home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67542 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 37. Strength & Honor 2
« Svar #120: 15 Jan 2014, 19:57 »

Pokalen med de store ører kommer hjem

Det gjorde den  Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 38. Strength & Honor 2
« Svar #121: 15 Jan 2014, 20:02 »

Tillykke champ Smiley Ret nice sæson.. hold da kæft.. Spændende hvilket hold der er ledigt nu, og hvor det ender med!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 38. Strength & Honor 2
« Svar #122: 15 Jan 2014, 20:10 »

Tillykke champ Smiley Ret nice sæson.. hold da kæft.. Spændende hvilket hold der er ledigt nu, og hvor det ender med!

Tak! Ja, havde sgu ikke rigtigt troet på det kunne blive så vild en sæson, specielt mod Arsenal så det jo sort ud  Wink

Det er fandme ikke nemt at få job, må nok tage det første og bedste når en af de store bliver ledig, kan vist ikke tillade mig at være kræsen. Er allerede i oktober og ingen managers sidder i varme stole endnu.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 38. Strength & Honor 2
« Svar #123: 16 Jan 2014, 14:04 »



ENDELIG TILBAGE I GAMET


Han var så småt begyndt at blive utålmodig. Han savnede rollen som manager enormt, og måtte nok erkende at han ikke skulle have været så hurtig til at forlade Porto. Han syntes bare efter så mange triumfer, så måtte nogen af de store da være interesseret, men han var nok var lidt for grøn i det endnu.

Hvor ville han gerne til Chelsea og møde de gamle drenge, og prøve at stå i spidsen for sit favorithold, tænkte han. I samme sekund brændte han sig på den skoldhede kaffe, som var det en advarsel fra Mourinho om ikke at lege med djævlen. Selvfølgelig kunne det ikke blive Chelsea. HAN var der jo, HAN havde lige ført dem til mesterskabet, hvorfor skulle de dog skille dem af med The Special One. Nej, han måtte håbe på en af de andre klubber.

Der skulle gå lang tid før der blev kontakt med en af de større klubber. De sad sikkert i sæderne lige nu, de forskellige topmanagers. Dog havde han godt set i avisen, at der overraskende nok var slinger i valsen i Manchester United. Det var nu ikke helt tydeligt for enhver, hvad der var galt. Holdet lå nummer 2 i ligaen efter Manchester City med kun 2 point i mellem dem. Det var nok nærmere de elendige indkøb og holdets præstationer i Champions league, der havde fået sædet til at brænde under David Moyes. United havde kun fået 6 point i 5 kampe, dog kunne de selv afgøre det i hjemmekampen mod Milan næste gang. Milan var allerede videre, så mulighederne var stadigt store. Alligevel valgte ledelsen at give Moyes sparket, da de ikke kunne se fremtiden som særlig lys med Moyes ved roret. Skulle man have tænkt på det inden man ansatte David Moyes? Ja, for hvordan skulle han nogensinde kunne løfte arven efter Sir Alex Ferguson.

Han valgte selv at melde ud i pressen, at han var meget interesseret i jobbet. Det var ikke hans yndlingsjob, men det var bestemt et job med muligheder i. Andre Villas-Boas var topkandidaten til jobbet, men alligevel blev han inviteret til samtale med United bosserne. Samtalen forløb så godt, at han allerede d. 6 december fik en kæmpe julegave. Klubben tilbød med det samme en kontrakt på 470.000 om ugen.

Han var nu United manager. Kæmpe rival til Chelsea. Han skulle møde Mourinho igen, men denne gang som fjender. Meget var nyt, men det føltes alligevel så velkendt det hele. Han glædede sig som et lille barn til at komme i gang. I gang med at erobre endnu mere af fodboldverden.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40. Strength & Honor 2
« Svar #124: 16 Jan 2014, 14:18 »

Det blev sgu United endnu en gang. Ikke ligefrem det jeg havde håbet, men skulle jo i gang igen, og træerne var ikke ligefrem fyldt med jobs. Dog overtager jeg dem jo to år tidligere, så kan bedre bruge de spillere, der nu er kendte i klubben.

Turde ikke vente, eller rettere gad ikke vente på en af de andre hold, kunne jo ende med folk ville glemme at jeg vandt noget med Porto  Smiley
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 40. Strength & Honor 2
« Svar #125: 16 Jan 2014, 14:24 »

spændende - men stadig en skam at det igen blev United! Kunne forestille mig det kunne blive for trivielt - men du har jo præsteret at få united til at tangere rekorden en gang - så hvorfor ikke igen Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40. Strength & Honor 2
« Svar #126: 16 Jan 2014, 14:29 »

spændende - men stadig en skam at det igen blev United! Kunne forestille mig det kunne blive for trivielt - men du har jo præsteret at få united til at tangere rekorden en gang - så hvorfor ikke igen Smiley

Ja det er lidt en skam. Må bare sætte mit eget præg på holdet, har i hverfald udfordringer nok her det første halve år.. kæft et middelmådigt mandskab i mine øjne. I forhold til min taktik, så tror jeg sgu Porto var bedre  funny
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 40. Strength & Honor 2
« Svar #127: 16 Jan 2014, 15:01 »



DEN STORE OPRYDNING


Han havde fået stillet et budget på 145 millioner kroner til rådighed her op til det kommende transfervindue. Han manglede vel 9 milliarder til at kunne danne det hold han gerne ville. Ej, så slemt vidste han godt det ikke stod til, men han syntes faktisk holdet var i en værre forfatning end han lige havde troet. David Moyes havde virkeligt fået ødelagt truppen efter hans mening, men igen de spillede jo også forskellige former for fodbold.

I forsvaret skulle der i hvert fald ryddes gevaldigt op. Spillere som Vidic, Ferdinand og Evra nærmede sig pensionsalderen. Hvis ikke for karrieren, så i det mindste her i klubben.

På midtbanen så det heller ikke godt ud for Fletcher og Carrick. Dog var de i så god form, at de godt kunne nuppe den sidste halve sæson uden problemer. Banega og Pjanic var blevet hentet af David Moyes, og de to passede bestemt ikke ind i hans planer. Der var slet ikke nok arbejde og defensive kvaliter i de to, til at de ville kunne tilspille sig en plads på holdet. De skulle sælges hurtigst muligt.

Angrebet så satme tyndt ud. Rooney. Chicarito og Van Persie var eneste spillere med bare nogenlunde kvaliteter, og med Van Persie ude 3 mdr., så var det i grunden ikke helt godt. Resten af angriberne havde klaphatten Moyes enten solgt eller lejet ud. Han havde faktisk lejet enormt mange spillere ud, og afleveret en meget tynd trup.

Uden de helt store midler, var det begrænset, hvad han kunne gøre inden sommerpausen. Det var dog sikkert at han skulle have en til hver kæde. Han manglede en i forsvaret, og så måtte Vidic også blive til sommer mindst.

Lige pt. havde han Van Der Wiel og Sami Khedira i tankerne. Khedira selvføgelig til mitbanen. Begge var oplagte eftersom de var blevet sat til salg af henholdsvis PSG og Real Madrid. Han havde også en ung belgier i tankerne, eller han var faktisk ikke belgier, men spillede bare i Belgien. Det kunne blive den nødvendige angrebsforstærkning . Til den plads lurede han også på en Cardiff spiller samt en Aston-Villa spiller. Tiden måtte vise om, der kunne blive råd til forstærkninger i alle 3 kæder.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #128: 16 Jan 2014, 15:15 »

Gælder den første halve sæson her som en af de 4?
Ellers ville en ss af holdet nok være en god idé efter transfervinduet her i januar. Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #129: 16 Jan 2014, 15:23 »

Gælder den første halve sæson her som en af de 4?
Ellers ville en ss af holdet nok være en god idé efter transfervinduet her i januar. Smiley


Det er op til mig selv om den skal tælle med. Jeg har retten til at vælge den fra, da jeg har overtaget midt i en sæson. Tvivler dog på den kommer til at tælle med, jeg når under ingen omstændigheder 95 point denne sæson, det havde Moyes sørget for  Grin Så nej den kommer sgu ikke til at tælle, det har jeg lige bestemt.

Der kommer også SS, så snart vi er igennem det vindue, samt link så folk selv kan se spillerne og deres stats. Ligesom jeg har gjort med Portotruppen sidst feks. Smiley
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #130: 16 Jan 2014, 19:01 »

Spændende med United. Spændende at se hvem du henter.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #131: 16 Jan 2014, 19:27 »

Respekt for at du forsøger challengen endnu engang!

Følger med i, hvordan du klarer dig igennem! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #132: 17 Jan 2014, 11:30 »

MÅSKE DØD?


Forbandet pis. Brugte hele aften i går på at se om jeg kunne redde min computer. Pludseligt ville den ikke andet end lige starte windows og så frøs den. Efter nogle timer så jeg ingen anden udvej end at gå på i fejlsikret tilstand, og sætte computeren tilbage til fabriksindstillinge r, da det ikke hjalp en skid at sætte den tilbage til en uge før problemet opstod.

Jeg kunne vælge at sætte den tilbage til fabriksindstillinge r, hvor den så sagde at den lavede backup af personlige filer og så gav den bare stien c://backup eller noget i den stil. Nogen der har en idé om, hvordan man får fat i de filer. Det er windows 7?

Får jeg ikke fat i filerne, er der vel ikke andet for end endnu en gang at starte forfra, men for satan, hvor er det surt.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2014, 12:42 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #133: 17 Jan 2014, 12:23 »

Respekt for at du forsøger challengen endnu engang!

Følger med i, hvordan du klarer dig igennem! Smiley

Lyder godt du er med Risom, lader til jeg må i gang med 3. forsøg  ticked off
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 41. Strength & Honor 2
« Svar #134: 17 Jan 2014, 12:24 »

Spændende med United. Spændende at se hvem du henter.

Lader til opholdet i United blev kort, alt for kort  Sur
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010