home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")  (Læst 67134 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[22] The Wolves' way back into history
« Svar #45: 28 Dec 2013, 21:55 »

« Seneste Redigering: 28 Dec 2013, 21:58 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[23] The Wolves' way back into history
« Svar #46: 30 Dec 2013, 20:04 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[24] The Wolves' way back into history
« Svar #47: 31 Dec 2013, 12:40 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[25] The Wolves' way back into history
« Svar #48: 02 Jan 2014, 18:26 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[26] The Wolves' way back into history
« Svar #49: 03 Jan 2014, 18:07 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [26] The Wolves' way back into history
« Svar #50: 05 Jan 2014, 12:51 »

Spillet er selvsagt gemt, men lysten til Wolves er lige væk for en stund. Skuffet
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] The Wolves' way back into history
« Svar #51: 07 Jan 2014, 12:13 »

Flotte resultater, og kender det godt!

Er selv gået igang med Ajax, så nu må vi se om jeg spiller videre på Wolves senere!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [26] The Wolves' way back into history
« Svar #52: 16 Jan 2014, 12:56 »

Der går rygter om at Vincent Tan overvejer at lave Cardiff om til en håndboldklub, efter dette års kæmpe popularitetsboost til sporten efter Herre-VM i Danmark, hvorfor der højst sandsynligt vil være stor afgang i klubben, som følge af utilfredshed og manglende lyst og evne til at være i en håndboldklub, skulle dette blive en realitet.

Vincent Tan har efterhånden for vane at være lidt af en særling, men denne gang mener mange at rigmanden går for vidt. Vil dette betyde at Solskjaer må finde sig et nyt job, og vil Casper Broen igen tager over i en fodboldklub, måske endda Wolves, der ikke har fundet en manager siden Casper valgte posten som økonomiansvarlig i Cardiff?? Burde Tan spærres inde på den lukkede, eller er han mere genial en gal??

Tiden er til forandringer, både i den walisiske klub, og for nogle af spillerne og personalet, så meget kan ske!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[27] The Wolves' way back into history
« Svar #53: 17 Jan 2014, 12:55 »

Tilbage i ulve-flokken igen!


Efter to ugers "ferie" - eller betænkningstid, har Casper Broen atter fået mod på at være træner i den klub han første fra League 1 til Premier League, hvorfor der ikke sker yderligere i denne sag.

Ledelsen udtaler: Vi er utroligt glade og tilfredse med at vi gav Casper et par uger til at tænke over hans situation, og ikke begyndte at panikke og søge andre trænere allerede. Vi er fortsat sikre på han er den rette mand til jobbet og ønsker at vise vores opbakning til ham

Selv siger han ikke meget omkring hans mindre pause, men har i stedet valgt at lade hans agent tale for ham: Casper følte ikke at han havde den rette opbakning fra ledelsen da han gik på ferie, men har i de seneste fået flere henvendelser fra medlemmer fra bestyrelsen, som virkelig vil strække sig langt for at holde ham i klubben. Enkelte ville gå så langt til at vaske hans tøj, men der trak vi grænsen - ingen rører Broens boxere!

Casper har udsendt en pressemeddelelse hvori hans vision for de kommende år er beskrevet: Jeg har vurderet at denne pause skal være anledning til ændringer, hvorfor der fremover ikke vil være behov for en masse store stjernespillere på banen. Om tre år skal halvdelen af holdet bestå af spillere fra egne rækker, og man skal fortsat være at finde i den bedste række. Indenfor fem år skal holdet bestå af 80% fra egne rækker og om syv år er det planen at hele holdet skal være skiftet ud. Vi kan supplere truppen med unge talenter udefra men disse må højst være fyldt 17 år når de kommer til klubben. Dette betyder ingen sydamerikanere fra nu af, og kun spillere fra de britiske øer, således vi får et konkurrencedygtigt hold fra det engelske.

Vil dette være vejen frem for en klub som Wolves, eller vil det i sidste ende med at ledelsen i klubben får nok og sender Casper Broen ud af klubben, det vil være det store spørgsmål, der skal besvares i fremtiden. Vi her på redaktionen er sikker på det bliver trænerens endeligt, da klubben simpelthen ikke har nok talent og ordentlig overordnet ledelse til at lykkes med dette projekt. Vi vender selvsagt tilbage med dette emne, så snart der er mere at berette.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2014, 13:45 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [26] The Wolves' way back into history
« Svar #54: 17 Jan 2014, 13:05 »

Spændende at du er back i Wolves, og fed transferpolitik  Thumbs Up
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [26] The Wolves' way back into history
« Svar #55: 17 Jan 2014, 13:38 »

Spændende at du er back i Wolves, og fed transferpolitik  Thumbs Up

Tak tak.. Tænkte det kunne hjælpe på motivationen at prøve noget nyt, og det gjorde det så.. Smiley Selvom det helt sikkert er noget sværere at spille med i den sjove ende af Premier League.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[28] The Wolves' way back into history
« Svar #56: 20 Jan 2014, 08:25 »

Uroligheder i ulve-lejren??

Artikel fra The Sun, Juli 16th 2018, John Gallagher

Netop er Casper Broen tilbagevendt til klubben, og allerede nu er der forlydender om problemer i de interne rækker i Wolverhampton Wanderers.. Der er rygter om at to af de bærende kræfter på holdet skulle have været oppe at slås, således at der nu er hamrende dårlig harmoni i klubben.

Der er så vidt vi er orienteret tale om førstemålmand, Frederik Rønnow, samt Christian Landu-Landu, som tilsyneladende var uenige om hvem der var den bedste til at lave sushi.

Hvad denne hændelse får af konsekvenser for de to spillere, vides der på nuværende tidspunkt intet om, og klubben har været utrolig diskrete omkring hvad der egentlig er sket og hvilke sanktioner der skulle komme ud af dette. Vi har således ikke kunnet få en kommentar fra hverken træner eller spillere.

Da vi ikke har fået det at vide af andre end en anonym kilde, kan vi på nuværende tidspunkt hverken be- eller afkræfte rygtet, men det er konstateret af egne journalister, at de to påståede kamphaner blev sendt hjem før tid mere end almindeligt røde i hovederne.

Hvad historien ender med er endnu usikkert, men vi følger selvsagt op på dette senere..
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 13:00 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[29] The Wolves' way back into history
« Svar #57: 21 Jan 2014, 08:29 »

Transferupdate!

Transfernyt fra The Times, Juli 22nd 2018, Peter Hannigan

OFFICIELT: Landu-Landu er fortid i Wolves

Efter alt at dømme har der været hold i historien om et slagsmål i Wolverhampton Wanderers trup, da én af kamphanerne allerede er fortid i klubben. Om episoden er direkte årsag til at Christian Landu-Landu er smuttet til Alania for 16 mio. kr. vides ikke, men det er påfaldende at dette skifte sker mindre end en uge efter at The Sun kunne bringe en historie om et slagsmål mellem Christian og Frederik Rønnow - angiveligt om hvem der er den bedste kok.

Til rygtet har vi fået et svar fra klubbens træner, som siger om det hele: Altså at Christian skulle sælges var ingen hemmelighed, og havde intet med den tidligere historie at gøre. Han ville prøve noget nyt, og vi vil ikke stå i vejen for en spiller som har vist sig som en fremragende ambassadør for vores klub. Christian har igennem flere år vist sig som værende en af de vigtigste spillere i truppen, og jeg kunne aldrig finde på at sælge ham på grund af et rygte. Med hensyn til hvad de to skulle have været uenige om har jeg kun at sige, at jeg har smagt begge spilleres sushi, og jeg vil stadig hellere købe det i Bilka. Ingen af dem er prangende kokke - godt de lever af at spille fodbold! Smiley


På trods af afvisningen af årsagen til salget, har endnu en spiller også forladt klubben, dog kun for et år. Frederik Rønnow er taget til London hvor han det kommende år er lejet ud til Arsenal, der stod og manglede end god sidste skanse. Om dette er en indikation på at han også forlader klubben snarest vides ikke, men Broen havde ikke meget at sige til dette: Frederik har indgivet et ønske om at prøve at komme til en større klub, da han ikke føler han får indfriet sit fulde potentiale hos Wolves på nuværende tidspunkt. Det har vi så eftergivet, dog med den betingelse at han kommer tilbage når sæsonen er slut, så han kan se han har det bedre hos os.

Rygtebørsen

Der har floreret en del rygter omkring klubben i dette transfervindue.

En gammel kending i klubben skulle være på vej tilbage til Wolves - der er her tale om Jesse Lingard, der har fået nok af at være reservespiller i Arsenal. Han selv har udtalt at Wolves er hans drømmeklub og at han aldrig skulle have forladt dem. Vi har ikke kunnet få en kommentar fra Wolves.

Holdets anfører, Alexander Milosevic, skulle angiveligt have en flirt igang med den tyske Bundesligaklub, Freiburg, som skulle være parate til at købe ham fri af hans nuværende kontrakt. Dog er de på nuværende tidspunkt ikke villige til at byde hvad Wolves ønsker for en af deres vigtigste spillere.

Spydspidsen på holdet, Dominic Samuel, skulle være et interessant emne for Ipswich, som står og mangler en skarpretter. Om Broen er klar til at lade hans engelske landsholdsangriber gå, er dog uvist, og man har på nuværende tidspunkt afvist det første bud på godt 55 mio. kr.

De tredobbelte vindere af den portugisiske liga, FC Porto, skulle have været i forhandlinger omkring at ansætte Casper Broen som deres kommende træner. Broen har bekræftet at han har været i Portugal på ferie, og at han da talte med mennesker dernede, men at det skulle være vedrørende et trænerskifte, har absolut intet på sig.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2014, 12:56 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[30] The Wolves' way back into history
« Svar #58: 22 Jan 2014, 19:46 »

Slut på transfervinduet

Så er vi kommet igennem transfervinduet og der er ikke yderligere blevet solgt ud af væsentlige spillere. Der er heller ikke indhentet spillere udefra, udover fire spillere hentet i Glasgow Rangers' ungdomsakademi. Alle spillere jeg forventer kan gøre sig gældende på førsteholdet i løbet af to-tre år. To af disse har på nuværende tidspunkt allerede spillet et par kampe, blandt andet Paul Lidington som indtil videre har spillet to kampe, scoret et enkelt mål, og fået to røde kort.. Ikke den bedste statistik i mit hoved så jeg har virkelig haft svært ved at tolerere den måde at agere på, på banen, og det er virkelig noget Paul skal arbejde med.

Det lykkedes os at holde på alle de vigtige spillere, og undertegnede er heller ikke flyttet til Portugal i løbet af august.

Med hensyn til kampe spillet indtil videre, startede det virkelig skidt. Et nederlag i første kamp mod Chelsea på hele 9-0.... Hvordan det overhovedet kunne lade sig gøre er mig en gåde, og jeg har virkelig ingen ide om hvad der skete i hovedet på spillerne i denne kamp. Kampen efter endte med et mere hæderligt nederlag til Manchester City på 4-1. Vi ligger på nuværende tidspunkt lige omkring nedrykningsstregen, men er kommet ind i en stime på to sejre, hvorfor jeg håber og tror på vi er på vej den rigtige vej.

Vi er videre til Capital One Cup runde 4, hvor vi dog skal møde Liverpool, der dog lige har tabt 4-0 til Manchester United, så vi håber på at vi kan overaske dem og sende dem ud af Light Cuppen.

Jeg har tanke om at skulle have ændret min taktik, således vi kan gøre bedre brug af de mange offensive midtbanespillere vi har, mens vi fortsat har et fornuftigt forsvar, da vi nok må indse at vi skal kæmpe en kamp for at blive i Premier League, specielt i denne sæson.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[31] The Wolves' way back into history
« Svar #59: 25 Jan 2014, 00:50 »

Opdatering ved slutning af vintertransfervindu et


Ja, hvad kan jeg sige... Hmm... Vi har hele første halvår ligget lige over eller lige under stregen og har virkelig haft svært ved at få den ønskede effekt af taktikken som den er tiltænkt i mit hoved. Det er virkelig røv, og jeg har måttet indse at vi nok bliver nødt til at skulle tilbage til en ganske almindelig 4-4-2, med en solid midtbane, så vi ikke konstant bliver overspillet qua vores offensive wings.

Denne taktikændring bar da også frugt allerede fra første kamp i det nye år, og vi har på nuværende tidspunkt (1. februar) endnu vores første nederlag i vente i 2019. Anden halvdel af sæsonen startede således med en uafgjort med Chelsea og en yderst overraskende, men dog fortjent 4-2 sejr over Manchester City, hvilket er en klar forbedring af den tidligere kamp i sæsonen mod disse to hold, som bød på to nederlag med en samlet målscore på 1-13.

Vi har nu spillet fire kampe inklusiv de to førnævnte, og vi er stille og roligt begyndt at bevæge os væk fra bunden, med sejr over stoke, samt en sejr i FA Cuppen over Leyton Orient.

Capital One Cuppen blev en skuffende forestilling - dog først i kampen efter Liverpool som vi slog på straffespark. Her skulle vi møde den anden Liverpoolklub, Everton, og vi fik aldrig et ben til jorden i denne kamp og tabte fortjent med 1-2.

I FA Cuppen er vi i fjerde runde hvor vi skal møde et svagt Aston Villa mandskab som ligger næstsidst i Premier League i skrivende stund.

Vi er så småt begyndt at sælge ud af de udenlandske spillere, og har på nuværende tidspunkt en førsteholdstrup bestående af 50% briter (herunder Irland, Wales, Nordirland og Skotland), hvilket på nuværende tidspunkt er meget tilfredsstillende. Dette er dog også skyld i at resultaterne er svingende (er jeg sikker på), da vi spiller med mange unge og uprøvede kræfter, men dette er jo som tidligere nævnt min nye filosofi for Wolves, så det er forventeligt at det skal gå lidt svært i starten.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010