home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67740 gange)
WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 54. Strength & Honor 2
« Svar #195: 31 Jan 2014, 13:08 »

haha winnings!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 54. Strength & Honor 2
« Svar #196: 03 Feb 2014, 13:08 »



NOGENLUNDE GODKENDT HALVSÆSON


Efter en weekend, hvor det ikke er blevet til så helvedes meget FM, grundet diverse byture og et ødelagt tastatur, så er det nu alligevel tid til en lille status på, hvordan det går i Manchester United.

LIGAEN
Sæsonen startede jo helt af helvedes til. Vi satte point til mod Everton ved kun at spille 2-2 hjemme på Old Trafford, efter at have været foran 2-0. Det var fandme ikke lige den bedste start, når man som jeg jagter pointrekorden på 95 point. Det fortsatte dog ikke på den dårlige måde. De første ti kampe gav kun en enkelt uafgjort mere, så dermed tabte vi kun 4 point, hvilket er helt tilfredsstillende. Problemet var bare, at Arsenal var det eneste af de store hold, som vi indtil nu havde mødt.

Resten af efterårssæsonen gik planmæssigt indtil vi løb ind i et meget hårdt program. Liverpool(U), Man. City(H), Chelsea(U) og Tottenham(H). Helt sikkert 4 vitale kampe, som for alt i verden ikke måtte ødelægge forsøget på at nå rekorden. De 4 kampe gav desværre kun 7 point på kontoen. Liverpool og Manchester City blev nedlagt. Derefter fulgte en kedelig nul-løsning på "The Bridge" På daværende tidspunkt var jeg sådan set okay tilfreds, for jeg havde virkeligt frygtet Manchester City kampen. Jeg har aldrig været god til at spille mod de lyseblå, hverken i den her udgave eller tidligere, så 3 point var fantastisk.

Tottenhams besøg på Old Trafford skal virkeligt bare i glemmebogen. I første halvleg spillede vi som en drøm. I slutminutterne af halvlegen førte vi sikkert 2-0, og så skete det, der bare ikke måtte ske. Tottenham får reduceret lige inden pausen. Selvom jeg råbte og skreg alle 15 minutter i pausen, så hjalp det åbenbart intet. Da kampen blev fløjtet af, så havde vi tabt 3-2. Derfor det ødelagte tastatur som tidligere nævnt. Det blev sgu for meget at røvhullerne fra White Hart Lane skulle ødelægge en ellers okay stime.

Januar er først lige startet, og status efter 20 spillede kampe er at vi har sat 11 point til, 4 uafgjorte og 1 dumt dumt nederlag. Der er 8 point tilbage at give af, så muligheden er stadigt tilstede.

CUPS
Marabou-cuppen forlod vi allerede efter første kamp. Det er efterhånden ved at blive til en vane, at vi snupper et hurtigt exit i den turnering.

I Champions League snuppede vi førstepladsen foran Porto. Det skete uden at vi var overlegne, men reserverne fik nogle gode kampe, og det er det den indledende turnering skal bruges til. Basel snuppede 3. pladsen, og Feyenoord forlod europæisk fodbold for denne sæson på en sidste plads.

Generelt er jeg tilfreds med præstationerne. Jeg ærgrer mig dog stadigt over det tåbelige nederlag til Tottenham som kostede 3 point, og et tastatur.. Vi har også været inde i et sandt skadeshelvede offensivt. Men mere om skaderne og transfers i næste update.

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 55. Strength & Honor 2
« Svar #197: 03 Feb 2014, 13:16 »

Hehe lige præcis -fuck tottenham - hvis ikke det var for dem, ville jeg ikke have tabt en eneste kamp den ene halvsæson Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 55. Strength & Honor 2
« Svar #198: 03 Feb 2014, 13:55 »



SKADESHELVEDET


Med 4 angribere i truppen, så synes jeg jo at jeg er dækket fantastisk godt ind. Jeg synes faktisk måske det er en for mange, når der kun er en enkelt plads at konkurrere om. Ikke desto mindre skulle det vise sig, at det nærmere var en eller to for lidt.

Sæsonen var ikke engang startet da unge Conti røg ud 3 måneder. Det tog jeg nu meget roligt, da han jo faktisk kun var et ungt talent, og kun 3. valg til pladsen. Ærgrede mig dig lidt over, at det igen ikke var muligt at give ham diverse indhop for at optimere hans udvikling.

Allerede i sæsonens anden kamp røg unge Mitrovic på skadeslisten. 4 måneder var dommen. Tilbage var nu kun Lukaku og manden ingen vil have, Wayne Rooney. Næste kamp var det så Lukaku's tur til at blive skadet. Endnu en langtidsskade, dommen blev denne gang 4-5 måneder. Det var umuligt at tro på, nu måtte uheldene da snart stoppe. For hold da kæft mand, hvor var vi nu tyndt besat oppe foran. Det så ud til at Insigne måtte rykkes op på toppen for at have et alternativ til Rooney. Den plan faldt dog også til jorden da Insigne to kampe senere blev skadet i 3 måneder..

Jeg må indrømme jeg allerede vinkede farvel til mesterskab, pointrekord og ja endnu en gang var jeg tæt på at sige, at nu var det nok. Det var tid til at give op, sådan føltes det. But the show must go on.

Det gjorde det jo så også, og efter alle disse skader, er jeg egentligt rigtigt godt tilfreds med at vi stadigt har chancen for at få pointrekorden. Dejligt at mine wings, som Pastore og Mirallas, bliver ved med at lave mål. Pastore er allerede nu oppe på 15 kasser og er vores klare topscorer.



Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 56. Strength & Honor 2
« Svar #199: 04 Feb 2014, 13:36 »



SKAL DET LYKKES?


JAGTEN PÅ REKORDEN
Vi er nu næsten kommet gennem det samme grimme program som vi havde i efteråret. Kampene mod Liverpool, Manchester City og Chelsea er netop overstået, og med fuldt pointudbytte. Vi har spillet rigtigt godt i de her kampe, og jeg ville sgu ønske at vi havde gjort det hele sæsonen.

I løbet af foråret har vi igen smidt rigtigt dumme point. Vi har fået et enkelt nederlag, og det var ude mod Southampton, hvor vi taber kampen 1-0. Giga ufortjent, men sådan er fodbold jo nogen gange. Det er nu heller ikke det værste pointtab, som vi har haft. Det værste var hjemme mod Aston Villa, hvor vi fører kampen 2-1 da vi er 3 minutter inde overtiden, og alligevel vælger Capoue at lave straffespark ude i siden af feltet. Helt håbløst, og var Alex Song ikke blevet langtidsskadet, så havde Capoue fået minimal spilletid resten af sæsonen.

Vi er nemlig ret presset hvad angår pointrekorden. Der er sgu ikke plads til flere smuttere. Vi har smidt 18 ud af 19 tilladte point, så resten af kampene SKAL vindes. Vi mangler stadigt udekampen i Tottenham. Udover dem, så er det lavere rangerende hold, der dog nemt kan stikke en kæp i hjulet på mine planer, om at være i gang med sidste sæson med Manchester United.

CUPS
I 6. runde af FA-Cuppen skal vi op imod stærke Manchester City. For at det ikke skal være løgn har vi også trukket Man. City i dette års udgave af Champions League. Den ene kvartfinale bliver et rent lokalbrag mellem de to Manchester hold.

Så på 29 dage og en total på 6 kampe, der skal vi møde City 4 gange. De 3 af gangene er endda lige i træk, som faktisk er mine næste tre kampe.

SKADER
Det er knap så stort et skadeshelvede som tidligere, men lige med et kom skaderne væltende ind over truppen igen . Som tidligere nævnt blev Song langtidsskadet, og ventes ude mellem 5 & 6 måneder. Samtidigt er to fløje smuttet på listen i omkring 2 måneder. Quintero og unge Alemán er ukampdygtige her i den afsluttende del af sæsonen.  Insigne er heldigvis lige kommet tilbage fra et kortere skadesforløb.

Skaderne har ikke ligefrem gjort mig super optimistisk med hensyn til at klare rekorden i denne sæson. Jeg håber dog at det lykkes, og efter at have taget City,Chelsea og Liverpool lige i træk, så må jeg sgu indrømme at troen den voksede en hel del igen.

« Seneste Redigering: 04 Feb 2014, 13:48 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #200: 04 Feb 2014, 13:46 »

DOOOOOOO IIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIT - gider ikke se på man utd længere - hader dem. Så få den rekord og kom videre champ Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #201: 04 Feb 2014, 13:51 »

DOOOOOOO IIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIT - gider ikke se på man utd længere - hader dem. Så få den rekord og kom videre champ Smiley

Har det på nøjagtigt samme måde... Skal væk herfra, gider dem ikke!.. .Frygter allerede at ende her igen, hvis jeg skulle komme helt frem til sidste trin.

Jeg klarer den sgu, jeg tror på det igen Smiley... Ellers ryger der sgu nok en skærm eller et tastatur mere  Grin
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #202: 04 Feb 2014, 15:30 »

You have to!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #203: 05 Feb 2014, 07:20 »



Godt nok er der ikke tid til en update lige nu, men synes da lige jeg ville løfte sløret for næste trin Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #204: 05 Feb 2014, 07:45 »

FEDT ! Opstemt Opdatering om pointhøsten naow! Grin
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #205: 05 Feb 2014, 07:47 »

FEDT ! Opstemt Opdatering om pointhøsten naow! Grin

Haha... skal nok komme hurtigst muligt, men var kun kun ledig i få dage, så tænkte jeg hellere lige måtte smide den op, når jeg nu fik kontrakt så hurtigt Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #206: 05 Feb 2014, 10:50 »



FANDME JA!!


Efter en lang og hård forårssæson, hvor ikke mindst afslutningen var ved at tage livet af mig, så kunne vi kalde os suveræne mestre, og ikke mindst indehaver af Premier Leagues nye pointrekord.

Tottenham var igen ved at knække os, og udekampen mod dem, var den kamp jeg frygtede mest af alle. Det var også med god grund at jeg frygtede den kamp, for de spillede os nærmest ud af banen, og vi fik næsten ikke et ben til jorden. Allerede i starten tænkte jeg, det hold her kan ikke undgå at score. Forskellige justeringer blev forsøgt, og lige lidt hjalp det, synes jeg. Alligevel var vi de heldige i den kamp, og endte med at vinde 1-0 på et mål af Mirallas, der fik bolden serveret på et sølvfad, efter at Lukaku havde vundet sin luftduel. Det eneste smukke fra vores side i den kamp, og vi fik de 3 point meget heldigt. Efter kampen blev der også skrevet, at United var heldige med at bryde gennem Premier Leagues bedste forsvar, og ikke mindst slippe fra White Hart Lane med 3 point, eftersom United var presset i bund i store dele af kampen.

Sidste kamp var hjemme på Old Trafford mod Blackburn, hvor det blev til en sikker sejr, og dermed var 96 point en realitet. Det har været den længste halvsæson i min managerkarriere tror jeg, og jeg er stadigt vildt overrasket over at det lykkedes. Det var uden tvivl en lækker måde at starte min morgen på, så kan det kun blive til en god fridag.

Champions League & FA
Da målet var rekorden, måtte jeg spare meget på spillerne til sidst, og det viste sig ikke mindst i opgørene mod Chelsea i semifinalen af dette års turnering. At min unge midterforsvarer så også laver straffe og trækker et direkte rødt kort allerede 12 minutter inde i returopgøret, gjorde ikke det hele nemmere. Vi tabte fortjent på Stamford Bridge.

Vi fik dog hevet FA-Cuppen i land, og sluttede sæsonen og dermed også min tid i United med manër. En fremragende sæson var overstået, og det var tid til at søge nye græsgange, som bekendt jo har ført mig hjem til hjemlandet og rigmandsklubben Paris Saint Germain.



Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #207: 05 Feb 2014, 10:59 »

Feeee' tillykke med det maynse!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 57. Strength & Honor 2
« Svar #208: 05 Feb 2014, 11:01 »

Feeee' tillykke med det maynse!

Takker...... Smiley Var et godt tidspunkt jeg fik den på. Nu nåpr PSG blev ledigt, og havde jeg ikke fået det, så blev Bayern faktisk også ledigt hen over sommeren Smiley
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 58. Strength & Honor 2
« Svar #209: 06 Feb 2014, 07:58 »

update
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010