home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  63. "THE END" Strength & Honor 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: 63. "THE END" Strength & Honor 2  (Læst 67529 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #15: 31 Dec 2013, 08:31 »



Det går af helvedes til. Frem til midten af December har jeg udelukkende tænkt pointrekord. Hele tiden fokuseret på hvor meget der var at give af. Da jeg manglede de sidste to kampe af året, havde jeg stadigt væk 7 point jeg kunne smide væk. Det var egentligt ok efter en lidt skidt start på året.

De næste to kampe var bare udekampe mod Chelsea og Tottenham. Kunne vi klare det med 6 point, så ville jeg da for alvor begynde at tro på det. Men nej nej nej nej og atter nej. Begge hjemmehold får udlignet til 1-1 i de sidste minutter i begge kampe. 4 point smidt væk.

3 point tilbage at give af, og de blev smidt i nytårets anden kamp endda hjemme på Old Trafford. Upåagtede Nottingham Forest satte en brat stopper for min stime på 13 ligekampe uden nederlag. Katastrofe!

Så skal vinde resten af kampene, og det tvivler jeg sgu på kan lade sig gøre. Mesterskabet ser også ud til at være røget op til "The Toons" for andet år i træk. De er pt. 11 point foran os, og vi ligger på en 2. plads.

Patch

Patchen skal ikke have skylden for som det er gået. Der er både ting, der er blevet bedre med patchen, og også ting der er blevet dårligere. Jeg skal dog have tweaket taktikken, for det kører sgu ikke optimalt. Specielt mod mindre hold har vi det svært nogen gange. Overvejer at sætte de små hold under stort pres lige fra starten, for fuldstændigt at dominere dem. Er lige nu lidt blank, når de fleste kampe er ok, og så dukker der lige et mindre hold op, hvor det er lige meget, hvad jeg gør, så vinder de sgu.

Det værste ved patchen er at jeg har haft enormt mange skader specielt i forsvaret. Umiddelbart har jeg ikke haft problemer med skader før, så tror det er patchen. Det er dog lige tidligt nok endeligt at konkludere det, så må nok vente til sæsonen er færdig med at få et lidt bedre svar på det.

Profiler


Carlos Fierro & Kurt Zouma er begge helt fantastiske. Kurt styrer bagkæden suverænt godt og kan spille bolden op, plus han er satans farlig på hjørnespark. Kurt har dog lige været skadet siden først i oktober, så håber hans tilbagevenden kan give holdet et boost igen.

Fierro har sat sig tungt på angrebspladsen. Rooney er bestemt blevet til en backup spiller, og bliver det endnu mere med tilgangen af en ny angriber her til Januar. Fierro valgte at lave 7 mål imod Southampton bare for at understrege, at han agter at blive ved med at være førstevalg.


Kort Resúme: Det går ikke godt - Zouma & Fierro er klasse - Rooneys tid er ovre.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #16: 31 Dec 2013, 09:08 »



Grundet alt for travlt med jobbet her i julen, bliver denne update en af de kortere. Jubii tænker nogen sikkert.  Wink

Ligaen
Den første hele sæson er overstået i Manchester United. Som nævnt tidligere var "The Toons" for længst stukket af, men det lykkedes os dog at få 2.pladsen. Det er jeg sådan set ganske godt tilfreds med, da titlen hurtigt var uden for vores rækkevidde. Vi har smidt alt for mange point mod de mindre hold, og så har udvisninger kostet os dyrt i nogen kampe også.

Måles for næste sæson er helt klart mesterskabet og et fornuftigt angreb på pointrekorden. Om vi får 95 point eller mere allerede næste år, kan jeg godt tvivle lidt på. Jeg ville dog nyde, hvis vi kunne komme op og runde de 90 i det mindste, så jeg kan se at vi er på rette vej.

Cupturneringer
FA-cuppen blev igen den turnering vi gjorde det bedst i. Igen blev det desværre også til et smerteligt nederlag til Shitty i finalen. Må sgu efterhånden indrømme, at jeg har overhovedet ikke styr på Manchester City. Jeg har meget svært ved at slå dem, og det har jeg i grunden haft svært ved de sidste par sæsoner af FM. Jeg håber selvfølgelig heldet vender. Smiley

Europa
Eftersom vi ikke klarede at kvalificere os til Champions League pga. den dumme 5. plads sidste sæson, så var vi jo med i Euro-League. Her blev det til den helt store triumf, hvor vi gik hele vejen og kunne løfte pokalen. Dejligt at hive et trofæ hjem til Manchester. Jeg var jo begyndt at frygte, at vi skulle tabe to finaler indenfor en uge, ligesom vi gjorde sidste år.

Profil

Carlos Fierro har helt sikkert været en af de største profiler denne sæson. Mere end 30 mål scorede den lynhurtige mexicaner i løbet af sæsonen. Jeg håber faktisk han kan gøre det endnu bedre næste sæson, for så bliver vi da ustoppelige.

En anden Manchester United spiller løb med højeste gennemsnit i Premier League. Kurt Zouma med et snit på over 8. Fantastisk spil på egen banehalvdel plus en dejlig målfarlighed i modsatte ende har helt klart trukket hans snit op.

Det er sgu lækkert med to unge klassespillere!


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #17: 31 Dec 2013, 09:08 »



Det blev sgu lige godt til lidt FM lille juleaften. For at være mere præcis så nåede jeg lige nøjagtigt frem til første Januar og dermed præcist halvvejs.

Ligaen
Det er faktisk gået helt ok i ligaen. Vi har kun tabt en enkelt kamp. Det var et rigtigt bittert nederlag på hjemmebane og så til Manchester City. Det kan vist ikke rigtigt blive meget værre så, kan det?

Vi ligger med 46 point efter 18 kampe, så vi har kun 8 point at give af i forhold til rekorden, og vi gav desværre 11 væk tidligt på sæsonen. Det skal dog siges at de sidste to point mistede vi ude mod Arsenal efter et hårdt kampprogram. Først havde vi Chelsea ude, derefter Liverpool hjemme og sluttede så på Emirates. Alle 3 kampe indenfor 8 dage.

På trods af 46 point halvvejs er vi stadigt ikke nummer 1. Manchester City ligger på duksepladsen med 1 point mere end os. Lige efter har vi Arsenal med 3 point færre end City. Det ser ud til at blive ret tæt.

Hjemlige Cups
Kvartfinalen i den lille cupturnering bød på en kamp ude mod Tottenham. På trods af at vi stillede med alle reserverne(mine backupspillere), så vandt vi sgu 3-1 på udebane. Jeg var egentligt pænt ligeglad med om vi røg ud, men eftersom reserverne gjorde det så godt, så får de sgu lov at spille turneringen til ende.

FA-cuppen er lige om hjørnet og her har vi trukket Portsmouth.

Champions League
Vi kan bestemt ikke klage over lodtrækningen, eftersom vi trak Benfica, Monaco og et Sofia hold. Dog sikrede vi os først billet i sidste runde ved at vinde hjemme mod Benfica, og vi kunne dermed afvise Moncao som endte på 3.pladsen. Så videre på en anden plads det kunne jo kun give en svær modstander, og det fik vi også. Barcelona venter i 1/8 finalen, hvor vi starter ud hjemme på Old Trafford.

Profiler
Carlos Fierro har ikke været lige så sindsyg som i første sæson. Han er dog så småt ved at vise tegn på sin målnæse igen. Det er så heldigt at vi har en ung brasilianer ved navn Gabriel Barbosa som har banket lidt over 10 kasser ind. Dejligt de kan tage lidt over for hinanden, når den ene har haft en lidt dykkende formkurve.

Zouma har derimod fortsat sit flotte spil, og har været efterårets store profil igen. Faktisk skarpt forfulgt af hans forsvarsmakker Briceno.

Forventing
Jeg håber og tror på at jeg kan hive pointrekorden hjem allerede i år. 3 ting er med til at overbevise mig. Den seneste tids flotte resultater på udebane mod svære hold, og så det nye makkerskab i forsvaret Briceno/Zouma & det samme i modsatte ende med to angribere der begge er ved at have fundet formen. Håber at kunne hive trofæ og rekord hjem i løbet af Boxing Day.

Glædelig Jul alle sammen.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #18: 31 Dec 2013, 09:13 »



Fuuuuuck hvor er 94 point da bare nedtur at blive mester med! 95 er jo det magiske tal, og det var så tæt på og så alligevel så langt fra.

Ligaen
Mesterskabet kom til den røde del af Manchester ret sikkert denne sæson. Efter Vinterpausen trak vi fra de andre og havde i lang tid mellem 7 & 10 point ned til forfølgerne. Alligevel sad jeg og var pænt meget skuffet over udviklingen i foråret. Da vi afsluttede Januar havde vi stadigt 4 point at give af for at nå de 95 point.

Manchester City har tyvstjålet 6 point fra os denne sæson. I efteråret på Old Trafford vandt de 1-0 på et tyndt straffespark. For at det ikke skal være løgn skete præcis det samme, da vi besøgte deres hjemmebane sidst i februar.. Et straffe efter 80 minutter, og med et brag var vi nede på kun 1 point i forhold til rekorden.

Resten af sæsonen skulle køres hjem uden pointtab, det virkede sgu ikke helt nemt. Efter endnu en uge der bød på Newcastle, Liverpool & Arsenal, blev kampen på Anfield Road fatal. Et rødt kort slukkede drømmen om pointrekord. Min unge forsvarsstjerne Briceno, der kom på fri transfer til klubben i mit først transfervindue i United, fejlede noget så grusomt. Efter 20 minutters spil havde han tilkæmpet sig to gule kort og fik naturligvis præsenteret det røde kort for sig. Godt nok er Liverpool ikke de mest skræmmende i England lige pt., men eftersom de er på hjemmebane, så var det en meget svær opgave for os. Normalt ville resultatet 0-0 jo have været helt fint med kun 10 mand. Jeg skulle desværre bare bruge en sejr og intet andet, men nej trods nogle gode chancer kunne vi ikke presse Liverpool i bund med kun 10 mand. Resultatet blev de sørgmodige 0-0 og rekorden var væk.

Cups
Det blev til sejre i begge cupturneringer, hvor "reserverne" fik alle kampene. Trofæskabet er da blevet lidt mere fyldt efter denne sæson.

Champions League


Efter at have banket både Barcelona & Real Madrid med tenniscifre samlet set, så ventede PSG i finalen. De nykårede franske mestre, endda for 7. gang i træk, burde vi fandme kunne slå. Godt nok som i hele turneringen spillede vi med "reserverne" ligesom i de andre cupturneringer. Vi kom også planmæssigt foran 1-0 og nærmest cruisede resten af kampen igennem lige indtil det 82. minut, hvor PSG sender bolden i kassen. 1-1!

Den forlængede spilletid blev en noget nervøs omgang, hvor vi dog dominerede mest. Kampen skulle i straffespark. Der er ikke så meget at sige andet end at det ikke er første gang jeg har tabt en finale på straffespark i dette save. Fuck!

Spillere
Kurt Zouma har været klart bedste spiller. Han vandt også bedste spiller i Premier League klart. Der kommer en mindre oprydning i truppen før næste sæson, den skal trimmes en lille smule. Jeg føler jeg har haft lidt for mange spillere til at de har kunnet få fornuftigt med spilletid alle sammen. Derfor kan vi lige så godt hive de millioner vi nu kan, istedet for de bare sidder og er utilfredse trods en millionløn.

2 år tilbage i Manchester til at få endnu et mesterskab samt minimum 95 point!



Edit: Kan se det KUN var 5-1 jeg vandt over Barcelona, og dermed ikke tenniscifre Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #19: 31 Dec 2013, 09:18 »



Lidt af hvert
Det bliver med garanti også til en 4. og sidste sæson i United. Efter det første mesterskab, hvor vi var så tææææææææææææt på også at få rekorden, så startede denne 3. sæson fucking dårligt. Inden Jul havde vi sat nøjagtigt 19 point til, hvilket vil sige, at vi skulle spille et totalt fejlfrit forår uden point tab. Mission Impossible 2020 lykkedes heller ikke, for første kamp efter nytår blev til en uafgjort.

Efter at det er sikkert, at jeg skal bruge en sæson mere, for at klare kravene i trin 2, så blev fokus sat på at forberede holdet på sidste og afgørende sæson. Ja, klarer jeg den ikke, så har jeg fucking fejlet, og det endda efter at have været så tæt på. Fuck It!

Som sagt skulle holdet forberedes mod sæson 4 i løbet af foråret. Naturligvis gik jeg i gang allerede i November og December, det var jo ikke raketvidenskab at regne ud, at vi nok ikke klarede den i år. Så forstærkninger er hentet ind til både angreb og forsvar. Har sgu nok hentet spillere for 6-800 millioner, men vælter jo også rundt i penge i United eftersom jeg ikke har brugt ret mange hvert år, og stadigt solgt godt. Problemet er bare at det er umuligt at hente Bale, og de super regens som efterhånden er i spillet, medmindre du vil betale i nærheden af en milliard eller nærmere over. Det gider jeg sgu ikke, det bliver for urealistisk. Så mit dyreste indkøb er stadigt Henrikh Mkhitaryan, som jeg mener, at jeg betalte omkring 350 millioner for. Han er lige blevet solgt igen for 65 millioner som snart 31 årig. Det er sgu egentligt dårligt købmandsskab. Wink

For at det ikke skal være løgn så var Mr. IWannaWearMyWifesUn dies ude at svine holdet lidt også. Han udtalte sig om, hvor ondt det gjorde at se hans elskede holds nedtur. Men at manageren stadigt kunne nå at rette det op, men det skulle være snart.

Hold nu kæft! Vi lå nummer fucking 4 i en måned, hvor kun 3 point gjorde forskellen på 1-4. Han skal bare lukke kæften, og glemme alt om flere billetter til Old Trafford. Han kan sgu sende konen i stedet!

Cups & Champions League
Anyway, Vi er røget tidligt ud af Burger King pokalen, eller hvad den nu hedder, men er stadigt med i den traditionsrige FA-Cup. Champions League ville sgu egentligt være rar at vinde i år. Eftersom jeg har været i finalen 2 gange med United, så ville det sgu da være rart lige at snuppe det trofæ inden jeg forlader klubben, i enten min videre færd eller som fed & færdig i Branchen.

Hvad er der gået galt i ligaen???

To ting er gået galt! Den ene af tingene er alle de fucking skader, som hagler ned over holdet, som lyserøde pikkemænd i Kina! Det er simpelthen forfærdeligt denne sæson. Synes at efter patchen er skadesfrekvenserne blevet noget hyppigere, men nu er det gået helt amok. I perioder giver det nærmest to skader pr. kamp. En overgang havde jeg 3 backs ude, 2 DM, 2 CM, 2 kanter & 1 angriber. Her tæller jeg kun skader længere end 2 uger. Synes sgu ikke rigtigt jeg kan gøre noget ved det, eftersom jeg har kørt min alm. træning helt ned på middel nu, plus de får hviledag efter hver kamp. Desuden roterer jeg nærmest konstant, så det er sjældent at en spiller, ikke har mindst 95% i det han løber på banen.

Det andet der er gået helt galt i den her sæson er, at vi har smidt alle vores point mod MEGET mindre hold. Southampton, Bolton, Bournemouth eller hvordan de staves. Det er sådanne hold, der stjæler med arme og ben fra os. Det er pisse irriterende, derfor er der også skiftet taktik her henover Januar måned. Det er nemlig som om de små hold har ændret måden at spille på siden vi tog mesterskabet.

Ændringer i taktikken
Helt store ændringer er det vel egentligt ikke, men den offensive midt er helt droppet. Det er naturligvis også derfor at jeg skilte mig af med Henrik M. til så få penge. Den offensive midt var før skyggeangriber, og ham har jeg skubbet op som angriber nu. Jeg forsøger mig med en skarpretter ved siden af en Targetmand, men det er sgu på forsøgsbasis, da det er længe siden jeg har spillet en 4-4-2 eller 4-2-2-4. I sidste FM spillede jeg altid med 3 angribere, og indtil nu har jeg næsten kun spillet med 1 angriber/Falsk 9'er, men er nødt til at prøve noget nyt.

Konklusion
Konklusionen er at det her er blevet alt for langt, og at jeg slet ikke burde sidde og skrive det her mens jeg er på job. Skulle det være i år, så skulle det dog være nu. Jeg er i februar måned og har lige netop snuppet 1. pladsen i PRL foran Norwich, yes! Vi skal have mesterskabet og gerne CHL. Dog er det næste sæson, der er alt afgørende, og jeg frygter sgu for at jeg ikke magter det, og må trække mig tilbage som en bitter gammel Ukrainsk Manager. Ses i det nye år. Godt Nytår!


« Seneste Redigering: 31 Dec 2013, 09:21 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #20: 02 Jan 2014, 12:56 »



3. sæson er slut. Endnu en sæson, hvor jeg trods titler ikke kan være tilfreds. Jeg havde som sagt afskrevet pointrekorden, havde ikke rigtigt noget valg, når vi spillede så dårligt mod de små hold. Jeg synes dog, at vi fik mere styr på det i foråret. Det lader til at taktikken med 2 angribere umiddelbart kan bruges. Glæder mig til at se, hvordan det ser ud når taktikken er helt kørt ind, og spillerne kender den til punkt og prikke.

Ligaen
Vi blev mestre i sidste runde, på trods af at vi kun klarede at få et point. 1 point vidste jeg godt var nok, men vil da ikke ligefrem sige, at vi direkte gik efter 0-0. Mesterskabet var dog slet ikke i fare, da City tabte og Newcastle kun fik et point. Dejligt med det andet mesterskab i træk. Det ville have været et lækkert punktum for min tid i Manchester United, hvis vi da bare havde fået et enkelt point mere i sidste sæson. Der er nu kun et skud tilbage i bazookaen, hvis det skal lykkes.

Champions League
Vi var igen kommet i finalen i Champions League. Endnu engang var det en gentagelse af en tidligere finale. Vi fik chancen for hævn. I år skulle vi igen op mod de mange dobbelte franske mestre PSG. Endelig lykkedes det at få fat i pokalen efter 2 tabte finaler de sidste 3 år. Vi styrede begivenhederne hele vejen igennem, og kunne række armene i vejret efter en sikker sejr. En sejr i både Liga og Champions League håbede jeg nu kunne være med til, endeligt at få Paul Pogba til at overveje en tilbagevenden til United, desværre har han stadigt absolut ingen interesse i at skifte til os. Ved fandme ikke hvad han er så pissed over. Der må være sket noget før min tid i klubben.

Hjemlige Cups
Det blev ikke til nogen titler i år. Vi var dog i finalen i FA-cuppen, der desværre bød på et nederlag til Arsenal.

Truppen
Efter mine indkøb i vinterpausen tvivler jeg på at jeg laver nogle tilføjelser. Havde vi kunnet få fat i Pogba, så havde vi slået til næsten uanset prisen, men han har desværre slet ikke lyst til at snakke med os. Bortset fra det er jeg godt tilfreds med truppens kvalitet, og har svært ved at se, hvor det halter. Skulle der ske ændringer i truppen bliver det nok nærmere til nogle salg. Truppen er lige bred nok, og et par spillere har ytret ønske om mere spilletid, som jeg ikke er sikker på jeg kan give dem, medmindre vi bliver ramt af skader. Dog vil jeg helst ikke slippe nogen netop pga. de mange skader vi har haft.

Klubben
Klubben er på vej til at blive overtaget. Der kommer hele tiden meldinger om at mystiske forretningsmænd planlægger at overtage klubben snarest. Det lyder sgu lidt halvkriminelt med mystiske forretningsmænd, gad vide om det er nogle af mine ukrainske landsmænd? Eller kunne det være fra den italienske mafia?  Wink



« Seneste Redigering: 02 Jan 2014, 13:05 af TripleX9 » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #21: 02 Jan 2014, 15:03 »

Haha Silvio den gamle rævepels
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #22: 02 Jan 2014, 15:19 »

Haha Silvio den gamle rævepels

Ja, skulle sgu ikke undre mig at det var ham  Grin, kender ikke noget navne selv endnu, ved sgu aldrig om det bliver til en fyreseddel så Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #23: 02 Jan 2014, 15:21 »

Jeg overlevede i SønderjyskE da vi blev overtaget i første sæson og det var inden jeg havde vundet noget som helst så mon ikke du får lov at blive.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #24: 02 Jan 2014, 15:30 »

Jeg overlevede i SønderjyskE da vi blev overtaget i første sæson og det var inden jeg havde vundet noget som helst så mon ikke du får lov at blive.

Håber da, så jeg kan få sidste del af trin 2 Smiley
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #25: 02 Jan 2014, 15:41 »

Den snupper du også
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #26: 03 Jan 2014, 13:02 »



Så skete det at Manchester United kom på nye hænder. Det var hverken Berlusconi eller folk fra den russiske mafia, der stod bag overtagelsen. Derimod en sindsyg rig japaner, der har fået lyst til at investere masser af penge i en allerede meget meget sund forretning. Om han er fra Yakuzaen skal jeg ikke kunne sige men han har i hvertfald forøget transferbudgettet med 2,81 milliard ~ så det nu lyder på 4,12 Milliarder kroner.

Jeg kan sådan set ikke rigtigt bruge overtagelsen til en skid. Døren lukker efter mig til næste sommer, og at gå ud og spendere vildt til vinter kan jeg ikke se den store fornuft i. Uden tvivl vil Manchester United dog blive et skræmmende hold de næste mange år, med så pengestærke bagmænd.


Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #27: 03 Jan 2014, 13:19 »

Spændende om du i denne sæson, kommer videre til næste skridt i udfordringen. Jeg hepper på dig (:
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #28: 03 Jan 2014, 13:22 »

Spændende om du i denne sæson, kommer videre til næste skridt i udfordringen. Jeg hepper på dig (:

Tak Witting, godt med noget moralsk opbakning. For jeg håber satme også det lykkes Smiley , lige så vel som jeg håber at se Cambridge i PRL indenfor et par år  Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Strength & Honor
« Svar #29: 03 Jan 2014, 13:32 »

Uha ja. Tror der går mere end et par år. Håber bare jeg kan komme forholdsvis smertefrit igennem League 2 og 1 - når først Championship kalder, begynder det at blive mere spændende imo! - Har tit før haft denne udfordring, og synes den er super fed. Hop på, hvis du mislykkedes med denne :-)
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010