home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127564 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #375: 02 Jan 2014, 20:01 »

Hvis Uffe Bech ikke er med, hvem er så ham Uffe Bech der står mellem Victor Fischer og Jacob Johansson?   Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #376: 02 Jan 2014, 20:09 »

Hvis Uffe Bech ikke er med, hvem er så ham Uffe Bech der står mellem Victor Fischer og Jacob Johansson?   Peace

Mente naturligvis Lucas Andersen. Tak for du lige gjorde mig opmærksom på det!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Danmark overlegen i gruppespillet
« Svar #377: 03 Jan 2014, 17:59 »


 Danmark overlegen i gruppespillet
  28.06.18 - VM 2018 Rusland

De danske drenge har spillet fremragende fodbold under VM's gruppespil og har virkelig imponeret under slutrunden, som det måske bedstspillende mandskab indtil videre. Holdet har virkelig præsteret fremragende og især angriberen i front, Andreas Cornelius, har vist sig fra sin bedste side og kan netop nu smile over at være den mest scorende indtil videre under dette VM.

Danmark skulle i deres første kamp under VM spille imod New Zealand på Moskva Arena. Kampen blev fløjtet i gang af Aytekin, der virkelig dømte en god og sikker kamp. Danskerne lagde ud med et vanvittigt hårdt pres og fortsatte det under hele kampen. Allerede ved kampens pause kunne det danske landshold også gå til pause med et godt bevis på, at de virkelig skal tages seriøst under denne slutrunde. Der stod nemlig 3-0 til de danske favoritter, hvilket ingen havde regnet med inden kampen. Målene var blevet sat ind af Uffe Bech og to gange Cornelius. I anden halvleg blev tempoet sat lidt ned, men New Zealand kunne stadigvæk ikke komme til chancer hos danskerne. Omkring det 70. minut sikrede Fischer sin første scoring under VM, da han iskoldt med venstrebenet bankede bolden ind til 4-0 på stolpen og i kassen.

Den efterfølgende kamp var hård for danskerne, da to af deres spillere måtte udgå med skader. Det var mod Rumænien, der havde spillet en flot kamp mod Ecuador inden og vundet den med 2-0. Danmark stillede i stærkeste opstilling, og det viste sig at være en god idé. Kim Jørgensen måtte gå ud efter 17 minutter og dette blev desværre hans sidste kamp under dette VM, da han er ude i to måneder med en hofteskade. Uffe Bech kom ind i stedet og det satte gang i danskerne. Han driblede sig til baglinjen og smækkede et fremragende indlæg ind i panden på Cornelius, der stensikkert headede den ind til stillingen 1-0. Rumænien havde bolden meget, men blev aldrig rigtig farlige overfor Danmark. I slutningen af første halvleg lukkede og slukkede Cornelius kampen med et flot solomål til 2-0, hvor han satte to mand af og sparkede bolden knas tørt ind bag en chanceløs Balgradean. I midten af anden halvleg måtte den unge Johansson udgå med et forvredet knæ, der holder ham ude i en uge. Danmark var dog glade, da de havde sikret videre avancement efter dette opgør.

Poulsen udtalte følgende efter opgøret mod Rumænien: "Vi er fremragende i dag. Jeg forstår dog ikke, hvorfor der skulle spilles så hårdt mod mine spillere. Vi kommer til at savne Jørgensen og Johansson, men det er der intet at gøre ved. Vi må stå sammen og bevare troen på, at vi kan uden dem på holdet."

At Danmark var videre betød, at de kunne stille med et reservespækket mandskab mod Ecuador. Cornelius var dog endnu engang på toppen, men blev pillet ud i pausen til fordel for Helenius, da han aldrig rigtig fandt sit gode spil frem. Jannik Vestergaard spillede dog en formidabel kamp og efter 37 minutter kom han med op på et hjørnespark og gjorde det til 1-0. Danmark fortsatte med deres høje bagkæde og pressede virkelig ecuadorianerne ned. Det høje genpres gav pote i anden halvleg, hvor Eriksen snuppede bolden højt oppe og sendte den ud til en fri Uffe Bech, der stensikkert bankede bolden ind til 2-0. Det lignede at kampen var død efter dette mål, men til allersidst scorede Luis Bolanos et fantastisk mål på frispark. Ingen målmand i verden ville kunne have taget dette skud, hvorfor det kandiderer til slutrundens mål med garanti. Kampen endte derfor 2-1 til Danmark. Efter kampen mod Brian Hamalainen med en kommentar.

 - "Vi er utrolig stolte over at være videre med maksimum point. Det giver os tro på at vi kan nå langt i denne turnering, men vi tager én kamp af gangen og håber på at vi har lidt lodtrækningsheld. Jeg vil meget gerne undgå Tyskland, da de virkelig ser skræmmende ud," udtaler venstrebacken hos Danmark.

Gruppen endte således:

Danmark kan derved kun trække hold, som er blevet to'ere i deres gruppe, hvilket indebærer Rusland, Japan, Belgien, Nigeria, Cameroun, Ghana og Frankrig.

Hvem håber du Danmark trækker? Stem øverst.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2014, 18:03 af Cesc » Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #378: 03 Jan 2014, 18:08 »

Flot flot blog!

Ved ikke om jeg overså det, men fik man at vide hvem der kom ind i stedet for de to der blev skadet? :-)

Tænker om Bendtner nu er med?? Wink
Logged

Kolo Abib Touré

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #379: 03 Jan 2014, 19:30 »

Flot flot blog!

Ved ikke om jeg overså det, men fik man at vide hvem der kom ind i stedet for de to der blev skadet? :-)

Tænker om Bendtner nu er med?? Wink

Tusinde tak! Nej, det gjorde man ikke.. Kan ikke hente nye ind midt under slutrunden. Bendtner er er ikke med Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #380: 03 Jan 2014, 19:59 »

Nu er det ikke fordi jeg er efter dig, men ham der Uffe Bech har såvidt jeg kan læse mig frem til scoret 2 mål og lavet 1 assist.
Er han med eller er han ikke?  Peace  Huh
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #381: 03 Jan 2014, 20:19 »

Nu er det ikke fordi jeg er efter dig, men ham der Uffe Bech har såvidt jeg kan læse mig frem til scoret 2 mål og lavet 1 assist.
Er han med eller er han ikke?  Peace  Huh

Tjek mit svar i toppen! Mente naturligvis Lucas Andersen. Tak for du lige gjorde mig opmærksom på det!

 Mente Lucas Andersen og ikke Uffe Bech! Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #382: 03 Jan 2014, 20:23 »

Tjek mit svar i toppen! Mente naturligvis Lucas Andersen. Tak for du lige gjorde mig opmærksom på det!

 Mente Lucas Andersen og ikke Uffe Bech! Wink


Hehe det havde jeg skam set, men kunne jo være der var sket en udskiftning i sidste øjeblik  Wink

Men jeg følger stadig med og kan da konstatere at du gør det en del bedre end MO, måske du skulle tage over om et par år når han stopper Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #383: 04 Jan 2014, 03:14 »

Har nu spillet VM færdigt og vil gå i gang med en helvedes masse updates! HOLD KÆFT JEG ER GLAD OVER ERIKSEN BEGYNDTE AT BLOMSTRE FULDSTÆNDIG OP!!!

Opstemt

Desværre blev han skadet under træning inden en meget stor kamp og var ikke med i den!
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #384: 04 Jan 2014, 03:21 »

Skal man tage den smiley som en god ting? Tunge

Anyways, bliver spændende at høre om!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #385: 04 Jan 2014, 03:34 »

Skal man tage den smiley som en god ting? Tunge

Anyways, bliver spændende at høre om!

Det skal du helt sikkert!! Wink

Det har været en fremragende turnering for Danmark!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #386: 04 Jan 2014, 11:43 »


DANMARK VIDERE EFTER STRAFFE

De danske drenge havde været turneringens bedste hold indtil videre og sikret sig videre deltagelse ved at vinde alle tre kampe under slutrunden i Rusland anno 2018. Mange så danskerne som favoritter, da de virkelig sprudlede af selvtillid og havde fremragende fodboldspillere, som alle peakede netop nu. Danmark havde trukket Cameroun i anden runde, hvilket må siges at være en overkommelig opgave for Danmark, men det skulle vise sig at blive svært for Danmark at få det til at fungere.


Kampen startede som sædvaneligt ud i ganske højt tempo og Danmark forsøgte at presse Cameroun i bund med den direkte spillestil. Det lignede virkelig, at de danske drenge vil forsøge at udspille Cameroun gennem hele første halvleg. Der var rigtig godt spil fra Danmark, men de blev aldrig rigtig farlige når de kom frem til chancer. Cornelius havde lidt en off-day kunne man se på den måde han løb rundt på, men heldigvis for Danmark var der andre spillere som trådt i scene.

Lige så langsomt bed Cameroun dog ind på Danmark, hvorfor man pludselig kunne se fuldstændig dominans fra deres side. Det holdt gennem resten af kampen. Den hurtige Dongou var virkelig en oplevelse og han spillede fremragende kombinationer med sin angrebsmakker, Edgar Salli. De to var slet ikke til at holde styr på for danskerne, da deres hurtighed og acceleration var flere niveauer over Okore og Vestergaard. Desværre for Danmark måtte sidstnævnte udgå med en skade, der muligvis kunne koste ham hele VM.

Kampen fik i ordinær spilletid ikke én eneste scoring, men i de to gange 15 minutter ændrede det sig hurtigt. Efter 93 minutter løb Dongou forbi de trætte danske forsvarsspillere og sendte bolden i nettet til 1-0. Camerouns fans var ellevilde, da de endelig fik hul på bylden - dog holdt det ikke mere end ét enkelt minut. Fischer, der havde været elendig i alle kampe hidtil, tog nemlig skeen i den anden hånd og drog nærmest lige efter bolden var sat i spil op og bragte balance i regnskabet. Camerouns fans var derefter nede i kulkælderen, hvilket man naturligvis godt kan forstå. Der kom ikke flere mål i kampen, hvorfor den måtte afgøres på straffespark.

På straffespark skulle Danmark starte med at skyde, hvilket statistisk set altid er en kæmpe fordel. Begge målmænd, Ondoa og Rønnow, var usikre og redede faktisk ikke nogle skud under hele straffesparkskonkur rencen. Der blev scoret på de første syv straffespark fra hvert hold, hvorefter William Kvist skulle gå til pletten. Det var en lang og hård gang, men anføreren viste sikker attitude på vej derop og virkede som om, at han bare ville score på det chance her. Det gjorde han også, et solidt skud midt i kassen med masser af power. Bong fra Cameroun skulle derefter følge trop, men uheldigvis for ham sparkede han flere meter ved siden af mål. Danmarks bænk tonsede ud på grønsværen og fejrede at de netop havde sikret sig videre deltagelse til kvartfinalen under VM - hvilket var målet fra den danske ledelse at opnå inden slutrunden begyndte.

KVARTFINALE LODTRÆKNING

Der var store overraskelser i anden runde af VM. Japan slog Elfenbenskysten med 4-2, mens Belgien vandt 1-0 over England. Argentina cruisede sikkert videre med en sejr på 4-2 over Rumænien, mens Frankrig i det spændende opgør mod Italien vandt med 1-0. Den store overraskelse kom da værterne fra Rusland slog Spanien ud på straffespark. Tyskland gik sikkert videre med en sejr på hele 4-0 over Nigeria og var efter denne runde favorit til at tage titlen. Uruguay og Ghana har tidligere spillet drabelige kampe, men denne forholdt sig rolig og Uruguay vandt 1-0 på mål af Pereyra.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #387: 04 Jan 2014, 12:03 »

Uf uf! det bliver godt det her mand!
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #388: 04 Jan 2014, 12:11 »

Ja det er squ guf det her Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #389: 04 Jan 2014, 12:15 »

Uf uf! det bliver godt det her mand!

Tusinde tak, månedens blogger! Wink

Ja det er squ guf det her Smiley

Mange tusinde tak Fogt!
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010