home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127280 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #300: 30 Nov 2013, 11:08 »


Det er på tide at komme videre
22.07.16 - Донецк

Shakhtar har rigtig gode forudsætninger for at blive et af de største hold i verden, men en af forudsætningerne for at blive blandt de største har valgt at søge nye veje. Succestræneren Nikolaj Poulsen har valgt at kigge en anden vej og har valgt at opsige sin kontrakt med Shakhtar Donetsk.

Det har været en stor succesbølge i Shakhtar de seneste sæsoner, hvor de ukrainske stjerner har skovlet pokaler hjem. Størst må siges at være Europa League-trofæet, der blev sikret efter en kamp mod Leverkusen. Der er tilmed også vundet det ukrainske mesterskab tre gange, hvor den sidste gang var helt fænomenal og sluttede uden et eneste nederlag og en ny pointrekord. Manden bag disse store bedrifter, Nikolaj Poulsen, har dog valgt at søge nye veje og valgt at ophæve sin kontrakt med Shakhtar.

 - "Jeg følte at det var tid til noget nyt. Jeg var kørt lidt død i Ukraine og at være så langt væk fra min familie var noget jeg ikke kunne holde ud mere. Jeg er rigtig glad for det vi har opnået i Shakhtar, og jeg er sikker på, at klubben får en masse gode stunder fremover. Det er en af de mest professionelle klubber jeg nogensinde har set, og jeg vores resultater taler for sig selv. Jeg føler det er på tide for mig, at komme videre og se om jeg kan fremme min karriere på den ene eller anden måde," udtaler Nikolaj Poulsen til Shakhtar News.

Nikolaj Poulsen har i sin tid i Shakhtar fået hele 26 spillere hentet til Shakhtar, hvoraf den største må siges at være Marco Reus. Derudover har Poulsen solgt hele 49 spillere væk fra klubben, hvor der blev modtaget hele 490 millioner for den unge Bernard, der netop nu tryller i Manchester City. Poulsen nåede at være i Shakhtar i 1131 dage, hvor han vandt 73 % af sine kampe. Det er en ekstremt god statistisk, og der er ikke mange managere, som kan prale af så mange vundne kampe.

 - "Jeg er ked af Poulsens afsked, men jeg forstår godt at han har brug for at søge nye veje og fremme sin egen karriere. Han er en ung manager på kun 46 år, og han har hele fodboldverden foran sig. Han har et brandvarmt navn og har allerede afvist hold som Liverpool, Dortmund og Juventus. Så hvorfor skulle han ikke kunne komme til en af de helt store klubber nu? Jeg er rigtig glad for vores samarbejde, og han skal altid være velkommen til at vende tilbage i klubben," fortæller ejer Rinat Akhmetov.

Hvor Poulsen skal hen bliver fortsat et stort spørgsmålstegn, men hvor håber du han ryger hen?

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ukendt
« Svar #301: 30 Nov 2013, 12:01 »


 Morten Olsens ambitiøse efterfølger er fundet
  01.08.16 - DBU Nyhederne

Det brandvarme danske landshold har netop mistet Morten Olsen, da han valgte at forlade sin post ved sit kontraktudløb efter EM. Der skulle dog ikke gå mere end ti dage før, at det danske landshold fik lov at hente en ny mand ind til at føre danskerne til tops. Den unge Nikolaj Poulsen har fået tjansen efter et par sæsoner i ukrainske Shakhtar Donetsk.

Danmark har haft det fantastisk de sidste mange år. Danskerne har været utrolig stolte af holdet efter deres bedste placering nogensinde under VM 2014, da de kunne forlade slutrunden i Brasilien med flotte sølvmedaljer hængende om halsen efter et 3-1 nederlag til England. Morten Olsen valgte at underskrive en ny kontrakt og fortsatte med at være træner under EM, der netop er slut med Spanien som mestre nok en gang. De danske favoritter røg ud allerede efter anden runde, hvor Italien vandt med 3-2 på trods af en fantastisk start fra danskerne, der var foran 2-0 efter 13 minutter. Morten Olsen valgte efterfølgende at stoppe som dansk landstræner og siden har det danske trænersædet stået tomt indtil nu.

Nikolaj Poulsen, der netop har opsagt sin kontrakt i Shakhtar, var blevet fri på markedet og Danmark var rigtig hurtige til at tilbyde den danske succestræner en kontrakt som landstræner for hans fædreland, Danmark. Poulsen var hurtig til at takke ja til tilbuddet, da han føler at man naturligvis skal repræsentere sit land, hvis man får chancen.

 - "Jeg har selv spillet 32 kampe for landsholdet, og jeg ved hvordan det er som spiller at stå på banen og blive hyldet af ens medmennesker. Det er ekstremt stort, og jeg vil forsøge at føre den danske stolthed videre fra VM 2014. Jeg har brug for at være hjemme ved min familie og tror virkelig at det er et godt valg for mig. Mit mål er at vi vinder VM 2018, og jeg føler mig sikker på at det kan ske," udtaler den meget ambitiøse og lidt udanske Nikolaj Poulsen.

Med sølvkæder om halsen og ingen slinger i valsen er Danmark nu klar til at skulle kvalificere sig til VM igen. Denne gang er de kommet i gruppe med Bosnien, Georgien, Finland og Nordirland. At kvalificere sig til slutrunden ligner derfor ikke, at det vil blive det store problem. De sværeste kampe bliver mod Bosnien, men med Danmarks materiale burde de være mulige at slå - endda både ude og hjemme.

Om Nikolaj Poulsen får lige så stor succes med Danmark som i Shakhtar bliver spændende at se, her på DBU Nyhederne glæder vi os meget til at se hvad den mest vindende danske træner nogensinde kan gøre ved det danske landshold med spillere som Real Madrids Viktor Fischer, Napolis Daniel Agger og Bayerns Jores Okore.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #302: 30 Nov 2013, 13:06 »

Spændene tvist!
Glæder mig til at se om du kan vinde guldet Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #303: 30 Nov 2013, 13:41 »

Spændende! ;-) En skam du ikke nåede målet med 3 CHL trofæer med Shaktar :p
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #304: 30 Nov 2013, 13:44 »

Jeg var kørt død i Shakhtar må jeg indrømme.. Meningen var faktisk at jeg ville vinde de tre trofæer med dem, men jeg følte ikke rigtig for at skrive om dem mere.. Så for at bloggen skulle køre videre, måtte jeg finde en ny udfordring!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #305: 30 Nov 2013, 14:29 »

Virkelig spændende drejning, jeg ser frem til at læse om din færd med det danske landshold!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #306: 30 Nov 2013, 14:32 »

Spændende, held og lykke med det danske landshold. Ser frem til at læse mere.
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #307: 01 Dec 2013, 00:38 »

har lige brugt lørdag aften på at komme igennem alle 21 sider, og må sige at det har været en fornøjelse! Fantastisk stykke arbejde Cesc!

God vind med DK! Jeg vandt EM med dem i 2016. Cornellen, fischer og eriksen er virkelig gode! Desværre vaægte Højbjerg i mit spil at være låst til Frankrig.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #308: 01 Dec 2013, 10:08 »

Virkelig spændende drejning, jeg ser frem til at læse om din færd med det danske landshold!

Spændende, held og lykke med det danske landshold. Ser frem til at læse mere.
har lige brugt lørdag aften på at komme igennem alle 21 sider, og må sige at det har været en fornøjelse! Fantastisk stykke arbejde Cesc!

God vind med DK! Jeg vandt EM med dem i 2016. Cornellen, fischer og eriksen er virkelig gode! Desværre vaægte Højbjerg i mit spil at være låst til Frankrig.

Mange gange tusinde tak drenge! Er rigtig glad for at I gerne vil læse med omkring det danske landshold! Det er jo for fedt!

Og desuden nåede jeg at lave hele 40 updates gennem november, hvilket er for fedt, da jeg så overholdt mit eget mål omkring minimum én update om dagen i gennemsnit! Super fedt at I følger med alle sammen. Det gør mig rigtig glad!

Det har stået lidt stille til de sidste mange dage, men jeg håber på at jeg kan give den mere gas i næste uge! Updatesene vil generelt blive lidt længere nu hvor det er omkring et landshold, men jeg vil forsøge at give bloggen et par nye ting!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #309: 01 Dec 2013, 10:18 »

Bliver lækkert at følge din færd videre
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Truppen mod Georgien
« Svar #310: 01 Dec 2013, 10:45 »


Der er ikke længe til at Nikolaj Poulsen skal ud i sin første kamp som dansk landstræner. Dette hold skal klare opgaven mod Georgien for ham, der bliver den første test i kvalifikationen til VM 2018. Poulsen har udtalt sig omkring, hvorfor han netop har udtaget de spillere han har gjort, så man får et indblik i hans tanker omkring holdet.

Lad os begynde fra den bagerste kæde og gå fremad banen for at få et overblik over den udtagede trup.


                         Mikkel Andersen
                         Frederik Rønnow
                         Kasper Schmeichel

 - Det er tre superstærke keepere der er i buret her. Jeg føler at Rønnow er min førstemålmand, men det kan nå at ændre sig endnu. Ingen er sikre på mit hold, og heldigvis et målmændene rigtig tætte og der er mulighed for at skifte ud mellem dem uden der er den store niveau forskel. Jeg er utrolig glad for at have tre så solide målmænd og håber på at de fortsætter med at udvikle sig, da de stadigvæk er ret unge.


                         Daniel Agger
                         Andreas Bjelland
                         Nicolai Boilesen
                         Brian Hamalainen
                         Jores Okore
                         Frederik Sørensen

 - Det er et rigtig stærkt forsvar og et af de steder på banen hvor jeg føler mig mest sikker på succes. Derudover er der gode spillere som Simon Kjær og Jannik Vestergaard ude, som også kan komme ind hvis der skulle ske noget med de ideelle startere her. Det er dejligt med en rutineret mand som anfører i form af Agger, og på samme tid have fremtiden i orden med unge stjerner som Boile, Jores og Sørensen. Det bliver et super stærkt forsvar det her, og jeg har store forventninger til dem og regner med at de ikke lukker ret mange mål ind.


                         Mads Albæk
                         Lucas Andersen
                         Christian Eriksen
                         Viktor Fischer
                         Frederik Holst
                         Nicolai Jørgensen
                         William Kvist
                         Jens Stryger Larsen
                         Patrick Olsen
                         Casper Sloth
                         Nicolai Thomsen
                         Niki Zimling

 - Midtbanen er en blanding af tre rigtig gode defensive spillere i skikkelse af Holst, Zimling og Kvist og til dels Olsen. Jeg ville meget gerne have haft Højbjerg med, men han var desværre udtaget til Frankrigs U21 landshold. Jeg håber dog stadigvæk at kunne nappe ham på et tidspunkt. De offensive strenge at spille på, er dog intet mindre end fantastiske på mit hold og jeg er især imponeret over Eriksen og Fischer. De to kommer til at udgøre en fremragende offensive duo, og jeg har allerede gode erfaringer med Eriksen fra Shakhtar. Derudover har jeg også tidligere forsøgt meget på at hente Fischer, hvorfor jeg tror at han kan komme til at blive en sand stjernespiller for mig. Der oser af kvalitet på denne del af banen, og jeg tror virkelig på at jeg vinder mange kampe pga. denne stærke midtbane jeg regner for at være en af de bedste i Europa.


                         Andreas Cornelius
                         Kim Jørgensen

 - Jeg synes at klasseangribere er en mangelvare for Danmark, men lige netop disse to kan muligvis komme i den kategori med tiden. Det er to virkelig store talenter, og jeg tror især at sidstnævnte kan tage karrieren langt og måske komme til en af de helt store klubber på et tidspunkt. De to typer er heldig forskellige, hvilket kan give mig muligheder for at prøve nogle ting af. Det er jeg rigtig glad for er muligt og jeg håber på at de to virkelig kan holde hinanden skarpe i form af den tætte konkurrence mellem dem.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 14:41 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #311: 01 Dec 2013, 11:11 »

Bliver lækkert at følge din færd videre

Er glad for du følger med darkalf!  Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Landskampsoptakt: Georgien
« Svar #312: 01 Dec 2013, 12:22 »


Nikolaj Poulsen skal ud og se sine spillere optræde for første gang mod Georgien i VM Kvalifikationen 2018. Danmarks seneste to kampe har resulteret i nederlag på 3-0 og 3-2 til hhv. Spanien og Italien. Ingen havde regnet med at Danmark ville vinde, men det gør altid ondt at tabe to kampe i streg. Derfor skal der nu en sejr på bordet, og det bliver spændende at se om de danske spillere med en ny træner i spidsen kan vinde over Georgien.
NYHEDER:
FREDERIK RØNNOW SKADET
JESPER JENSEN HENTET IND

CORNELIUS SMÅSKADET,
MEN BLIVER I TRUPPEN
BJELLAND SKAL SPILLE DM

P. OLSEN KAN FÅ DEBUT
FOR DET DANSKE LANDSHOLD

 - "Jeg er spændt på min første kamp for det danske landshold. Jeg er en anelse nervøs, men det er vel naturligt når man skal optræde for sit eget land for første gang. Jeg håber vi kan få en god præstation og starte kvalifikationen ud med en sejr for at sætte pres på vores modstandere. Vi skal kun spille én kamp under denne landsholdssamling, så jeg håber virkelig på at spillerne vil give sig 100 procent for mig. Det er hårdt at efterfølge en stor træner som Morten Olsen, der netop har sikret sølvmedaljer til Danmark under VM. Jeg håber dog at kunne gøre et godt indtryk på danskerne i den første kamp og naturligvis skal vi have tre point mod Georgien, som vi er bedre end."

Danmark har brug for en sejr for at finde en ny tro på tingene og en tro på at det kan lykkedes at komme til VM endnu engang og gøre det godt. Georgien var ikke med til EM i sommers, og deres seneste kamp var en testkamp mod Makedonien, der endte 2-2. De har ikke nogle nævneværdige profiler, men har alligevel en stærk spiller i Levan Kenia der til dagligt slår sine folder ud i spansk fodbold for Osasuna. Deres førstevalg i angrebet spiller faktisk i Danmark, da AGF-angriberen Mate Vatsadze er den foretrukne spiller i front for Georgien.

Nikolaj Poulsen har fået lidt kritik og skabt skeptisk blandt de danske roligans, da han ikke har valgt at udtage Simon Kjær, der spiller mesterligt for tiden. Folk var meget forundrede over at den stærke midtstopper ikke fandt plads til truppen, men Poulsen svarede dertil at de udtagede spillere har gjort sig fint bemærket og de er valgt på denne baggrund.

Det danske landshold har mange strenge at spille på, men et par af spillerne er alligevel dem man skal kaste et ekstra øje på under landsholdssamlingen:


Mikkel Andersen er blevet udtaget til landsholdssamlingen, og der er mulighed for at danskeren kan få debut. Kasper Schmeichel har været en del usikker i de seneste landskamp han har deltaget i, og det kan muligvis være tid for Andersen at slå til og hive tjansen hjem som andet valg for Danmark. I og med at Frederik Rønnow også er blevet skadet er mulighederne for en debut også endnu større for målmanden. Andersen står netop nu for det danske storhold, FC København, men har tidligere optrådt for klubber som Reading og Portsmouth. FCK hentede målmanden for hele 17 milioner danske kroner.


Real Madrid stjernen, Viktor Fischer, er en af de vigtigste spillere for det danske landshold. Han spiller stort set godt i hver eneste kamp for Danmark, og han er virkelig en af de store profiler. Trods hans unge alder på kun 22 år, har fløjspilleren nået hele 39 landskampe for Danmark. Han er sikker valg til startelleveren, og bliver giftig overfor det usikre forsvar fra Georgien. Fischer har spillet de seneste tre sæsoner i Madrid, hvor han især i sidste sæson viste prøver på sit talent og spillede hele 24 kampe i ligaen. Real Madrid tror virkelig på den unge dansker, og har i sinde at holde på ham så længe som muligt.


Der kom chokbølger gennem de fleste medier, da Poulsen valgte at udtage Patrick Olsen fra Marseille. Den unge dansker er rigtig delejet mellem Inter og Juventus og må siges at blive en af de store profiler i fremtiden for Danmark. Han kan meget vel få debut for Danmark mod Georgien, og man kan som dansker godt forvente et god præstation af det store talent. Olsen var i sidste sæson også på udlån, og optrådte på daværende tidspunkt for AGF. Han gjorde det fremragende i den danske superliga, og gjorde AGF til en seriøs bejler til titlen. Olsen er rigtig en del af de fantastiske Brøndby ungdomsrækker, men skiftede som meget ung til Italien og Inter for hele seks millioner danske kroner.

Kampen mod Georgien bliver spillet den 02/09/2016 klokken 19.30 i Parken, og den forventede startopstilling er som følger:

SCHMEICHEL

SØRENSEN - OKORE - AGGER (c) - HAMALAINEN

BJELLAND

KVIST

JENS STRYGER - ERIKSEN - FISCHER

JØRGENSEN

« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 14:41 af Cesc » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #313: 01 Dec 2013, 14:31 »

spændene start med landsholdet, og rigtig god dybde på opdateringerne.
Nu venter jeg bare spændt på resultatet Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Danmark rejser sig og vinder kampen mod Georgien
« Svar #314: 01 Dec 2013, 14:35 »


 Danmark rejser sig og vinder kampen mod Georgien
  02.09.16 - DBU Nyhederne

Danmark skulle ud i deres første test under Poulsen mod Georgien i denne kamp, hvor de klarede prøvelsen med bravour. Ikke nok med at de danske vikinger fik en sejr, så holdt Schmeichel også buret rent nede i bagerste ende. Danskerne fik testet modstandernes målmand utallige gange, men lavede kun to kasser.

Danmark stillede op med følgende spillere: Schmeichel, Sørensen, Okore, Agger, Boilesen, Bjelland, Kvist, Andersen, Eriksen, Fischer og Jørgensen på toppen. De elleve spillere var klar til kamp og noget overraskende var Bjelland valgt til den defensive midtbane, mens Cornelius der havde været småskadet var valgt til at sidde på bænken fra kampens start. Bjelland blev dog pillet ud i pausen til fordel for Patrick Olsen, som dermed fik debut for det danske landshold.

Danskerne lagde ud med et fantastisk pres og prøvede op til flere gange målmand Revishvili af. Han stod utrolig godt, men der kom rigtig mange forsøg som han skulle tage sig af. Danmark skabte chancer fra alle vinkler, og hvert eneste hjørnespark endte også ud med et forsøg for danskerne. Det var utroligt hvilket repertoire af redninger den 29-årige Revishvili fra Chornomorets havde i denne kamp, da han virkelig hev alle bolde ind til sig i første halvleg. Selv på et straffespark danskerne blev tildelt redede han skuddet fra Eriksen og trods et kæmpe pres kunne georgierne gå til pause med 0-0 i Parken. Reporteren Jesper Danielsen fangede målmandstræner Lars Høgh i pausen til en kommentar.

 - "Vi skaber meget, men afslutningerne er ikke gode nok. Vi vil fortsætte spillet i anden halvleg og forhåbentlig kan det kaste et mål af sig. Det kan ikke passe at deres keeper bliver ved med at redde vores skud, for vi kommer tættere og tættere på."

I anden halvleg fortsatte Danmark med det store pres, og efter ni minutters spil blev det for meget for Georgien. Et hjørnespark blev sendt indover af Eriksen, der blev ramt af Okore. Okore ramte inde for rammen og uden for Revishvilis vingefang. Der stod dog en georgier i form af Levan Kenia. Den store stjerne for udebaneholdet fumlede dog med bolden på stregen og kom til at fumle den i eget net. Danskerne var lidt fortvivlede over situationen og det blev en ret akavet jubelscene man blev vidne til. Det var tydeligt at se, at det var en stor lettelse for Danmark at bolden røg i nettet og der kom hul på bylden hos modstanderne.

Poulsens mandskab endte ud med hele 25 skud i kampen, og især efter Cornelius kom ind på banen blev der skabt chancer. Den store angriber kom med det samme ind og skabte ravage i modstandernes forsvar og han løb i fantastiske mønstre sammen med Fischer, Eriksen og indskiftede Jens Stryger Larsen. De fire blev virkelig gode af hinanden og til allersidst i kampen spillede de sig også igennem Georgiens forsvar. Først spillede Stryger Larsen den til Eriksen, der hurtigt lagde den i dybden til Cornelius der var trukket ud i højre side. Han trak to mand til sig, hvilket gav meget plads i venstre hvor Fischer kom styrtende. Den unge Real Madrid spiller løb i en fri position hvilket Corner opdagede og sendte bolden ind i feltet til en umarkeret Fischer. Stjernen svigtede ikke og via overliggeren sendte Fischer bolden i nettet til 2-0 og lukkede kampen. Viktor Fischer havde en kommentar efter kampen, hvor han blev kåret til kampens spiller.

 - "Det var fremragende at lave et mål i dag. Det er altid en super fed følelse at score et mål for sit landshold, og især i denne kamp hvor vi ikke kunne ramme i målet var det en forløsning at vi vandt. Jeg er glad på holdets vegne! Det er skønt at hive en sejr i land og komme godt fra start i VM kvalen, hvor vi gerne skulle komme videre til VM," udtaler kampens spiller, Viktor Fischer.

Danmarks næste kamp bliver mod Finland, hvorefter Nordirland venter. Begge kampe bliver spillet på udebane.


1. KAMP, VM KVAL 2018
Danmark vs. Georgien

19.30 fredag 2. september 2016 @ Parken, København

54' Levan Kenia 1-0 (sm)
88' Viktor Fischer 2-0
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 14:41 af Cesc » Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010