home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")  (Læst 67163 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [46] The Wolves' way back into history
« Svar #120: 16 Mar 2014, 11:25 »

Bilbao kunne være fedt men hvis du stadigvæk har lysten til wolves så bliv.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [46] The Wolves' way back into history
« Svar #121: 16 Mar 2014, 13:37 »

Bilbao kunne være fedt men hvis du stadigvæk har lysten til wolves så bliv.

Selvom det var fristende med den store sum penge, ville jeg nok føle at jeg i første omgang ville have svært ved at finde ud af hvad jeg skulle bruge dem på, og da ambitionerne var lig de nuværende i Wolves, har jeg også valgt at blive hvor jeg er. Engelsk fodbold er altså også bare meget mere mig, da jeg hader alt det teatralske mange spanske og italienske spillere bidrager med.

STILL A WOLF - WOLVES MARCHING ON!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [46] The Wolves' way back into history
« Svar #122: 17 Mar 2014, 08:33 »

Efter Bilbao fik afslag fra mig som manager, har flere klubber vist interesse for min person. Der er her tale om klubberne:

  • Olympique Marseille
  • St. Etienne
  • Sunderland
  • Everton
  • Espanyol
  • Valencia
  • AC Milan

De to sidstnævnte har ambitioner om top fire, men har simpelthen for mange udfordringer efter min smag lige nu, samt for få midler at afhjælpe deres problemer med.
Valencia lå nummer 17, hvorfor det formentlig ville være nemt at forbedre deres placering med relativt få ændringer og AC Milan har det evige problem med for mange gamle spillere, og ingen penge, men det er bare ikke lige klubber for mig.
« Seneste Redigering: 17 Mar 2014, 08:40 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[47] The Wolves' way back into history
« Svar #123: 17 Mar 2014, 20:13 »

Ny engelsk landsholdsspiller


Overskriften siger selvsagt det hele. Nu to Wolves-spillere på det engelske landshold. Udover den fortsættende Dave Emery, er der nu også tale om den offensive venstre wing og angriber Ron Thompson, som har spillet rigtig flot i det seneste år.


Han er ligesom Dave blevet udtaget til EM-bruttotruppen og har fået debut i træningskampene inden EM, samt scoret hans første landsholdsmål.

Helt tilbage da han startede hans professionelle fodboldkarriere, var det ikke i Wolves, men derimod i Crewe, hvor jeg fik øjnene op for hans talent. Jeg var på ferie ved Gardersøen i Italien, hvor Crewe var på træningslejr, og jeg var blevet træt af at kigge boder og kirker med kæresten, så jeg fandt noget fodbold, og allerede i den første kamp jeg så, var jeg sikker på der var tale om en specielt begavet fodboldgut her. Jeg måtte have ham. Jeg ringede straks til Crewe og bød hvad jeg mente han var værd (det dobbelte af hans vurderede værdi på det tidspunkt) 640.000 kr. og bad i øvrigt om hans og hans forældres telefonnummer, så jeg kunne komme igang med at få snakket detaljerne på plads med knægten (hvis man kan overtale en ung knægts mor, så har man overbevist resten af familien om at det er det rigtige karrieretræk).

Efter en enkelt sæson som udlejet hos Q.P.R. har han stort set været fast man lige siden, hvilket selvfølgelig er medvirkende til at han nu er at finde på det engelske landshold.

Vi har som resultat af hans flotte formkurve også set os nødsaget til at give ham en ny langsigtet kontrakt der holder ham i klubben indtil 2026, hvor han vil indkassere 1,3 mio.kr. om måneden. Meget for en spiller i lille Wolves men han har vist sig at være en stor spiller og en vigtig brik på vores hold.

Hans nuværende potentiale er kæmpestort og jeg er slet ikke i tvivl om at vi endnu ikke har set det bedste fra Ron, og jeg er slet ikke i tvivl om at hvis han fortsætter hans gode takter og i øvrigt fortsætter med at ville udvikle sig i Wolves og i særdeleshed under mine kyndige evner til at udvikle unge talenter, så er der slet ingen tvivl om at han en dag bliver verdens bedste!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[48] The Wolves' way back into history
« Svar #124: 19 Mar 2014, 14:17 »

Sæsonen overordnet set

Så fik vi afsluttet sæsonen 2021/22 og det bedre end forventet. Vi var spået en plads lige over stregen på en 17. plads. Lad det være sagt med det samme - vi var ikke i nærheden! Smiley

For de af jer der har læst med indtil nu kommer det ikke som en overraskelse, da vi allerede for seks kampe siden havde sikret at vi ikke kunne rykke ned. Derudover kan jeg nu fortælle at vi endte på 49 point på en solid 11. plads - hele 18 point fra den nedrykningsgivende 18. plads! Det blev ikke helt en tangering af mit personligt bedste resultat, men overordnet set over hele sæsonen kan jeg ikke klage over hvordan det er gået.

Det er længe siden at jeg har været så positiv over vores præstationer, og jeg er så småt begyndt at ane triumferne i det fjerne. Vi nærmer os stille og roligt et nyt niveau hele tiden, og jeg er slet ikke i tvivl om at vi vil fortsætte udviklingen, såfremt vi kan holde sammen på trup og personale!

Udover en fornem placering til førsteholdstruppen, har vi også høstet hæder på andre fronter. Vores U18-hold har vist sig som et fremragende kollektiv, der virkelig har kunnet få tingene til at fungere, hvilket har resulteret i en tabt U18-ligacupfinale til Arsenal, men heldigvis jordede Wolves al modstand væk i ligaen for andet år i træk!  Thumbs Up Stor ros til alle i og omkring denne talentfulde trup! Det er disse spillere der kommer til at forme fremtidens Wolves!


For at vende tilbage til det hold jeg selv står for, kan jeg ydermere fortælle at vi har et par af de absolut mest løbestærke spillere i ligaen. Der er her tale om den nykårede landsholdsspiller, Ron Thompson, samt vores vanvittige midtbanespiller/angriber (tidligere topscorer), Jack Slater, der virkelig har vist sig at være en fænomenal midtbaneslider, som bare bliver ved og ved og ved!!


Jeg er klar over dette som sådan ikke er noget specielt, men inde i mit hoved er dette noget der viser den energi og vilje som jeg virkelig er tilhænger af, og som jeg også tidligere har sagt - alle hold skal have en Roy Keane for at kunne konkurrere i toppen af enhver liga! Han er således også en af de mest elskede spillere af fansene, hvilket nok også hænger sammen med at han er en af klubbens egne talenter, der har klaret overgangen til seniorfodbold og professionel fodbold med glans.


« Seneste Redigering: 19 Mar 2014, 14:21 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [48] The Wolves' way back into history
« Svar #125: 19 Mar 2014, 14:24 »

Fremragende.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [48] The Wolves' way back into history
« Svar #126: 19 Mar 2014, 16:02 »

Fremragende.

Helt enig - er også meget begejstret! Smiley

Nu skal der bare bygges videre på successen!  Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[49] The Wolves' way back into history
« Svar #127: 22 Mar 2014, 00:38 »

Så er vi igang igen


Endnu en halvsæson er overstået, og endnu engang med fornuftigt resultat, dog ikke helt op til forventningerne. Vi har skrabet 41 point sammen, hvilket i gennemsnit er nok til de magiske 40 point, men vi skulle gerne snart til at kravle lidt længere op i tabellen, hvis vi skal begynde at se en fornuftig udvikling for holdet.



Pointene er dog nok til at give en øjeblikkelig 12. plads, hvorfor jeg vidst ikke kan tillade mig at være alt for negativ. Indtil videre har spillet fungeret fornuftigt, men jeg er efterhånden tilbøjelig til at tænke at der snart skal ske noget nyt, på trods af det kun er godt et år siden vi ændrede det taktiske oplæg sidst.

Jeg har altid været mest tilhænger af 4-4-2, så mon ikke vi ender der igen på et tidspunkt, når spillermaterialet tillader det - i første omgang får de nuværende dispositioner lige chancen for at vise sig ordentligt frem.

Vi har fortsat to spillere på det engelske landshold, samt et par skotter og en albaner (Januzaj). Det er min forventning at der indenfor de næste par år vil ske en udvikling i hvor mange engelske landsholdsspillere der kommer fra Wolverhampton Wanderers.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[50] The Wolves' way back into history
« Svar #128: 23 Mar 2014, 00:04 »

Ikke meget at berette


Sæsonen er færdigspillet, og ærlig talt har det været en ret så begivenhedsløs en af slagsen, hvorfor der heller ikke har været de vilde updates i år.

Resultaterne ligner de to seneste års resultater, med nogenlunde samme pointhøst. Vi har sådan set spillet ganske udemærket, så det er ikke fordi jeg har noget negativt at sige. Det har bare været en form for mellemsæson i forhold til mål og ønsker for holdet. En 13. plads (seedet en 14. plads) var hvad det blev til og 44 point, som set nedenfor.


Det største mål for Wolves i denne sæson har været at få skåret truppen til, således at vi kan komme ned på 80% engelske spillere i truppen når sæsonen er slut. Det har betydet afgang til et par spillere, blandt andet vores normale førstemålmand, Alphonse Areola, som var ved at nå en alder hvor det var tid til at prøve noget andet, samt at han jo er af anden nationalitet end engelsk. Det har i samme omgang betydet at der nu er åben kamp om målmandsposten, som står mellem David Crowe og Tristan Bonner, og jeg glæder mig til at se hvem af de to vi kan få udviklet bedst muligt. De har begge potentielle evner til at blive nogen af de bedste målmænd i verden, såfremt de får den rette vejledning - det må tiden vise.
Desværre har det ikke lykkedes mig at få sorteret helt nok ud i truppen til at der er nok engelske spillere, men det er dog lykkedes at holde 100% af spillerne fra de britiske øer, hvilket i første omgang var målet for mig. Det skal dog ikke være en sovepude, og derfor skal der skæres mere til i de kommende to sæsoner!

En af de spillere der nok også forlader os i næste sæson er denne sæsons topscorer Andrew Boles, som er hentet i skotske Glasgow Rangers for 6 år siden. Han har været udlejet størstedelen af hans tid i klubben for at få noget spilletid, hvilket blandt andet har betydet en andenplads på topscorerlisten i The Championship sidste år, mens han var udlejet til Sheffield United. Da han er skotte og vi har andre spillere som er engelske på samme plads, med nogenlunde samme egenskaber, betyder det derfor nok at han er fortid i løbet af et år.
Ham der formentlig ender med at overtage Boles' plads er Wayne Cureton, som også har haft det bedste gennemsnit i år. Wayne er en hurtig og afslutningsstærk angriber, der dog mangler nogle ting fysisk og teknisk, men med hans nuværende potentiale er jeg meget sikker på at det nok skal komme med tiden. Cureton er fra klubbens egne rækker, hvorfor det også er en stor del af årsagen til at det højst sandsynligt er ham der er fremtiden på holdet.

Der går fortsat for mange mål ind på os, og det skal vi have arbejdet på, så vi kan avancere op i tabellen i fremtiden. Det vil være hovedmålet med næste sæson.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [50] The Wolves' way back into history
« Svar #129: 23 Mar 2014, 05:47 »

Dristigt at sælge første keeperen uden en klar favorit til at overtage men på den anden side så skal de unge jo også have chancen på et tidspunkt. Ellers som du siger en mellemsæson som forhåbentlig kan blive vekslet til en god sæson næste år.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [50] The Wolves' way back into history
« Svar #130: 23 Mar 2014, 13:04 »

Dristigt at sælge første keeperen uden en klar favorit til at overtage men på den anden side så skal de unge jo også have chancen på et tidspunkt. Ellers som du siger en mellemsæson som forhåbentlig kan blive vekslet til en god sæson næste år.

Det var nødvendigt af flere årsager.
1. Aldersgrænsen var ved at være nået i forhold til forudsætningerne for spillet
2. Hans nationalitet
3. For at give plads til nye talenter, som jeg ikke er i tvivl om kan fylde hans sko.

Jeg satser på det går! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[51] The Wolves' way back into history
« Svar #131: 24 Mar 2014, 09:19 »

Endnu en mellemsæson eller fremgang i sigte?


Så er det igen tid til at lave halvårlig status over sæsonen og vurdere på hvordan spil og chancer har fordelt sig i Premier League, og i særdeleshed for Wolverhampton Wanderers.

Forventningerne oddssætterne er på niveau med sidste år og et fornuftigt stykke fra bunden, og det er selvfølgelig fedt at se at vi er kommet på afstand af nedrykningsstregen, også i andres øjne.

Mine egne forventninger til truppen er at vi kommer op i nærheden af en 7.-8. plads, så vi kan komme i betragtning til noget Europa League i den næste sæson, men det er ikke meldt ud. Helt officielt ønsker klubbens ledelse en fornuftig midterplacering, hvilket jeg bestemt mener er indenfor realistiske chancer.


Det har da også vist sig at vi har klaret os fornuftigt i første halvdel af sæsonen og er derfor at finde på en øjeblikkelig 8.plads, over stærke hold som Liverpool og Everton, som ellers normalt betegnes som hold fra top 8 (begge hold dog med chance for at overhale os, da de har udsatte kampe).

Jeg sidder egentlig med en fornemmelse af at vi kan spille meget bedre end vi har gjort hidtil og at placeringen lyver lidt, da jeg synes vi har underpræsteret en del mod de mindre hold. Det er selvfølgelig både en god og en dårlig ting. God, fordi vi bør kunne komme højere op i tabellen ved små ændringer. Dårlig, fordi der måske er et eller andet helt galt og vi skal til bunds i problemet for at løse det, og på nuværende tidspunkt har jeg ingen ide om hvad det kan være. Jeg er tilbøjelig til at ændre taktik tilbage til den 4-4-2 som er beskrevet i et tidligere opslag, dog med enkelte ændringer, da jeg ikke syntes den fungerede optimalt dengang.

1. ændring: Vi har ikke en rigtig stor og stærk angriber i truppen med kvaliteter til at gå ind i truppen, hvorfor targetmanden bliver skiftet ud til en skarpretter. Vi har i overflod af små hurtige angribere der kan oversprinte ethvert forsvar, så det giver mere mening af have sådan en type på toppen.
2. ændring: Efter at have spillet med tre angribere, hvoraf Januzaj var den ene, er jeg blevet overbevist om at han skal være på toppen. Han har virkelig spillet fremragende i de seneste 18 måneder og derfor bliver den anden angrebsplads ændret til en Trequartista, så han ikke skal væk fra den plads.
3. ændring: Mentaliteten bliver Standard, da jeg mener vi har et hold der efterhånden er stærke nok og rutinerede nok til at kunne styre en kamp, ihvertfald mod de lidt mindre klubber. Vores problem har været at modstanderholdet får alt for meget plads og tid med bolden, og de udnytter det oftest.

Jeg er ikke helt klar til at implementere disse ændringer endnu, men har sat mit trænerteam til at vurdere mulige spillere på de forskellige pladser, samt at træne opstillingen en smule, således at spillerne er klar i det øjeblik jeg føler tiden er moden til at ændre denne.

Transfermarkedet er lidt dødt i Wolves, og der er ikke mange spillere af væsentlig kvalitet der på nuværende tidspunkt vil til en lille midterklub i Premier League. Vi har handlet nogle enkelte unge spillere, som vi tror på kan blive til noget, men er ellers af den overbevisning at vi selv kan få unge spillere igennem akademiet af samme kvalitet som der ellers er på markedet for tiden.
Tilsvarende er der stor interesse for nogle af vores bærende kræfter og ihvertfald én af dem er færdig i klubben den 1. januar 2024, men det kommer vi til næste gang.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[52] The Wolves' way back into history
« Svar #132: 25 Mar 2014, 09:54 »

Salg eller Bosman?


Som overskriften antyder var jeg i et dilemma med hensyn til en spiller, der havde givet udtryk for at han gerne ville til en større klub, da han mente at hans ambitioner ikke ville blive opfyldt i Wolves. Det har været lidt et problem igennem et par år nu, hvor jeg tidligere har kunnet tale ham til fornuft, men nu er vi så kommet så langt at hans kontrakt udløber om knap et år. Vi nærmer os så småt 31. december og han er ikke villig til at forlænge kontrakten, hvorfor jeg har set mig nødsaget til at vurdere om jeg er villig til at risikere at han forsvinder, uden at vi får noget nævneværdigt for ham.



Jeg valgte at sælge ham til højestbydende inden kontraktudløb, da jeg føler at han ihvertfald skal give noget tilbage til klubben, som har opfostret ham, og vi i klubben så småt havde indset dette, og begyndte allerede i sommers at spille en anden spiller ind som erstatning. Det blev Liverpool der rendte med ham for 180 mio.kr. hvilket jeg hverken økonomisk eller konkurrencemæssigt er helt tilfreds med, men det var dem eller City, og så måtte det blive det klart dårligste hold, der skulle have gavn af ham!

Vi ønsker selvfølgelig Dave alt muligt held og lykke fremover, og er kede af at et af vores egne talenter og bedste spillere nogensinde, har valgt at søge andre klubbers opmærksomhed. Vi forstår godt at personlige ambitioner er vigtige, vi håbede bare på at klubloyaliteten var vigtigere, som eksempelvis hos Ryan Giggs, som fortsat er i Manchester United i 2024. Der er ingen tvivl om at jeg er en smule bitter over salget, men det gør bare at jeg bliver endnu mere målrettet efter at få succes med klubben, så vi ikke mister de gode spillere på grund af dette.

Spilleren vi har kørt i stilling til at erstatte Dave Emery er hans egen værelseskammerat på ungdomsakademiet, Jack Slater, som kommer fra samme kuld som Dave.

Jack startede som angriber, og havde fornuftig succes der et par år, men er lidt efter lidt blevet rykket længere tilbage på banen, da det har vist sig at han er en slider af guds nåde og en fremragende felt-til-felt midtbanespiller, som virkelig har løftet hans eget og holdets spil.


Han har ikke evner som Dave Emery, men til gengæld arbejder han meget hårdere og overlader det kreative spil frem ad banen til spillere som Januzaj og Anthony Distin, som er vores kreative spillere.

Jack har på intet tidspunkt ønsket at ville væk fra klubben, på trods af massiv interesse fra Arsenal gennem længere tid, hvilket også har vist mig at han vil denne klub. derfor har jeg også gjort ham til viceanfører efter Emerys afgang. Ny anfører er Michael Keane, som har været i klubben stort set siden jeg blev ansat, og har vist sig som en fremragende midtstopper og indimellem højre back for klubben.

Alt i alt føler jeg vi er dækket ind efter Daves afgang, men er selvfølgelig ramt af at vores vigtigste spiller forsvinder.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [52] The Wolves' way back into history
« Svar #133: 25 Mar 2014, 10:21 »

Et ærgerligt skifte men fint at du trods alt får penge for ham. Og Slater ser da også ganske fornuftig ud.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [52] The Wolves' way back into history
« Svar #134: 25 Mar 2014, 14:38 »

Et ærgerligt skifte men fint at du trods alt får penge for ham. Og Slater ser da også ganske fornuftig ud.

Helt sikkert ærgeligt, men nok uundgåeligt på et eller andet tidspunkt, men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg tror heldigvis at Slater klarer det. Smiley

Jeg er kommet knap et år længere hen i spillet (bloggen er lidt bagefter), og der har City så købt Emery for 260 mio.kr., så de fik ham alligevel..  Forlegen
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010