home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67521 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 44. Strength & Honor 2
« Svar #165: 22 Jan 2014, 15:35 »



BACK ON TRACK


Det ville være en lodret løgn, hvis jeg påstod at jeg ikke har haft lyst til at sige fuck det her, og starte forfra eller noget helt andet. I morges, her på min fridag, var det sgu tæt på jeg bare sagde fuck det hele. Det har sgu ikke kørt lige så godt som det har gjort før. Om jeg bare er lidt for kritisk og ikke er tilfreds med at ligge i toppen, eller om det er fordi, at jeg ved, hvor svært det er at få den fandens pointrekord, aner jeg ikke. Dog tog stædigheden over, og gjorde at jeg sgu ikke bare ville give op på trods af lidt modgang. Selvfølgelig skal det her forsøg da fortsætte indtil jeg gennemfører eller reglerne gør at jeg er done.

Efter en masse taktikroderi i efteråret, er vi nået frem til slutningen af Januar måned her i min første sæson. Det lader endelig til at jeg har fået samlet det hold, der kan spille som jeg gerne vil. Jeg har kapituleret og gået tilbage til min taktik med kun en angriber, fordi jeg synes vi mangler en del på midten i nogen kampe. En anden ting, der fik mig til at skifte tilbage til en angriber er, at jeg tit synes feltet er for crowded, og at det nærmest er mine egne spillere der blokerer for vores skud.

Ligaen
Pointrekorden er væk for denne sæson. Det kan ikke lade sig gøre, om så vi vinder resten af kampene, så kommer vi til at mangle et point. Det er ikke overraskende at det ikke lykkes allerede nu, og fokus er da også på at vinde mesterskabet. Forhåbentligt bliver vi meget mere stabile i foråret. Lige nu pr. 1. februar ligger vi på en solid 3. plads, med en kamp i hånden til de to øverste, Chelsea & Arsenal. Mesterskabet tror jeg stadigt fuldt og fast på, det skal nok lykkes.

Cups
Den lille Kinder Mælkesnitte Cup røg vi rimeligt tidligt ud af. Vi tabte ufortjent på Anfield til et heldigt Liverpool mandskab. I FA-cuppen har vi spillet to gange, og er selvfølgelig videre uden de store problemer.

Champions League
Efter et ikke alt for sikkert gruppespil, står vi dog til at spille 1/8 finale her i februar. Modstanderen er Real Madrid, og med den styrke de kan stille med, så vil jeg vurdere det som 50/50. Jeg håber at gå videre og gå hele vejen. I og med at vi ikke kan nå rekorden i ligaen, vælger jeg også at satse på Champions League i år. Flere trofæer i denne turnering vil se godt ud på cv'et til fremtidige jobs. Oveni vil det måske også gøre det nemmere at komme igennem med krav til min nuværende bestyrelse.

Transfer
Capoue & Mikel er ankommet til Old Trafford. Vi manglede simpelthen folk til den defensive midt, da både Khedira og Fellaini bruges en tand længere fremme på den centrale. To andre spillere, nemlig Benoit Costil & Silviano Anzaldo, er også kommet til klubben. Costil som ny reservekeeper, da vi har solgt den tidligere for en rigtig god pris. Anzaldo er tænkt som backup og fremtidens mand i forsvaret.

Badejl og Vidic har forladt truppen sammen med vores tidligere målmand Ruffier. Det lykkedes at komme af med de spillere, som jeg gerne ville på nær lige van Persie. På trods af at han blev tilbudt til klubber for så lidt som 5 mill. , så var ingen af de ellers interesserede klubber klar til at byde. Så Robin bliver en meget løntung spiller, der fortrinsvis vil hjælpe andet holdet. Han er faktisk kun 5. valg i United.






« Seneste Redigering: 22 Jan 2014, 17:52 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 45. Strength & Honor 2
« Svar #166: 23 Jan 2014, 12:39 »



SCUM



Foråret indtil videre er gået fantastisk. Det er ikke gået perfekt, men egentligt meget tilfredsstillende ud over to svipsere som begge kan vise sig at blive fatale.

Ligaen
Vi har ingen kampe tabt siden jul. Vi har virkeligt gjort det godt både hjemme og ude her i foråret. Endelig havde vi også fået kontakt til Chelsea, som kun var et point foran os med 7 kampe igen. Vi skulle møde QPR hjemme på Old Trafford, hvilket egentligt burde være en smal sag. Ikke desto mindre tabte vi på mærkværdig vis med 2-1 i en kamp, som vi dominerede på alle måder. Trods alle mulige forskellige forsøg på at ændre slagets gang, så skete der absolut intet udover at vi misbrugte chance på chance. Det kan fandme vise sig at blive ret fatalt, vi er nu 4 point efter Chelsea, som slog ,denne sæsons mest underpræsterende mandskab, Shitty med 3-0. Det bliver sgu ikke nemt at hive pokalen til Manchester, men vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at det sker.

Cups

Vi er videre til semifinalen i FA-Cuppen, hvor Newcastle venter. Eneste nævneværdige modstander var i sidste runde, hvor vi vandt 1-0 på Emirates.

1/8 finalen blev endestationen i Champions League. Efter en sejr på 2-1 hjemme på Old Trafford, hvor vi var lidt uheldige med at Ronaldo scorer i de sidste minutter, så skulle returopgøret spilles i Madrid. I de første 50 minutter spillede vi nærmest Madrid ud af banen. Vi havde i hvert fald godt styr over de hvidklædte, men i 53. minut vælger Rafael så at tilegne sig sit andet gule kort, og dermed var han raus! Der er egentligt ikke mere at sige end at vi tabte 2-0 efter et sandt bombardement mod vores mål. Så tak til den lille brasilianer, for at koste videre deltagelse, og skal vi sige 100 millioner eller mere. Fandme en skam, at man kun kan trække en spiller 2 uger i løn.

Jeg hader små hold som QPR, der skal ødelægge gode stimer. Jeg hader at små hold skal slå mig, så lad mig da for helvede tabe til de store hold, det kan jeg da om ikke acceptere, så i det mindste forstå lidt bedre. Jeg hader endnu mere min back Rafael, hans seneste røde kort, det evindelig problem med at han bliver skadet, og når han endelig kan spille, så kan han jo sjældent holde til en hel kamp, trods det at han er så livs form. Jeg hader aller mest at jeg nægter at sælge ham, fordi han som regel gør det godt og er af egen avl.

Ja, Jeg er gal!



Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #167: 23 Jan 2014, 13:12 »

Knep ham i røven med et jernrør
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #168: 23 Jan 2014, 13:14 »

Knep ham i røven med et jernrør

Ansætter sgu Vinnie Jones til at tage sig af de spillere, der ikke fatter at de bare skal makke ret. United er ikke et demokrati, det er et diktatur, så hold kæft og gør som der bliver sagt!  Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #169: 23 Jan 2014, 13:16 »

Det skal de nemlig - man skal sætte sig i respekt. Har lige tilføjet en spasser på transferlisten efter han fik rødt kort og kostede mig 3 point. Gider ik det pis
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #170: 23 Jan 2014, 13:19 »

Det skal de nemlig - man skal sætte sig i respekt. Har lige tilføjet en spasser på transferlisten efter han fik rødt kort og kostede mig 3 point. Gider ik det pis

Så det lige ja, overvejer bestemt også at smide rafael på porten og hive en anden favoritback ind Smiley ... Skal lige have regnet lidt på egen avl og så videre. Rafael er jo trænet i klubben, og ikke bare trænet i landet. Bu we will see.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #171: 23 Jan 2014, 13:23 »

Det er så træls med alle de røde kort. Jeg fik hele tiden røde kort i min kampe i de mindre ligaer. Det er dog blevet lidt bedre nu i PL
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #172: 23 Jan 2014, 13:25 »

Det er så træls med alle de røde kort. Jeg fik hele tiden røde kort i min kampe i de mindre ligaer. Det er dog blevet lidt bedre nu i PL

Jeg synes heller ikke det er så slemt igen. Man lægger jo bare mest mærke til det, når det har fatale følger.

Dog hver gang i en ny klub, så får jeg flere røde kort, end jeg gør efter to sæsoner eller noget. De skal bare have nogle bøder de kan mærke, så synes jeg antallet falder.

Måske skal man også ind og kigge på nogle individuelle træk, hvis det ofte er de samme spillere. Er faktisk tit backs for mit vedkommende.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #173: 23 Jan 2014, 22:07 »

Fandme ja! Så smuttede vi forbi Chelsea. To kampe resterer nu i ligaen, og vi er netop lige kommet foran Chelsea. 1 point skiller os. Min tvivl var ellers stort, da vores 3 sidste kampe har heddet Arsenal, Manchester City og Liverpool, men de tre kampe gav 9 point, og nu en førsteplads!

Vi er på vej mod titlen  Smiley


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fuck det indlæg her jinxede vist det hele  Sur
« Seneste Redigering: 23 Jan 2014, 22:25 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #174: 24 Jan 2014, 07:48 »

Så kan du lære det (:
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #175: 24 Jan 2014, 13:12 »



END OF THE SEASON


Folk gik helt amok da meldingen kom fra Reading. Manchester United var mestre! Folk på lægterne på Cardiff stadion var ellevilde af jubel, selv hjemmeholdets fans kunne ikke lade være med at deltage i festen.

Med et vågnede han, og langsomt gik virkeligheden op for ham. Det var kun en drøm, en fantastisk drøm, der var så meget bedre end oplevelsen i går. Det var så tung en uge, som han lige havde været igennem, og hvor ville han ønske at drømmen havde været virkelighed.

Bittert
Efter at have overhalet Chelsea i 36. spillerunde, var Patrick Abidal nok lige rap nok i kæften, da han sammen med spillerne jublede foran pressen, og nærmest antydede at nu kunne det ikke gå galt. Det burde det heller ikke have kunnet. Et program, der indeholdt Leicester hjemme og Cardiff ude, burde være en smal sag for et stærkt stærkt United hold.

Ingen guder eller andre overnaturlige skabninger holdt tilsyneladende hånden over Manchester United i det 84. minut hjemme mod Leicester. Joel Matip, som har været den bedste forsvarer hele sæsonen, laver straffespark ved stillingen 1-0. En kamp, hvor der burde have stået 3/4-0, var pludseligt vendt til et mareridt. Leicester scorede sikkert til slutresultatet 1-1. Chelsea vandt 3-0 og var nu 1 point foran os i stedet.

Ved pausen i kampen mod Cardiff var stillingen 3-1 til United, og Reading Chelsea 1-1. Manchester United var altså mestre lige nu, men men men 45 minutter senere havde Chelsea vundet 5-1, og så hjalp Uniteds 5-2 sejr intet!

Et mesterskab der forsvandt fuldstændigt da en dommer valgt at fløjte et meget meget tvivlsomt straffespark.

Fuck hvor bittert, og hvor er det dumt at jinxe sig selv, bare fordi man ikke kan holde kæft 10 minutter længere.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #176: 24 Jan 2014, 13:14 »

Så kan du lære det (:

Håber at jeg en dag lærer det, men tvivler sgu Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 46. Strength & Honor 2
« Svar #177: 24 Jan 2014, 13:44 »



SVINGDØREN ER ÅBEN


Med den forfærdelige sæson lidt i baggrunden, er det tid til at fokusere på den kommende sæson. Med både U21-turnering, EM 2016 og Copa America, får mange af mine spillere sgu ikke ret meget ferie, inden arbejdet kalder i England igen. Jeg må nok forberede mig på at, der er spilere, som skal have ekstra orlov.

Oprustningen til den nye sæson er også i fuld gang. Desværre er der også spillere, som må forlade os af den ene eller anden grund. Allerede nu er det sikkert at to spillere forlader os. Benteke, er trods sine 13 mål, fundet for let til dette storhold, og er skippet afsted mod Everton. Valencia som har huseret på højrekanten, men som har været skadet det sidste halve år, har også forladt klubben. Jeg har simpelthen vurderet, at de ikke ville få nok spilletid, til at være deres lønkroner værd.

Desværre ser det også ud til at vi må tage afsked med en af vores egne profiler. Phil Jones har pure nægtet at forlænge sin kontrakt hele sæsonen, og med kun 3 dage til udløb, er jeg bange for at Phil er ved at være fortid i Manchester United. Jeg ville elske at forlænge med Phil, men sådan skal det åbenbart ikke være. Phil påstår at jeg sidste sommer lovede ham, at han kunne forlade klubben, hvis vi ikke blev mestre, og det gjorde vi jo som bekendt ikke. Det nægter jeg dog at tro på, at jeg ligefrem har lovet. Han må have fanget mig på mit dårlige ben til en sommerfest. Det er selvfølgelig ekstra trist, eftersom Phil nu vælger at forlade os, uden at vi får en krone for ham. Silviano Anzaldo forventes at skulle løfte den tunge arv.

På vej ind i klubben er James Ward-Prowse fra Southampton, og Lorenzo Insigne fra Paris St. Germain. Begge spillere er meget tætte på at undskrive kontrakter med United.

Insigne er udset til at spille på vores vigtige venstrekant sammen med Pastore. Kevin Mirellas glider over på højrekanten, hvor han deler pladsen med Zaha. Young bliver fremover tiltænkt rollen som backup til begge sider.

James Ward-Prowse glider ind på den centrale midt, hvor Nick Powel og Denys Garmash huserer. Der går dog både rygter om at Nick og Denys er ønsket af andre klubber.

United var også meget tæt på at lukke en handel med, en gammel kending i engelsk fodbold, Lukaku. Han spiller i øjeblikket i Bayern München, men midt under forhandlingerne brækkede Lukaku desværre benet, og United trak sig øjeblikkeligt. Om vi fortsat ønsker en angriber må tiden vise, det skal helt sikkert være en spiller, der er perfekt til pladsen for at vi slår til. Vi råder stadigt over 3 gode angribere og van Persie, som dog forhåbentligt snart er fortid også.

Juli måned nærmer sig kraftigt, så der er to måneder tilbage af transfervinduet, så der kan uden tvivl nå at ske mange flere handler rundt omkring i England og resten af verden.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 48. Strength & Honor 2
« Svar #178: 24 Jan 2014, 15:07 »



FARVEL OG KNAP SÅ MEGET TAK


Efter stort pres fra diverse fangrupperinger og andre grupper omkring Manchester United, så har Patrick Abidal valgt at sætte Rafael på salgslisten. Det skyldes uoverenstemmelser omkring fremtiden. Efter sigende har Abidal været stærkt utilfreds med den lille hurtige back. Mange skader og håbløse røde kort menes at være grunden til Abidal's frustrationer. Det røde kort, i dette års Champions League mod Real Madrid, menes at være det som endeligt har udløst reaktionen hos Abidal.

Rafael er en ombejlet herre, og til salg skiltet skulle have øget interessen yderligere for de 3 klubber, der har fulgt ham gennem længere tid. Klubberne Monaco, PSG og Real Madrid menes at være meget interesserede i brasilianeren, der har et prisskilt på sig med hele 350 millioner kroner.

Hvem der skal udfylde hullet på backpladsen vides endnu ikke, men det skulle ikke overraske om Abidal kunne finde på at hente en landsmand.
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 49. Strength & Honor 2
« Svar #179: 27 Jan 2014, 10:10 »

Hows it going!!?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010