home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")  (Læst 67122 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #90: 28 Feb 2014, 15:14 »

Lækkert at du overlevede. Så står den jo på PL bold i næste sæson igen.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #91: 01 Mar 2014, 19:56 »

Lækkert at du overlevede. Så står den jo på PL bold i næste sæson igen.

Helt vildt!! Er SÅÅÅÅÅ tilfreds!! Smiley Det var fedt at slå Swansea og Stoke og så kunne se at man ikke kunne hentes. Smiley Nu skal jeg bare have sammenspillet truppen til den nye sæson! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #92: 03 Mar 2014, 08:35 »

Jeg har lagt en lille afstemning op, så hvis I vil være flinke at hjælpe mig med mit dilemma.

På forhånd mange tak! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #93: 07 Mar 2014, 09:38 »

Nå det ser ikke ud til at der er så meget tvivl om afstemningen, hvilket betyder at Januzaj bliver i truppen, og tæller som en englænder, trods hans albanske landskampe. Dog skal det siges at Galatasaray har haft agenter ude og se på ham, og har forhørt sig om prisen, men de er slet ikke i nærheden af at byde hvad jeg mener han er værd for klubben, så der skal ske noget drastisk hvis han ikke fortsat er at finde i truppen i den nærmeste fremtid! Smiley

Til orientering vil der formentlig komme en opdatering i aften på første halvdel af sæsonen. Der har været lidt stille i blogsektionen de sidste par dage, og det skal vi have lavet lidt om på! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #94: 07 Mar 2014, 14:28 »

Fremragende det trænger vi til.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #95: 07 Mar 2014, 14:36 »

Fremragende det trænger vi til.

Bestemt! Smiley Hvad med din egen blog?? Er den gået i stå, eller har du bare haft travlt? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #96: 07 Mar 2014, 14:55 »

Har faktisk fået spillet lidt videre så nu mangler jeg faktisk bare tiden til at skrive en opdate.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #97: 07 Mar 2014, 15:06 »

Har faktisk fået spillet lidt videre så nu mangler jeg faktisk bare tiden til at skrive en opdate.

Nåh, så det varer måske heller ikke længe før du igen vil opdatere os om Brightons vej mod stjernerne??  Tunge
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #98: 07 Mar 2014, 15:08 »

Nej det burde kunne ske engang i løbet af weekenden.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [42] The Wolves' way back into history
« Svar #99: 07 Mar 2014, 15:09 »

Nej det burde kunne ske engang i løbet af weekenden.

Det lyder godt! Er der helt sikkert nogen der ser frem til!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[43] The Wolves' way back into history
« Svar #100: 08 Mar 2014, 12:35 »

Spillerprofil - Adnan Januzaj


I anledning af jeres stemmer med hensyn til om jeg skal sælge Adnan eller ej, har jeg valgt at det er tid til at genoplive spillerprofil-opdateringen, for at beskrive hvilken spiller der her er tale om. Jeg skal starte med at indrømme, at jeg var lidt nervøs for hvordan afstemningen skulle gå, da jeg selv var meget i tvivl om, hvorvidt han passer ind i konceptet med nationaliseringen - også derfor jeg lod det være op til læserne af bloggen.

Det faldt sådan ud at Adnan er engelsk i læsernes øjne, og jeg vælger at beholde ham til han fylder 30 år, da jeg helst skal sælge spillerne inden denne alder, jfr. forudsætningerne beskrevet i første indlæg.

Men nok om alt dette - nu gælder det profilen af en af de største talenter i nyere tid - Adnan Januzaj!



Født den 5. februar 1995 i Bruxelles af hans albanske mor, som boede der sammen med Adnans far, som stammer fra Kosovo. Familien flygtede fra det krigshærgede område, Kosovo i 1992, så Adnans far, Abedin, kunne undgå at skulle i den jugoslaviske hær og kæmpe mod hæren for Kosovo, hvor hans brødre var. Samtidigt sendte det jugoslaviske regime Adnans mors familie til Tyrkiet, så de ikke kunne støtte op om den albanske nationalitet.

Adnans opvækst blev på denne måde præget af kulturer både fra Kosovo, Albanien, Tyrkiet, Jugoslavien og Belgien, hvorfor han formentlig også har haft så nemt ved at tilpasse sig andre steder på rekordtid.

Som fodboldspiller startede Adnans karriere i den lokale klub FC Brussels i 2001 allerede som 6-årig, hvor hans far tog ham med til en træning. Allerede dengang så mange klubber det store potentiale i ham som hans far ikke var i tvivl om, og fulgte den unge knægt igennem fire sæsoner i Bruxelles.
I 2005 kunne Anderlecht ikke vente længere, og overtalte den kun 10-årige Januzaj Junior (og hans familie) til at skifte klub til den store klub i Belgien. Her udviklede Adnan sig med store skridt og under trænernes kyndige beskyttelse blev han hurtigt en ung spiller som mange store klubber fik øjnene op for.
Det fik i 2011 selveste Manchester United til at købe ham fri af Anderlecht, og indsluse ham i det savnomsbundne akademi som har opfostret spillere som blandt andre David Beckham, Ryan Giggs og Paul Scholes.
Han blev udlejet til klubber som Molde, Celtic, Q.P.R. og Galatasaray, før jeg fik muligheden for at få denne stjernespiller i svøb til Wolves, og jeg har ikke på noget tidspunkt fortrudt at vi brugte 115 millioner kroner på ham, da han virkelig har vist vejen for mange andre unge talenter. Hans nuværende egenskaber kan ses herunder.

Han har vundet mange personlige titler (månedens spiller, ugens hold, årets hold m.v.), men som hold har han kun været med til at vinde The Championship med Wolves, hvilket også viser hvor loyal en spiller han er. På intet tidspunkt har han bedt om at blive solgt - ikke engang da vi rykkede ned - hvilket har imponeret mig endnu mere end jeg var i forvejen!

Han valgte at stille op for hans moderland Albanien, på trods af mange muligheder, hvor han i skrivende stund har spillet 14 landskampe og scoret et enkelt mål. Han er helt sikkert en ligeså vigtig spiller for dem som han er for os i Wolves, hvor han på nuværende tidspunkt er på en kontrakt der løber til 30. juni 2025 (vi er nu ved 27. december 2021) til en månedlig hyre på 1.9 mio. kr. som er en af de største kontrakter i klubben - hvilket understreger hans værdi for holdet (kontraktmæssige og nationale forhold).


Han kan dække hele midtbanen og angrebet, hvilket er blevet udnyttet op til flere gange. På nuværende tidspunkt spiller han dog oftest højrekant i en almindelig 4-4-2 eller angriber (trequartista) i en almindelig 4-3-3, alt efter hvilke hold vi møder.

Sidst men ikke mindst så er han bare generelt en rigtig fin fyr, altid med et glimt i øjet og klar med en smart bemærkning, og i øvrigt ikke så fin på den uanset hvad han laver - senest illustreret ved at han mødte op til en første date i joggingtøj og tog pigebarnet med på pizzaria (hun var vidst ikke just begejstret så vidt vi kunne forstå på Adnan og medierne dagen efter!). Det beviser lidt om hvilken fyr han er, at han ikke tager ting så højtideligt og ikke bliver målløs så snart en lille undertøjsmodel vimser rundt om ham i en stram lille nederdel!

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [43] The Wolves' way back into history
« Svar #101: 08 Mar 2014, 14:48 »

Han er nice er han. Bruger ham på fløjene eller i midten i brighton og han laver enten mål eller oplæg i alle kampe han er med i.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [43] The Wolves' way back into history
« Svar #102: 08 Mar 2014, 15:29 »

Han er nice er han. Bruger ham på fløjene eller i midten i brighton og han laver enten mål eller oplæg i alle kampe han er med i.

Jeg er kun ærgelig over jeg ikke fik fat i ham noget før, men der var ikke penge før Premier League blev en realitet. Så havde han haft endnu bedre stats.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [43] The Wolves' way back into history
« Svar #103: 08 Mar 2014, 16:20 »

Rigtig fed og gennemført blog Smiley

Har selv startet et save med Wolverhampton
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [43] The Wolves' way back into history
« Svar #104: 08 Mar 2014, 16:50 »

Rigtig fed og gennemført blog Smiley

Har selv startet et save med Wolverhampton

Rigtig mange tak! Smiley Fedt at man kan inspirere! Smiley Skriv endelig hvordan det går dig inde i Wolves-tråden!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010