks fasteposition er egentligt den offensive midt, men han har stadigvæk en masse kvaliteter som kan bruges på den alm. midtbane og resten kan vi få trænet ham op i. Kamburolu Gündoan var fri på markedet men spillede sidst i  Manchester City. Gündoan spiller normalt på den defensive, men ligesom Jack så har han gode kvaliteter og han kan trænes til midtbanen. Så blev den højrebacken Jeffery Dekkers hentet på en fri transfer fra hollandske Ajax, han kan blive en god bredde spiller til den position. Sidst fik vi hentet en ny målmand ind, det var sådan et Chelsea kom med et bud på Stuart Slater, vores anden målmand og det tilbud takkede vi ja til og derfor hentede vi deres tideligere målmand Marcelinho ind på en fri transfer.

Samtidig er der også forsvundet et par ansigter fra truppen;



Spillere var faktisk ikke det eneste som andre klubber var interesseret i at hente, for jeg var faktisk også på listen hos flere forskellige klubber. Brighton and Hove Albion samt Queens Park Rangers tilbød begge to en jobsamtale for at blive deres næste managers. Det var dog ikke noget jeg var interesseret i og derfor blev der takket nej til begge tilbud. Begge klubber spiller til daglig i Premier League og hvis de nu skulle gå hen og ligge højere i ligaen end Shrewsbury så ville det stadigvæk være forkert, for mig, at skifte på dette tidspunkt.
 
VENSKABSKAMPENE



Jeg synes bestemt at vi har haft en god optakt til den nye sæson, hvor vi har vundet alle vores venskabskampe og vi har vist rigtig godt spil op til den nye sæson. Vores sikreste sejre var nok, uden tvivl, mod Portimonense og Birgmingham, som blev slået med henholdvis 4 – 2 og 2 – 0 og ellers vare de andre kampe små snævre kampe som blev vundet med et enkelt mål.



Så er det ved at være nu!

Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 138# - The Journeyman
« Svar #209: 31 Aug 2014, 01:15 »

Jeg fik en PM fra "BarcaFreaken" som efterlyste et screenshot af Ojo. Så for at det ikke kun er ham der kan se billedet, så ligger jeg det herind så alle kan se vores fremragende angriber.



Hvis der er andre som har nogle ting som de gerne vil se så må folk sige til Smiley
Jeg kan ikke nå det til den vores første sæson i Premier League, men til vores næste sæson vil jeg vise holdet og vise screenshots af vores spillere, samt kigge lidt på den økonomiske del i klubben og så tænkte jeg også på at vise de sidste års vindere af et par af de forskellige ligaer Smiley

Men sig til hvis der er noget specielt.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010