home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67532 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26. Strength & Honor
« Svar #75: 10 Jan 2014, 21:39 »

Ahhh skod! Tid til at sætte slutspurten ind!

På høje tid.... Det kører sgu ikke i Italien, hvor jeg ellers troede det ville være nemt for mig Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26. Strength & Honor
« Svar #76: 10 Jan 2014, 23:06 »



UKRAINEREN AFVISER BLANKT


Ukrainske Johnsen har netop afvist blankt at han overhovedet har overvejet at forlade Juventus. Derimod forklarede han, at han ser sig selv som manager i Juventus i en lang periode.

En eller anden effekt har rygterne dog haft. Juventus har spillet fantastisk lige siden. Flere storsejre og blandt andet en sejr ude mod Milan på 4-2. Stillingen var 2-1 ved halvleg, da Juventus blev reduceret til 10 mand efter en nødbremse. Trods det at være i undertal var det først til slut i kampen at Milan fik sat det reducerende mål ind.

Stillingen i Serie A efter 28 kampe er at Inter stadigt fører med 5 point foran Juventus, og Milan er yderligere 2 point efter. Juventus og Inter mødes først i 3. sidste runde af dette års Serie A, så der er ingen tvivl om at de næste ti runder bliver meget spændende. Den gamle dame er virkeligt vågnet op igen
.

Paulo Baresi ~ GdS
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 27. Strength & Honor
« Svar #77: 11 Jan 2014, 10:05 »



MANAGER FORLADER KLUBBEN


Thomas Johnsen har højst overraskende, her til formiddag, forladt sin stilling hos Juventus. Sæsonen er kun lige overstået så det er lidt af et chok, da han i sine seneste udtalelser gjorde det klart, at han forventede at blive hos Juventus i en lang periode. Vi har endnu ikke kunnet få en udtalelse fra Johnsen selv, men vi kan forsikre, at vi gør alt, hvad vi kan for at få fat på ham.

Paulo Baresi ~ GsD
« Seneste Redigering: 11 Jan 2014, 10:08 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 28. Strength & Honor
« Svar #78: 11 Jan 2014, 10:53 »



EN MANAGER TAKKER AF


Den tidligere Juventus manager har ikke ønsket at stille op til et interview, men vi har modtaget denne pressemeddelelse fra ham.

Jeg har i dag valgt at sige mit job op i Juventus. Jeg har været utrolig glad for at være her i klubben, og vi har fejret nogle fantastiske sejre sammen. Derfor vil jeg benytte lejligheden til at sige tak til alle de fantastiske fans, alle omkring klubben og ikke mindst den fantastiske samling spiller og trænere.

Vi har netop overstået en sæson på godt og ondt. Det har gjort ondt ikke at kunne vinde en Serie A titel indenfor de seneste to sæsoner, men vi har gjort hvad vi kunne. I år kunne vi desværre ikke overmatche Inter, som meget fortjent vandt ligaen. Vi slog dem begge gange i vores indbyrdes opgør, men når det så er de eneste to nederlag de fik, ja så er det ikke nemt at stille noget op mod sådan et klassehold. Stort tillykke til dem.

En finalesejr på straffespark over Milan i pokalfinalen var fantastisk for klubben. Vi gjorde det super godt i turneringen og havde kun et mål, nemlig sejr,

Sejre i den europæiske supercup, klub-vm og ikke mindst Champions League igen, gør at vi rent faktisk har vundet fire store turneringer i år. Mange vil mene noget nær en perfekt sæson. De har måske ret, men som den perfektionist jeg er, har jeg mine egne mål, mine egne visioner og ikke mindst min egen måde at gøre tingene på.
Derfor siger jeg også farvel i dag, og det er ikke bare et farvel til Juventus, men det er et farvel til den fodboldverden, som har bragt mig så meget. Stor tak til alle som har været med til at give mig alle disse oplevelser.

T. JOHNSEN~ ex-manager

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 29. Strength & Honor
« Svar #79: 11 Jan 2014, 19:19 »

Ups havde vidst ikke lige læst ovenstående :p - Fuck hvor surt.. hvad så nu, forfra?
« Seneste Redigering: 11 Jan 2014, 19:30 af WittingB » Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29. Strength & Honor
« Svar #80: 12 Jan 2014, 15:43 »

Ups havde vidst ikke lige læst ovenstående :p - Fuck hvor surt.. hvad så nu, forfra?

Ja vildt surt, men challengen får en chance mere. Sidste forsøg, og misser jeg et af de trin, så spiller jeg bare videre på savet. Så det er bare at komme i gang Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 29. Strength & Honor
« Svar #81: 12 Jan 2014, 16:05 »

   


ANDET FORSØG


Velkommen til mit andet forsøg på Westers Challenge. Jeg har valgt at fortsætte i den samme blog, så jeg håber ikke det bliver alt for rodet, selvom det er to forskellige saves.

Valget er faldet på Porto til Trin 1. Ajax, Anderlecht, Zenit og Celtic var også inde i mine overvejelser, men typen af spillere i Porto passer klart bedst i forhold til mine foretrukne taktikker. Samtidigt vil jeg også gerne igennem trin 1 i løbet af maks 3 sæsoner, og det har helt klart også været med til at valget faldt på Porto. Jeg håber mange vil være med til at følge mit andet forsøg på at blive "The Special One"
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 30. Strength & Honor 2
« Svar #82: 13 Jan 2014, 11:00 »

Følger da med igen. Held og lykke
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 30. Strength & Honor 2
« Svar #83: 13 Jan 2014, 11:02 »

   


Den franske manager Patrick Abidal er netop blevet præsenteret som ny manager i storklubben Porto. Abidal er 35 år og sluttede sin egen karriere for et års tid siden. En karriere der bød på en fodboldopvækst i klubben Lille. Det er dog klart de seks år i Chelsea, der har gjort at navnet Abidal er anerkendt i diverse fodboldkredse. Patrick Abidal havde også en fremragende landsholdskarriere, og han har selv udtalt, at han aldrig har været i tvivl om at han ville gå managervejen.

Monsieur Abidal brugte også pressemødet til at præsentere sin trup. Tre spillere er blevet tilføjet til truppen siden Abidal kom til klubben. Carlos Fierro er hentet i Mexico. Den unge mexicaner er tiltænkt rollen som skarpretter, Samtidigt håber Abidal at Fierro vil udvikle sig eksplosivt, og derfor er han allerede nu førstevalg til pladsen. Urby Emanuelson er hentet til højrekanten. Samtidigt er Büttner hentet til backpladsen. Det lader til at Büttner skal i hård kamp om spilletid, da der allerede er to andre spillere til hans position. Måske det sidste køb var lidt uovervejet? Kort efter købet bleve Rafa i hvertfald rykket op fra u19 truppen, så mon ikke man kunne have sparet lidt penge der.

Patrick Abidal har i samråd med bestyrelsen lagt en 3 års plan. Det forventes at holdet er med i kampen om mesterskabet og at man senest vinder Champions League om 3 år. Samtidigt forventes det at der bliver udviklet spillere, der kan give store transferindtægter i fremtiden.




« Seneste Redigering: 13 Jan 2014, 18:15 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 30. Strength & Honor 2
« Svar #84: 13 Jan 2014, 11:09 »

Følger da med igen. Held og lykke

Det lyder godt Witting Smiley Er også ved at læse op på din blog. Var sgu lidt ramt af tømmermænd igår igen, på trods af jeg ikke skulle drikke januar og februar  Grin
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 33. Strength & Honor 2
« Svar #85: 13 Jan 2014, 14:14 »

   


FYRET ALLEREDE?


Han var blevet kaldt til møde på kontoret. Hvorfor vidste han egentligt ikke. Godt nok havde de tabt 2 kampe i træk. Men altså den ene var mod Benfica på udebane, 2 dage efter at man havde mødt Juventus på udebane og vundet. At holdet så havde tabt til Paco et eller andet. Ja, han kendte ikke engang navnene på klubberne endnu. De kunne sgu da ikke være utilfredse efter så kort tid.

Men de var utilfredse, meget utilfredse. Hele bestyrelsen var samlet, da han endelig langt om længe blev kaldt ind. Den ellers tidligere så humoristiske og imødekommende formand, havde ændret karakter fuldstændigt. En blanding mellem en dårlig skurk fra James Bond filmene og en pitbull, var det nærmeste Patrick Abidal kunne komme en sammenligning.

Der blev talt med meget store bogstaver og bestyrelsen ville have en forklaring på det elendige spil, og ikke mindst de elendige resultater, altså 2 nederlag. Han lavede her den første store fejl i sin managerkarriere. Han fortalte at holdet havde haft en offday mod Olhanense, som holdet hed, de hed ikke Paco et eller andet. Det fik bestyrelsen endnu mere op at ringe, og beskyldte ham for at lægge alt ansvaret over på holdet, og give spillerne skylden. Det var jo slet ikke det han mente, han mente jo bare at alle havde haft en skidt dag, inklusive hans egne beslutninger. 

Bestyrelsen forlangte en undskyldning øjeblikkeligt, og det fik de af den lidt overraskede og chokerede Abidal. Samtidigt blev det gjort udtrykkeligt klart at et dårligt resultat i næste kamp, så ville han blive præsenteret for sin første fyreseddel nogensinde.

En rystet Abidal sad i sin nye mercedes og funderede over hvad fanden han var kommet ind i. Et galehus?, en psyko-bestyrelse? eller var det bare ham selv der ikke helt vidste at sådan var det bare bag skrivebordene på ledelsesgangene. Han var i hvert fald fast besluttet på at bevise hans værd. De gamle fedladne fjolser i bestyrelsen skulle fandme ikke få ham ned med nakken.

En fyreseddel over hovedet efter 10 kampe, var bestemt ikke lige det han havde drømt om eller forestillet sig, da han satte underskriften på sin første store kontrakt som manager. Hvad ville hans gamle chef gøre? Hvad ville Mourinho gøre? Skulle han ringe til ham?
« Seneste Redigering: 13 Jan 2014, 15:41 af TripleX9 » Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 32. Strength & Honor 2
« Svar #86: 13 Jan 2014, 14:34 »

Det er godt skrevet TripleX9 Smiley Følger med
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 32. Strength & Honor 2
« Svar #87: 13 Jan 2014, 14:48 »

Det er godt skrevet TripleX9 Smiley Følger med

Takker Fogt, godt du kan li' det, og at du er med Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 32. Strength & Honor 2
« Svar #88: 13 Jan 2014, 16:13 »

Psyko bestyrelse da. Hahaha. Følger med her
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 32. Strength & Honor 2
« Svar #89: 13 Jan 2014, 16:27 »

Psyko bestyrelse da. Hahaha. Følger med her

Ja, de er sgu sindsyge Wink...Har aldrig prøvet at blive kaldt til møde før, og har sgu været i langt dybere kriser end det her, som ikke engang er en krise i mine øjne. Godt du er med Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010