home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks - 10 år dine bedste minder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks - 10 år dine bedste minder  (Læst 30068 gange)
Il Capitano
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #15: 15 Dec 2013, 04:36 »

I så fald håber jeg at du vil lade mig være i fred for eftertiden
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #16: 15 Dec 2013, 08:50 »

Bedste minde må da være at jeg har vundet en konkurrence herinde og blevet månedens bruger. Men det er mange år siden.

Ellers diverse bans og sjove indslag med diskussioner er jo gode minder! De fleste er allerede nævnt, dog med Tobi Mikkelsen_93 som overgår alt.

Til debatten der kører i tråden, så vil jeg også sige, at Wester nok er siden største rebel! PUHA! Tunge
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 08:52 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #17: 15 Dec 2013, 09:55 »

Humør Crewet - No doubt.

Tak for samarbejdet makker.

Vi er to legender på denne side, den dag idag!

<3

HumørCrewet #
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #18: 15 Dec 2013, 09:59 »

Det var lidt sjovt da jeg for syv siden, blev kontaktet af Sunbao himself tror jeg det var, og spurgt om jeg ville være med på siden som crew. Jeg var med som grafiker, dvs facepacks, logo'er, men dog mest kits. Jeg brugte rigtig meget tid på at lave en masse trøjer som andre kunne få glæde af.

Jeg har altid nydt godt af en masse andre brugere herinde. Der har været mange spørgsmål, ikke kun om manager men også om andre store og små ting, som der altid har været folk til at svare på.

Nu har jeg aldrig været den mest aktive herinde, men min aktivitet er alligevel dalet. Der er kommet flere (læs: for mange) ligegyldige tråde, med ligegyldige emner. Det skal der være plads til, men jeg så gerne at det var i lidt mere begrænset omfang. Hele stemningen på siden har ændret sig markant på de syv år jeg har været med. Der er kommet en del flere haters som tager personlige diskutioner ind i trådene, og det er synd.
Logged

Veni, vidi, vici

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #19: 15 Dec 2013, 10:03 »

Nu har jeg aldrig været den mest aktive herinde, men min aktivitet er alligevel dalet. Der er kommet flere (læs: for mange) ligegyldige tråde, med ligegyldige emner. Det skal der være plads til, men jeg så gerne at det var i lidt mere begrænset omfang. Hele stemningen på siden har ændret sig markant på de syv år jeg har været med. Der er kommet en del flere haters som tager personlige diskutioner ind i trådene, og det er synd.

Tak for dit bidrag omkring dine bedste minder på siden!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #20: 15 Dec 2013, 10:32 »

Birkedahl; der har altid været ligegyldige tråde her på FMF.
Bare gå ind i baren eller børnehaven og gå 5-7 år tilbage. Det eneste der har ændret sig er bare, at - f.eks. at en selv er blevet ændret og derved fokus på det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #21: 15 Dec 2013, 11:23 »

Tak for dit bidrag omkring dine bedste minder på siden!
Tak for at understrege min pointe.

Men så lad mig omformulere:
Der er kommet flere (læs: for mange) ligegyldige tråde, med ligegyldige emner. Det skal der være plads til, men jeg så gerne at det var i lidt mere begrænset omfang. Hele stemningen på siden har ændret sig markant på de syv år jeg har været med. Der er kommet en del flere haters som tager personlige diskutioner ind i trådene, og det er synd.

Da jeg startede på siden var der ikke lige så mange ligegyldige tråde. Der var ikke så meget personligt fnidder som idag... Et godt minde for mig, er dengang hvor tonen var en anden.
Logged

Veni, vidi, vici

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #22: 15 Dec 2013, 11:26 »

Hm, de bedste oplevelser...

Der kan hives mange ting frem. Først og fremmest var tiden under Scenekrigen absolut genial. Det var virkelig sjovt og spændende, især da vi fangede FMD i at have nuppet en af vores artikler og lagt den ud som deres egen. Der var dage hvor der virkelig skulle trædes varsomt (jeg kan huske at have udstedt et 'hold kæft' dekret i baglokalerne for ikke at få andre crews til at træde mere i spinaten end der var blevet gjort) og andre dage hvor vi fik diskuteret på livet løs med FMD. Det eksempel der står tydeligst er nu stadig strippertråden som MGT09 gik helt amok over - hvor var det forfærdeligt at vi udsatte stakkels små drenge der gik på internettet for et par bare bryster!

Herudover er de bedste minder da også i forbindelse med mange af brugerne herinde. Tiden med Suicide i crewet, Bender og Bademesteren på den gamle side, Mifez og hans pseudo-FMartikler, tiden hvor mIRC blev brugt til at diskutere, TobiMikkelsen93, da vi virkelig havde et grafikcrew der sagde spar 2, med JG, Chelidze, LAge, Bave osv. KF og Ali i crewet - hold kæft nogle diskussioner man kunne have med de to.. Men også da vi spyttede artikler ud i hobetal, især United-Styrer var fantastisk at have i crewet. Senere har plutonium, Søgaard, g00n, SirJeppe osv. også været herlige at være i crew sammen med.

Selve FM-delen er helt forsvundet fra min brug af siden, men jeg kigger stadig herind og bruger siden mest i forhold til fodbolddiskussioner - så det er rart at man kan være med der, og der burde et eller andet sted kunne fokuseres mere på fodbold fra crewets side også, ligesom vi gjorde engang Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JG7
Gæst
 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #23: 15 Dec 2013, 11:35 »

Jeg har mange gode minder, det er nok svært lige at finde nogle enkelte ting, men en af de gode ting, var tiderne på mIRC med fantastisk folk som Marchena, der fodrede mig med diverse TV-serier jeg skulle se.

I så fald håber jeg at du vil lade mig være i fred for eftertiden

Haha, Vino for helvede. Lad nu være med alle de dobbeltbrugere! funny

[..] da vi virkelig havde et grafikcrew der sagde spar 2, med JG, Chelidze, LAge, Bave osv. [..]

Det er godt nok lidt blasfemisk at sætte Bave ind i den sammenhæng der!
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #24: 15 Dec 2013, 11:45 »

Tja. Nu har jeg ikke været på siden så lang tid (2 år og 1,5 måned for at være præcis), men der er selvfølgelig stadig masser at tage fat i.  crazy

Tiden i crewet. Selvfølgelig. Dem der har prøvet dét ved også hvorfor. Men den bedste oplevelse fra min tid i crewet er nok fra den dag, hvor flere af os konstaterede at baglokalet var utilstrækkeligt til en forestående diskussion. Det fik os til at slå over i en skype-gruppechat, hvor vi diskuterede hele aftenen væk, og lidt af natten med så vidt jeg husker. Det hele var ikke lige seriøst, selvfølgelig var det ikke det, og der blev fortalt flere sjove historier hen ad aftenen, så jeg må ærligt indrømme at jeg, på trods af alvoren, var lige ved at knække sammen af grin til sidst.

Derudover husker jeg som Jeppe også sidste års årsaward. Jeg husker pigetråden der som den eneste tråd nogensinde har formået at holde mig vågen det meste af natten, på trods af at jeg skulle i skole dagen efter. Stemningen i Brøndby-tråden de dage hvor klubben sikrede sig økonomisk overlevelse og senere sportslig. Og til sidst en henvendelse fra Zone omhandlende 1964-bloggen (som jeg i øvrigt har forsømt noget så grueligt på det seneste. Mange gange undskyld Zone, jeg skal nok få nosset mig op igen).
« Seneste Redigering: 15 Dec 2013, 11:48 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #25: 15 Dec 2013, 11:52 »

Et stort undskyld for ikke at nævne Bademesteren. Kom til at tænke på ham da du nævnte ham Hawk.

Det absolutte højdepunkt for mig, var da Bade spurgte mig om jeg kunne lave et logo til en håndboldklub han spillede i. Jeg forklarede ham om mine manglende grafiske evner, men at jeg da godt kunne prøve. Jeg fik lavet et logo, og så var der egentlig ikke mere i det. Indtil pakkeposten kom forbi et stykke tid efter med en trøje, med mit logo på, og mit navn på ryggen. Det var sgu stort....  Græder
Logged

Veni, vidi, vici

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #26: 15 Dec 2013, 12:26 »

Blogs, blogs og flere blogs.

Alle dem jeg har læst, alle dem jeg har lavet. Og så de cirka 5-10 geniale idéer til blogs, som aldrig blev til noget.

Ja, jeg vil altid huske min medlemstid (siden januar ´06) som verdens fedeste tidsspilde. Særligt på blogsiden. Der har gennem tiderne været nogle seriøst fantastiske folk til at skrive blogs herinde.

Damn, jeg savner at have mere tid til FM og FMFreaks  Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #27: 15 Dec 2013, 12:50 »

Et stort undskyld for ikke at nævne Bademesteren. Kom til at tænke på ham da du nævnte ham Hawk.

Det absolutte højdepunkt for mig, var da Bade spurgte mig om jeg kunne lave et logo til en håndboldklub han spillede i. Jeg forklarede ham om mine manglende grafiske evner, men at jeg da godt kunne prøve. Jeg fik lavet et logo, og så var der egentlig ikke mere i det. Indtil pakkeposten kom forbi et stykke tid efter med en trøje, med mit logo på, og mit navn på ryggen. Det var sgu stort....  Græder

Det var da noget nær den bedste historie jeg har hørt om folk bag FmF! Hold kæft det er fedt!  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #28: 15 Dec 2013, 12:52 »

Det har ikke det store med FmFreaks at gøre - men det hører alligevel til blandt FmFreaks-minderne.

http://www.langelykke.dk/fmanager.jpg
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks - 10 år dine bedste minder
« Svar #29: 15 Dec 2013, 13:23 »

Hvad satan KF is alive :-) hvordan går det i hancock land ? ;-)

Og ja det er bestemt også noget jeg husker hehe
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010