home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127672 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #420: 04 Jan 2014, 21:22 »

Spændende! Smiley

- Fremragende måde at gøre det på i denne update.

Er glad for du kan li' det! Tusinde tak for din kommentar!

Det kunne da være mega fedt at vende tilbage til shakhtar ...  
har de samme trup som da du forlod dem Smiley?

Fedt hvis du vender tilbage til Shaktar. Kunne dog sagtens se dig gøre noget spændende ved Southampton!

SHAKHTAR! Opstemt

Jeg tænker også det kunne være sjovt at komme tilbage og vinde det skide CHL-trofæ.

Der er desværre solgt ud af mange af spillerne i form af fx Rakitskyi, Gündogan, Mike Smith, Zivkovic, Stephanenko, Chicharito og sådan. Der er dog stadigvæk Koval, Eriksen, Benteke som jeg er glade for stadigvæk er der. Samt Kalashnikov!

Medmindre du vil slutte ringen nu, så synes jeg og håber jeg at du ikke tager tilbage til Shaktar med derimod tager udfordringen op i enten Bundesligaen eller PL  Thumbs Up

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge!

Jeg er mere til Palermo og den sindsyge chairman du får der! Opstemt

Han er for sjov. Det kunne være spøjs med ham som chef! Opstemt

Det er rigtigt at det kan være sjovt med udfordringen i Southampton, men er det ambitioner, så tag City, da de alt andet end lige er den stærkeste trup, både spillemæssigt og økonomisk. Til gengæld så er Palermo i den anden ende af skalaen med en tidligere nævnt tosse som ejer! Smiley er spændt på hvad du vælger!

Hvis ikke du venter lidt og tager et endnu stærkere hold..  crazy

City overvejer jeg ofte kraftigt. Det er et meget godt tilbud de giver mig! De ligger nummer 9. i ligaen her omkring midten af december, men så langt er der ikke fra toppen.

Jeg er også spændt på hvad jeg selv vælger! Wink
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #421: 04 Jan 2014, 21:37 »

Vælg Man City og snup så mange trofæer du kan på de næste to sæsoner! Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #422: 04 Jan 2014, 22:41 »

Jeg syntes helt klart du skal vælge Dortmund! Der er et eller andet med mig og så det hold. Tag arven op efter Jürgen Klopp og bank Bayern tilbage på den kedelige andenplads! Og få så det ChL trofæ til klubben (:

Men uanset dit valg, så følger man spændt med!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #423: 04 Jan 2014, 23:41 »

Man. City tror jeg, ville blive for ensartet. Ja, de har mange penge og store profiler, men jeg tror, det bliver kedeligt i længden - hvert fald for nu.

Southampton kunne være rigtigt interessant at følge! De har det hele - et godt ungdomsakademi, god økonomi og en startellever der er god nok til suptoppen i PL. Imo ville det være fedt at se dig bringe dem til tops, og jeg tror, du vil få stor glæde af at vælge dem.

Dortmund kunne også være ganske sjovt. Der er selvfølgelig det primære med at slå Bayern af tronen, og ellers har de det samme som Southampton - dog lige klassen over.

Palermo ville også være super sjovt, da der ikke er mange, der spiller med dem. Dog tror jeg godt, det kan blive en udfordring at spille i Italien (Personligt har jeg aldrig haft et godt save i Italien, men det kan selvfølgelig være, at du kan ting, jeg ikke kan Wink). De har også en masse penge, så at se, hvor langt du kan bringe dem, kunne være fedt!

Shakhtar ville, imo., være for tidligt at vende tilbage til. Du skal rykke til Ukraine igen i slutningen af din karriere og vinde, hvad du ikke formåede at vinde i første omgang - Champions League. Dog synes jeg, du skal ud i Europa først og bevise dit værd i nogle andre ligaer, inden du vender tilbage.

Jeg ville ranke det sådan ud fra det, du har af tilbud:

1. Southampton
2. Palermo
3. Dortmund
4. Man. City
5. Shakhtar

Jeg følger selvfølgelig med, uanset hvad du vælger. Ovenstående er blot, hvad jeg finder mest spændende. Naturligvis er der andre, som ikke deler samme holdning, og det er heller ikke sikkert, at du gør det, men du vælger det hold, du finder fedest at spille med og blogge om Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #424: 05 Jan 2014, 00:02 »

Fedt at I kommer med jeres bud og forklaringer på hvad I synes jeg skal gøre! Det er super fedt og inspirerende at læse!

Tak skal I ha'!

EDIT:
Må indrømme at City måske frister mig lidt - men dog kun for det næste halve år, hvilket de er villige til at gå med til. United ligger nummer ét i ligaen med 38 point efter femten kampe, mens City er nummer 8 med 23. Ligaen kan jeg nok ikke nå, men de er videre i Champions League og der er måske en mulighed for at jeg kan snuppe det trofæ - også finde en ny og lidt længerevarende klub til sommer. City har Suarez, El Shaarawy, De Sciglio, Will Hughes, Tin Jedvaj og selvfølgelig Bernard Wink

Jeg er dog meget i tvivl!
« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 00:09 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #425: 05 Jan 2014, 00:28 »





Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #426: 05 Jan 2014, 01:11 »






Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #427: 05 Jan 2014, 01:22 »

Tag til Italien! Tag til Inter!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #428: 05 Jan 2014, 01:38 »

Jeg gætter på Arsenal er næste stop!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #429: 05 Jan 2014, 08:32 »

Vi ved alle sammen at der gemmer sig en Liverpool fan langt inde i dig. Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #430: 05 Jan 2014, 09:16 »

Muligheder mangler du tilsyneladende ikke - lækkert!

Er meget spændt på at høre, hvem du vælger Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #431: 05 Jan 2014, 10:03 »

 Poulsen: Jeg savner fodboldverden
  11.09.19 - Det Danske Medie

Poulsen har rundet et år uden at være en del af fodboldverden. Han har dog ikke lagt på den lade side, men været ude og melde sig interesseret i mange forskellige jobs. Det ene job efter det andet er dog blevet snuppet for næsen af den danske træner, hvilket betyder at han nu har gået et år som arbejdsløs. Når der endelig har været konkrete tilbud til Poulsen, har han ikke været helt tilfreds med udspillet eller klubbens niveau.

Danmark sluttede for et års tid siden som sølvvindere til VM. Lige efter triumfen valgte Danmarks chef, Nikolaj Poulsen, at erklære, at han ville ud på klubmarkedet igen og ikke være landstræner mere. Poulsen valgte derfor at sige jobbet op og i stedet forsøge at finde sig et nyt fodboldhold kan kunne træne. Rygterne har været store og blandt andet sendt Poulsen til Palermo, Manchester City, Dortmund, Atletico Madrid, Arsenal og mange andre større klubber. Poulsen har meget tæt på at komme til City, men det job snuppede Ole Gunnar Solskjær. Dortmund valgte Mancini i stedet for Poulsen, mens Atletico Madrid valgte en anden dansker i form af Michael Laudrup. Arsenal var mere til Jorge Jesus, der redede Arsenals sæson og fik dem på en tredjeplads (han overtog holdet efter 20 runder på en 9. plads). Palermo fandt Poulsen ikke interessant nok, hvilket betyder at Poulsen har fået ét helt år uden at være en del af fodboldbranchen. Han fortæller om det.

 - "Det er meget underligt. Det er som om, at jeg ikke kan få det job jeg ønsker mig. Måske overvurderer jeg mine egne evner, men jeg har trods alt været til samtaler i klubber som Dortmund, Atl. Madrid, Inter og City. Det er meget store hold. Jeg har endda været til samtale ved Schalke, der har vundet ligaen to år i streg og har et fantastisk hold. De valgte dog Diego Simeone, der er en fremragende træner. Jeg håber snart at der kommer et tilbud, hvor både klubben og jeg kan se, at det er det rigtige for mig," fortæller Poulsen til Det Danske Medie.

Tilbuddene har ikke manglet for den erfarne danske træner, der var utrolig tæt på at skrive under med Schalke. Schalke har købt store spillere som Timo Werner, Jores Okore, Mitrovic, Schürrle og Barkley, hvilket har gjort, at de har vundet ligaen de sidste to år. Rygterne om en ny klub til Poulsen bliver dog ved med at være fremme i medierne, hvilket betyder at det er et spørgsmål om tid før man igen ser Poulsen i spidsen for et fodboldhold.

Netop nu er Guardiola under pres i Bayern, da de sluttede sæsonen på en femteplads i ligaen. Det rutinerede QPR-mandskab med Mark Hughes i spidsen har også luftet tanker om, at de måske gerne vil udskifte Hughes med en ny træner, men det formodes ikke at være noget Poulsen ville være interesseret i.

 - "Det haster ikke for mig med at finde en ny klub, for jeg vil gerne til den rette. Jeg vil gerne til et tophold og vinde pokaler. Jeg har lyst til at skrive mit navn fast som et af de største, hvilket jeg meget gerne vil gøre ved hjælp af at vinde trofæer. Det vil trods alt være nemmere, hvis der fra starten af er lagt grobund for succes. Senere i min karriere vil jeg gerne prøve at være træner for et lidt mindre hold og måske se om jeg kan drive deres klub fremad. Danmark vil også tiltale mig senere i min karriere, men det er først om mange sæsoner det er noget jeg vil finde interessant," udtaler Nikolaj Poulsen.

I den seneste sæson vandt United mesterskabet i England, mens Schalke endnu engang tog sig af den i Tyskland. I Italien blev Napoli for andet år i streg mestre, hvilket også gælder for Real Madrid, som sluttede foran Barcelona. Shahktar, Poulsens tidligere klub, gik igennem sæsonen uden et eneste nederlag og vandt nok engang det ukrainske mesterskab. I Frankrig vandt AS Monaco deres første mesterskab siden 2000, hvilket sluttede en tørke på 19 år. Poulsen savner glæden ved at vinde et mesterskab.

 - "Vi er alle konkurrencemenneske r og vil opnå det helt store i dette game. Jeg er den type, som virkelig gerne vil være den bedst. Det kan man kun bevise ved at vinde de store ting. Jeg er ude efter et job i en af de store ligaer, hvilket jeg håber kan lade sig gøre."

Poulsens trofæer:
13-14:
Ukrainske Super Cup
Ukrainske Mesterskab

14-15:
Ukrainske Super Cup
Ukrainske Mesterskab
Ukrainske Pokalturnering
Europa League

15-16:
Ukrainske Super Cup
Ukrainske Mesterskab
Ukrainske Pokalturnering

16-17:
Ukrainske Super Cup
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #432: 05 Jan 2014, 10:05 »

Tag til Italien! Tag til Inter!

De valgte desværre Jan Wouters. De tilbød mig kun 4 millioner til transfers, hvilket jeg simpelthen fandt for lidt. Skuffet

Jeg gætter på Arsenal er næste stop!

Håbede jeg også!

Vi ved alle sammen at der gemmer sig en Liverpool fan langt inde i dig. Wink

Åh, min første fodboldtrøje nogensinde var en Liverpooltrøje med Owen på ryggen!

Muligheder mangler du tilsyneladende ikke - lækkert!

Er meget spændt på at høre, hvem du vælger Smiley

Er faktisk også selv lidt spændt på at se hvad der sker.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #433: 05 Jan 2014, 11:05 »


 Montella skifter til City
  11.12.19 - SaintsNews

Vincenzo Montella nåede kun et enkelt år i klubben, da han i dag har valgt at sætte sin underskrift på en kontrakt i Manchester City gældende frem til 2023. Montella endte i sidste sæson på en skuffende 12. plads, men i denne sæson har holdet klaret det over forventninger og ligger i midten af december på en 3. plads.

Montella har haft et fremragende år i Southampton, hvor han har rykket holdet fra at være et sub-top hold til at kunne kæmpe med om de europæiske pladser. I sommers hentede Montella også stærkt ind med indkøbet af Angelo Henriquez, Fernandinho og Gabon-slideren, André Biyogho Poko. Dette har båret frugt i denne sæson, hvor Saints ligger nummer 3 netop nu med syv point op til Arsenal på førstepladsen. Der skal dog kigges efter en ny træner, da Montella har forladt klubben og er draget til Manchester City.

 - "Vi er kede af at miste en så dygtig og talentfuld træner som Montella, men jeg kan godt forstå at han vil til City og lege med deres millioner og kunne gøre præcis som det passer ham. Vi er på udgik efter en ny træner og vi har allerede indledt samtaler med en enkel, som vi håber at kunne lukke inden juleprogrammet starter," fortæller bestyrelsesformand, Tony Berry til SaintsNews.

Southampton har de seneste år haft mange trænere gennem karrusellen, men de håber på at kunne få skaffet sig en permanent løsning, der måske kan sidde i klubben tre år eller mere. Der bliver spejdet efter den rette til opgaven, hvor favoritten findes i Danmark hos den unge Nikolaj Poulsen, der har været klubløs i halvandet år. Poulsen er selv begejstret over udsigten til måske at træne et hold i Premier League.

 - "Premier League er min favoritliga, hvorfor jeg naturligvis gerne vil sætte mine ben der i. Southampton er en storklub, hvilket deres placering i ligaen også afspejler. Der er hentet fantastiske spillere ind til holdet, men der kan naturligvis altid bygges videre på det som der er. Jeg er meget interesseret i jobbet, men der er intet fastlagt endnu," fortæller Poulsen til SaintsNews, da vi kontaktede ham.

Flere trænere er rygtet til Saints, men fra klubbens side virker det som om at man går benhårdt efter at få Poulsen i stalden.

Trænere i Southampton de seneste sæsoner:
Pochettino - fyret
Bowyer - fyret
Mancini - forlod
Solskjær - forlod
Bilic - forlod
Davids - fyret
Montella - forlod
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #434: 05 Jan 2014, 11:13 »


 Montella skifter til City
  11.12.19 - SaintsNews

Vincenzo Montella nåede kun et enkelt år i klubben, da han i dag har valgt at sætte sin underskrift på en kontrakt i Manchester City gældende frem til 2023. Montella endte i sidste sæson på en skuffende 12. plads, men i denne sæson har holdet klaret det over forventninger og ligger i midten af december på en 3. plads.

Montella har haft et fremragende år i Southampton, hvor han har rykket holdet fra at være et sub-top hold til at kunne kæmpe med om de europæiske pladser. I sommers hentede Montella også stærkt ind med indkøbet af Angelo Henriquez, Fernandinho og Gabon-slideren, André Biyogho Poko. Dette har båret frugt i denne sæson, hvor Saints ligger nummer 3 netop nu med syv point op til Arsenal på førstepladsen. Der skal dog kigges efter en ny træner, da Montella har forladt klubben og er draget til Manchester City.

 - "Vi er kede af at miste en så dygtig og talentfuld træner som Montella, men jeg kan godt forstå at han vil til City og lege med deres millioner og kunne gøre præcis som det passer ham. Vi er på udgik efter en ny træner og vi har allerede indledt samtaler med en enkel, som vi håber at kunne lukke inden juleprogrammet starter," fortæller bestyrelsesformand, Tony Berry til SaintsNews.

Southampton har de seneste år haft mange trænere gennem karrusellen, men de håber på at kunne få skaffet sig en permanent løsning, der måske kan sidde i klubben tre år eller mere. Der bliver spejdet efter den rette til opgaven, hvor favoritten findes i Danmark hos den unge Nikolaj Poulsen, der har været klubløs i halvandet år. Poulsen er selv begejstret over udsigten til måske at træne et hold i Premier League.

 - "Premier League er min favoritliga, hvorfor jeg naturligvis gerne vil sætte mine ben der i. Southampton er en storklub, hvilket deres placering i ligaen også afspejler. Der er hentet fantastiske spillere ind til holdet, men der kan naturligvis altid bygges videre på det som der er. Jeg er meget interesseret i jobbet, men der er intet fastlagt endnu," fortæller Poulsen til SaintsNews, da vi kontaktede ham.

Flere trænere er rygtet til Saints, men fra klubbens side virker det som om at man går benhårdt efter at få Poulsen i stalden.

Trænere i Southampton de seneste sæsoner:
Pochettino - fyret
Bowyer - fyret
Mancini - forlod
Solskjær - forlod
Bilic - forlod
Davids - fyret
Montella - forlod


Er det et skridt op i karrieren, at skifte til Southampton?  Smiley

Fra Shakhtar, et mesterhold i Ukraine med ambitioner om CHL til det danske landshold der opnår to sølvmedaljer i træk ved VM til Southampton. Nuvel, et rigtigt godt hold der med tiden ville kunne spille med om pladserne - og nu ved jeg jo heller ikke hvordan de er i dit save.

Men vil den store Nikolaj Poulsen ikke noget med sin karriere?  Wink Har han ikke ambitioner om at udvikle sig og træne bedre og bedre hold? Jeg stemmer på alt andet end Southampton!
.. Eller Palermo, for den sags skyld!  Cool
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010