home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Lazio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lazio  (Læst 3977 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Lazio
« : 27 Dec 2013, 20:31 »



S.S. Lazio er en italiensk fodboldklub hjemmehørende i Rom. Klubbens hjemmebane er det Olympiske Stadion i Rom, Stadio Olimpico (72.700 siddepladser), som klubben deler med den lokale rivalklub, AS Roma

Efter at have kigget rundt kunne jeg ikke finde en tråd om Lazio, og da jeg har et rigtig spændende save med klubben valgte jeg at starte denne tråd.

Jeg er pt. i januar 2018 og har endelig fået slået Juventus af pinden, så derfor at Lazio nu det klart bedst hold i Italien

Klubben har et par gode talenter i : Balde Keita, Michal Borecki, Mamadou Tounkara, Antonio Cotticelli, for bare at nævne nogen af dem, det er i hvert fald spillere som med den rette træning osv. kan blive rigtig fine spillere i fremtiden Smiley

Klubben har vist omkring de 80 millioner til transfers for spillets start af. hvor jeg godt kan anbefale at kigge efter en angriber og en midtbane spiller.

Klubben har profiler som : Klose, Hernanes, Candreva, Lulic og ikke mindst Marchetti i målet.
Klubben har også hentet en spændende ung spiller i form af Felipe Anderson, som helt sikkert kan blive til noget.

Håber folk vil give Lazio en chance, da der er et udmærket spiller materiale fra start af, men samtidig skal der også nyt og yngre blod til inden for de første par sæsonen. Jeg mener godt at man kan slås med om EL pladser i første sæson eller med lidt held sikre sig en af de gyldne CL pladser som kræver at man slutter i top 3.

« Seneste Redigering: 27 Dec 2013, 20:35 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lazio
« Svar #1: 27 Dec 2013, 21:04 »

Kan du ikke visse ss af dine største talenter og bedste spillere? Thumbs Up
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #2: 27 Dec 2013, 21:49 »

Her i år 2018 har jeg på nuværende tidspunkt bla. disse profiler :






Økonomien :


Faciliteter :
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #3: 27 Dec 2013, 22:25 »

Her er lidt SS af nogen af de talenter som er kommet fra eget akademi :





Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #4: 28 Dec 2013, 16:25 »

En fantastisk sæson 2017/2018 er overstået. CL blev genvundet, Uden de helt store problemer :


I ligaen var der ikke den vilde modstand og Mit hold slog rekord for point opnået :


Disse trofæer kunne ikke være vundet uden mine 2 fantastiske angribere :

Og

Smiley
Så vil jeg lige vise et SS af Balde Keita som klubben har fra start af :

Han har udviklet sig nogenlunde, men er sikker på at han sagtens kunne være blevet bedre, men han er kun reserve for mit hold, så det har nok sat en lille stopper for hans udvikling.

Men det blev en sæson hvor alle trofæer blev vundet, så håber snart på at have verdens bedste klubhold.
Verdens bedste klubhold og et nyt stadion er 2 mål jeg håber på at kunne opnå, så længe jeg går efter de 2 ting kan motivationen nok holdets lidt oppe endnu Smiley
Har også overvejet om man skulle prøve at få et hold udelukkende af egen avl, men nu må vi se hvor langt jeg når Wink

Håber at der er andre som vil starte med Lazio, så vi kan få lidt gang i tråden Opstemt

« Seneste Redigering: 28 Dec 2013, 16:27 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lazio
« Svar #5: 28 Dec 2013, 16:53 »

Lækkert at se du har gang i et Lazio-spil. Det ser ud til at gå dig godt. Jeg havde et super fedt og langt spil med Lazio i FM13 og skal sandsynligvis efter eksamerne i januar have endnu et spil med dem. Nåede desværre aldrig at få eget stadion, hvilket også var et af målene, så det vil jeg helt klart gå efter at få opfyldt.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #6: 28 Dec 2013, 17:02 »

Lækkert at se du har gang i et Lazio-spil. Det ser ud til at gå dig godt. Jeg havde et super fedt og langt spil med Lazio i FM13 og skal sandsynligvis efter eksamerne i januar have endnu et spil med dem. Nåede desværre aldrig at få eget stadion, hvilket også var et af målene, så det vil jeg helt klart gå efter at få opfyldt.
Det lyder ellers spændende med det save du havde i 13'ern, men øv at du ikke fik eget stadion! håber virkelig at bestyrelsen snart går med til at bygge nyt stadion i den nærmeste fremtid. det ville være super rart med eget stadion, plus et endnu større stadion så klubben kan tjene flere penge Smiley
Men håber at du får gang i et spil med Lazio på et tidspunkt Opstemt 
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #7: 28 Dec 2013, 17:37 »

Spurgte bestyrelsen om et nyt stadion og det afviste de blankt, men så valgte jeg at gå til pressen med historien, og nu har bestyrelsen sat "byg nyt stadion" i gang! Opstemt så håber jeg at der snart sker noget.
op til den nye sæson har jeg valgt at sælge nogen profiler for at give plads til nogen af de unge fra eget akademi, håber dog ikke at jeg har fået solgt for mange så rytmen er blevet alt for smadret, men følte at der skulle ske lidt nyt med holdet så nu skal de unge spilles ind på holdet Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #8: 18 Jan 2014, 17:06 »

Jeg er gået lidt tilbage til mit Lazio save. hvor jeg er i sæson 2020/2021 og venter spændt på hvor fra bestyrelsen omkring at bygge et nyt stadion Smiley

De største profiler jeg pt. har er :









Både Prioa og Samuele er kommet fra eget akademi.
Tomas Martinez er min Assist kong og Lazios svar på en lille "messi Peace

Er der andre der spiller med Lazio? Opstemt 
« Seneste Redigering: 18 Jan 2014, 17:11 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lazio
« Svar #9: 30 Jun 2014, 12:17 »

Hej jeg kan se det er et stykke tid siden du sidst har skrevet, men jeg tager nu chancen alligevel. Jeg har hentet FM 2014 Demo'en for lige at se hvad der er sket siden FM2010, det er den jeg stadigvæk spiller  Rullende Øjne, og der har jeg valgt Lazio. jeg håber at forsætte når jeg får fat hele spillet. jeg har kun lige startet det op så jeg kigger stadigvæk holdet igennnem og prøver at udtænke en taktik.
Logged

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lazio
« Svar #10: 02 Jul 2014, 14:56 »

Kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen der spiller med Lazio, og har lyst til at dele erfaringen?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lazio
« Svar #11: 02 Jul 2014, 18:10 »

Kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen der spiller med Lazio, og har lyst til at dele erfaringen?

Desværre ikke Wink du er jo i den forkerte ende af Rom, desværre... Kan dog berette om de altid i mine saves bliver et elevatorhold i FM efter nogle sæsoner... Så du har lidt at rette op på. Smiley og så kan du altid når du har lyst invitere mit Roma hold til Derby i Rom.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

GrandeMaterazzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lazio
« Svar #12: 02 Jul 2014, 20:39 »

Så avanceret er jeg slet ikke, som du sikkert har læst har jeg taget skridtet fra 2010 til 2014, så bare det at finde taktikker, træning, plus det løse bliver en hård omgang. Jeg håbede på lidt inspiration og nogle generelle fif der kunne få mig godt igang.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010