home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127269 gange)
WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (VM-Magasin) Bøge & Bakker
« Svar #360: 30 Dec 2013, 18:20 »

uh uh spændende Opstemt
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (VM-Magasin) Bøge & Bakker
« Svar #361: 30 Dec 2013, 18:23 »

Hvor er Brasilien i dette VM? Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Tilbage) Bøge & Bakker
« Svar #362: 30 Dec 2013, 18:44 »

Stærkt du er tilbage har glædet mig mega meget :-)

Glad for champ!

Ja tak så kan kampene godt gå igang.

Jaa, håber på en bette update i morgen omkring måske gruppespillet!

uh uh spændende Opstemt

Glad for du er blevet klar til at høre om VM!

Hvor er Brasilien i dette VM? Wink

De nåede ikke at komme med de tosser! Men det hjælper da på mine chancer! Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #363: 01 Jan 2014, 16:59 »

Der må komme en opdatering i morgen, for er sgu' ikke helt på toppen i dag Wink

Jeg håber I alle sammen har haft et fremragende nytår og er klar til at gøre Bøge & Bakker til årets blog! Vil jeg sgu' være stolt af! Opstemt
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #364: 01 Jan 2014, 23:54 »

Godt at se dig tilbage! Glæder mig til næste update. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #365: 02 Jan 2014, 10:02 »

Godt at se dig tilbage! Glæder mig til næste update. Smiley

Tusinde tak skal du have bro! Thumbs Up
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #366: 02 Jan 2014, 13:18 »

Er nødt til lige at kommentere den her fantastiske blog!

Det er en fornøjelse at læse hver eneste update og det grafiske er helt outstanding  Shockeret

Glæder mig til at høre hvordan det går med VM!
Hev selv EM til Danmark I FM13 og det er en helt særlig følelse at føre sit moderland til en pokal  Græder Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #367: 02 Jan 2014, 13:34 »

Er nødt til lige at kommentere den her fantastiske blog!

Det er en fornøjelse at læse hver eneste update og det grafiske er helt outstanding  Shockeret

Glæder mig til at høre hvordan det går med VM!
Hev selv EM til Danmark I FM13 og det er en helt særlig følelse at føre sit moderland til en pokal  Græder Thumbs Up

Kom nu i gang igen Cesc.... Fyr nogle updates af, så vi kan få dig i klubrollen igen Smiley
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #368: 02 Jan 2014, 17:06 »

Er nødt til lige at kommentere den her fantastiske blog!

Det er en fornøjelse at læse hver eneste update og det grafiske er helt outstanding  Shockeret

Glæder mig til at høre hvordan det går med VM!
Hev selv EM til Danmark I FM13 og det er en helt særlig følelse at føre sit moderland til en pokal  Græder Thumbs Up

Kom nu i gang igen Cesc.... Fyr nogle updates af, så vi kan få dig i klubrollen igen Smiley

Tusinde tak bois! Jeg kommer med en update, gerne indenfor den næste time!!!
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #369: 02 Jan 2014, 17:31 »

uret tikker.... (:
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #370: 02 Jan 2014, 18:00 »


POULSEN UDTAGER 30-MANDS BRUTTOTRUP

Den danske festabe, Nicklas Bendtner, har i de seneste sæsoner ikke trukket de store overskrifter med landsholdet, da han er blevet overhalet (nej nej, ikke noget med den gale side og sprut) af de yngre kræfter. Nikolaj Poulsen har dog netop hevet den danske angriber ind i varmen, da han er blevet udtaget til den 30-mands store bruttotrup til VM. Se herunder hvem der er udtaget udover den danske Bologna-angriber, der er blevet 30 år gammel.


                         Mikkel Andersen
                         Frederik Rønnow
                         Kasper Schmeichel
                         Jesper Hansen

 - Der er blevet udtaget fire målmænd, men der skal kun bruges tre. Mikkel Andersen har haft en god sæson, og det forventes at han vinder pladsen fremfor Jesper Hansen. Det bliver dog interessant at se, hvem der må se til fra fjernsynet fremfor at rejse med til Rusland.



                         Frederik Holst
                         Andreas Bjelland
                         Nicolai Boilesen
                         Brian Hamalainen
                         Jores Okore
                         Andreas Christensen
                         Jannik Vestergaard
                         Simon Kjær
                         Peter Ankersen

 - Danske Daniel Agger havde kun optrådt seks gange for Napoli i den seneste sæson, og kom derfor ikke i betragtning til landsholdet. Dette har skabt stor postyr i de danske medier, men de er alligevel glade for at se stammen der er blevet udvalgt. Frederik Sørensen er savnet, men han har fået en langtidsskade, der holder ham ude af VM. Der er dog udtaget en del andre kvalitetsspillere, og det bliver spændende at se hvem der får lov at komme med i den den 23 store mands trup som Poulsen skal udtage inden længe. 


                         Mads Albæk
                         Lucas Andersen
                         Christian Eriksen
                         Viktor Fischer
                         Nicolai Jørgensen
                         William Kvist
                         Jens Stryger Larsen
                         Patrick Olsen
                         Uffe Bech
                         Nicolai Thomsen
                         Niki Zimling
                         Jacob Johansson

- Midtbanen er holdet måske stærkeste akse, hvor man virkelig finder et par gode spillere i form af Fischer og Eriksen, der er blandt eliten indenfor fodboldverden. Derudover er der andre gode spillere som Thomsen og Kvist, der virkelig også kan sætte deres præg på kampe og shine igennem. Tilmed er der blevet plads til et par unge spillere som Olsen og Andersen og det bliver spændende om de får deres gennembrud under denne slutrunde. Et par stykker skal sies fra, men hvem?


                         Andreas Cornelius
                         Kim Jørgensen
                         Nicklas Bendtner
                         Nicklas Helenius
                         Glenn Knudsen

 - Angrebet plejer at bestå af Corner og Jørgensen, men der er blevet tilføjet lidt ekstra krydderi i form af Bendtner, Helenius og stortalentet, Knudsen, der slår sine folder ud i HSV. Knudsen er den anden yngste i den danske udtagelse, men der er store forhåbninger til ham og det vil være noget af et skulderklap og give ham chancen til VM. Bayern-angriberen, Kim Jørgensen, er sikret en plads sammen med Cornelius, men hvem skal sikre få en billet til Rusland mere af de forreste danskere?

Hvem håber du at Poulsen udtager til VM? Hvem skal han holde sig fra? Og hvad tror du Danmarks chancer er ved VM med denne trup?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Danmark taber to kampe i træk - og udtager trup til VM
« Svar #371: 02 Jan 2014, 18:35 »


 Danmark taber to kampe i træk - og udtager trup til VM
  29.05.18 - DBU Nyhederne

Poulsen, der snart har været dansk landstræner i to sæsoner, havde ikke tabt én eneste kamp med Danmark, men de seneste to opgør inden VM er desværre endt ud i et nederlag på 2-1 til Argentina og et nederlag på 2-0 til Serbien. Kampen mod Argentina var mere end godkendt, mens gårsdagens kamp mod Serbien sår tvivl i danskerne omkring chancerne ved VM. Derudover er den fuldendte trup til VM udtaget.

Danmark skulle spille et opgør mod det stærke argentinske landshold, hvor man finder verdensstjerner som Messi og Agüero. Sidstnævnte fik også en fod med i kampen, da han blev matchvinder og sikrede de argentinske gæster en sejr på 2-1. Kampen blev spillet i meget højt tempo, og det virkede hele tiden som om at danskerne var et skridt foran i alle situationer. Der blev gået til den, og det passede danskerne bedst. Argentinas små vævre angribere var dog gode på kontraer, og de fik nærmest afsluttet hvert eneste angreb de satte i gang. Det udmundede sig i to scoringer, hvilket betød at Poulsen led sit første nederlag som dansk landstræner.

Derefter ventede Serbien i Parken. Et på papiret overkommelig opgave, men det skulle det ikke blive. Allerede efter 2 minutter så danskernes foretrukne keeper, Schmeichel, ud som om, at han ikke havde lyst til at skulle stå under VM. En hovedløs beslutning resulterede i at danskerne kom bagud med det samme i kampen. Det gjorde betingelserne svære for Danmark, og de blev virkelig kørt ned af de stærke serbiske forsvarsspillere i form af Ivanovic, Nastatic og Subotic. Danmark fik aldrig rigtig spillet til at fungere i denne kamp, hvilket var en stor skuffelse for landstræner Poulsen.

 - "Denne kamp ville afgøre mange pladser til VM. Jeg sagde det til spillerne i omklædningsrummet, men der var slet ingen gejst at spore ved mine drenge. Det var en skuffelse, og jeg håber at se en anden indstilling mod New Zealand om tyve dage i Rusland," udtaler en skuffet dansk landstræner.

Kasper Schmeichel var dog ikke færdig med dumme beslutninger, da han efter 84 minutter valgte at sparke bolden direkte i fødderne på en serber, der stensikkert scorede til 0-2. Mitrovic blev manden endnu engang, og han takkede pænt Schmeichel efter kampen for at give den serbiske Drogba to lette scoringer på CV'et.

Den danske trup skulle dog derefter udtages, hvor det kom som et stort chok for størstedelen af den danske presse, at Lucas Andersen var blevet udeladt af truppen til VM. Han havde dog aldrig rigtig været inde i varmen, fortalte Poulsen til pressemødet. Bendtner fik heller ikke lov at komme med, og Helenius blev den tredje angriber, Poulsen valgte at udtage til turneringen i Rusland. Alle spillerne i den danske trup spiller udenfor Danmarks grænser, hvilket har givet snak om, at talentet i Superligaen simpelthen er for småt. Den yngste danske spiller er Jacob Johansson, der til dagligt slår sine folder ud i Manchester United. Den unge spiller blev hentet til den store klub allerede i en alder af 16 år, og i år fik han sin debut for De Røde Djævle.

Se den fuldendte trup herunder:

Danmark spiller sin første kamp under VM mod New Zealand, hvorefter de skal spille imod Rumænien. Det forventes at danskerne bliver ettere i gruppen, hvor man også finder Ecuador.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2014, 20:09 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #372: 02 Jan 2014, 19:36 »

Så skulle den skid vist være slået. NU er jeg klar til at spille VERDENSMESTERSKABET! Der kommer en opdatering i morgen!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #373: 02 Jan 2014, 19:38 »

Rønnow på kassen så er det VM dit  Thumbs Up
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #374: 02 Jan 2014, 19:43 »

Rønnow på kassen så er det VM dit  Thumbs Up

Som den horsensianer jeg er, skal han naturligvis på kassen under en slutrunde! Vi har gået på skole sammen, og nu er jeg pludselig træner for ham! Vores karriere tog lidt forskellige træk! crazy
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010