home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127274 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Update 50) Guld & Beton
« Svar #285: 21 Nov 2013, 18:39 »

Wow.......

Har været fast læser hele bloggen igennem, og sikke en fantastisk blog!

Er dit mål 100 updates?
Logged

Kolo Abib Touré

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #286: 21 Nov 2013, 18:55 »

Hvis nogen mangler mig så sidder jeg og kæmper med min jalousi i køkkenet !  Forlegen

Haha Nodiem! Glad for du synes det er fedt! Opstemt

Hold nu kæft det er godt det du laver Cesc.... er fandme misundelig... Er en fornøjelse at læse med hver gang du kommer med en ny update...  Thumbs Up

Mange tak TripleX!! Jeg er pisse glad for du kan li' at læse med! Jeg håber at kunne holde niveauet!

Wow.......

Har været fast læser hele bloggen igennem, og sikke en fantastisk blog!

Er dit mål 100 updates?

Fedt, er glad for du læser med LucasLeiva og jeg håber du vil gøre det fremover! Glad for du har læst hele bloggen, og vil være fedt hvis jeg kan holde dig fanget til vejs ende.

Mit mål er at få den længste blog nogensinde på FmFreaks! Thumbs Up
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #287: 22 Nov 2013, 07:43 »

Fandeme en fed blog Cesc - Jeg har bl.a. lavet en bruger udelukkende til at kunne give dig et kæmpe cadau, keep up the good work Smiley
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #288: 22 Nov 2013, 12:03 »

Fandeme en fed blog Cesc - Jeg har bl.a. lavet en bruger udelukkende til at kunne give dig et kæmpe cadau, keep up the good work Smiley

God stil! Det er der sgu' en der efterhånden som har gjort! Alt for fedt at høre!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #289: 23 Nov 2013, 10:30 »


Poulsen: Måske bliver jeg ikke kontrakten ud
09.07.16 - Донецк

Den danske succesmanager åbner op og fortæller, at han ikke er sikker på at han bliver i Shakhtar resten af sin kontrakt. Indtil videre har Poulsen vundet trofæer hver eneste sæson, og han trænger snart til en ny udfordring ifølge ham selv. Holdet kan dog regne med ham i år!

Det er endnu engang kommet frem, at Shakhtar for andet år i streg har pisset opad ryggen på Poulsen ift. at kunne hente forstærkninger. På trods af et fremragende år økonomisk med mere end 300 millioner i overskud, har Poulsen ikke fået stillet mere end 18 millioner danske kroner til rådighed til at handle for. Det er noget der virkelig irriterer chefen, da han ikke føler at holdet er helt komplet endnu.

 - "Vi har mistet en klassemålmand i Pyatov og en legende i Srna. Derudover har vi solgt Dante, og naturligvis skal vi have erstatninger ind. Vi har fået Özdemir og Mangala, men jeg vil meget gerne kunne styrke holdet endnu flere steder. Jeg har ingen kompetent keeper til at holde Koval på toppen, og det er et stort problem for mig. Jeg er meget utilfreds med ikke at få stillet det beløb til rådighed jeg selv har tjent ind ved hjælp af salget af bl.a. Bernard," udtaler den åbenmundede Poulsen til Shakhtar News.

I sommervinduet er pengene indtil videre blevet brugt på at underskrive nye kontrakter med mange af spillerne - herunder navne som Benteke, Kryvtsov, Osman, Zivkovic og Stepanenko. Deres fremtid er sikret i klubben, mens det hos selve træneren kniber med at blive enige med Shakhtar-ledelsen om hvorvidt kontrakten frem til 2018 skal forlænges eller ej.

 - "Som landet ligger lige nu, vil jeg meget gerne videre på et tidspunkt og forsøge at få skaffet mig et endnu større navn rent internationalt. Jeg er utrolig glad og stolt over det vi har skabt i Shakhtar, men jeg er ved at føle at vores ambitioner ikke er de samme for klubben. Jeg vil kun Shakhtar det bedste, men det får jeg ikke mulighed for at gøre. Det er utrolig svært at snakke ledelsen til fornuft, og det gør mig ked af det og giver mig lyst til at komme tættere på mit hjemland," siger danskeren fra Horsens.

Shakhtar skal om få dage spille Super Cup finale igen i år, hvor de i år har fået fornøjelsen af at møde Dnipro. En kamp mange spår de forsvarende mestre fra Shakhtar Donetsk til at vinde. Poulsen vil dog være i klubben i denne kamp.

 - "Jeg er klar til at gå ud og sikre os endnu et trofæ til klubben, da jeg ved hvor glade fansene er for at vi har den store succes vi har. I kan forvente en fremragende kamp fra vores side, for spillerne er helt klar på at gå ud og præstere."
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #290: 25 Nov 2013, 08:06 »

Har haft en ret travl weekend, men tager revanche med bloggen i denne uge! Der vil en af dagene komme en masse updates! Det bliver nok tirsdag eller onsdag!
Logged

YNWAbamse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #291: 25 Nov 2013, 16:25 »

Tirsdag Tirsdag tirsdag !!!!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #292: 27 Nov 2013, 09:00 »

Så er det i dag jeg vender tilbage med updates!! Wink
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #293: 27 Nov 2013, 10:11 »

Så er det i dag jeg vender tilbage med updates!! Wink
Vigtigt!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #294: 27 Nov 2013, 17:38 »

Hey Cesc.

Tjekker egentlig ikke FmFreaks særlig meget ud længere, men ville bare lige hurtigt kigge forbi, for at se hvordan det gik herinde. Jeg blev virkelig overrasket; der har nu efterhånden været så mange år på FmFreaks hvor der ikke har været en ordentlig blog, og dem der nu engang har været, de røg hurtigt ned igen. Hvor er det fedt, at du er så produktiv, og at du får lavet så mange updates. Sindssyg fed blog!!!!!
Logged

I ain't playin', nigga

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #295: 27 Nov 2013, 18:33 »

Hey Cesc.

Tjekker egentlig ikke FmFreaks særlig meget ud længere, men ville bare lige hurtigt kigge forbi, for at se hvordan det gik herinde. Jeg blev virkelig overrasket; der har nu efterhånden været så mange år på FmFreaks hvor der ikke har været en ordentlig blog, og dem der nu engang har været, de røg hurtigt ned igen. Hvor er det fedt, at du er så produktiv, og at du får lavet så mange updates. Sindssyg fed blog!!!!!

Jeg vil godt nok karakterisere en del blogs "ordentlige" indenfor de seneste par år, men det er vel en vurderingssag. Dog helt enig i, at denne blog er på en sindssygt højt niveau, der bestemt kan kaldes blandt de bedste. KIU, Cesc!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #296: 27 Nov 2013, 19:25 »

Jeg vil godt nok karakterisere en del blogs "ordentlige" indenfor de seneste par år, men det er vel en vurderingssag. Dog helt enig i, at denne blog er på en sindssygt højt niveau, der bestemt kan kaldes blandt de bedste. KIU, Cesc!
Måske har jeg bare stenet de forkerte så!
Logged

I ain't playin', nigga

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #297: 27 Nov 2013, 19:45 »


Får man for meget at spise kan man nemt blive mæt, men én ting der er svær at blive mæt af, er pokaler. Som Nikolaj Poulsen udtalte inden kampen til pressemødet: "Vi går ind i alle turneringer for at vinde, og vi vil endnu engang bevise at vi er det bedste hold i Ukraine og jeg vil vinde denne titel for fjerde gang i træk med mine fantastiske spillere!"

Kampen blev ikke det helt store festfyrværkeri, som man havde forventet den ville blive. Der var utrolig mange chancer, som Shakhtar burde have udnyttet, men ind ville bolden ikke. Der blev ofte misbrugt på det skammeligste, og på trods af et formidabelt EM, kunne Benteke ikke vinde vejen til nettet i denne kamp. Han brændte et par gigantiske chancer, og blev derved pillet ud i pausen til fordel for den unge Zivkovic, der var vent tilbage fra et lejemål.

Den unge hollænder gjorde det godt, men han kunne heller ikke finde vejen til nettet for de orange klædte stjerner. De andre offensive spilere, Reus, Candreva og Eriksen, var heller ikke meget værd i dette opgør. De fik utrolig mange muligheder, men det var umuligt at finde vej bag den stærke Bandura i Dnipro-buret.

I løbet af kampen blev man dog vidne til en ren udspilning af Dnipro, da Shakhtar havde bolden 72 % da kampen var fløjtet af. De blåklædte underdogs havde ikke ret meget at komme med, og der stod uden tvivl Shakhtar øverst på menuen. De 69.004 mennesker, som havde taget turen på stadion, fik sig dog lidt en overraskelse, da Dnipro i det 50. minut havde et fremragende forsøg på overliggeren. Koval var uden chance på skuddet fra Bruno Gama, og trods det var et af de første Dnipro-forsøg kunne man ane bange anelser i Shakhtar-fansenes øjne.

De skulle dog ikke være bange, for kort tid efter hjalp en Dnipro-spiller Shakhtar med at lave kampens eneste mål. På et hårdt slået indadskruet indlæg fra Sobol, kunne den rutinerede Selin ikke styre sit hovedstød. Han forsøgte at heade bolden bag ved mål, men endte i stedet med at servere bolden direkte i det halvtomme bur. Shakhtar spillerne skulle lige stoppe op og se situationen an, men derefter brød spillerne ud i en kæmpe jubel og var glade for endelig at have fået hul på bylden.

Det ene mål blev dog kampens eneste, og Shakhtar kunne derfor løfte deres fjerde trofæ i Super Cup i streg under Poulsen. Det er en fantastisk præstation, og det er altid en god start på sæsonen at hive en pokal hjem.
Logged

YNWAbamse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #298: 27 Nov 2013, 19:54 »

Nice!!!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #299: 30 Nov 2013, 10:34 »

I må lige have undskyldt for den lave aktivitet de sidste par dage i måneden. Der har været lidt andre ting end FM som har trukket i mig. 
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010