home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 474 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67753 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 58. Strength & Honor 2
« Svar #210: 06 Feb 2014, 08:11 »

update

Den kommer! Skal lige have " The Big Boss" til at forlade stedet Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 58. Strength & Honor 2
« Svar #211: 06 Feb 2014, 08:33 »

Ham er jeg ligeglad med mayn. Update!!!!!!!!!!!! Opstemt
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 58. Strength & Honor 2
« Svar #212: 06 Feb 2014, 12:45 »



STARTEN I DET FRANSKE


Jeg skal ikke lægge skjul på, at da jobbet i Paris blev ledigt, tænkte jeg mig ikke det mindste om, eller gjorde nogen som helst overvejelser, det var bare et job jeg skulle have. På den måde slap jeg for Italien, og eneste andet job, der kunne interessere mig, var jobbet i München. Jeg vurderede dog at der var større chance for den store lottogevinst, end at Guardiola ville forlade sin stilling i det sydtyske. Så mit valg var klart.

Ikke at jeg tror det havde ændret noget, men det var først efter ansættelsen at jeg egentligt fik kigget på truppen og ikke mindst, om holdet overhovedet var i Champions League. Det med Champions League havde jeg jo taget som en selvfølge. Holdet var dog på sin vis også med i Champions League, men ikke mere med end at der ventede to kampe mod Werder Bremen om en plads i gruppespillet.

Samtidigt var truppen meget meget tyndt besat. Det overraskede i hvert fald mig, at der ikke var mere kvalitet eller bredde i truppen. De mange penge, som klubben havde skulle i hvert fald udnyttes. Men med 1,3 milliard til køb af spillere, så skulle jeg vel også nok kunne forstærke holdet. Udfordringen blev derimod , og er det stadigt, at få købt spillere avlet i Frankrig eller endda i klubben, for der var markant mangel på sådanne spillere. Her vil en Hugo LLoris og Pogba jo lune gevaldigt, men på trods af de mange penge, så har jeg ingen intentioner om at give mere end 500 mill. for en spiller, og dermed er udsigterne ikke gode til de helt store franske stjerner.

Resultatmæssigt er det gået helt fint her i starten, og truppen er jo stadigt ved at indordne sig under mine taktikker.



Næste update vil være omkring transfers og taktikkerne
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 59. Strength & Honor 2
« Svar #213: 06 Feb 2014, 13:21 »

Helt rigtigt med FUCK Tottenham og fedt skifte til PSG
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 59. Strength & Honor 2
« Svar #214: 06 Feb 2014, 16:08 »

Helt rigtigt med FUCK Tottenham og fedt skifte til PSG

Takker! Ja, det er sgu rart at prøve noget nyt efter 7 år i United, hvis jeg tæller begge saves med Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 59. Strength & Honor 2
« Svar #215: 06 Feb 2014, 17:01 »



MILLIONERNE RULLER


SPILLERKØB
Millionerne har for alvor rullet i Paris under dette transfervindue. Skulle nærmere sige milliarder, for da bestyrelsen endelig var klar med budgetter osv. til den nye sæson, så forhøjede de transferbeløbet til over 2 milliarder. Jeg vil dog godt allerede sige nu, at jeg ikke brugte 2 milliarder.

Det var dog fantastisk at have så mange penge til rådighed, nu når jeg følte at jeg skulle bygge et helt nyt hold op. Jeg brugte ogsså flittigt aF midlerne, og ikke mindst i min gamle klub Manchester United. Hele 3 spillere har jeg hentet fra mit gamle hold, og derudover har Phil Jones jo været i Paris lige siden han ikke ville forlænge sin kontrakt i United.

Til målet har jeg hentet Maxym Koval. Han blev hentet til Manchester sidste sommer på en fri transfer, og fik først for alvor plads i målet i løbet af foråret i år. Laurent Blanc havde længe været efter De Gea i min tid i Manchester, men det blev altså Koval, som endte i Paris. Blanc kunne jo så alligevel få glæde af De Gea, da det netop var Blanc, der var kommet til United.

Etienne Capoue var blevet sat til salg i United, og vi slog hurtigt til og hentede ham. Franskmand og en stabil DM, som ovenikøbet kendte taktikkerne på forhånd. Sidste mand fra United var Augusto Vega, som jeg selv havde glædet mig meget til at få i min trup i United. Han ankom dog først i sommers på en fri transfer, så han nåede aldrig at spille en eneste kamp for Manchester United. Han blev nemlig øjeblikkeligt lejet ud til os. Da han så scorede hattrick i sin debutkamp, gjorde jeg hurtigt skiftet permanent. Mon ikke de gnider sig lidt i hænderne efter at jeg betalte 220 mill. kroner for en spiller, som jeg selv havde hentet til United på fri transfer.

Det kunne vel tænkes at visse personer i United-kredsen har været lidt utilfredse med min jagt på spillere fra min tidligere klub. De har dog fået en del penge i klubkassen hen over sommeren.

Udover United-spillerne er der kommet flere nye ansigter til klubben. Af mere kendte navne skal Alba og Sandro nævnes. 

TAKTIKKEN
Formationen er stadig med kun en angriber på toppen. Jeg har ikke turdet gå tilbage til 2 angribere, da det gør os alt for sårbare på midtbanen, hvor slaget tit skal stå. Et fire mands forsvar ,der sammen med den defensive midt, udgør hovedparten af vores forsvar. Backsne er wingbacks, så de kan bidrage med overlap og indlæg. De to centerforsvarer spiller også en kæmpe rolle offensivt. Her tænker jeg selvfølgelig på dødboldsituationer.

På midten har jeg en boldvindende som lidt skal være bindeledet mellem det offensive og defensive i hans support funktion. Den anden centrale midt er nu blevet lavet om til en fremskudt playmaker, i stedet for bare en central midt. Det har jeg gjort for at se om det kan give lidt mere balance mellem angriber og midtbane.

Kanterne er vel nok nogen af de vigtigste på holdet. Dog vil de selvfølgelig ikke fungere uden de øvrige spillere. På højrekanten kører vi med en decideret fløj som gerne må gå mod baglinjen og slå indlæg mod fjerneste stolpe, samtidigt er det også vigtigt at han går direkte mod mål af og til. I modsatte side har vi en indvendig angriber, som skal søge chancerne, og ikke mindst være ham, der dukker op når indlæggene kommer fra modsatte side inde ved stolperne.

Den enlige angriber er sat til Targetman Support. Han skal selvfølgelig deltage i det opbyggende, men så sandelig også være livsfarlig på egen hånd. Hovedspillet er for mig meget vigtigt her, både som den målgivende aflevering, og som forsøg på mål.

Tempoet er højt med direkte afleveringer.

Det er selvfølgelig ikke sådan at jeg aldrig laver om, men det sker oftest under kampen, og ikke inden kampen. Eneste der kan variere er, om jeg spiller Offensivt/Stramt eller Kontra/Frit, det er lidt efter, hvad jeg sådan føler for, blandet sammen med tidligere erfaringer og præstationer.




Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 60. Strength & Honor 2
« Svar #216: 07 Feb 2014, 08:38 »

Det skal nok kører.. Håber satme du kommer skridtet videre denne gang Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 60. Strength & Honor 2
« Svar #217: 07 Feb 2014, 13:16 »

Det skal nok kører.. Håber satme du kommer skridtet videre denne gang Smiley

Håber jeg satme også. Tror at Champions League bliver det sværeste den her gang, men har en god følelse med det Paris hold. Det skulle sgu være muligt at få The Treble på 2 sæsoner Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 60. Strength & Honor 2
« Svar #218: 10 Feb 2014, 12:51 »



URO I PARIS


På trods af sportslig succes forlyder det, at der er uro i klubben. Flere kilder har antydet at Abidal, overraskende nok, ikke kan finde sig til rette i PSG, og har meddelt at denne sæson formentligt bliver den eneste i hjemlandet i denne omgang. Indtil videre har Abidal ikke udtalt sig overhovedet til pressen. Formanden har dog kort og kontant meldt ud, at klubben er meget glade for Abidal's arbejde i klubben.

Paris fører da også den franske liga her efter 15 kampe. En enkelt uafgjort, har gjort at klubben ikke ligger med maksimum point. PSG ser ud til at styre direkte mod det franske mesterskab, selvom der selvfølgelig er mange kampe tilbage af en sæson, hvor både St. Etienne og Monaco holder godt trit med PSG.

I Champions League er det franske storhold også godt med. Lige nu ligger holdet på en 2. plads efter et skuffende nederlag i Rom. Roma og PSG har vundet hver sin hjemmekamp. Roma fører efter 5 kampe på bedre målscore.

Paris og Abidal har allerede nu sikret sig en spillertilgang til Januar. Antoine Griezmann skifter til hovedstadsklubben fra Arsenal. Abidal har også tidligere udtalt sig om, at der skal en del flere franske spillere på det meget internationale hold. Griezmann er et yderligere skridt i den retning.

Samtidigt manglede Paris også en venstrebenet venstre fløj. Truppen har førhen spillet meget med indvendige angribere på venstrekanten, men manageren har nu valgt at bruge deciderede fløje på begge kanter, for at udnytte de stærke angribere endnu mere inde i boksen.



Logged


aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #219: 10 Feb 2014, 17:35 »

Fed blog. Hvorfor er du utilfreds i PSG?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #220: 10 Feb 2014, 18:06 »

Fed blog. Hvorfor er du utilfreds i PSG?

Takkerer aien! Betyder meget med moralsk opbakning i disse knap så motiverende tider Smiley

Jamen, jeg er vist bare kommet til det sted i en FM-karriere, hvor det første halve år er røvkedeligt. Det er jo først i slutningen af sæsonen, at man ser om ens anstrengelser lykkes. Lige med PSG, der har ligaen bare været for nemt indtil nu, og jeg har alt for mange penge, så kæmper for at holde motivationen oppe, og har sat begrænsninger på hvor meget jeg må give for en spiller, for med flere milliarder til rådighed, kan jeg vel i teorien købe hvem jeg end gerne vil have.

Så det er mest et udtryk for, at det fandme bare skal lykkes at gennemføre trin 3 allerede i første sæson. I Spanien i trin 4, vil der jo være motivation for at vinde hver eneste kamp, da det hver kamp virkeligt tæller.

Så jeg glæder mig til Spanien, hvis det ikke går galt i Frankrig med at jeg taber Cup-finalen 2 år i træk til Auxerre eller et andet Brie-hold Smiley
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #221: 10 Feb 2014, 18:39 »

Hold nu op! - Nu klarer du ærterne i den franske, og så kommer du videre til næste skridt. Det er en udfordring med flere faser, som netop er derofr at man kan/burde holde motivationen. Især når du er så godt kørende og er nået så langt.. bliv ved!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #222: 10 Feb 2014, 18:46 »

Hold nu op! - Nu klarer du ærterne i den franske, og så kommer du videre til næste skridt. Det er en udfordring med flere faser, som netop er derofr at man kan/burde holde motivationen. Især når du er så godt kørende og er nået så langt.. bliv ved!

JA, ja ... skal nok komme igennem, har ferie efter imorgen så kommer det nok helt af sig selv Smiley... .Tak for sparket bagi  funny
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #223: 12 Feb 2014, 07:49 »

Det mangler nogen gange jo Smiley - Kender det selv.. - synes der er gået lige lovlig lang tid I mit spil uden en liga sejr.. skriver jo 2028 nu - så har siddet på tronen I 14-15 år Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61. Strength & Honor 2
« Svar #224: 13 Feb 2014, 09:37 »



L'EQUIPE


Vi har netop overstået et af de få interviews, som Patrick Abidal har givet i sin karriere. PSG har netop afsluttet sæsonen, og vi har spurgt Patrick, om hans syn på sæsonen og, hvordan han ser fremtiden for ham selv og PSG.

Patrick I har netop overstået første sæson med dig ved roret. Det gav et fransk mesterskab i overlegen stil. Du må vel være en lykkelig manager lige nu?


Lykkelig? Tja, jeg er glad for at vi var så dominerende i den franske Liga, og sikrede os mesterskabet 5 runder før tid. Men lykkelig er jeg bestemt ikke. Vi har slet ikke opnået min målsætning for sæsonen. Den franske pokal var en af vores store målsætninger, og vi fejler totalt i semifinalen og ryger ud på straffespark til Stade Reims. Det er totalt uacceptabelt. Det samme gør sig gældende i Champions League, hvor vi allerede fejler i Kvartfinalen mod Real Madrid. Det er da dejligt at bestyrelsen finder vores præstationer i Champions League meget tilfredsstillende, men jeg gør bestemt ikke.

Rygterne om at du vil forlade klubben efter den her sæson florer stadigt, er der hold i disse rygter?

Overhovedet ikke! Jeg kunne aldrig drømme om at forlade klubben på denne måde, og desuden har jeg det rigtigt godt her i PSG. De kontroverser formanden og jeg har er minimale, og dem tager vi på en meget konstruktiv måde. Jeg glæder mig allerede til den kommende sæson, hvor jeg forventer endnu flere pokaler til klubben. En storklub som PSG, skal og vil altid gå efter at være de aller bedste.

Angående næste sæson, har du så allerede nu planer om, hvor du vil forstærke holdet?

Det er for tidligt at udtale sig om. Sæsonen er kun lige forbi, og jeg skal lige have et overblik over, hvem der forlader klubben,  plus at vi har flere unge spillere, som begynder at presse sig på til 1. holdet. Vi forstærker os nok, men det bliver ikke lige så kraftigt, som vi gjorde i sidste sæson. Vi har en fantastisk trup, som meget gerne skulle fungere endnu bedre sammen i den kommende sæson.

Jeg vil samtidigt sige tak for nu, jeg har en lang sommer foran mig hen mod næste sæson. Jeg er som sagt ikke lykkelig over udfaldet af den første sæson, men jeg er bestemt optimistisk hen mod den næste.







 
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010