home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67523 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 32. Strength & Honor 2
« Svar #90: 13 Jan 2014, 18:09 »

   


ABIDAL UNDGÅR FYRING


Efter mødet med bestyrelsen har Patrick Abidal virkeligt vist at Porto bestemt ikke gjorde en fejl, da de tilbød ham jobbet. Abidal har, på overbevisende måde, vendt holdets påståede krise til et hold der har spillet
fremragende. En storsejr over rivalerne fra Sporting på 6-1, har været med til at dele af bestyrelsen rent faktisk har syntes godt om Abidals arbejde i klubben. Samtidigt har præstationerne i Champions League været rigtigt gode. Først i sidste kamp hjemme mod Juventus satte man point til, da holdet tabte 2-1. Det skal dog også siges at det bestemt ikke var et porto hold i stærkeste opstilling Abidal havde sendt på banen. 

Præstationerne har dog ikke været helt nok til at få alle i bestyrelsen vendt rundt. Formanden har efter sigende været en del efter manageren og mindet ham om, at intet andet end 1. pladsen kan accepteres ved sæsonafslutningen. I øjeblikket er Porto og Abidal placeret på en 2. plads 4 point efter Benfica, som endnu ikke har tabt.

Han havde kun hovedrysten til overs for den gale formand. Kunne han da for helvede ikke se at de gjorde alt, hvad der stod i deres magt for, at indhente Benfica. Med lutter sejre i ligaen kunne de ikke gøre meget mere. Det var virkeligt et galehus, og formanden var den værste.

Han fattede ikke at Mourinho ikke havde advaret ham på forhånd. Mourinho havde netop anbefalet Porto som et godt sted at komme hen for ham. Han forstod det ikke. Han var nødt til at få fat på Mourinho, han ville ikke kunne klare det her, uden en eller anden form for rådgivning eller for den sags skyld bare en mening fra en anden person. Der var kun en ting at gøre, han måtte til London så snart juleferien var der. 3 uger mere skulle han nok kunne holde ud, så kunne han komme væk, i det mindste bare for en kort periode.

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #91: 14 Jan 2014, 10:54 »

Den bestyrelse er da syge i hovederne ;p - mon du klarer det første år? Porto har et sygt hold, og alle mine første års saves har de ligger i finalerne i CHL! Intet pres herfra, bare rolig ;p
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #92: 14 Jan 2014, 11:55 »

Den bestyrelse er da syge i hovederne ;p - mon du klarer det første år? Porto har et sygt hold, og alle mine første års saves har de ligger i finalerne i CHL! Intet pres herfra, bare rolig ;p

Har haft et porto save før, der var de satme ikke så syge bestyrelsen, men denne gang er de sgu ikke helt vilde med manageren, måske er det fordi jeg har gjort ham fransk  Smiley

Haha nej slet intet pres Peace .... Men ja de har et helt godt hold uden at det er super stjernerne der er der. Indtil videre er det jo gået super i Champions League, så håber egentligt at klare den allerede første år, så er det også billigere at hente nogen af spillerne med til England Wink Så er spørgsmålet jo bare om Porto beholder mig et helt år, som du jo også er lidt i tvivl om. Jeg skal ud af Psyko-Portugal hurtigst muligt Peace
« Seneste Redigering: 14 Jan 2014, 12:17 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #93: 14 Jan 2014, 12:19 »

Hehe.. Men det bliver måske svært, at få et storhold i england, hvis man kun har et par titler? Ved det ikke..
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #94: 14 Jan 2014, 12:23 »

Hehe.. Men det bliver måske svært, at få et storhold i england, hvis man kun har et par titler? Ved det ikke..

Det kunne man godt være bange for ja. Håber at tage de 5 mulige titler i år. Har jo fået super halløjsaen, så skal have de to cups, mesterskabet og CHL. Det kan stadigt blive svært tror jeg. Var lidt nemmere da jeg kom fra Shaktar efter tre sæsoner med masser af titler.

Der var dog en anden, der har forsøgt sig med denne challenge. Han vandt netop med Porto i første sæson, og kom til Chelsea. Jeg kan jo håbe på det samme Arsenal, City eller Chelsea vil være fedt. Tottenham kan også gå, men helst ikke United, da jeg lige har været der i 4½ år.
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #95: 14 Jan 2014, 12:43 »

Klart - det kan jeg godt forstå. Lad os håbe Chelsea er ledig Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #96: 14 Jan 2014, 13:17 »

   


HJÆLP FRA THE SPECIAL ONE


Han var stadigt på jagt efter Benfica. Benfica førte ligaen med 3 point ned til hans Porto mandskab. Det irriterede ham grænseløst, at de endnu ikke havde fået indhentet dem. De kunne ikke gøre mere end de allerede havde gjort. De havde vundet alt siden det psykotiske møde med bestyrelsen. Sammenholdet og moralen i truppen var fantastisk. De havde netop slået Portos egen rekord med antal sejre i træk, og det havde han planer om skulle fortsætte ufortrødent resten af sæsonen.

Han vidste han havde fat i et mesterhold, men han vidste også at en fejltagelse i kampen mod Benfica om 5 uger kunne være fatal. At hente 3 eller 6 point på Benfica uden at skulle møde dem, kunne vise sig at være umuligt. Derfor var den kamp så fanden vigtig for ham. Hvis det kun blev til uafgjort ville Benfica have fordelen af at være bedst indbyrdes. Det var dog ikke eneste problem vedrørende den kamp, for 4 dage efter braget mod Benfica, der ventede Bayern München i Champions League. Den kamp var jo mindst lige så vigtig, hvis ikke endnu mere vigtig.

Han var klar over at det puslespil han skulle til at i gang med, ville blive et af de sværeste han nogensinde havde lagt. Hvem skulle spares hvornår, og hvordan fik han lige to gode resultater ud af det her. Måske kunne han være heldig at få lidt hjælp sin gamle chef.

Det blev dog ikke til mange dage i London for ham. Den forbandede portugisiske ligacup havde han jo ikke skænket en tanke. Heldigvis havde han nået det han skulle, nemlig at snakke med sin mentor og få lidt styr over tingene igen. Det havde været dejligt med lidt opbakning fra Mourinho, og ikke mindst bare at være tilbage i London i et par dage. Mourinho havde fået banket lidt tro og selvtillid tilbage i ham, og netop fortalt ham at han havde anbefalet Porto, netop fordi at han vidste at det ville give ham hår på brystet. Mourinho vidste godt at formanden var en meget speciel type, og netop det ville være med til at styrke ham senere i karrieren.

Mourinhos hjælp havde i hvert fald styrket motivationen til at klø på resten af sæsonen. Han syntes også at det havde smittet af på spillerne, de havde i hvert fald gjort, som han havde sagt. De gik i fællesskab igennem Januar måned uden pointtab, og dermed følte han at nu var holdet klar til den helt store styrkeprøve, nemlig Benfica & Bayern München inden for 5 dage. Han glædede sig, men frygtede samtidigt lidt udfaldet, hvis det nu ikke gik. Han bandede af sig selv indvending, selvfølgelig skulle det nok gå, han var den næste "Special One", så skal man fandme ikke gå og tvivle på sig selv.


Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #97: 14 Jan 2014, 13:43 »

Spændende kampe mayn Opstemt - Må jeg forslog dig, at du fratager deres fridage før kampe, hvis ikke du allerede har gjort det!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #98: 14 Jan 2014, 13:47 »

Spændende kampe mayn Opstemt - Må jeg forslog dig, at du fratager deres fridage før kampe, hvis ikke du allerede har gjort det!

Ja, er lidt træt af de er lige efter hinanden. Smiley

Skal jeg fratage dem deres fridag før kampe? Altså det kører jeg hele tiden med. De har en hviledag efter kampene på nær i preseason.
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #99: 14 Jan 2014, 13:53 »

Okay godt nok - elendigt den er på som standard. Glæder mig til at høre hvordan de er gået!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #100: 14 Jan 2014, 13:55 »

Okay godt nok - elendigt den er på som standard. Glæder mig til at høre hvordan de er gået!

Får dem først spillet i aften Smiley..... Fuck havde lige et indlæg mere klart, og så fucker computeren på jobbet op, og væk er indlægget... jubiiii Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #101: 14 Jan 2014, 21:47 »

   


PÅ RETTE VEJ


Månen stod klar på himlen da han trådte ud på altanen. Hvorfor havde han dog været så nervøs for de kampe mod Benfica og Bayern München. Nu da de var overstået kunne han godt mærke at presset var forsvundet lidt fra sine skuldre. Hvor var det dog en lækker følelse han stod her med. Øverste etage på hotellet, han følte nærmest at han var på toppen af verden.

Drengene havde spillet fantastisk i de to svære kampe. Han kunne kun være tilfreds med samtlige præstationer. Men hold kæft hvor Varela og Matinez gjorde det fantastisk for tiden. De to kunne nærmest bære holdet frem når det var mest nødvendigt.

Først en 2-1 sejr på hjemmebane over Benfica, hvor han virkeligt var presset da Benfica braget sig foran. Det var heldigvis bare, hvad der skulle til, for at drengene vågnede op. Resten af kampen var helt på Portos præmisser. Nu førte de ligaen, og han frydede sig over at kunne møde den sindsyge formand med oprejst pande fremover når de løb på hinanden. For det var ikke meget kontakt de havde.

4 dage senere mødte Bayern München hans hær af blå hvide krigere. Han ledte selv tropperne på fantastisk vis og holdt Bayern München fra at score helt til overtiden. I mellemtiden havde han nydt hvordan hans Porto drenge havde kæmpet røven ud af bukserne og scoret hele to gange på udebane. Endnu en fantastisk 2-1 sejr, og et fantastisk udgangspunkt inden returopgøret.

For helvede hvor det kørte for ham, tænkte han, mens han tog den sidste slurk af rødvinen. Smilet bredte sig over hans ansigt, han var på rette vej.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #102: 14 Jan 2014, 21:52 »

Flot stime du har gang i
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #103: 14 Jan 2014, 22:13 »

Flot stime du har gang i

Tak Darkalf. Dejligt at det kører nu, må bare håbe jeg kan holde den i CHL også Wink
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 34. Strength & Honor 2
« Svar #104: 15 Jan 2014, 06:32 »

Bestyrelsen må da være lykkelige nu Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010