home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RB Leipzig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: RB Leipzig  (Læst 13964 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #15: 16 Maj 2014, 10:05 »

Super fedt at høre Wink Håber udviklingen fortsætter, selvom det godt nok er gået hurtigt for dig! Opstemt

Selv er jeg nu færdig med første sæson, hvilket endte med en 1. plads 6 point foran Heidenheim. Nu står den så på anden sæson, hvor jeg netop har fået et budget på 15 mio til transfers samt 1,25 mio. DKK pr. uge til lønninger, hvor jeg i øjeblikket bruger 880k pr. uge.

I starter af første sæson fik jeg et samarbejde i stand med Bayern. De fleste af deres spillere ville dog ikke lejes ud til mig, og det var faktisk først i januar jeg fik lejet en spiller, nemlig Matthias Strohmaier. Jeg spiller med en 4-2-3-1 taktik med 2 defensive midtbanespillere og allerede i sommers følte jeg at min offensive midt var min svageste position. Jeg hentede derfor Malaury Martin ind på en fri transfer samt lejede Nassir el Aissati i Utrecht. De to har igennem sæsonen vekslet meget og begge spillet ok. Yderligere lejede jeg en forsvarer ekstra som gardering, hvilket dog aldrig blev til mere og i januar blev han således afløst af Strohmaier.

Mit største scoop kom i starten af marts, da jeg lykkedes med at hente en transferfri Oliver Kirch der tidligere spillede i Dortmund. Han er ikke nogen messias, men han er helt sikkert en opgradering på mit hold, der ellers mangler nogle mentalt stærke spillere. Han har gjort det fortrineligt i foråret. Netop nu har jeg så sikret mig endnu et scoop. 1. juli tiltræder Timo Hildebrand på en fri transfer, efter at Schalke satte ham til salg for 0 DKK. Det må siges at være en rigtig solid forstærkning og forhåbentlig et signal om, at jeg kan lægge mig godt til i 2. Bundesligaen og ikke skal rodes for meget ind i nedrykningskampen. Det bliver spændende at se om min boldbesiddende fodboldfilosofi kan overleve i 2. Bundesligaen hvor jeg ikke ligefrem har de bedste spillere til rådighed.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #16: 17 Maj 2014, 13:25 »

så har mine ungdoms indkøb båret frugt det er blevet 3 vidunderdrenge i truppen indtil videre Grin
Logged

Hustler36
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RB Leipzig
« Svar #17: 26 Maj 2014, 14:49 »

Ville prøve noget nyt i stedet for at spille med alle de andre hold som så mange andre. Derfor faldt valget på RB da jeg ser muligheder i at bygge klubben op til noget stort.

Startede med at skifte stort set hele mit personale ud, undtagen 1 talentspejder og sports chefen.

På spiller siden er det svært da klubben ingen penge har til indkøb, så må derfor vælge tranferfri spillere og spillere på leje.
Indkøb.
Daniel Neustâdter 18 årig deff midt. Ser ud til han bliver god med tiden.
Mariano Biliskov backup i forsvaret 37 år. Men godt med noget rutine.
Ali Bilgin 31 årig midtbane, bliver nok brugt som backup, masser af erfaring.
Mario Jelavic 19 årig angriber. Fungere som backup da de er alt for tyndt besat der.

Spiller 4-4-2 kontroller hjemme og standard ude mod svære hold.

Lige slået Werder Bremen ud 1-0 i 1 runde af pokalen
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #18: 28 Maj 2014, 18:07 »

Jeg er også startet op med RB Leipzig og det er et af de bedste/sjoveste saves jeg har haft.

1. sæson var virkelig nem og vi gik igennem ligaen med få nederlag, og en sikker 1. plads.

Ind:                     
Mika Väyrynen.
Fabrice Jau.
Eric Jernberg.
Ragnvald Soma.

Ud:
Ingen.

Profilerne i første sæson var helt klart Daniel Frahn, Yussuf Poulsen & Mika Väyrynen.



I 2. sæson er det ikke gået så godt som forventet, men jeg ligger på en solid 13. plads så det er udemærket.

Ind:
Johan Vonlanthen.
Freddy Adu.
Faycal Fajr.
Bongani Khumalo.
Sondre Rossbach (Vinter).
Benedikt Piliquett.
Espen Ruud.

Samt en del regens.

Ud:
En masse spillere røg på fri transfer.
Daniel Frahn leje.
Mikko Sumusalo.
Fabrice Jau.
Matthias Morys leje.


Daniel Frahn har skuffet alt for meget i denne sæson, og da han har været meget utilfreds er han blevet lejet ud med købsklausul.
Jeg prøvede at skrive med Rasmus Jönsson, men da jeg har skrevet 3 store kontrakter til sommer tillader bestyrelsen ikke at give mere end 49k om ugen.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2014, 19:02 af AaBFreak » Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #19: 11 Jun 2014, 18:24 »

Da det ifølge det Tyske fodboldforbunds regler er forbudt for virksomheder at indgå i fodboldklubbers navne i Tyskland, står RB for RasenBallsport.

Hvad med Bayer Leverkusen? Bayer er Tysklands største medicinalvirksomhed .
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Gungner
Gæst
 
Sv: RB Leipzig
« Svar #20: 11 Jun 2014, 19:04 »

Nu er Leverkusen også stiftet i 1904. Tvivler på at reglen fandtes dengang.
Men det er self bare et gæt fra min side.
Logged

Gracjan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #21: 17 Jun 2014, 17:00 »

Leverkusen er familieejet da det er ejerne fra Bayer medicinvirksomhed som stiftet klubben. Derfor har de lov til at hedde Bayer, i forhold til RB Leipzig. RB Leipzig er opkøbt af Red Bull som købte en (flere lokale klubber) som blev til RB Leipzig. De købte også licens af SSV Markranstädts så de kunne starte i  NOFV-Oberliga Süd 09-10 sæsonen  (5 division) som de klarede uden problemer og rykkede op i Regionalliga Nord, hvor de var i to sæsoner hvor de endte på 4 og 3 plads. 12-13 sæsonen kom de over i Regional Nordost efter en reform som gjorde at der kom en mere Regionalliga som var Nordost, hvor de østtyske hold befinder sig. RB Leipzig klarede ligaen ubesejret igennem og rykkede op i 3 Bundesliga sidste sommer. Det er en smule fakta om klubben og hvordan de har klaret sig siden den blev stiftet. Lille info: Leipzig er meget hadet af de andre østtyske klubber fans da de ikke har en historie og er en køberklub med mange penge bag ved sig.     
Logged

Oh when the Spurs go marching in,
Oh when the Spurs go marching in,
I wanna be in that number,
Oh when the Spurs go marching on.

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #22: 16 Jul 2014, 15:03 »

Så prøvede jeg også lige at være RB Leipzig.

Her inden første kamp i ligaen har jeg handlet en del ind:



De to Vejle-drenge har rigtig pæne stats, og så er det altid sjovt med lidt dansk krydderi. Arrieta var gratis, så man skulle da være et skarn. Howard ligeledes, som jo er en stabil stopper.

Ellers er Fran Yeste, som vi jo kender fra Athletic, en stjerne. 33 år dog, men med stats, der kunne gøre sig i 1. Bundesligaen. Bambara og Pliatsikas har også meget pæne stats.

Lad os se, hvad det bliver til i ligaen.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #23: 16 Jul 2014, 16:36 »

Jeg starter også op med Leipzig!
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #24: 17 Jul 2014, 17:57 »

Her er min status so far med Lepzig som jeg startede op igår, rigtig godt hold med en masse gode talenter!!

Spiller med update fra denne sommer, og Poulsen er nok min bedste spiller, hvis ikke den med bedst potentiale..

Her er ligaen


min taktik + spillere.


og indkøb og salg.


et rigtig spændene hold og hvor langt det bringer mig får vi se, skal undgå nedrykning og det går efter planen!
hvordan går det jer?
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #25: 17 Jul 2014, 18:17 »

Daugaard, hvordan kan du undgå at bruge Daniel Frahn? Han er jo et bæst.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #26: 17 Jul 2014, 18:41 »

Han er normalt også inde :-) dog kun scoret 4 i 16 kampe.
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #27: 21 Jul 2014, 16:21 »

Lige et hurtigt spørgsmål til alle herinde.

Bruger i hold -og spillerinstruktione r som RB Leipzig?

Har lovet klubben en filosofi om boldbessidende fodbold, og det går langt fra som planlagt. Jeg lever i hvert fald ikke op til bestyrelsens forventninger. Nogen der har nogle fixe ideer?
/whapz
Logged

Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #28: 23 Jul 2014, 22:17 »

Hvor scouter I henne?
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RB Leipzig
« Svar #29: 26 Jul 2014, 20:21 »

Pis!

Mit andet save forsvandt, så begynder igen med Leipzig!

Hvem er igang? Og hvordan går det?
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010