home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 25621 gange)
Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #15: 13 Jul 2014, 00:49 »

Det lader til jeg har fået sporet mit taktik fint ind, jeg er nu kommer til December og blev nr 1 i min CHL pulje, og ligger nr 3 i ligaen, men kun 2 point fra 1.pladsen.

Kolbeinn har slet ikke scoret for mig, men der har Bojan derimod.

Som den enlige angriber, hvilken rolle bruger du til ham?
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #16: 16 Jul 2014, 10:44 »

Fik afsluttet 1. sæson ganske fremragende, jeg vandt ligaen og pokalturneringen, havde også forventet en af dem. I Chl endte jeg i gruppespil med Red Bull, Milan og Arsenal, her gik jeg overraskende videre som nr 1. Var dog uheldig i min lodtrækning og skulle møde Juve, så 1.knockout runde blev mit exit i chl, men er stadigvæk tilfreds. Bojan og Kolbeinn lavede begge mange mål, desværre gik Bojan i stykker og var ude 4 måneder.

Til den nye sæson har jeg hentet lidt nyt blod i form af Frederik Rønnow, Kasker Kusk, Marcos Rojo, Gaston Gil Romero og Michy Batshuayi. Af nævneværdige som er røget ud er Kenneth Vermeer og Lasse Schöne.

Jeg holder fast ved min 4-2-3-1 og opstillingen til den nye sæson ser således ud:

                  Cillesen
Rhijn - Veltman - Denswill - Rojo
           Romero - Blind
Gomes        de Jong         Fischer
                 Batshuayi

Mit hold består generelt af spillere fra Holland, Danmark og Argentina, har kun 2 andre spillere i 1.holds truppen med anden nationalitet.

Jagten går nu på at udvikle disse spillere, så jeg kan udfordre de store i chl Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #17: 16 Aug 2014, 16:00 »

Jeg er startet op med Ajax. Jeg har valgt at spille 4-2-3-1. Truppen er lidt tyndt besat på backs og på fløjspillere. Har netop overstået alle venskabskampene, og det er blevet til lutter sejre. Jeg valgte at hente Pierre Bengtson til backen så han rotere med Boilesen. Lucas Romero er hentet ind og han går direkte i startelleveren. Nikolaj Thomsen er hentet ind som back up for Romero. Marcondes er hentet ind som back up for Schøne, selvom man har Klaasen, så ville jeg bare have fat i ham, kæmpede om hans underskrift sammen med PSG. Savitskiy er også købt ind til højrekanten.
Har i alt købt ind for 106 mio. Mens jeg stadig ikke har solgt nogle endnu. regner med at der ryger en spiller eller 2 enten på leje eller permanent.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2014, 17:20 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #18: 18 Aug 2014, 13:48 »

Jeg er nu midt i Januar. Holdet har præsteret fantastisk. mit unge Ajax mandskab er sultne efter medaljer og det viser vi i alle de turneringer klubben deltager i. Ligaen fører vi med 10 point ned til PSV. Hollandsk pokalturnering har vi smadret alle hold med min 3 mål.
I CHL er vi også gået videre fra gruppespillet hvor vi indtager 1 pladsen. Gruppen består af FCP, Galatasaray og CSKA Moskva. Min taktik har fungeret perfekt. Har haft utrolig svært at lave en ordenlig taktik til mine andre saves, men min Ajax taktik kører bare der ud af. Mit eneste problem er at få min angriber til at scorer nok mål, men det er begyndt at ændre sig efter jeg har ændret rollen fra fremskudt angriber til targetman. Jeg købte Veitto til angrebet som back up for min islænder, men han fungere bare ikke i taktikken, derfor har jeg købt Simon makienok.

Mange storklubber er efter mine spillere især Danny Blind er en eftertragtet herre. Men budende er ikke høje nok (170 mio).
Lige nu er jeg igang med at sikre mig Aleksandar Mitrović som skal komme til sommer. har aldrig haft ham i FM, så håber han er det værd.   
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #19: 21 Aug 2014, 10:11 »

Jeg er nu snart færdig med første sæson. Jeg har endnu ikke tabt en kamp i ligaen, har sikret mig en minimum 2 plads i ligaen, men alt skal gå galt hvis jeg ikke skal ende som nummer 1. Jeg fører lige nu med 9 point ned til PSV, som virkelig er kommet op i gear.
Vi gik videre fra gruppespillet hvor vi skulle møde PSG, vi vandt samlet 2-1. Næste modstander i CHL er Man city hvor første kamp endte 1-1.

Pokalturneringen er vi nået til finalen, hvor vi skal møde Vitesse-reserve, hvilket jeg syntes er lidt sjovt. De har overrasket alle i turneringen.

I Januar fik jeg lejet Marco van Ginkel, som har været utrolig god, og jeg regner med at gøre aftalen permanent. Jeg har virkelig lavet nogle flop indkøb til angrebet. Vietto var det første flop og ændrede min taktik, også passede han ikke ind mere desværre. Prøver at komme af med ham, men der er ingen interesse for ham. Simon makienok er købt ind som back-up, men han har endnu ikke scoret et eneste mål, så tror han ryger til sommer, hvor enten Cornelius eller Aleksandar Mitrović.

                  Cillesen
Rhijn - Moisander - Denswill - Boilesen
             Romero - Blind
Savitskiy      Schöne         Fischer
                Sigþórsson

Det er sådan mit fortrukne startellever ser ud.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2014, 23:34 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #20: 21 Aug 2014, 10:23 »

jeg har hentet Daniel Agger til mit Ajax i 2 sæson
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #21: 21 Aug 2014, 11:23 »

jeg har hentet Daniel Agger til mit Ajax i 2 sæson


Okay
Logged

H A L A   M A D R I D!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #22: 21 Aug 2014, 14:33 »

Jeg er nu snart færdig med første sæson. Jeg har endnu ikke tabt en kamp i ligaen, har sikret mig en minimum 2 plads i ligaen, men alt skal gå galt hvis jeg ikke skal ende som nummer 1. Jeg fører lige nu med 9 point ned til PSV, som virkelig er kommet op i gear.
Vi gik videre fra gruppespillet hvor vi skulle møde PSG, vi vandt samlet 2-1. Næste modstander i CHL er Man city hvor de vandt første kamp 1-0.

Pokalturneringen er vi nået til finalen, hvor vi skal møde Vitesse-reserve, hvilket jeg syntes er lidt sjovt. De har overrasket alle i turneringen.

I Januar fik jeg lejet Marco van Ginkel, som har været utrolig god, og jeg regner med at gøre aftalen permanent. Jeg har virkelig lavet nogle flop indkøb til angrebet. Vietto var det første flop og ændrede min taktik, også passede han ikke ind mere desværre. Prøver at komme af med ham, men der er ingen interesse for ham. Simon makienok er købt ind som back-up, men han har endnu ikke scoret et eneste mål, så tror han ryger til sommer, hvor enten Cornelius eller Aleksandar Mitrović.

                  Cillesen
Rhijn - Moisander - Denswill - Boilesen
             Romero - Blind
Savitskiy      Schöne         Fischer
                Sigþórsson

Det er sådan mit fortrukne startellever ser ud.

Okay
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #23: 21 Aug 2014, 22:26 »

Okay

Din kommentar har lige så lidt relevans for tråden som fodboldkiller1983 indlæg. fodboldkiller1983 skrev som om jeg havde et spørgsmål omkring en ny forsvarsspiller.
Så hvor vil du hen med din besked hamderspiller?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #24: 23 Aug 2014, 13:09 »

Så fik jeg afsluttet første sæson og påbegyndt anden. Første sæson gik utrolig godt. Ligaen blev vundet med 13 point ned til PSV. Cuppen blev vundet og pokalturneringen. Så alt i alt en rigtig godkendt første sæson. Jeg har lige taget hul på anden sæson og cuppen blev vundet igen, mod et stærk spillende PSV mandskab. Kampen endte 4-3 til mig.

Har solgt en masse profiler fra sidste sæson. ud er røget: Lasse Schöne 80 mio, Nikolaj Thomsen 70 mio + klausul, Lucas Andersen 70 mio + klausul, Viergever 42 mio, Duarte 62,5 mio, Moisander 90 mio, Muric 42 mio + klausul. Pierre bengtson 15 mio

jeg har så forstærket mig med 3 spillere. ind er røget: Balanta 46 mio, Benassi fri, Stanciu 45 mio . er rigtig glad for de nyindkøbte da de er unge og passer godt ind til taktikken.

min fortrukne startellever ser således ud

                Cillesen
Rhijn - Balanta - Denswill - Boilesen
            Blind - Romero
Savitskiy    stanciu         Fischer
              Sigþórsson


« Seneste Redigering: 23 Aug 2014, 13:27 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #25: 24 Aug 2014, 01:01 »

Jeg er nu kommet til februar, og det kører bare der ud af. 20 kampe er spillet og det er blevet til 19 sejre og en uafgjort. har en målscorer på 57-10. I pokalturneringen har vi lige slået Heerenveen ud i kvartfinalen hvor vi skal møde PSV. I CHL røg vi i gruppe med FC Bayern, Man City og M. Haifa, utroligt nok gik vi videre som nummer 2, pga. City spiller uafgjort mod M.Haifa i sidste kamp. I knocktout runden har vi trukket mægtige Barcelona som nok bliver endestationen.

Efter mange profiler smuttede i sommers var truppen tynd bemandet på nogle positioner, så var nød til at købe noget bredde så ind er kommet: Humam Tariq fri, Hakim Ziyech 70 mio, Humberto Beltran(regen) 30 mio, Marko Pavlovski kontraktudløb, Ouasim Bouy kontraktudløb.

Holdet helt store profil er Stanciu, han har spillet til 8,10 samlet med 26 kampe 19 mål 24 oplæg og 8 MoM, hvilket må siges at være den perfekte første sæson.

Mange storklubber kæmper om mine talenter, men føler ikke der er gode nok erstatninger, så vælger at beholde dem.
Jeg vender tilbage når sæsonen er færdig.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #26: 25 Aug 2014, 22:20 »

så er anden sæson afsluttet og ligaen blev vundet med sikker stil med 28 point ned til nummer 2 som var Heerenveen. vi endte med 100 point og en målscorer på 103-22. Pokalturneringen blev vundet igen mod NEC i finalen 3-2. Cuppen blev også vundet i starten jo, så det blev til en treble igen. Semi-finalen blev igen endestationen i chl hvor FC Bayern igen blev min bødel, tabte 6-2 samlet.

Storklubber kæmper om mine talenter, og tror også der bliver solgt lidt her i sommerperioden. har lavet nogle rigtig gode handler som kommer til starten af 3 sæson. Mere transfer vil i hører nærmere om når jeg starter sæsonen.

Hele holdet har spillet perfekt og Stanciu har være et bæst på den offensive midtbane, med 46 kampe 25 mål 40 oplæg og 11 MoM. Elsker den mand!
Min islandske angriber har da også vist sig fra sin gode side i denne sæson ved at kvittere med 47 kampe 45 mål 11 oplæg og 7 MoM. Tror desværre han ryger til sommer fordi jeg har mit unge talent Zivkovic som presser ham bagfra, men har ikke helt besluttet mig endnu.

Vender tilbage når sæsonen går igang. Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #27: 26 Aug 2014, 01:25 »

Så er jeg startet på 3 sæson og det er virkelig et spil der fanger mig, også fordi jeg prøver at gøre det så realistisk som overhovedet muligt. jeg køber ikke "top klasse spillere" men derimod mange talenter, men også nogle habile spiller som jeg føler er lige under stjernerne. Men som sagt 3 sæson er skudt i gang og jeg har lige spillet super cup
mod Heerenveen hvor vi vandt 4-1, så der er det første trofæ hjemme igen.
Jeg stiller stadig op i min 4-2-3-1 hvor spillerne virkelig har forstået taktikken. jeg spiller offensivt hvor organisationen er balanceret, overvejer lidt at gøre den stramt med det formål at jeg måske kan lukke færre mål ind, men det vil tiden vise når sæsonen er færdig.

Jeg har lavet nogle få indkøb til 1 holds truppen. Ind er kommet følgende: Ezequiel Rescaldani 30 mio, Layvin Kurzawa 65 mio, Humberto Beltran(Regen) 30 mio.
Det er de spillere jeg har købt til 1. holdet. ellers er der hentet Ouasim Bouy på fri, Marko Pavlovski også på fri og ellers er der hentet 6 store regen talenter.

 Nævneværdige spillere der har forladt truppen er: Simon Makienok 62 + klausul, Kolbeinn Sigþórsson 117 mio, Ricardo van Rhijn 62,5 mio.
Det gjorde sgu ondt at sige farvel til Kolbeinn Sigþórsson, men igen da Valencia bød 117 mio, følte jeg sgu det var mange penge og mente også jeg kunne finde en fornuftig erstatning for ham og det tror jeg at jeg har i form af Ezequiel Rescaldani som leverede 2 mål i super cup kampen.

Jeg vender tilbage når vi når de næste transfervindue. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Aug 2014, 01:28 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax
« Svar #28: 27 Aug 2014, 10:51 »

Efter at være nået til januar, så er gnisten for spillet gået mere i stå. Alle mine spillere kræver sygo meget i løn, nogle spillere bliver jeg nød til at sælge bare for at få lønbudget til at passe, spillet er blevet mere og mere urealistisk. så tror det var alt for denne gang. spillet bliver gemt hvis jeg nu skulle finde lysten til spillet igen! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax
« Svar #29: 28 Aug 2014, 13:22 »

Har valgt at starte et save (hvor jeg forventer at skifte klub en del gange) hvor jeg er startet i Ajax. Jeg overvejer at en skarp angriber ville gøre godt, men jeg har ikke helt haft det store held med at lokke nogen til.

Jeg kan se at  Batshuayi bliver nævnt af flere af jer. Er han værd at hente for blot de første sæsoner i klubben?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010