home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  RB Leipzig - "Die Bullen"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig - "Die Bullen"  (Læst 9642 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #15: 24 Nov 2013, 15:45 »

Jeg er med her! Hvordan går det med Y. Poulsen? Bomber han?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #16: 24 Nov 2013, 21:37 »

følger med efter en rigtig god start! og et spændene projekt ikke mindst! Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
4. RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #17: 25 Nov 2013, 13:14 »



RedBull giver vinger? Det håber jeg sgu!

En blog af TripleX9


UOVERVINDELIGE

Vi har netop afsluttet en fantastisk sæson. Vi blev suveræne mestre i 3. Liga. Vi spillede fantastisk i foråret, og jeg er meget tilfreds med holdet. Alle spillere har gjort deres pligt og nogen har selvfølgelig udmærket sig mere end andre. Thiago Rockenbach blev valgt til årets spiller i 3. Liga med højeste gennemsnitskarakter for hele ligaen. Daniel Frahn blev en meget flot nummer to på topscorerlisten med hele 23 kasser. Sidst men ikke mindst var Giorgi Makaridze keeperen med flest clean sheets. En stor præstation af vores unge keeper. Mange andre har også spillet rigtigt godt. Det har bestemt været en holdpræstation gennem sæsonen.

Danskeren
Til de danske fans skal det da nævnes at Yussuf Poulsen også har spillet en glimrende sæson. Der har været lidt udsving her og der, som nok kan skyldes at han er blevet omskolet til wing i stedet for angrebspladsen. Jeg er meget tilfreds med ham, og han scorede 10 mål i ligaen.

Problemer
Når alt det positive så er sagt, og jeg sidder her og kigger fremad. Så er det sgu ikke på banen, vi har de største problemer. Det er vist nærmere mellem ledelsen og undertegnede. De roser godt nok en til skyerne, og ville allerede i november forlænge kontrakten. I februar gik jeg dog også med til en forlængelse, selvom det dog var med en vis form for skuffelse inden i. De nægter fortsat at udvide trænerstaben på førsteholdet. Det pisser mig virkeligt af, og jeg håber med denne oprykning, at de kan presses til at åbne op. Jeg er ret spændt på, hvor længe min tålmodighed holder til deres manglende ambitioner. Det kan godt være, at de ikke har lige så travlt som jeg selv, med at komme op i Bundesligaen, jeg håber bare ikke, konflikten bliver så stor, at vores veje må skilles.

Næste år
Forventningerne til den kommende sæson er ret store. Spillerne deler ikke helt den samme optimisme som mig selv. Jeg mener, vi har holdet til at placere os et eller andet sted midt i den anden bedste liga. Jeg tror faktisk, at vi også kan slutte bedre end midten med lidt held. Målet er dog en placering sikkert i midterfeltet her i den første sæson.

Samtidigt forventer og kræver jeg også, at vi kan få forstærket holdet. Ingen tvivl om modstanden bliver markant stærkere næste sæson, og det skal vi være klar på. Lige pt. har jeg mine tvivl om taktikken er for optimistisk. Vi er jo ikke ligefrem en af favoritterne næste år. Derfor er det også nødvendigt, at vores spiller materiale bliver meget bedre. Jeg håber, at vi kan være heldige at låne nogle rigtigt gode spiller fra vores to "moderklubber", Salzburg & Bayern München.

En ting er sikkert, det bliver en vildt spændende sæson med store udfordringer internt og eksternt.










(Der bliver sprunget lidt hurtigt fremad lige nu, da jeg gerne vil have updates op til hvor jeg er i savet, så jeg kan "live-blogge". Håber det går alligevel Smiley ..)
« Seneste Redigering: 25 Nov 2013, 18:36 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #18: 25 Nov 2013, 13:21 »

Jeg er med her! Hvordan går det med Y. Poulsen? Bomber han?

Bruger ham som wing, og er ved at blive omskolet. Men han har scoret over 10 gennem sæsonen, og er jeg ret godt tilfreds med Smiley

følger med efter en rigtig god start! og et spændene projekt ikke mindst! Smiley

Det er sgu hårdt uden de normale millioner fra topklubberne, men også sjovt. Godt du er med Smiley

Virkelig spændende projekt, og jeg følger også med Smiley Håber at du vil fortsætte i laaaang tid endnu.

Håber også jeg bevarer motivationen til at blive ved læææææææææænge endnu  Thumbs Up

Jeg følger også med Smiley Det er et super spændende projekt de har gang i, og jeg er også startet med dem nu, så tak for inspirationen.
Kan lige lave en hurtig update på mit spil.

Taktisk har jeg givet mig selv en lille udfordring til at peppe mit spil lidt op. Jeg skal være mest boldbesiddende i alle kampe. Det er dog ikke helt Tiki-Taka agtigt, da jeg spiller meget over kanterne, med ballon-indlæg til Daniel Frahn. Til at hjælpe med med at holde boldbesiddelse, har jeg styrket midtbanen med Adam Vass som er hentet ind på en 5-årig aftale, samt Andreas Bruhn på en lejekontrakt.

Mine første 3 ligakampe er endt med 5 point, også har jeg lavet et upset i pokalen ved at slå Leverkusen ud på hjemmebane med 1-0 efter forlænget spilletid.
Kan tilføje at jeg har haft mest boldbesiddelse i de første 3 ligakampe Wink



Sgu lækkert at du også gik i gang med dem. Endnu bedre at det indtil nu i hvert fald kører ret okay for dig. Flot sejr i pokalen Smiley

Imponerende start Smiley Jeg håber det bliver ved sådan!

Hos mig gik det fantastisk i efteråret, hvor det først var mod de aller sidste kampe at luften gik lidt ud af ballonen. Derefter fulgte et absolut forfærdeligt forår, og jeg sluttede således sæsonen som nr. 10 (mener jeg).. Aldrig har jeg prøvet at det er gået såå galt! Bestyrelsen gav mig dog til sidst muligheden for at forlænge, og nu håber jeg så det går bedre i den efterfølgende sæson, hvor jeg nu har fået hentet en del forstærkninger. Jeg fik et transferbudget på 8 mio. DKK, så det var ok.

Yussuf Poulsen var min topscorer, og især i efteråret var han vild.. I foråret gik også han i stå og han endte derfor på en måltotal i ligaen på omkring 20 mål.

Fy for den da et forår du havde ... Håber du får en super sæson i anden. Smiley ... Damn 8 mio., det er det samme som jeg har fået her ved starten af 2. sæson men en liga højere.... sgu ikke fair Wink Jeg valgte at omskole yussuf, da jeg ikke synes han passede en i rollen som falsk 9'er i angrebet.

weichardo86 det var omkring 8 mill. Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
5. RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #19: 25 Nov 2013, 18:32 »



RedBull giver vinger? Det håber jeg sgu!

En blog af TripleX9


KRISE I LEIPZIG

5 runder af den nye sæson er spillet. og et sølle point er der kommet på kontoen. Har vi mødt de forventede tophold? Nej, vi har sgu desværre mødt hold, vi helst skulle slå for at gøre det godt i år.

Jeg har nok været lidt for naiv, og simpelthen bare tro at vi kunne fortsætte ufortrødent på samme måde, som vi gjorde i 3. Liga. Det går bare ikke mere, vi er nødt til at finde en anden måde at spille bold på. Kontramåden er passé. Den er i hvert fald passé på denne her måde. Vi er nød til at knokle en vis del ud af bukserne, for at have en chance i de her kampe. Det er bare pisse irriterende at skulle til at spille en anderledes taktik ind nu, her efter at vi godt i gang med sæsonen. Sådan er det desværre bare, min egen fejl, at vi ikke havde en backup taktik klar. Satme en dum rookie-mistake af en ellers rutineret manager.

Jeg satser ikke på formationen bliver så meget anderledes dog. Tror det er for farligt at ændre alt for meget inde i sæsonen. Planen er at skubbe mine kanter frem og bruge dem som inside forwards i i stedet for almindelige fløjspillere. Har haft succes med det før, så må det sgu da kunne lykkes igen. Samtidigt skal vi have en skraldemand på midtbanen, der kun har til formål at rydde op og stoppe modstanderne. Håber på at kunne få gang i målscoringen på den her måde. Det kræver dog også, at jeg får flere forstærkninger ind. Selvom vi er godt i gang er det heldigvis hele tiden muligt at signe og registrere kontraktløse spillere, som pt.. er den type spillere vi forstærker os med.

Ja, der er vist ingen grund til at sige, at det hele er rosenrødt i Leipzig. Det kunne være sponsoren skulle komme på banen og give os lidt ny energi, men dem har vi sgu endnu ikke set meget til. Die Bullen føler sig sgu lidt klemte lige nu!


« Seneste Redigering: 25 Nov 2013, 18:35 af TripleX9 » Logged


Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #20: 25 Nov 2013, 22:04 »

Vil lige dele et par ting omkring mit spil med Die Bullen.

Ligaen blev vundet med 79 point. Slog som sagt Leverkusen i pokalens 1. runde. I 2. runde mødte jeg Ingolstadt hjemme, som jeg ligeledes slog, mens 3. runde blev endestationen da Dortmund slog mig i egen hule med 1-2, hvor jeg kan tilføje at jeg i overtiden havde et skud der ramte begge stolper Skuffet Dortmund er i øvrigt det eneste hold der har formået at besejre mig på Red Bull Arena.
Til sidst vil jeg lige nævne at jeg har præsteret at være mest boldbesiddende i 23 ligakampe i træk nu, så missionen fungerer Wink
« Seneste Redigering: 25 Nov 2013, 22:05 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #21: 26 Nov 2013, 07:02 »

Har først lige set din blog, og jeg fortryder at jeg ikke trykkede herind noget tidligere, for det er virkelig god læsning. Det er spændende samtidig, taget din lille "krise" i mente.

Jeg følger med her.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #22: 26 Nov 2013, 07:48 »

Fed blog, og godt læsestof! - Træls der ikke er mere at læse - hæ hæ
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #23: 26 Nov 2013, 15:37 »

Spændene hold! læser helt klart med! Smiley
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
6. RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #24: 27 Nov 2013, 13:06 »



RedBull giver vinger? Det håber jeg sgu!

En blog af TripleX9



Schlechte Saison

2. sæson som manager i Leipzig er bogstaveligt ikke værd at skrive om. Efter en start, hvor det så rigtigt skidt ud fik vi lidt mere styr over det, uden på nogen måde at være prangende. Vi tabte, vandt og spillede uafgjort på de mærkeligste måder. Taktikken fandt jeg aldrig. Jeg fandt i hvert fald ikke nogen stabil måde at angribe holdene i 2. Bundseliga på. Vi kom hurtigt over stregen, men helt ind til på den anden side af jul, var der hele tiden kun 1-3 point mellem os og holdet på relegationspladsen (15). Det lykkedes dog at kæmpe os op på en 12. plads til slut. Det er sådan set egentligt okay eftersom vi er oprykkere. Det har bare været sådan en sæson, hvor det virkeligt har været en kamp at komme igennem. Sæsonen hvor intet lykkedes, men hvor vi alligevel klarede skærene.

Fremtidsvisoner

Er det ved at være ovre for undertegnede i RedBull klubben? Eller kan jeg finde på et eller andet drastisk for at få lysten til at blive i klubben tilbage. Drømmen er jo stadigt Bundesligaen, titler, champagne og millioner. Det hele synes bare så langt væk efter den her lorte sæson.

Tingene med bestyrelsen er fuldstændig status quo. Ingen muligheder for ekstra trænere, som jeg kræver af dem så snart jeg har muligheden. Et ultimatum er måske næste mulighed? De bliver ved med at rose og snakke om, at de ikke har glemt sidste sæsons flotte resultater med sejren i 3. Liga. I min verden kan vi ikke rigtigt bruge sidste sæson til noget som helst. Vi har lige spillet en kedelig gang 2. Liga bold i 12 mdr. og stadig roser de holdet og manageren, suk. For at vise hvor glade de er for præstationerne i 2. Liga, har de da lige flottet sig med et transferbudget på et stort fedt 0 til 3. sæson. Det er satme en god måde at vise ambitioner på.

Har dog bestemt mig for, at jeg giver det en chance mere. En sæson mere, og så er det slut, måske! Jeg ved det sgu ikke, sommeren må vise om jeg er i klubben når turneringen starter.




2. sæson var virkeligt kedelig og hård at komme igennem som jeg skrev. Som tidligere nævnt vil jeg også gerne op på siden af mit save. Det er vi så kommet nu, derfor er 2.sæson kortet så langt ned Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #25: 27 Nov 2013, 14:06 »

Vil lige dele et par ting omkring mit spil med Die Bullen.

Ligaen blev vundet med 79 point. Slog som sagt Leverkusen i pokalens 1. runde. I 2. runde mødte jeg Ingolstadt hjemme, som jeg ligeledes slog, mens 3. runde blev endestationen da Dortmund slog mig i egen hule med 1-2, hvor jeg kan tilføje at jeg i overtiden havde et skud der ramte begge stolper Skuffet Dortmund er i øvrigt det eneste hold der har formået at besejre mig på Red Bull Arena.
Til sidst vil jeg lige nævne at jeg har præsteret at være mest boldbesiddende i 23 ligakampe i træk nu, så missionen fungerer Wink

Håber at du fortsætter godt i 2. sæson, og kan præstere bedre end jeg gjorde Smiley

Har først lige set din blog, og jeg fortryder at jeg ikke trykkede herind noget tidligere, for det er virkelig god læsning. Det er spændende samtidig, taget din lille "krise" i mente.

Jeg følger med her.

Er da glad for, at du har fået dig trykket ind nu Wink .. Ja, krisen som ingen ende vil tage  funny

Fed blog, og godt læsestof! - Træls der ikke er mere at læse - hæ hæ

Håber der kommer mere kød på og oftere opdateringer nu her. Jeg fungerer bare bedst med at liveblogge og weekenden plus starten på ugen har været lidt presset. Der skulle dog gerne komme en update mere i dag Smiley

Spændene hold! læser helt klart med! Smiley

Velkommen ombord Skive Thumbs Up
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
7. RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #26: 27 Nov 2013, 22:03 »



RedBull giver vinger? Det håber jeg sgu!

En blog af TripleX9


Nye tider


Efter mange hårde forhandlinger, hen over sommerpausen, mellem formanden og jeg, er vi langt om længe enige om fremtiden. Eller rettere vi er forholdsvis enige om de fremsigtede planer.

Jeg har fået lov til at omstrukturere hele måden at spille bold på. Det medfører en markant udskiftning i truppen. Der skal helt andre typer spillere til. Formanden og bestyrelsen bakker op om dette, dog vil de stadigt ikke stille noget transferbudget til rådighed, så det er udelukkende op til mig selv, at skaffe penge igennem salg.

Dansker invasion

Klubben er ved at overhale Ajax Amsterdam på danskerfronten. Hele 5 nye danskere er på vej til klubben. 3 nye spillere samt sportschef og en u19 leder. Jeg har førhen kigget meget østpå, men har besluttet mig for at bringe noget med hjemmefra, og derfor har vi også intensiveret spejdning i Danmark. Jeg glæder mig meget til at kunne præsentere de nye ansigter i klubben om et par dage.

Vi har selvfølgelig ikke kun kigget rundt omkring i Danmark, og jeg tør godt love, at truppen bliver stærkere end nogensinde før. En sikker plads i øverste halvdel af ligaen SKAL opnåes. Nye spillere, ny taktik og nye ideer sammen med ledelsen skal føre til en bedre sæson end sidst.

Derfor har jeg jo naturligvis også underskrevet en ny kontrakt som løber til 30. juni 2017. Mit krav med flere trænere må ligge på køl til vi en dag kan rykke op i den bedste liga. Det er jeg ikke ligefrem glad for, men jeg har valgt at fokusere på, at få det her til at fungere, med de midler, der nu engang er til rådighed.

"Enten finder vi en vej, eller også laver vi en"



Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #27: 28 Nov 2013, 10:54 »

Hvilke transfers? Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #28: 28 Nov 2013, 12:42 »

Hvilke transfers? Smiley

De kommer i næste update Wink
Logged


WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig - "Die Bullen"
« Svar #29: 28 Nov 2013, 12:47 »

Venter spændt - fed blog Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010