home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 25616 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #30: 28 Aug 2014, 13:29 »

Har valgt at starte et save (hvor jeg forventer at skifte klub en del gange) hvor jeg er startet i Ajax. Jeg overvejer at en skarp angriber ville gøre godt, men jeg har ikke helt haft det store held med at lokke nogen til.

Jeg kan se at  Batshuayi bliver nævnt af flere af jer. Er han værd at hente for blot de første sæsoner i klubben?
Jeg har tidligere haft fin success med John Guidetti fra City eller Aleksander Mitrovic fra Anderlecht Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #31: 28 Aug 2014, 14:38 »

Har valgt at starte et save (hvor jeg forventer at skifte klub en del gange) hvor jeg er startet i Ajax. Jeg overvejer at en skarp angriber ville gøre godt, men jeg har ikke helt haft det store held med at lokke nogen til.

Jeg kan se at  Batshuayi bliver nævnt af flere af jer. Er han værd at hente for blot de første sæsoner i klubben?

Hvad skal du dog med en angriber, når du har Kolbeinn Sigþórsson?
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #32: 28 Aug 2014, 15:16 »

Har valgt at starte et save (hvor jeg forventer at skifte klub en del gange) hvor jeg er startet i Ajax. Jeg overvejer at en skarp angriber ville gøre godt, men jeg har ikke helt haft det store held med at lokke nogen til.

Jeg kan se at  Batshuayi bliver nævnt af flere af jer. Er han værd at hente for blot de første sæsoner i klubben?

Brug islænderen som targetman!!!! han er vild
Logged

H A L A   M A D R I D!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #33: 28 Aug 2014, 16:53 »

Batshuayi

Han har bombet for mig i mit Man Utd save! brugte ham som komplet angriber (attack)
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #34: 09 Sep 2014, 14:23 »

Er jeg den eneste der har oplevet at Vermeer er en mere sikker sidste skanse end Cillesen er?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #35: 10 Sep 2014, 11:37 »

Er jeg den eneste der har oplevet at Vermeer er en mere sikker sidste skanse end Cillesen er?

Ja. Cillesen var for vild ved mig. alle stor klubber kæmpede om ham, og han udviklede sig utrolig godt!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #36: 10 Sep 2014, 11:43 »

Ja. Cillesen var for vild ved mig. alle stor klubber kæmpede om ham, og han udviklede sig utrolig godt!

Okay.. da jeg startede med Ajax foreslog min assistent at spille med Vermeer i boksen, og han har været rigtig stabil.  Men kan da være jeg skal prøve at skifte ud på den post.

Har i stedet måttet skifte ret meget rundt i angrebet på grund af skader, så jeg har 3 spillere med hver 8 kasser frem for en angriber der bomber. Fischer er en af dem der har lavet 8, og Bojan har lavet 7, så mine fløje er ikke ufarlige.

Håber deres skarphed også holder i foråret, for trak Real Madrid i første knock out runde. Så skal ramme dagen begge kampe for at det overhovedet kan blive andet end en massakre. Dog har jeg slået PSG i gruppen (2 gange endda) og spillede uafgjort med Barca en gang i gruppen.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #37: 10 Sep 2014, 23:12 »

Okay.. da jeg startede med Ajax foreslog min assistent at spille med Vermeer i boksen, og han har været rigtig stabil.  Men kan da være jeg skal prøve at skifte ud på den post.

Har i stedet måttet skifte ret meget rundt i angrebet på grund af skader, så jeg har 3 spillere med hver 8 kasser frem for en angriber der bomber. Fischer er en af dem der har lavet 8, og Bojan har lavet 7, så mine fløje er ikke ufarlige.

Håber deres skarphed også holder i foråret, for trak Real Madrid i første knock out runde. Så skal ramme dagen begge kampe for at det overhovedet kan blive andet end en massakre. Dog har jeg slået PSG i gruppen (2 gange endda) og spillede uafgjort med Barca en gang i gruppen.

Jeg vil give ære til Cillesen i mit save for at jeg kom så langt i diverse turneringer Smiley
jeg fik kun gang i islænderen alle andre floppede. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #38: 11 Sep 2014, 01:06 »

Jeg vil give ære til Cillesen i mit save for at jeg kom så langt i diverse turneringer Smiley
jeg fik kun gang i islænderen alle andre floppede. Smiley

Ligegyldigt hvilken klub jeg har haft islænderen i, så har han bombet. FCM, Liverpool, Dortmund, Ajax, Sociedad. Bomber bomber bomber.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #39: 11 Sep 2014, 01:36 »

Fischer har siden min sidste opdatering overtaget topscorer pladsen i klubben.

Hentede en enkelt mand ind i januar vinduet. Manuel Fernandes.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #40: 15 Sep 2014, 00:14 »

Er ved at genfinde mit gamle "Love/Hate" relationship med at spille som manager for Ajax, for de spytter det ene talent ud efter det andet hvilket er en herlig ting. Dog kan jeg på ingen måde glad for at man skal kæmpe en evig tabernes kamp for at beholde de spillere der kan sikre en succes ude i Europa.

Da mit forsvar i min første sæson viste sig at være noget af det mest stabile ved holdet så var de større klubber ikke sene til at smide bud efter mine centrale forsvarsspillere. Veltman røg derfor afsted for 177 mio til Wolfsburg, alt imens jeg har kæmpet med senest Monaco i et forsøg på at holde fast på Denswil som var endnu stærkere for mig, da han leverede imponerende 12 kasser.

Som et plaster på såret har jeg hentet 3 større navne ind til klubben for at udbedre tabet (som ikke begrænser sig til Veltman).

Papadopoulos (Schalke 95 mio)
Cissokho (Valencia 40 mio)
Fernando (PSG 48 mio)

Totalt set har jeg solgt for 243 imens jeg har brugt 183 på indkøb, nu skal holdet blot spilles sammen igen. Derudover har jeg hentet to talenter direkte op fra u19 til førsteholdet. 


Håber på  at jeg kan komme længere i CHL i den nye sæson hvor min gruppe byder på Man Utd, Lazio og Besiktas, som burde være nemmere end sidste år hvor den hed Barcelona, PSG og Bata hvor jeg kom videre som flot nummer 2. Real Madrid var dog  li det bedre da jeg spillede returen i Madrid.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #41: 16 Sep 2014, 14:28 »

nogen der kunne tænke sig at dele deres taktik det jeg har tænkt mig at starte med ajax her inden længe som skal være mit sidste game. så hvis i kunne ligge et link op til de taktikker i bruger ville det være fedt håber på lidt hjælp fra jeres side:-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #42: 16 Sep 2014, 17:20 »

Så er det sidste gang jeg prøver med Ajax, ellers ryger FM 14 på hylden indtil 15'neren udkommer. Jeg spiller med LFCMarshalls update, så jeg har desværre ikke Blind. Ved ikke hvad jeg skal syntes om erstatningen af Zimling, har aldrig haft den store fidus til ham i fm og får det nok heller ikke nu. Han Ryger måske tilbage til Mainz også må jeg på udkig efter en ny eller måske endda hive en af talenterne op.

Har 3 taktikker jeg overvejer, 4-4-2, 4-2-2-2 med offensive kanter, og ellers en 4-2-3-1. Jeg vil komme med en update når pre-sæsonen er overstået. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #43: 16 Sep 2014, 20:30 »

nogen der kunne tænke sig at dele deres taktik det jeg har tænkt mig at starte med ajax her inden længe som skal være mit sidste game. så hvis i kunne ligge et link op til de taktikker i bruger ville det være fedt håber på lidt hjælp fra jeres side:-)

Spiller selv en 4-5-1 taktik med en defensiv midt og kanter som er sat til support hvor de bar skal smække nogle indlæg ind i feltet. Det gav pote i første sæson hvor mesterskabet blev hentet i sikker stil, her i midten af anden sæson lader det til at de andre klubber er begyndt at finde huller i min taktik. Har dog også haft et hav af skader til nogle ret så vigtige spillere.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #44: 16 Sep 2014, 20:33 »

Så er det sidste gang jeg prøver med Ajax, ellers ryger FM 14 på hylden indtil 15'neren udkommer. Jeg spiller med LFCMarshalls update, så jeg har desværre ikke Blind. Ved ikke hvad jeg skal syntes om erstatningen af Zimling, har aldrig haft den store fidus til ham i fm og får det nok heller ikke nu. Han Ryger måske tilbage til Mainz også må jeg på udkig efter en ny eller måske endda hive en af talenterne op.

Har 3 taktikker jeg overvejer, 4-4-2, 4-2-2-2 med offensive kanter, og ellers en 4-2-3-1. Jeg vil komme med en update når pre-sæsonen er overstået. Smiley

Hentede selv O. Vukojevic til den defensive midt, og han er faktisk blevet en habil felt til felt spiller på mit hold, på trods af jeg købte ham til den defensive midt. Har dog nu også erhvervet mig Fernando fra PSG, så har en til at dække de defensive pligter. Spiller dog ikke med nogen sommer update men bruger i stedet Blind til at fylde alle de pladser hvor skaderne virkelig tager hårdt på holdet. Skulle aldrig have solgt Veltman, han spillede hele første sæson for mig uden en pause... 
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010