home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco  (Læst 16667 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
AS Monaco
« : 28 Okt 2013, 17:19 »



Synes vi mangler en tråd om den franske rigklub.

Er selv lige startet med dem og regner med at stille op i en 4-4-2. Ind har indtil videre hentet:
Bruno Ecuélé Manga
Neal Maupay
Keisuka Honda
Sebastian Corchia

Dette giver mig en følgende foretrukne 11:
Falcao - Riviére
Rodriquez - Moutinho - Toulalan - Ocampos
Abidal - Carvalho - Manga - Corchia
Romero


Dette burde være godt nok til at kæmpe med i toppen af ligaen.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #1: 28 Okt 2013, 17:33 »

Selvom det er en hidsig startopstilling, så tror jeg alligevel at du får det svært Smiley Ud fra den opstilling du skriver der, så er det kun 2 af dem der var at finde på holdet sidste sæson. Synes i hvert fald ofte jeg har oplevet i FM at man ikke bare sådan kan købe et helt nyt hold, og at det så bare fungerer.

Vil dog sige at der altid er undtagelser, og set over en hel sæson tror jeg godt du kan ramme top 3 Smiley Kommer dog også an på hvordan især Marseille og Lyon præsterer, og om du kan holde dig med i toppen fra start, som bliver den helt store udfordring.

Men du skal da i hvert fald have held og lykke herfra ! Glæder mig til at høre hvordan det går, da jeg også selv regner med at skulle have en Monaco op og køre på et tidspunkt.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #2: 28 Okt 2013, 17:39 »

Selvom det er en hidsig startopstilling, så tror jeg alligevel at du får det svært Smiley Ud fra den opstilling du skriver der, så er det kun 2 af dem der var at finde på holdet sidste sæson. Synes i hvert fald ofte jeg har oplevet i FM at man ikke bare sådan kan købe et helt nyt hold, og at det så bare fungerer.

Vil dog sige at der altid er undtagelser, og set over en hel sæson tror jeg godt du kan ramme top 3 Smiley Kommer dog også an på hvordan især Marseille og Lyon præsterer, og om du kan holde dig med i toppen fra start, som bliver den helt store udfordring.

Men du skal da i hvert fald have held og lykke herfra ! Glæder mig til at høre hvordan det går, da jeg også selv regner med at skulle have en Monaco op og køre på et tidspunkt.
Kan du have ret i. Nu må vi se. Forvetninger til klubben er "kun" at kvalificerer sig til Europe League, hvilket burde være muligt med denne trup.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #3: 28 Okt 2013, 17:43 »

Kan du have ret i. Nu må vi se. Forvetninger til klubben er "kun" at kvalificerer sig til Europe League, hvilket burde være muligt med denne trup.

Vildt at forventningerne ikke er højere med de indkøb, selvom de lige er rykket op. Men ja, så burde det ikke være noget problem Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #4: 28 Okt 2013, 18:56 »

Endte med at blive fyret.. Dominerede de fleste kampe, men scorede ikke på mine chancer, mens jeg lukkede voldsomt mange mål ind på dødbolde.. Falcao spillede til 6.2 gns. Har aldrig set en så elendig angriber i FM. Synes fandeme det er blevet svært at score i den nye FM.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #5: 28 Okt 2013, 19:26 »

Det var ærgeligt.

Men som nævnt tror jeg også det har noget at gøre med at holdet er så nyt, så finder de ikke hinanden med samme lethed osv Smiley

Samtidig med at den defensive del af holdet er helt ny (5 ud af 5), og derfor naturligt lukker flere mål ind. Men det er da alligevel hurtigt du er blevet fyret, i forhold til at forventningerne ikke var højere :/ Eller hvor langt nåede du at spille?
« Seneste Redigering: 28 Okt 2013, 19:30 af Fck_mester » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #6: 28 Okt 2013, 19:44 »

Det var ærgeligt.

Men som nævnt tror jeg også det har noget at gøre med at holdet er så nyt, så finder de ikke hinanden med samme lethed osv Smiley

Samtidig med at den defensive del af holdet er helt ny (5 ud af 5), og derfor naturligt lukker flere mål ind. Men det er da alligevel hurtigt du er blevet fyret, i forhold til at forventningerne ikke var højere :/ Eller hvor langt nåede du at spille?
Fik kun 8 kampe, hvor det blev sejr til den ene. Tror du har ret i at det skyldes de mange nye spillere.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #7: 28 Okt 2013, 20:26 »

Hold da op !

8 kampe er godt nok kort snor :/ Men i realiteten er det måske hvad man kan forvente i en klub der har brugt så mange penge.

Men tror at Monaco kommer til at stå som et lysende eksempel på, hvor svært det er at få en helt nyindkøbt hold til at fungere.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #8: 28 Okt 2013, 20:42 »

Er der nogen her inde der kan anbefale en god taktik  til Monaco jeg syntes det er svært at finde en der passer til holdet
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #9: 28 Okt 2013, 20:55 »

Kender ikke holdet godt nok til at kunne foreslå en konkret taktik.

Men jeg vil dog sige at du bør gå efter at finde en taktik der har et godt defensivt fundament (i hvert fald til en start), da jeg lidt har på fornemmelsen at de første par måneder bare skal 'overleves' fordi holdet er så nyt. Når holdet så er fundet bedre sammen, kan du derefter skifte over i en mere offensiv taktik, hvis det er det du ønsker.

Selve formationen behøver ikke nødvendigvis være defensiv, men hold og spiller indstillingerne bør beherskes til et kontrolleret niveau Smiley
Logged

Kristensen86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #10: 03 Nov 2013, 10:00 »

Jeg vil os prøve med det nu her i Fm14, har prøvet i 13, uden den større succes, men er opsat på det skal lykkes, mit første indkøb er Elia fra Werder Bremen til 107 mill, synes han er en fantastisk spiller, har jeg synes siden han spillede i Juventus .

Men synes man kan lave mange gode billige indkøb også, men er jo lige det med at få sat holdet sammen , som er den store udfordring Wink

Vil gerne høre om indkøb og taktik mm fra jer andre.

God vind Wink
Logged

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #11: 10 Nov 2013, 13:55 »

Jeg er også begyndt på et spil Monaco !

Og jeg har ca. de samme problemer som alle jer andre....
-Svært at finde et taktik som virker optimalt
-får ikke nok point pr. kamp.

så ligger nummer 9 efter 6 kampe med 8 point i alt... og målet er at komme til at spille i Europa i næste sæson

jeg har købt Daniel Agger for at få en noget bredde og god forsvar spiller som jeg håber kan sørge for at der ikke bliver lukket for mange mål ind på mig.
det fungere bare ikke så godt.. og har mest bare lyst til at opgive og finde et nyt holde at spille med.

Så er der nogen derude der har nogle forslag til hvordan jeg får mit Monaco spil op at køre

Logged

Unknow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #12: 17 Nov 2013, 01:33 »

Køb Pepe, Reyes og en god højre back, det fungerede for mig. Men min taktik virker virkelig forfærdelig, har været nød til at ændre i databasen for at få det til at fungere ordenligt. Wow hvor er spillet ødelagt når man snakker om en angriber, han har jo slet ikke en vigtig rolle mere. Hugo, Damio og Giroud er jo meget bedre end Falcao i det nyværende spil. Virkelig Hugo er nok den bedste angriber man kan få, wow hvor er han god!

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #13: 25 Nov 2013, 12:23 »

Er der ikke andre der spiller med monaco? Har selv overvejet at spille med dem og giver dem nok et forsøg inden alt for længe Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #14: 30 Nov 2013, 15:03 »

Jeg har valgt at give Monaco et skud.
og vil for første gang forsøge mig med en smal diamant 4-1-2-1-2.
Jeg har planer om at hente en back til begge sider, som slår nogle fantastiske indlæg, og samtidig hente Pogba til midtbanen.
Sidst men ikke mindst er jo også på udkig efter en angriber der er utroligt stærk i lufte, og en cb
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010