home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")  (Læst 67138 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [37] The Wolves' way back into history
« Svar #75: 12 Feb 2014, 13:26 »

Tillykke med det :-) - Kan godt lide du prøver nationalisere holdet - min trup I Cambridge, er nu udelukkende engelske spillere Smiley - Det er fedt.. har mellem 12-14 engelske landsholdsspillere nu Opstemt

Tillykke med oprykningen!

Tak tak! Smiley Nu kommer ideerne jo andre steder fra, så jeg kan da nok ikke afvise at jeg har kigget med hos dig, i forsøget på at genfinde lysten til mit Wolves-spil der var væk på et tidspunkt! Wink Og med tiden tror jeg også jeg sorterer Wales, Irland, Nordirland og Skotland fra, da der ikke kommer ret mange talenter fra disse lande alligevel.

Nu må vi se om jeg kan blive oppe denne gang, og følge op på din trofæjagt!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [37] The Wolves' way back into history
« Svar #76: 12 Feb 2014, 13:30 »

Tillykke med oprykningen! Jeg tror altså også at man får bedre resultater, hvis man prøver at have samme nationalitet på holdet! Ikke for mange udlændinge! Det gør det nemmere at få nye ind på holdet, og giver i min verden bedre resultater!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [37] The Wolves' way back into history
« Svar #77: 12 Feb 2014, 13:38 »

Tillykke med oprykningen! Jeg tror altså også at man får bedre resultater, hvis man prøver at have samme nationalitet på holdet! Ikke for mange udlændinge! Det gør det nemmere at få nye ind på holdet, og giver i min verden bedre resultater!

Tak tak! Smiley Det er ihvertfald en meget sandsynlig hypotese. Smiley Men man kan jo alligevel ikke lade være med at købe fra alle verdenshjørner, hvis ikke man har nogle regler for sig selv, og der fungerer det jo trods alt alligevel, men kan sagtens forstå hvad du mener og tror også du har ret - ihvertfald i at det går hurtigere med at få integreret nye spillere! Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [37] The Wolves' way back into history
« Svar #78: 12 Feb 2014, 14:07 »

Lækkert med succes i første forsøg og held og lykke i PL.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [37] The Wolves' way back into history
« Svar #79: 12 Feb 2014, 14:14 »

Lækkert med succes i første forsøg og held og lykke i PL.

Tak skal du have! Smiley Ja så håber jeg bare på at jeg kan bide mig fast i Premier League DENNE gang! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[38] The Wolves' way back into history
« Svar #80: 18 Feb 2014, 11:21 »

Første halvår er gået

Så kom vi igennem de første 19 kampe, og det er tid til at gøre lidt status over hvordan det er gået indtil nu i denne sæson.



Chelsea brager derudaf som de har gjort de seneste syv sæsoner, og Arsenal og Liverpool sejler rundt i midten og bunden af tabellen, som de har gjort det de seneste fire sæsoner, så intet nyt under solen for dem. For vores eget vedkommende er vi presset, men dog ikke mere end at vi har en fornuftig margin på fem point ned til Birmingham under stregen.

Set ud fra medieprognosen er vi lige hvor vi skal være - en 16. plads var det forventede, og jeg kan da heller ikke være andet end tilfreds når man ser på vores unge hold. Vi scorer egentlig de mål vi skal. Desværre scorer de andre hold bare lidt flere mod os end jeg godt kunne tænke mig, og hvad årsagen er, ved jeg ikke. Det er formentlig en kombination af unge spillere, manglende rutine, og et svagere forsvar end de andre (hvilket er naturligt nok, hvis man ser på spillernes nuværende evner).

På baggrund af disse ting, og hvordan det er gået indtil videre i sæsonen er jeg egentlig godt tilfreds, da jeg aldrig havde forventet bedre end hvor vi er på nuværende tidspunkt. Jeg forventer da også kun det bliver bedre og bedre, såfremt vi kan holde på de spillere vi har nu, da jeg er sikker på at stabilitet og erfaring vil udvikle vores spillere fuldt ud, og vil betyde at vi om to-tre år kan være med i toppen af ligaen.

Desværre er der mange der er ude efter vores spillere, og med rette. Mange af dem er store talenter for fremtiden, og kan let indtjene store summer, skulle det være fristende at sælge. Blandt andet har vi afvist bud fra PSG, Shitty og Chelsea på Dave Emery (vores eneste nuværende landsholdsspiller) på helt op til 350 mio.kr. hvilket jeg synes er meget for en 22-årig spiller på et oprykkerhold, som i øvrigt ikke har spillet prangende som resultat af tidligere nævnte forhold. Hvor længe vi kan blive ved med at afvise disse bud er uvist, hvorfor der formentlig vil ske noget på denne front allerede i det kommende transfervindue.

« Seneste Redigering: 19 Feb 2014, 08:30 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[39] The Wolves' way back into history
« Svar #81: 20 Feb 2014, 08:04 »

Største transfer nogensinde!

Så skete det - vi har været nødsaget til at sælge en af de bærende krafter på holdet, simpelthen fordi interessen og tilbuddet var for stort til at sige nej til.

Det blev Manchester United der valgte at byde 330 mio.kr. på vores brasilianske midtbanemand, Olivera på 23 år, der egentlig ikke har de vilde evner men har vist sig at være en fantastisk god dybdeliggende playmaker.

Dette salg betød at Manchester Uniteds største indkøb nogensinde var i hus, men også at Wolverhampton Wanderers' transferbudget blev boostet væsentligt, på baggrund af klubbens største salg nogensinde, som var hele tre gange så stort som den tidligere rekordtransfersum.


Jeg er utrolig stolt af at vi kan levere den type spillere som kan vække en sådan interesse hos verdens største fodboldklubber, og dette er kun et udtryk for at vores ungdomsarbejde virkelig begynder at bære frugt.

Med dette store salg, forventer jeg ikke der er behov for at sælge yderligere ud af vores spillere på nuværende tidspunkt, hvorfor vintertransfervindu et formentlig kun vil byde på lidt ungdomsindkøb - hvis det overhovedet. På nuværende tidspunkt er det vigtigt at vi bevarer roen og sikrer os at truppen er stabil og harmonien er i top.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [39] The Wolves' way back into history
« Svar #82: 20 Feb 2014, 10:42 »

Kan man få et SS af Olivera Smiley?!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [39] The Wolves' way back into history
« Svar #83: 20 Feb 2014, 15:17 »

Spændende håber du er godt dækket ind på pladsen så du ikke lider i ligaen.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [39] The Wolves' way back into history
« Svar #84: 21 Feb 2014, 08:11 »

Kan man få et SS af Olivera Smiley?!

Jo da. Fikser jeg lige i aften! :-)

Spændende håber du er godt dækket ind på pladsen så du ikke lider i ligaen.

Jeg tror jeg kan klare det, men det er klart, det er en ung spiller der skal ind og erstatte Olivera (og når jeg siger ung er det under 20 år Smiley ).
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[40] The Wolves' way back into history
« Svar #85: 22 Feb 2014, 18:42 »

Profil af den dyreste spiller solgt af Wolves nogensinde

Jeg tænkte det måske kunne være en ide at fortælle lidt om hvad Olivera, der for nyligt er blevet solgt til Manchester United, er for en slags spiller.

Lad mig sige det med det samme - hans egenskaber er uomtvistelige og jeg er helt sikker på han bliver en stor spiller i fremtiden! Det var ikke på grund af hans egenskaber at jeg valgte at sælge ham, det er helt sikkert!

Til gengæld var han ikke en del af den langsigtede målsætning for klubben, hvorfor det var en mulighed for ham til at komme videre og prøve noget nyt, mens han fortsat kan udvikle sig.

Han er ikke en spiller som Roy Keane, Scott Parker eller Joey Barton der tackler igennem hver gang, for at spille bolden videre til en tekniker, og som kan hive holdet op når der er brug for det, men til gengæld har han nogle utrolige tekniske færdigheder, og en hurtighed og løbevillighed udover det sædvanlige, som mest af alt for mig til at tænke på Ramires fra Chelsea.



Vi hentede Olivera til Wolves som 18-årig fra den brasilianske klub, Cruzeiro, som kun forlangte 9,75 mio. kr. for ham på daværende tidspunkt, som jeg hellere end gerne ville give for ham, da jeg allerede dengang kunne se mange af de kvaliteter han indeholder den dag i dag.

Han nåede at spille 101 officielle kampe for os og var med til at rykke op i Premier League to gange, hvoraf den ene gang var et trofæ værdigt. Han har ikke scoret ret mange mål, hvor det kun er blevet til 6 mål.



Jeg fortryder ikke at vi har solgt ham, på trods af hans fremragende evner og fortsatte muligheder for at udvikle sig, men dermed ikke sagt at vi ikke kunne bruge ham, men da buddet kom, og fra en klub som Manchester United, var det virkelig svært at sige nej.

Ydermere skal det siges at vi har flere unge spillere der banker på til pladsen, hvorfor jeg ikke er urolig for om vi kan erstatte Olivera.

Jeg ønsker virkelig knægten al mulig held og lykke, og jeg håber virkelig at han får udlevet hans potentiale, da han virkelig er en sympatisk ung knægt med alle de muligheder foran sig, som han kan ønske sig.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [40] The Wolves' way back into history
« Svar #86: 22 Feb 2014, 18:50 »

Virkelig en spændende spiller! Hurtig, gode afleveringer og god udholdenhed .. Det er en god midtbanespiller du fik solgt, men 330mio er nu helt okay for en spiller af hans kaliber.

Glæder mig til at se hvem der skal afløse Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [40] The Wolves' way back into history
« Svar #87: 22 Feb 2014, 18:52 »

Virkelig en spændende spiller! Hurtig, gode afleveringer og god udholdenhed .. Det er en god midtbanespiller du fik solgt, men 330mio er nu helt okay for en spiller af hans kaliber.

Glæder mig til at se hvem der skal afløse Smiley

Helt sikkert en fantastisk spiller men grundet målsætningen om et helt engelsk hold, samt en fornuftig pris, var det tid til at sende ham afsted. Smiley

Jeg tror allerede jeg har fundet ham der skal erstatte ham, men det kommer der en update om snarest! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[41] The Wolves' way back into history
« Svar #88: 25 Feb 2014, 08:13 »

Erstatning på midtbanen

Så er det blevet tid til at kigge på hvordan hullet efter Olivera, der for nylig er skiftet til storklubben Manchester United, er blevet udfyldt - og om det i det hele taget har været muligt med de midler Wolves ligger inde med.

Det er selvsagt aldrig nemt at erstatte en bærende kraft på holdet, og det bliver da heller ikke nemmere af at man kun har unge spillere til rådighed, men jeg må nu alligevel tage hatten af for de spillere der har været inde omkring pladsen som dybdeliggende playmaker. Jeg har været meget imponeret - særligt over én spiller - Ricky Close, som virkelig er trådt i karakter efter Oliveras afgang.

Vi købte ham fri af Manchester City i sommers for 67,5 mio. kr. med en forventning om at han bliver en af de helt store, og taget hans udlæg i betragtning, bliver vi ikke skuffet. Han er startet med at score tre mål i de første fire kampe, hvilket også var medvirkende til at han fik titlen som Månedens spiller i marts.


Derudover blev han i april nummer tre som Månedens unge spiller i april - efter vores venstrekant, Ron Thompson som spillede helt fantastisk i april, og vores ene midterforsvarer, Cillian Ryan som bare har afvist alt i april (hvordan det i øvrigt gik til at der ingen Wolves-spillere var i Månedens spiller for april er mig en gåde, men mere om vores resultater senere).


Ricky Close har et altoverskyggende potentiale, hvilket selvfølgelig var grunden til vi købte ham, og så det faktum at vi manglede defensivt orienterede spillere i truppen. Derudover har han udvist en en vilje til at lære og tillagt de evner han har, er jeg slet ikke i tvivl om at vi her har fat i en af de helt store defensive kaptajner i fremtiden.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[42] The Wolves' way back into history
« Svar #89: 28 Feb 2014, 08:36 »

End of the season

Så kom vi til vejs ende på sæsonen og det er tid til at gøre status for hvordan det er gået og hvorvidt missionen lykkedes. Det har været et langt sejt træk og en hård omgang for mange af spillerne der da også ind imellem skulle have et hvil, men set over hele sæsonen er jeg okay tilfreds.

De første kampe i sæsonen bød på et par venskabskampe der ikke godt så godt som ønsket, en tredje runde i Capital One Cuppen med Newcastle og i bund og grund en lidt stresset og hård start på andet forsøg på Premier League.


Vi tabte de to første kampe og røg ud til ovenstående klub i Capital On Cuppen (forståeligt nok efter spil, chancer og forventninger), og havde i bund og grund ikke rigtig kontrol over situationen og vi lå da også skidt til på dette tidspunkt - værre end det endte til slut!

Anden del af sæsonen blev da heller ikke prangende, men dog med flere positive resultater, og specielt mod de rigtige hold, hvor vi formåede at vinde vigtige point - specielt de to sejre over Lortepool varmede mit United-hjerte, og specielt den første kamp på udebane var vigtig, da det var her vi rigtigt kom igang med at spille det spil vi kan.


Selvsagt har der også været begivenheder man helst vil glemme, herunder 1-5 mod Norwich og tiden efter Oliveras skifte til Manchester United, som lige krævede lidt tilvænning fra et par af vores ungdomsspillere, som i øvrigt har klaret opgaven aldeles fremragende!

Vores topscorer blev Jack Slater med 12 mål i 41 kampe, hvilket ikke er imponerende i sig selv, men for en oprykkerklub er jeg meget tilfreds med at der er så mange spillere der trods alt har budt ind med scoringer. Bedste gennemsnit blev vores anfører, Dave Emery, der spillede til 7,15 og efterhånden har over 30 kampe på landsholdet i en alder af 23 år. derudover kan jeg nævne at vores venstre kant, Ron Thompson, er blevet udtaget til det engelske landshold et par gange, dog uden debut til følge. Men det er kun et spørgsmål om tid, før landstræneren får øjnene op for den 20-årige vidunderdreng!

Så er der vidst kun udløsningen af spændingen om, hvorvidt vi klarede skærene i Premier League. Med sejrene i den 34. og 35. runde mod henholdsvis Swansea og Stoke, sikrede vi at vi ikke længere var i nedrykningsfare, hvilket var ekstremt vigtigt, set ud fra de sidste tre kampe, som på forhånd ikke levnede os mange point. Vi endte derfor med 40 point (det magiske tal), hvilket var målet inden sæsonen. At det så var ti point mere end Ipswich under stregen er mig en gåde, men ikke desto mindre er jeg meget stolt af drengene over de klarede at holde klubben i Premier League.

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010