home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67526 gange)
WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #60: 09 Jan 2014, 15:07 »

Du skal vinde CHL og Serie A med juventus næste sæson, ellers lykkes udfordringen ikke, eller hvad? - Jeg tror det bliver svært at tage Ajax og fører dem til CHL trofæet - Men det ville da være noget af en udfordring Smiley - Porto, do it Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #61: 09 Jan 2014, 15:08 »

Anderlecht tror jeg er svær, men intressant for mig ivhertfald. Jeg tror sagens du kan gøre det med Porto nemt. Ajax bliver også sjovt med de danskere og også underholde for os med de danskere  Peace
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #62: 09 Jan 2014, 15:09 »

Tror ikke lige det er faget Anger Management - selvom kæresten har fortalt at jeg skal dæmpe mig om aftenen, og jeg er blevet bedre til ikke råbe og skrige - så falder snoren sgu indimellem alligevel. Ja, det kører fandme på skinner. Har kørt den udfordring rigtig mange gange i alle de tidligere spil - og kan ikke rigtig huske, at det før er gået SÅ godt!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #63: 09 Jan 2014, 15:11 »

Du skal vinde CHL og Serie A med juventus næste sæson, ellers lykkes udfordringen ikke, eller hvad? - Jeg tror det bliver svært at tage Ajax og fører dem til CHL trofæet - Men det ville da være noget af en udfordring Smiley - Porto, do it Smiley

Jeg skal vinde CHL, Serie A og den italienske cup ellers er det om bag en snedrive og en kugle for panden Wink

Ja ved godt Ajax bliver svær. Jeg skal bare noget andet, jeg gider ikke shaktar igen i hvert fald. Jeg skal prøve nogle nye spillere Smiley Tror at med Porto kan jeg gøre det i første sæson, hvilket både er godt og skidt. En sæson er ikke meget til at bevise at en topklub i england skal tage en som sin næste manager:)
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #64: 09 Jan 2014, 15:14 »

Anderlecht tror jeg er svær, men intressant for mig ivhertfald. Jeg tror sagens du kan gøre det med Porto nemt. Ajax bliver også sjovt med de danskere og også underholde for os med de danskere  Peace

Tror nemlig også Anderlect er pænt svær, men dog ikke umuligt. Vi må se hvad afstemningen siger, og om jeg så retter mig efter den Wink

Tror ikke lige det er faget Anger Management - selvom kæresten har fortalt at jeg skal dæmpe mig om aftenen, og jeg er blevet bedre til ikke råbe og skrige - så falder snoren sgu indimellem alligevel. Ja, det kører fandme på skinner. Har kørt den udfordring rigtig mange gange i alle de tidligere spil - og kan ikke rigtig huske, at det før er gået SÅ godt!

Haha stakkels pige, men så længe du ikke har sniperen indenfor rækkevidde og låser hende inde i soveværelset, så går det nok.

Nej det er fandme ret imponerende med oprykning igen og igen. Du har sgu fundet melodien. BTW vores taktikker begynder vist næsten at ligne hinandens. Jeg har nemlig skiftet væk fra 2 angribere, og bruger nu en ekstra cm også. Men det kommer der mere om i næste update
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #65: 09 Jan 2014, 15:35 »

Tror nemlig også Anderlect er pænt svær, men dog ikke umuligt. Vi må se hvad afstemningen siger, og om jeg så retter mig efter den Wink

Haha stakkels pige, men så længe du ikke har sniperen indenfor rækkevidde og låser hende inde i soveværelset, så går det nok.

Nej det er fandme ret imponerende med oprykning igen og igen. Du har sgu fundet melodien. BTW vores taktikker begynder vist næsten at ligne hinandens. Jeg har nemlig skiftet væk fra 2 angribere, og bruger nu en ekstra cm også. Men det kommer der mere om i næste update

Ja - jeg begyndte skam også at tænke "Kæft mand.. jeg har knækket koden, der er ingen der kan stille noget op, det er jo ren snyd det her. Fuck jeg er sej. Jeg er så god det gør ondt mand!. For helvede der er ingen der når mig til sokkeholderne!

Ja, så løb jeg ind i 6 nederlag efterfølgene.. tal om jinx - Men min taktik kører for fuld skrue igen nu Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #66: 09 Jan 2014, 15:49 »

Ja - jeg begyndte skam også at tænke "Kæft mand.. jeg har knækket koden, der er ingen der kan stille noget op, det er jo ren snyd det her. Fuck jeg er sej. Jeg er så god det gør ondt mand!. For helvede der er ingen der når mig til sokkeholderne!

Ja, så løb jeg ind i 6 nederlag efterfølgene.. tal om jinx - Men min taktik kører for fuld skrue igen nu Smiley

Sådan havde jeg det i juve efter 9 kampe uden at tabe og kun 1 uafgjort... når lige at tænke.. jeg går ubesejret igennem, og slam så to nederlag i træk.

Lesson learned: Aldrig tænk for positivt Opstemt
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #67: 09 Jan 2014, 18:08 »



GENSYN MED DE GAMLE DRENGE


Starten på 2. sæson i Juventus er blevet et gensyn med de gamle drenge på flere måder. I årets Europæiske Supercup skulle vi nemlig op mod mit gamle hold, Manchester United. Ligeledes skulle Conte jo selvfølgelig også op mod sin gamle klub. Ingen tvivl om humøret var højt og stemningen ret løssluppen dagen før kampen. I øvrigt har vi et rigtigt godt samarbejde med Manchester United.

Selve kampen blev sådan en kamp, der viste præcist hvorfor, at der er så mange fodboldelskere på denne jord. Kampen endte 3-3 og hele 3 gange kom vi bagud og kæmpede os tilbage igen. For første gang i min manager karriere kom mit hold sejrsrigt ud af en straffesparkskonkur rence. United brændte det aller første spark, og dermed skulle mine drenge bare omsætte deres spark til mål. Første trofæ i hus.

Transfers
En meget meget travl sommer for os. Vi skulle både have fundet kvalitetsspillere, som virkeligt kunne styrke holdet, og samtidigt skulle vi også have styrket bredden. Derfor kom der også en masse nye spillere til klubben i løbet af sommeren.

2 af mine "gamle" drenge sluttede sig denne sommer til os. Briceno og Bernard kom fra henholdsvis United og Monaco.  Briceno var nærmest ude at tigge i pressen om at jeg skulle hente ham. Jeg var allerede i fuld gang med de indledende samtaler på daværende tidspunkt. Da Conte og Briceno åbenbart ikke kunne for godt sammen lykkedes det mig at få prisen 135 mill. kroner ned. Bernard fik jeg til den lille sum af 30 mill. Faktisk var vi meget tæt på at hente min gamle venstreback Sobol i United også, men grundet lidt finansielle problemer, som først blev løst i de sidste timer af transfervinduet, så løb handlen og tiden simpelthen fra os, desværre.

Faktisk er der 3 af mine gamle drenge i klubben nu. Corchia hentede vi sidste sæson. Barbosa har vi dog denne sæson sendt til hjemlandet brasilien. Det er kun et lejemål, men med en forkøbsret.

Flere indkøb er også lavet for at få nogle italienere på holdet, og dermed bedre kunne leve op til kravene i Champions League, hvor vi sidste år kun kunne registrere 20 spillere, hvorimod vi i år kan få alle 25 med uden at skulle ned på ungdomsholdene.

Det har kostet mange millioner, og der er ikke blevet solgt tilsvarende. Vi satser dog benhårdt på igen at kunne lave overskud på en ½ milliard.

TRANSFERS & JUVENTUS TRUPPEN





« Seneste Redigering: 09 Jan 2014, 18:42 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24. Strength & Honor
« Svar #68: 10 Jan 2014, 12:28 »



FRUSTRATION


Det kører ikke på skinner i Juventus. Første pladsen har vi stadigt ikke været på. Det vil sige det har vi, hvor den har været til deling de første tre kampe, mellem Milan, Inter og Juventus.

Ligaen føres af Inter, som endnu ikke har tabt i sæsonen. Det kan vi ikke ligefrem prale af, at vi ikke har gjort. Et meget meget dumt nederlag til Lazio, der havde en chance inden for rammen på hjemmebane, og alligevel vinder de 2-1. Vi skulle jo lige hjælpe dem med et selvmål i slutminutterne. Kampen efter gennempuler vi favoritterne fra Milan 5-0 på hjemmebane, og nu var vi sgu på rette vej, tænkte jeg. Flere uafgjorte kampe har dog fået mig på andre tanker, og lige pt. ligger vi nummer 2 med et point op til Inter.

Champions League til gengæld, der kører det derud af. 12 point efter 4 kampe er den hidtidige pointhøst, og dermed er vi videre i turneringen.

Jeg havde jo glemt alt om det forbandede VM for klubhold, så der må sendes en del reservespillere til Asien eller hvor helvede vi nu skal spille den latterlige turnering henne. Det er altid noget at den kan give lidt millioner.

Vi er dog med i turneringerne endnu, og det vel det vigtigste. Dog er selvtilliden sgu ikke for høj efter alt for svingende præstationer. Jeg tror ikke på det bliver til The Treble, men jeg håber fandme at jeg kan blive positivt overrasket.

Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 25. Strength & Honor
« Svar #69: 10 Jan 2014, 13:12 »

Håber sgu du klarer den.. Efter juve, hvis det lykkedes, så går jeg udfra du skal til spanien?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25. Strength & Honor
« Svar #70: 10 Jan 2014, 13:17 »

Håber sgu du klarer den.. Efter juve, hvis det lykkedes, så går jeg udfra du skal til spanien?

Hvis det lykkes så skal jeg til Spanien ja. Hvor opgaven lyder på at vinde 72% eller flere af mine kampe over 3 fulde  sæsoner. Jeg synes ikke det lyder helt vildt, men I Shaktar var jeg ret suveræn, og alligevel var jeg ikke på mere end 73%. I united mener jeg at det var 71%. Så ja 3 ud af fire kampe skal vel bare være en sejr.

Men har lige en CHL,Serie A & en pokalturnering der skal vindes. Klarer jeg den nogenlunde til slutningen af Januar, så skal det hele nok gå. Synes mine hold har tendens til altid at spille suverænt de sidste 3-4 mdr. af en sæson. Har købt mange nye jo, og de tager vel lidt tid inden de finder hinanden super godt.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2014, 13:19 af TripleX9 » Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 25. Strength & Honor
« Svar #71: 10 Jan 2014, 13:32 »

Hvis det lykkes så skal jeg til Spanien ja. Hvor opgaven lyder på at vinde 72% eller flere af mine kampe over 3 fulde  sæsoner. Jeg synes ikke det lyder helt vildt, men I Shaktar var jeg ret suveræn, og alligevel var jeg ikke på mere end 73%. I united mener jeg at det var 71%. Så ja 3 ud af fire kampe skal vel bare være en sejr.

Men har lige en CHL,Serie A & en pokalturnering der skal vindes. Klarer jeg den nogenlunde til slutningen af Januar, så skal det hele nok gå. Synes mine hold har tendens til altid at spille suverænt de sidste 3-4 mdr. af en sæson. Har købt mange nye jo, og de tager vel lidt tid inden de finder hinanden super godt.

Måske din pre-season træning ikke er så god? - Jeg træner gerne taktik intensivt 3 uger, og derefter holdsammenspil i 2 uger - og så træningen tilbage på medium sammen med indivuelle træninger. Synes ofte jeg plejer at komme skide godt fra start Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25. Strength & Honor
« Svar #72: 10 Jan 2014, 13:52 »

Måske din pre-season træning ikke er så god? - Jeg træner gerne taktik intensivt 3 uger, og derefter holdsammenspil i 2 uger - og så træningen tilbage på medium sammen med indivuelle træninger. Synes ofte jeg plejer at komme skide godt fra start Smiley

Jeg kører sæsonen med Kun taktikker under kampforberedelse hele Pre-Season, og alle uger på nær de 2 sidste kører jeg max på form, og derefter to uger holdsammensætning.

Sætter dem så også til at spille kamp hver 4. dag i preseason, så det er hovedsagligt kampforberedelsen de mærker. Er også kommet fint fra start krisen kommer efter 8-10 kampe. Eller er vel ikke en krise, men lige pt. er jeg jo vildt kritisk fordi nederlag eller bare uafgjort er totalt uacceptabelt i den her challenge, på trods af at vi jo godt ved de kommer nogen gange Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 25. Strength & Honor
« Svar #73: 10 Jan 2014, 21:20 »



JUVENTUS NEWS


Rygterne florerer om at manageren i Juventus overvejer sin stilling. Åbenbart er svingende præstationer og afstanden op til de førende hold, skyld i disse overvejelser. Juventus ligger lige nu 11 point efter Inter og 4 point efter Milan. Det skal dog nævnes at Juventus har spillet en kamp mindre end de to andre hold, og de har også stadigt de indbyrdes opgør mod Inter og Milan tilbage.

Det lader altså til at den ukrainske manager er ved at have fået nok her med 14 kampe tilbage af ligaen, på trods af at man stadig er med og Champions League og er i finalen i pokalturneringen.

Vi vender tilbage så snart der er nyt vedrørende Johnsens virke i Juventus.


Paulo Baresi ~ GdS
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 26. Strength & Honor
« Svar #74: 10 Jan 2014, 21:36 »

Ahhh skod! Tid til at sætte slutspurten ind!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010