home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 25646 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #45: 16 Sep 2014, 22:27 »

Jeg har overstået pre-sæsonen og det blev til lutter sejre. Cupkampen skulle spilles mod AZ hvor vi var piv ringen! vi tabte 1-0 ikke så meget at sige der udover det var fucking ringen. 2 kampe er spillet i ligaen og det er blevet til 2 sejre henholdsvis 3-0 og 3-0 hvor Kolbeinn Sigþórsson har scoret alle 6 mål for mig. Jeg har valgt at stille op i en 4-2-3-1. tanken gik faktisk på at spille 4-4-2 så jeg kunne bruge Milik også, men da jeg slet ikke kunne få den til at fungere og få plads til de spillere jeg ville, så blev det den anden. Af indkøb har jeg hentet Lucas Romero og Gil Romero som danner makkerpar på den centrale midtbane. Jeg har rykket 2 talenter op i form af kishna og Ghazi. De skal fungere som backup for Fisher og Duarte. Til Januar kan jeg allerede sige at jeg skal have en ny offensiv midt, da Lasse Schøne ikke fungere optimalt efter den nye sommer-update som LFCMarshalls har lavet. Ellers har jeg sagt farvel til en masse ubrugelige spillere og har fornyet næsten hele personalet.
Jeg vil vende tilbage når jeg når januar.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #46: 17 Sep 2014, 00:49 »

Jeg syntes at LFCMarshalls update har gjort Ajax spillere end del dårligere, så derfor vil jeg i morgen hente en update som ikke ændre på deres CA/PA, for syntes sgu det er lidt urealistisk Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Ajax
« Svar #47: 17 Sep 2014, 05:36 »

Det er derfor man ikke skal spille med user-made updates Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #48: 17 Sep 2014, 11:58 »

Det er derfor man ikke skal spille med user-made updates Wink

ja, ellers skal man bare hente en som ikke ændre det. Jég vil ikke spille fm hvis det ikke er up to date, da jeg mister lysten til det. ved at holdende er opdateret føler jeg at det bliver mere realistisk og lysten til fm blomstre igen. Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #49: 17 Sep 2014, 12:39 »

Har generelt scoret mange mål med Ajax, men på det seneste er mit hold begyndt at lukke  mange mål ind. Jeg har ikke ændret noget mht taktikken, og overvejer om det er derfor. Har netop spillet mod Man Utd, og efter en uafgjort (0-0) i den første kamp så tabte jeg  2-1 på Old Traford, så det er ikke engang de store hold der hamre dem ind...

Har fx spillet 3 - 3 hjemme mod Lazio, 3 - 3 ude mod Besiktas i kampe jeg burde have vundet på kontrol, for man skulle da ellers mene at 3 mål burde være nok til en sejr? Tabte 3 - 0 til Vitesse som stillede op med en grim 3 - 4 - 3 taktik.

Vandt dog 5 - 0 over PSV sidst jeg mødte dem.   Peace
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #50: 18 Sep 2014, 12:22 »

Lige som man troede der ville være en chance for at få et nemt hold videre i CHL så trækker man Manchester City.
Har været noget så heldig med de trækninger. Sidste år var det Real Madrid i første knock out runde.

Dog har jeg fået min græske forsvarer igang.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #51: 23 Sep 2014, 01:01 »

Som opfølger på seneste indlæg i denne tråd, så slog jeg faktisk City da de besøgte Amsterdam. Jeg var foran alle tre gange i en kamp der endte 3 - 2. Returen i  det nordlige England blev dog en for stor mundfuld da de vandt 3 - 1 på mål af en formidabel Negredo.

Jeg er desuden igang med de sidste kampe i ligaen, hvor jeg skal sikre mig 6 ud af de sidste 12 point for at være sikker på en sejr over PSV der først blev knækket i vort interne opgør. De kæmper dog stadig for at hænge på. I pokalen er jeg endt i finalen imod AZ, som er den modstander der senest har presset mig helt i bund. Så der er lagt op til et spændende opgør.

Det bliver dog også noget af det sidste jeg gør i Ajax for denne gang da jeg har takket ja til AC Milan, som også gik med til jeg først skiftede til sommer. En spændende opgave med et hold der bestemt kræver noget hårdt arbejde at få igang igen. Jeg pønser meget på at snuppe min stjerne angriber med fra Ajax for så at lade problembarnet Balotelli smutte videre.

Tiden må vise hvorledes sæsonen ender, men forhåbningen er at øge trofæsamlingen fra 1 liga og 2 super cups til 2 liga, 2 super cups og en pokalsejr. Det ville jo ikke være så ringe endda.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #52: 13 Okt 2014, 12:02 »

Vandt ligaen med tre kampe igen og valgte at give Abdelhak Nouri chancen - det fortryder jeg ikke.

Har aldrig oplevet en 17-årig imponere så meget. Han blev kampens spiller i to af kampene, scorede to gange og lagde op til intet mindre end seks mål. Jeg spillede ham som AM (A) i en angriberløs formation.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #53: 16 Okt 2014, 21:18 »

Og Nouri fortsætter sin udvikling. Suveræn tredje sæson:

Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010