home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 403 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67528 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 49. Strength & Honor 2
« Svar #180: 27 Jan 2014, 12:01 »

Hows it going!!?

I stedet for en hel weekend med FM, blev det sgu til 3 dage med håndbold, øl og byture. Sgu svært at lade være, når det er i hjembyen.

Update om ikke så længe Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 49. Strength & Honor 2
« Svar #181: 27 Jan 2014, 13:59 »



STATUS PÅ SÆSON 2 - 1 DEL


Den nye sæson er i fuld gang. Patrick Abidal og gutterne går direkte efter mesterskabet og jagter samtidigt pointrekorden på 95 point. Det er anden hele sæson, Patrick Abidal står i spidsen for Manchester United. Den unge franskmand kræver ikke mindre end et mesterskab denne sæson. Sidste sæson måtte United slutte uden pokaler i samtlige turneringer de deltog i. Trods 2. pladsen i ligaen har Abidal bestemt ikke lagt skjul på, at det var en skuffende sæson, hvor bla. mesterskabet blev smidt væk i 2. sidste runde, lige efter at man havde snuppet første pladsen foran, de senere mestre Chelsea.

TRANSFERS
Heftig aktivitet henover sommeren, har gjort at United står stærkere end nogensinde. 3 nye midtbanespillere er kommet til klubben. Insigne og Gorosito til kanterne, og James Ward-Prowse til den centrale midtbane. En måske kommende første målmand til det engelske landshold, er også kommet til klubben. Manchester United var ude og betale hele 130 mill. for Jack Butland. Abidal generede det dog ikke, og udtalte sig kort efter købet: "Vil man have kvalitet uden selv at avle det, så må man også betale."  Sidste nye mand i klubben er César Azpilicueta, som går direkte ind på højreback.

Ud af klubben er også røget en hel del spillere.Valencia, Benteke, Rafael som de største navne. De fortjente alle at komme videre med deres individuelle karrierer, og Abidal havde gjort det meget klart, at deres fremtid ikke lå i Manchester United. Rafael indbragte den største transfer, nemlig 300 mill.. Rafaels karriere fortsætter i Real Madrid.


LIGAEN
De røde djævle fra Manchester indtager i øjeblikket Premier Leagues dukseplads. 2 point skiller holdet og efterfølgerne Manchester City og Arsenal. Kun Arsenal har, af de helt store hold i England, krydset klinger med United i denne sæson. Her trak United det længste strå hjemme på Old Trafford.

Det gør også at United får en meget hård December måned. Liverpool, Tottenham, Manchester City og Chelsea venter alle inden for 5 kampe, inden året sluttes af mod, knap så skræmmende, Reading.

Abidal og tropperne har smidt nogle ret dumme point mod mindre hold, og det har været tydeligt i pressen, dagen efter kampene, at Abidal ikke tolererer dumheder af nogen art. Der er stor konsekvens på holdet, hvis en spiller gør sig meget uheldigt bemærket, skal han ikke forvente at spille de næste 2-3 kampe.

Angående pointrekorden, så er det stadigt muligt. Dog ser det lidt svært ud, da holdet allerede har smidt 9 ud af 19 tilladte point. Med stadig 11 kampe mod "de svære hold", så ser det ikke alt for lovende ud. December måned vil hurtigt afgøre om, holdet har chancen for at tage rekorden i år.

CUPS

I Burger King - Cup er det gået lidt som det plejer i United. Den bliver brugt udelukkende til reserverne, og de kunne ikke helt spille op med Chelsea på Stamford Bridge. Det var dog ikke langt fra, men måtte lidt uheldigt se sig slået 3-2.

I Champions League turneringen gik Manchester United videre på en 1. plads. Godt nok var det ikke i alt for overbevisende stil, men trods alt maksimalt udbytte ved at få 1. pladsen. Det skal dog også siges, at det hovedsagligt er reserver, der spiller i turneringen på dette tidlige stadie. Abidal plejer at styrke holdet en smule når det er knald eller fald kampe.


Næste update med overblik over Transfervindue og hvordan det går i diverse turneringer kommer i slut Januar. Inden vi når så langt, så kommer der måske en update omhandlende truppens profiler

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 50. Strength & Honor 2
« Svar #182: 27 Jan 2014, 14:13 »

Øv, at allerede have mistet så mange point, når man har 11 topkampe Skuffet Det bliver sgu svært! Men held og lykke da
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 50. Strength & Honor 2
« Svar #183: 27 Jan 2014, 14:22 »

Øv, at allerede have mistet så mange point, når man har 11 topkampe Skuffet Det bliver sgu svært! Men held og lykke da

Tak Smiley... Ja det bliver satme ikke nemt, hader de forbandede uafgjorte, men men har før gjort det, og skiftede en del på taktik, så den er først ved at sidde der 100
% nu, så håber det lykkes, ellers har jeg jo 2 sæsoner mere. Mesterskabet det SKAL bare i hus denne sæso, som minimum, men det ville fandme lette presset, hvis rekorden kunne komme sammen med første mesterskab Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 50. Strength & Honor 2
« Svar #184: 28 Jan 2014, 12:59 »



DYR GRISEFEST I DECEMBER


Det hårde decemberprogram blev en meget dyr affære for Manchester United. Det blev kun til 9 ud af 15 mulige point. Efter en fantastisk kamp på hjemmebane mod Liverpool, som blev sparket hjem til Anfield med en ordentligt røvfuld, tabte vi til Sunderland. Fandme om vi ikke smed 3 point væk mod det letteste af de 5 hold vi skulle møde. Jeg var så pisse sur, at jeg var ved at overveje bare at klikke på krydset oppe i hjørnet og så sige at det var det forsøg på at slå Mourinho. Fuck hvor var det demotiverende.

De to næste kampe var henholdsvis hjemme mod Chelsea og ude mod Tottenham. Vi spillede super godt i begge kampe, og vandt begge kampe med 2-1 uden rigtigt at være presset resultatmæssigt. Det så efterhånden ud til at jeg skulle komme nogenlunde igennem det hårde program, selvom vi lignede en flok danskere til grisefest mod Sunderland.

Sidste kamp i julen var mod Manchester City. Arvefjendeopgøret skulle finde sted på Boxing Day. Location var Old Trafford, og de blå skulle sendes gule og blå hjem til deres del af Manchester.  Planen var helt sikkert klar, men Manchester City havde åbenbart også en plan. For midt i første halvleg scorede City halvlegens eneste mål. Vi skulle helt hen til midt i anden halvleg, inden Fellaini scorede på et tyndt straffespark for os. 1-1 kunne jeg leve med, men i 87. minut slog City til igen. Johnny Evans lod sin mand glide let igennem, så De Gea havde ingen chance for at forhindre målet. Evans kan godt forvente en mindre pause nu, så må han forbedre sig på træningsbanen.

Det er fandme lidt surt med 6 mistede point her i Decembermåned. Vi mangler stadigt Reading d. 31. December som den sidste kamp i første halvdel af turneringen. Efter 18 kampe har vi smidt 15 af de 19 tilladte point. Det ser mere og mere umuligt ud med den pointrekord i år. Vi går hårdnakket efter mesterskabet, som jeg også tror stærkt på. Hvis det også kan lade sig gøre med rekorden, og et max. point tab på 4 i tyve kampe, så må det fandme siges at være helt suverænt gået.

Jeg håber det bedste, og håber I stadigt følger med her?

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 51. Strength & Honor 2
« Svar #185: 29 Jan 2014, 11:51 »

Ja da, klø på!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 51. Strength & Honor 2
« Svar #186: 29 Jan 2014, 13:26 »

Gogo
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 51. Strength & Honor 2
« Svar #187: 29 Jan 2014, 17:13 »

Ja da, klø på!

Gogo


Godt at høre I er med endnu Smiley

Kommer update i løbet af i aften, om min forfærdelige sæson i United... Jeg hader FM!!
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 51. Strength & Honor 2
« Svar #188: 29 Jan 2014, 21:41 »



THE CHAMPIONS SHITTY SEASON


Som jeg nævnte lige før, så hader jeg dette spil, og alligevel bruger jeg enorme mængder timer på det, fordi det er så fascinerende, irriterende, frustrerende og fantastisk. Lige nu må jeg indrømme at det hænger mig langt ud af halsen, selvom vi netop har vundet The Double. Hvad fanden er der så galt tænker I nok?

Det irriterer mig grænseløst at i min jagt på den forpulede pointrekord taber til elendige hold. I denne sæson har vi tabt til Southampton, Sunderland, Nott. Forest, og Norwich. Det er totalt latterligt og til grin i mine øjne, når vi oftest slår nogen af de bedste hold i verden. Ja, jeg ved godt, det også sker in real life, men det gør det sgu ikke mindre frustrerende. Der er sgu ikke noget være end at slagte Liverpool 5-0 for 4 dage efter at tabe 2-1 til Nott. Forest. Det er fandme da toppen af håbløshed.

At det er min egen skyld, er jeg godt klar over. Det må jo være taktikken, og ja jeg kæmper også en hård kamp. Jeg synes en gang plug and play er fantastisk, men det er ikke helt muligt i år, der skal sgu skrues på tingene konstant. Bestemt en ekstra udfordring, og er sgu heldigt jeg er så stædig, ellers havde jeg nok opgivet denne challenge for længst.

LIGAEN
Ja, vi blev mestre, og det skete endda på en fantastisk måde, ved at slå Manchester City på deres hjemmebane i aller sidste kamp. Derfor burde jeg heller ikke være så skide negativ, men det er jeg sgu. Vi burde have kørt det fucking mesterskab hjem i sikker stil, men pga. ovenstående var vi igen i år ved at smide det hele væk.  Man. City var 1 point foran os inden sidste kamp, fik straffe og jeg tænkte fuck, der røg endnu et mesterskab. Heldigvis kom vi dog tilbage og vandt 2-1. Det er da i det mindste EN positiv ting i den her sæson.

CHAMPIONS LEAGUE
I semifinalen røg vi ud på værst tænkelige måde. 4 minutter før tid var stilling 2-1 til Monaco, præcis det samme som resultatet på Old Trafford. Jeg var så små begyndt at gøre klar til den forlængede spilletid, da De Gea laver et af de velkendte drops med at spille bolden ud til en modstander, mens han selv er helt ude i siden af feltet. Fucking intelligent. De scorer så en gang mere ved selvmål i overtiden. Håbløst!

FA-CUPPEN
Her løftede vi vores anden pokal efter forlænget spilletid mod Everton. Vi nåede finalen efter at have spillet omkamp flere foregående runder mod svagere hold. Det har også været med til at pisse mig godt og grundigt af, og er med til at denne update nok er vildt negativ trods pokalerne.

VÆRST I SÆSONEN
Det elendige ustabile spil mod langt dårligere hold, OG købet af Jack Butland. Hold nu kæft han er ringe, og lader de mest latterlige mål gå ind, oftest kort efter han har lavet en super redning. Jeg køber ham i hvert fald aldrig mere. Med mindre jeg er Kidderminster eller Cambridge i League 0.

BEDST I SÆSONEN
Kevin Mirallas's fantastiske sæson krydret med 20 kasser i 33 kampe. Det er fandme ret godt gået af en højre wing. Ham har jeg været ved at skippe afsted mange gange tidligere, tror lige han bliver i klubben lidt lang tid endnu.

MÅLSÆTNING
Tja, det er jo pointrekorden, men kortere målsætning må være at løse problemerne mod de mindre hold, ellers lader det sig aldrig gøre.

Truppen bliver forhåbentligt yderligt styrket, og samtidigt håber jeg endeligt at slippe af med Rooney og van Persie. Der vil nok komme masser af brok fra diverse vinkler, men de er intet værd i min trup længere,

Det kan kun gå fremad nu!



« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 11:30 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 52. Strength & Honor 2
« Svar #189: 30 Jan 2014, 11:43 »

Håber det bedste for dig. Pointrekorden er sgu svær.. Den vil jeg også prøve at gå efter, når jeg engang har stabiliseret mig som et tophole Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 52. Strength & Honor 2
« Svar #190: 30 Jan 2014, 11:55 »



DET VIGTIGSTE TRANSFERVINDUE


Datoen har kun lige passeret 30. Juni, og spillerne er ikke engang tilbage fra ferie endnu. Alligevel har vi været meget effektive og aktive på transfermarkedet. Denne gang har jeg 100% været klar over hvem eller hvor der skulle forstærkes.

Romelu Lukaku
Allerede i Januar forstærkede vi angrebet med Lukaku, som blev købt i Bayern München. Han har ikke været så giftig, som jeg havde håbet, her det første halve år. Jeg tror dog på, at han nu er ved at være spillet ind, og at det kun er et spørgsmål om tid før han laver en 15-20 stykker ligesom Mitrovic.

Maxym Karpenko
Samtidigt købte vi i Januar også en ny venstre back Maxymn Karpenko. Han har gjort det super godt i foråret, og dermed lægger det bestemt op til et salg af Fabio.

Alex Song
Barcelona er en spiller fattigere, efter at vi har været på rov, og hentet en tidligere kending af engelsk fodbold, Alex Song. Alex skal styrke den defensive midt, hvor jeg ikke synes Mikel har gjort det godt nok. Mikel må forventes at forlade klubben snarest.

Kurt Zouma
Endelig er det også lykkedes at få fat i endnu en længe ventet spiller. Jeg har flere gange forsøgt at hente den unge franske centerforsvarer Kurt Zouma. Zouma er udtænkt en vigtig rolle i forsvaret. Jeg forventer intet salg i centerforsvaret.

Juan Fernando Quintero
Den sidste spiller ,der allerede er skrevet kontrakt med, er en tidligere kending fra min tid i Portugal. Den lynhurtige fløjspiller Juan Fernando Quintero. Jeg vil ikke risikere igen kun at have to spillere til kanterne. På et tidspunkt sidste sæson var der 8 uger, hvor vi kun havde to kanter til rådighed. Det holder slet ikke, hvis rekorden skal slåes i år. Heller ikke her forventer jeg salg.

Transfervinduet er langt fra overstået. Hverken med tilgange eller afgange. Der vil klart blive tyndet i truppen også, og det er der allerede blevet. Flere detaljer vil komme senere, men spiller som Garmash, Powell, Fabio er allerede historie på Old Trafford. Flere forventes at ryge samme vej. Det skal også nævnes at en stjerne fra Valencia forventes at ankomme til Manchester United snart. Kun arbejdstilladelsen mangler på nuværende tidspunkt.

Målet er at forstærke mig mest muligt i dette transfervindue, og så holde sammen på holdet de sidste to sæsoner, hvor kun en enkelt eller to forstærkerninger kan komme på tale i fremtidige vinduer. Da jeg blev stillet lidt over en milliard til rådighed, vidste jeg at nu var det til at satse. Dog skal jeg have det hele til at gå op i en højere enhed, så jeg overholder reglerne angående spillere af egen avl.

Jeg har også forsøgt mig med at hente Pogba, men Juventus afvist blankt 500 millioner kroner, og derefter valgte jeg ikke at byde mere. Min limit er 500 mill. for en spiller.

Det må briste eller bære.

« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 12:56 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 52. Strength & Honor 2
« Svar #191: 30 Jan 2014, 11:58 »

Håber det bedste for dig. Pointrekorden er sgu svær.. Den vil jeg også prøve at gå efter, når jeg engang har stabiliseret mig som et tophole Smiley

Uha den rekord er som næsten enhver kælling. Umulig at have med at gøre.  Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 53. Strength & Honor 2
« Svar #192: 31 Jan 2014, 08:05 »

:-) Du skal nok klare den, det har du jo gjort før. When a new update?HuhHuhHuh
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 53. Strength & Honor 2
« Svar #193: 31 Jan 2014, 13:03 »



EN SPANDFULD ISKOLDT BLÅT PIS


Transfervinduet er endnu ikke overstået, og derfor lader den endelig update over vinduet  vente lidt på sig endnu. Turneringen derimod er netop startet. Efter en netop overstået Charity Shield kamp mod Chelsea, som vi vandt efter straffespark, der ventede Everton. De blå fra Liverpool, som jeg egentligt tit har haft problemer med at slå overbevisende.

Vi startede fantastisk ud, og jeg sad for første gang og tænkte hold da kæft mand, hvem fanden har lært mine spillere at spille sådan. De lækre afleveringer ind mellem modstanderens forsvarer til Lukaku. De endnu mere fantastiske Michael Laudrup kattepoter lige hen over hovederne på de målløse Everton spillere, gjorde at vi var komfortabelt foran 2-0 ved pausen, og burde have ført meget større. Har sgu aldrig set mit hold spille så godt, og så i sæsonens første kamp. Pointrekorden var nærmest hjemme nåede jeg at tænke.

I anden halvleg fortsatte vi vores fantastiske spil, bolden ville dog ikke ind. Da dommeren fløjter af står der 2-2 oppe på måltavlen. Der var ikke noget at sige til, at mange tilskuere sad og bare stirrede ud i luften. 2 fucking chancer havde de blå pikkemænd fra Everton, og scorede på begge to, mens vi havde en "milliard". Det føltes fandme som en gang iskoldt blåt pis ned af ryggen.

Behøver vist ikke sige FM blev lukket ned lige efter kampen. En demotiveret manager gav op, men kun for den ene aften.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 53. Strength & Honor 2
« Svar #194: 31 Jan 2014, 13:06 »

:-) Du skal nok klare den, det har du jo gjort før. When a new update?HuhHuhHuh

Tjaaa håber da, men var sgu en dukkert at smide 2 point i aller første kamp hjemme Skuffet .... Har lige smidt dagens nok eneste update op. Har pisse travlt på job, og er sent hjemme, hvis der ikke også går druk i den, IGEN!!! suk
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010