home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [70] Die Wölfe (tidligere "The Wolves' way back into history")  (Læst 67132 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[8] The Wolves' way back into history
« Svar #15: 04 Dec 2013, 10:37 »

Taktikdelen

Efter oprykning til The Championship, og udskiftning af nogle spillere i truppen, har jeg måttet sande, at den nuværende taktik var for naiv, da der bliver scoret alt for mange mål imod vores hold for tiden.

Jeg vil ikke ændre på pladserne, da jeg mener vi har spillerne til den opstilling, så det er udelukkende de små ændringer der skal til - mentalitet, organisation og holdinstrukser.

Med hensyn til mentalitet går jeg lidt frem og tilbage mellem en offensiv tilgang til kampene, og så til at spille kontrabold med mange spillere bag bolden. Det afhænger primært af hvad det er for en modstander og hvordan kampene udvikler sig. Overlader modstanderne bolden tager vi gerne boldbesiddelsen, hvilket vi også har gjort med stor succes indtil videre. Problemet jeg dog er faldet over er, at vi simpelthen ikke har været gode nok forsvarsmæssigt, da det er alt for nemt for modstanderne at spille sig igennem.
Det har givet mig lidt overvejelser om et nødvendigt taktikskifte således vi spiller med en defensiv midtbanespiller, men jeg er ikke vild med ideen om at fjerne en offensiv spiller. Så længe vi scorer et mål mere end de andre, er jeg nogenlunde tilfreds. Dog har der været en del uafgjorte og tabte kampe på det seneste, hvorfor det kan blive nødvendigt...

Så er der organisationen. Jeg vil gerne have at alle spillere kan og vil bidrage med noget med bolden, hvorfor jeg er meget tilbøjelig til at vælge at de skal spille meget frit, men dette har selvfølgelig også en konsekvens når det gælder defensiven. Tit er det omstillinger og kontraangreb der bliver scoret på imod os, hvilket også har en forklaring i dette område. Jeg har også forsøgt mig med at holdet spiller med stram organisation, men så synes jeg absolut ikke vi spiller godt, og kommer stort set ikke frem til chancer. Dette laver vi SLET ingen mål ved, så det er jeg ikke så glad for.

I holdinstruktioner har jeg tilvalgt handlinger, som jeg føler bidrager til min ønskede taktik, og som holdet er gode til at udfolde. Vi spiller meget på kanterne og det er vigtigt at backs kommer med frem. Vi spiller i England, så fysik er en stor del af spillet, og derfor spiller vi aggressivt - endnu har det ikke givet en masse kort, dog har vi enkelte spillere, som skal have lært ikke at lave dumme tacklinger! ticked off

På billedet ses, hvad jeg på nuværende tidspunkt mener er, den stærkeste opstilling vi kan stille med. Mine overvejelser går på at Jakob Ankersen supplerer begge backs, da han er det bedste alternativ jeg har lige nu. I midten har jeg lige trukket et ungt nyt talent op fra ungdomsholdet, som jeg forventer mig meget af i fremtiden, men  dette kommer der en lille gennemgang af i næste update. Udover ham, har vi mulighed for at spille med Wagué og Sergi Gomez, da Valsvik (Swindon) og Dehn (SønderjyskE) begge er lejet ud for at få fast spilletid.

På midten bruger jeg primært Landu-Landu som bolderobrer, da han er den stærkeste af vores centrale midtbanespillere. Ved siden af har Dave Emery vist sig som en fremragende playmaker, der har rigtig mange boldberøringer pr. kamp, og da han er en af klubbens egne, er fansene vilde med ham. Til at supplere de to på midten har vi David Davis og Daniel Plaet. Davis har været en del skadet, hvorfor han ikke spiller, og Plaet har ikke kunnet finde sig ordentligt til rette i det engelske endnu, hvorfor han lige mangler det sidste når han spiller.

Kanterne er der hvor vi er bedst besat. Her bruger vi lidt et rotationsprincip, således alle får spilletid. Dem der veksler på kanterne er Jesse Lingard, Kasper Kusk, Zeli Ismail, Bakary Sako, Pione Sisto, Lenny Nangis og Jakob Ankersen. Alle spillere med fremragende flair for spillet og en god portion hurtighed. Ydermere har vi en spiller fra sidste års ungdomskuld, som også kan spille kant, men primært bliver brugt som angriber. Der er tale om Jonathon Russell, som allerede har scoret vigtige mål for klubben (læs: næste update).

Helt fremme blev der en tom plads efter salget af Kevin Doyle - en plads der ikke var lige til at dække. Efter sidste sæsons beskedne målhøst fra Stracqualursi, overvejede jeg meget kraftigt og han var den rigtige for os, og der var endda bud på ham fra Alanya og Belgrano på op til 34 mio. kr., hvorfor man godt kunne overveje at sige ja tak til et bud på sidste sæsons store flop. Det gjorde jeg dog ikke, da jeg pludselig var i nød angrebsmæssigt, og det fortryder jeg ikke den dag idag. Han er nu topscorer i sæsonen og har scoret over 20 mål, heriblandt 4 mål mod Burnley i en kamp der endte 7-5 efter vi første med 6-2. Ved siden af ham er der dog lidt problemer. Jeg vil gerne have en hurtig spiller, hvorfor Ismail ofte spiller den, men ellers er det spillere som Jake Cassidy eller Jonathon Russell der spiller der. Ronnie Schwartz var også en mulighed, men da han ikke slog ordentligt igennem, og jeg fik et bud på 6 mio. kr. på ham, har vi valgt at stoppe samarbejdet.

Det var en lille gennemgang af holdet som det er nu. Mere følger...
« Seneste Redigering: 12 Dec 2013, 12:34 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [8] The Wolves' way back into history
« Svar #16: 04 Dec 2013, 10:51 »

Rigtig spændende blog du har gang i! Jeg har længe været lidt øv omkring FM14.. Men nu har jeg da fået lyst til at prøve Wolves af. Går straks igang. Tak! Smiley
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [8] The Wolves' way back into history
« Svar #17: 04 Dec 2013, 11:04 »

Rigtig spændende blog du har gang i! Jeg har længe været lidt øv omkring FM14.. Men nu har jeg da fået lyst til at prøve Wolves af. Går straks igang. Tak! Smiley

Lyder godt at der er flere der får øjnene op for en mindre engelsk klub! Smiley Og i bund og grund handler det at skrive blogs vel om at inspirere andre, så er rigtig glad for det er noget du er frisk på! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[9] The Wolves' way back into history
« Svar #18: 05 Dec 2013, 08:51 »

The prospects

Igen i år har det været vigtigt for Wolves at kigge på ungdommen i klubben, da det er her fremtiden ligger, og der har endnu engang været i hvert fald én spiller i kuldet af nytilkomne der har åbenlyst potentiale til at blive fremtidig Premier League, og flere kan følge.

Årets potentielle PL-spiller

Der er tale om en ung gut, ved navn Cormac McEwen, med forcerne primært i det defensive spil, idet han er midterforsvarer. På nuværende tidspunkt er han inde og snuse til førsteholdets kampe, og sidder med på bænken ind imellem. Han var ydermere anfører for ungdomsholdet. Han blev med det samme vi havde muligheden rykket op i førsteholdstruppen, og i sidste kamp i sæsonen fik han professionel debut som den yngste Wolves-spiller nogensinde (15 år og 347 dage), hvilket han i øvrigt fejrede med en scoring i 3-0 sejren over Charlton, hvor han fik lov til at starte inde og spille hele kampen. I øvrigt med de tre nedenstående spillere også som deltagende i kampen.

Dette er en spiller jeg forventer mig en del af i fremtiden, og derfor skal vi sørge for at følge ham godt, og hjælpe ham med at blive en bedre spiller, hvilket hænger godt sammen med mit koncept for klubben om at kernen af holdet skal bygges op af klubbens egne spillere.

Sidste års kuld - hvordan er det gået?

Spilleren, fremhævet sidste år var Dave Emery, som jeg vil fortælle lidt om hvordan hans udvikling har været indtil videre. I det seneste år har Dave til-spillet sig en plads på midten, primært på grund af hans øje for spillet, samt hans evne til at holde hovedet koldt i svære situationer. Han har spillet 30 kampe fra start og to kampe som indskifter, med et hav af assists, dog ingen mål. Dave kan spille både på midten og i angrebet, men jeg ser ham udelukkende som midtbanespiller, hvorfor det er her han er blevet anbragt.
Han er af klubben udråbt til at være det største talent der nogensinde har spillet i Wolves, hvilket giver lidt ekstra pres på ham, men han har håndteret det fantastisk indtil videre, og spiller sjældent en dårlig kamp.

Årets overraskelse fra sidste års unge kuld er Jonathon Russell, som virkelig har grebet chancen i angrebet i fraværet af en angrebsmakker til Stracqualursi. Han fylder godt i feltet og har en evne til at stå de rigtige steder, samt at gå godt med i spillet. Jeg har gået meget med overvejelser om at finde en ny angriber, men Russell har nok gjort min ængstelighed en del mindre, da det virkelig har fungeret godt med de to på toppen. Han kan i øvrigt også spille samtlige offensive midtbanepladser, hvorfor der er god alsidighed i ham, hvilket er meget vigtigt i nutidens fodbold.
Udover ham kan jeg fortælle, at vi har ikke mindre end tre fra sidste års kuld i førsteholdstruppen (sidste spiller hedder Jack Slater, som dog er knap så talentfuld), som har fået kampe for os i sæsonen 14/15, så fremtiden tegner lys for Wolves!
« Seneste Redigering: 20 Feb 2014, 11:33 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[10] The Wolves' way back into history
« Svar #19: 05 Dec 2013, 22:08 »

Den forgangne sæson

Så kom vi igennem sæsonen og drengene er gået på en velfortjent ferie, efter en hård og krævende sæson med op- og nedture.

Vi startede sæsonen godt og var med i kampen om 1.-3. pladsen i et langt stykke tid, men fik så en dårlig periode i februar og marts, hvor intet rigtigt fungerede, og vi smed point fra en side. Jeg må indrømme at jeg var noget bekymret på et tidspunkt, da holdene under stregen kom tættere og tættere på, men heldigvis fik vi vendt skuden og formåede i de sidste 6 kampe at vinde fem og spille en uafgjort, hvorfor jeg nu her efter sæsonen, er rimelig fortrøstningsfuld i forhold til den kommende sæson.

For mig så det ud som om at vores exit fra FA-cuppen var starten på nedturen, og det var da heller ikke med min gode vilje at jeg måtte se os slået af et undertippet Brentford.
Herefter kom en lang periode med nedtur efter nedtur, hvor intet fungerede, holdet var ramt af skader på vigtige positioner, og dumme udvisninger i den ene kamp efter den anden. Det var tydeligt at der var et eller andet der gik spillerne på.

Vi har holdt møder på med spillerne og staben sammen og hver for sig, og har virkelig prøvet at finde ind til kernen af problemet, men i den sidste ende løste problemet sig selv, da spillerne fik lidt selvtillid og tro på egne evner. Specielt kampen med Barnsley vil jeg huske, da det var anden gang indenfor en halv sæson, at Stracqualursi scorede 4 mål i samme kamp.

For mig er hele denne omgang bare et bevis på at man kan overanalysere situationerne, og prøve at gøre en helt masse der ikke hjælper, men i sidste ende er det spillerne og deres moral der bestemmer hvordan et hold klarer sig, og det er helt sikkert noget jeg vil huske og tage med mig fremover.

Efter den lidt sløje mellemperiode, sluttede vi på en ottendeplads, hvilket set i bakspejlet måske er fortjent nok. Jeg havde i hvert fald solgt den for det inden sæsonen startede, da vi jo trods alt var oprykkere. Vores placering blev grundlagt af det højeste antal mål scoret i ligaen i år, men også med alt for mange mål imod os.
Ligatopscorer blev vores boksspiller Denis Stracqualursi med 28 mål, godt hjulpet på vej af to kampe med 4 mål i hver. Stor ros til Denis for en rigtig godkendt anden sæson i klubben, hvor jeg virkelig havde min tvivl om han var den rette, inden sæsonen gik i gang! For den præstation fik han også flest titler som kampens bedste spiller, delt med Libor Kozak fra Aston Villa, som også endte uden for playoffpladserne.

At vi ikke har nogle spillere blandt top fem på assistlisten, kommer ikke som nogen overraskelse for mig, da vi har roteret en del med vores kanter, for at give dem alle spilletid. Dette har jeg bestemt mig for skal laves om i den kommende sæson, da jeg ikke er fan af rotationsprincippet, men har følt mig nødsaget til at bruge dette, med de kontrakter jeg skrev med nogle spillere da vi spillede i League 1. Der bliver i sommerpausen ryddet op i kontrakter og holdstatus på alle spillere, så det kommer til at være bedre disponeret i truppen.



På grund af holdets fornuftige indsats i det meste af sæsonen, har der også været lidt hæder til truppen i årets løb. Stracqualursi er blevet månedens spiller en enkelt gang, og undertegnede blev månedens manager to gange i henholdsvis januar og april måned (Roy Keane tog titlen som årets træner med Brighton som rykkede op som etter).

Derudover er Stracqualursi som tidligere nævnt blevet topscorer, men også kåret som vinder af årets bedste spiller i Sky Bet Championship, samt kommet på årets hold. Det er han sammen med Jesse Lingard og Zeli Ismail, og sidstnævnte er ydermere blevet kåret som vinder af årets unge spiller i Sky Bet Championship.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med disse titler og noget som viser at det arbejde vi satte i gang for godt to år siden er ved at bære frugt.

Jeg vil gerne takke holdet som har kæmpet bravt i denne sæson, både spillere og personale, og uden alle disse mennesker kunne vi ikke præstere som vi har gjort. En stor del af holdets præstationer i denne sæson har i mit hoved været over middel og  jeg kan ikke vente med at komme i gang igen efter sommerpausen.

Nu skal vi have en god lang ferie, og når vi så alle mødes til pre-season, skal holdet ud og vise hvilket stærkt hold vi er ved at få bygget op! Wink
« Seneste Redigering: 12 Dec 2013, 12:35 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[11] The Wolves' way back into history
« Svar #20: 06 Dec 2013, 09:48 »

Rygtebørsen

Spillere
Der har, som resultat af holdets gode resultater, været flere handler under opsejling igennem hele sæsonen, hvilket kan resultere i en heftig aktivitet på transfermarkedet for den kommende sæson. Gennem hele sæsonen har "The Big Six" som det efterhånden er (Man. U, Man C, Chelsea, Arsenal, Liverpool og Tottenham) været ude efter Wolves' stortalent, Dave Emery, men indtil videre har vi i fællesskab afvist al kontakt med disse klubber, da Dave føler sig godt tilpas i Wolves og får den tillid som han føler er berettiget. Vi forventer at han bliver i klubben, så vi kan bygge holdet op omkring ham i det lange løb, men intet er garanteret i fodboldverdenen.

Kasper Kusk er en anden spiller, som flere klubber er ude efter, og specielt hollandske klubber er vilde efter at få fat i ham. Indtil videre har vi afvist bud fra AZ og Twente, som har budt, men efter min mening slet ikke nok til at jeg vil overveje at sælge så god en spiller. Kasper selv var ikke tilfreds med mine afvisninger, men forstod godt at han jo ikke skulle sælges langt under hans vurdering, så jeg forventer også i år at have ham til rådighed.

Igen i år har Alania og Belgrano været ude efter Stracqualursi, men mere nu end nogensinde før er jeg indstillet på at han er manden der skal score målene så vi kan komme i Premier League. Jeg ville virkelig gerne holde på ham, men problemet bliver nok at han har kontraktudløb til næste sommer, og han vil ikke forlænge, så alt efter hvor meget jeg kan få for ham, bliver han nok skudt afsted. Alternativt ryger han på fri transfer men er med til at spille os op i Premier League (forhåbentligt).

Herudover har Crystal Palace haft følerne ude efter Alexander Milosevic, som har været den bærende klippe i forsvaret gennem hele sæsonen. De bød et fornuftigt beløb for ham, men når han er klubbens anfører og vigtigste spiller i defensiven, skal der virkelig flyttes nogle millioner for at han skifter klub, hvorfor han fortsat er at finde i Wolves efter denne sæson. Man skal aldrig sige aldrig, men jeg ville elske at have en spiller af hans kaliber i klubben resten af hans karriere, da han spiller en kæmpe rolle for klubben, og er et essentielt forbillede for klubbens unge spillere.

Trænere
Vi har måttet sande at det er meget svært at holde på vores trænere når klubber fra øverste række tilbyder kontrakter, og derfor måtte vi også vinke farvel til vores assisterende træner, både for U18-holdet og førsteholdet. U18-træneren Peirado skiftede tilværelsen i kolde Wolverhampton ud med en tur til Rayo Valecano i den bedste spanske række, hvilket vel er fair nok. Den assisterende træner for førsteholdet, Michael "Shelley" Nielsen skiftede herefter til Manchester og ikke mindre end til de røde djævle i United, hvor Bernd Schuster (David Moyes blev fyret på grund af dårlige resultater) stod og manglede en god mand. Al held og lykke til dem begge to, og specielt til Shelley, da han var med til at forme min egen fodboldkarriere i Silkeborg mens den stod på, og nu hvor han har hjulpet mig i Wolves.

Sidst men ikke mindst har der været flere klubber der har vist interesse for Wolves' manager, Casper Broen, altså jeg selv.
Tre af disse klubber var fra England, der var tale om Fulham fra Premier League, samt Sunderland og Reading fra Sky Bet Championship. Der var dog ikke den samme vilje til at tale med dem fra min side, hvorfor det aldrig blev til noget. Det hænger sammen med at jeg ikke kan se hvorfor jeg skal skifte til en klub i samme række, eller bunden af den række lige over, for at starte forfra, og nu har jeg sat mig det mål at Wolves skal tilbage, og der er jeg den helt rigtige til at gøre dette.
Sidst på sæsonen kom der en sand storm af henvendelser fra østen, nærmere bestemt Rusland og Ukraine. syv klubber ville i løbet af to måneder gerne snakke med mig, for at se om det kunne være noget, og selvom det da rent økonomisk ville være et kæmpe skridt op, var det ikke det rigtige tidspunkt for mig. Klubberne der var tale om er Krasnodar, Lokomotiv Moskva, Spartak Moskva, Metalist Kharkiv, Anzhi, Rubin Kazan og shakhtar Donetsk der for nyligt har mistet deres legendariske træner - i øvrigt også fra Horsens, Danmark - Nikolaj Poulsen, der følte det var tid til noget andet, og på nuværende tidspunkt styrer Danmarks landshold mod en sikker sejr i gruppespillet til VM.
Ingen af disse blev dog til noget, da hverken klubberne eller jeg var interesserede i at samarbejde på nuværende tidspunkt, men jeg siger selvfølgelig mange tak for at de har taget sig tiden til at tale med mig.
Jeg har fortsat store ambitioner med Wolves, hvorfor jeg på nuværende tidspunkt fejer alle tilbud væk. Jeg er taknemmelig for at Wolves har givet mig chancen, og den tillid vil jeg meget gerne betale tilbage inden jeg gør noget som helst andet.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2014, 11:31 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [11] The Wolves' way back into history
« Svar #21: 09 Dec 2013, 16:19 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt kritik af hvordan folk synes min blog er, da det er første gang jeg har begivet mig ud i at skrive sådan en, da jeg jo gerne vil lære og blive bedre. Smiley

Så uanset hvad du tænker der mangler, om jeg skriver for meget eller for lidt, om det er uinteressant og hvorfor, så må du meget gerne skrive en lille besked vedrørende dette. Smiley så bliver jeg klogere og får også mere lyst til at skrive, da en enetale ikke altid er lige sjovt! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[12] The Wolves' way back into history
« Svar #22: 10 Dec 2013, 11:17 »

Et halvt år i rutschebanen

Som overskriften fortæller, har dette halvår været meget op og ned, hvilket jeg selv har været en del skyld i også.

Jeg var af den overbevisning at vi skulle prøve at have mere end én opstilling, så det prøvede vi af i nogle kampe, uden ret meget succes. Dette betød svingende præstationer og dårlige resultater, og spillerne blev utilfredse over at vi underpræsterede så meget. Selv ledelsen gjorde opmærksom på at det altså ikke var godt at det gik som det gjorde, da de har meldt ud at vi skal kæmpe med om oprykning i år.

De fleste spillere kunne jeg tale fornuftigt med og de tror på projektet, men desværre er vores topscorer, Stracqualursi af en anden opfattelse og har bedt om at blive solgt. Og endnu mere desværre udløber hans kontrakt om et halvt år, og da han i forvejen ville væk, valgte han at gå på fri transfer når sæsonen er slut, på trods af at jeg fortsat er meget ivrig efter at forlænge med ham. Desværre ser jeg nok ikke dette ske, da der er mange klubber der gerne vil have ham, så jeg forventer at have ham dette halve år og så ryger han afsted til sommer.

Der søges nu efter en angriber af minimum samme klasse, som kan bombe kasser ind for os i den kommende sæson, som forhåbentligt, med Stracqualursis hjælp, vil være i Premier League. Der er følere ude, og vi har spillere i kikkerten til dette.

Vi har ikke været i nærheden af nedrykningsstregen, men ej heller de to første pladser, så forståeligt nok har jeg været til samtale med ledelsen, som gjorde det klart at der skulle ske noget. Vi har heldigvis fået vendt skuden og er nu at finde omkring playoffpladserne til oprykning.


Vi er efterhånden kommet så langt i sæsonen at vi skal til at se på om vi skal have styrket holdet yderligere, udover jagten efter en ny angriber.
Allerede nu ved vi at Stracqualursi forsvinder, men det gør Pione Sisto formentlig også, da han ikke føler han får nok spilletid, og jeg ikke mener han yder nok, hverken til træning eller til kamp, så han er nok snart fortid i klubben.
Vi har allerede nu fundet en målmand mere til at tage kampen op med Frederik Rønnow. Der er tale om en 22-årig fransk målmand med et kæmpe potentiale, som ankommer til klubben til sommer på en fri transfer.

Derudover er jeg ikke sikker på der er behov for forstærkning, men skulle vi rykke op, kan det godt være vi skal have kigget truppen efter en ekstra gang.

Ellers har jeg meget fokus på vores ungdomsspillere for tiden, da jeg forventer mig store ting fra dem, efter vi har opgraderet faciliteterne i klubben, til at være på niveau med de allerstørste klubber i landet! Der er et kuld på vej, og jeg er sikker på vi kan finde endnu en klassespiller fra egne rækker, som eksempelvis Dave Emery.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2013, 11:46 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[13] The Wolves' way back into history
« Svar #23: 12 Dec 2013, 19:05 »


« Seneste Redigering: 16 Dec 2013, 11:05 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[14] The Wolves' way back into history
« Svar #24: 17 Dec 2013, 13:41 »

« Seneste Redigering: 17 Dec 2013, 13:47 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FlødeDrengen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [14] The Wolves' way back into history
« Svar #25: 17 Dec 2013, 14:45 »

Synes det er fedt at du går SÅ meget op i det! Har lige oprettet mig herinde på FM Freaks og synes det er en spændende side, men mest for at lede efter nye talenter til mit eget Wolves Hold Smiley Så dit opslag og synes det er fedt sat op ! Jeg er i gang med min 3 sæson og synes det er mega synd at du har solgt Griffiths og Bath som i den grad er bærende krafter hos mig! Har skiftet virkelig meget ud på mit hold og synes det kunne være fedt at udveksle erfaringer.. F.eks. så prøver jeg at få min økonomi til at hænge sammen uden at sælge mine "Stjerner", men har svært ved at la´ være med at købe, selvom jeg synes jeg er blevet bedre Hehe.. Synes charmen ved FM er at hente talenter der blir vilde!! Kan evt. sende nogle billeder osv, hvis du er interesseret ?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [14] The Wolves' way back into history
« Svar #26: 17 Dec 2013, 14:53 »

Synes det er fedt at du går SÅ meget op i det! Har lige oprettet mig herinde på FM Freaks og synes det er en spændende side, men mest for at lede efter nye talenter til mit eget Wolves Hold Smiley Så dit opslag og synes det er fedt sat op ! Jeg er i gang med min 3 sæson og synes det er mega synd at du har solgt Griffiths og Bath som i den grad er bærende krafter hos mig! Har skiftet virkelig meget ud på mit hold og synes det kunne være fedt at udveksle erfaringer.. F.eks. så prøver jeg at få min økonomi til at hænge sammen uden at sælge mine "Stjerner", men har svært ved at la´ være med at købe, selvom jeg synes jeg er blevet bedre Hehe.. Synes charmen ved FM er at hente talenter der blir vilde!! Kan evt. sende nogle billeder osv, hvis du er interesseret ?

Jeg har som regel ikke så meget tid til at spille, men når jeg så gør, er det 100% af alle aspekter jeg går op i. Dette er min første blog, så selvfølgelig skal jeg lære, men den bedste måde at gøre dette på er at prøve sig frem og læse andre blogs og det virker for mig! Smiley

Jeg overvejede også at beholde Griffiths, men vil bare hellere have store stærke spillere i angrebet, samt at han blev utilfreds med kun at spille engang i mellem. Batth ville ikke forlænge kontrakt, så det kunne jeg ikke gøre så meget ved. Skuffet

Med hensyn til økonomi ser min godt ud og i tredje sæson er der overskud hver måned. Det hænger sammen med at kontrakterne ikke er for store, og at jeg netop sælger en spiller eller to engang i mellem. Så længe man er hos en klub i opbygningsfasen, er det en del af gamet efter min mening, og så har jeg sikret mig sådan, at jeg hele tiden har et ungt talent der er klar til at tage over, og jeg er ikke bange for at bruge dem. Talenter er nemlig også det helt store hit hos mig! Smiley

Du er meget velkommen til at udveksle billeder, men kan være du skal gøre det i klubtråden for Wolves - linket er her. Så er jeg også sikker på de andre med Wolvesfeberen kigger med!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Dec 2013, 14:04 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FlødeDrengen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: [14] The Wolves' way back into history
« Svar #27: 17 Dec 2013, 15:42 »

Det skal siges at jeg er glødende Liverpool fan, blev sgu lidt skuffet da jeg så dit profil billede haha Smiley

Problemet er min økonomi og ikke at få dem til at spille fodbold, er som sagt i min 3 sæson i PRL som er gået overalt forventning, hvor jeg pt i starten af december ligger på en 11. Plads, mener jeg uden at være sikker.. Men har underskud på omkring 107 mill. (Danskekroner) og får først en lussing af skat ved underskud af 131 mill. ! Og har i forvejen solgt mine løntunge spillere og nogen af dem er meget svære at komme af med selvom de er gratis.. Hvis jeg smider nogle billeder op kan du evt. give mig nogle fif, hvis tiden er der Smiley Deler dem også lige på linket Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [14] The Wolves' way back into history
« Svar #28: 17 Dec 2013, 15:56 »

Det skal siges at jeg er glødende Liverpool fan, blev sgu lidt skuffet da jeg så dit profil billede haha Smiley

Problemet er min økonomi og ikke at få dem til at spille fodbold, er som sagt i min 3 sæson i PRL som er gået overalt forventning, hvor jeg pt i starten af december ligger på en 11. Plads, mener jeg uden at være sikker.. Men har underskud på omkring 107 mill. (Danskekroner) og får først en lussing af skat ved underskud af 131 mill. ! Og har i forvejen solgt mine løntunge spillere og nogen af dem er meget svære at komme af med selvom de er gratis.. Hvis jeg smider nogle billeder op kan du evt. give mig nogle fif, hvis tiden er der Smiley Deler dem også lige på linket Wink

Hehe.. Smiley Så er der direkte rivalisering kan jeg godt se! Wink

Men det er sgu da godt gået - direkte oprykning alle år så! Tillykke! Self vil jeg give min mening - vi er her jo for at hjælpe hinanden! Men ja, jeg har også selv haft problemer med at komme af med spillere. Derfor jeg er begyndt at sælge hvis det rigtige bud kommer. Så er man sikker på at få noget for sine spillere! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
[15] The Wolves' way back into history
« Svar #29: 19 Dec 2013, 10:39 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010