home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127279 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #270: 17 Nov 2013, 20:53 »

Np.
Dejligt med noget dansk blod i Donetsk. Fortsæt endelig. Thumbs Up

Han gør det virkelig godt ham Eriksen!

Lad mig fortælle lidt kort om spillet... Det kører virkelig! Har spillet 25 kampe i ligaen på nuværende tidspunkt, og har ikke lukket et mål ind i ligaen efter nytår!  Opstemt

Glæd jer til at høre mere!
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #271: 17 Nov 2013, 21:22 »

Han gør det virkelig godt ham Eriksen!

Lad mig fortælle lidt kort om spillet... Det kører virkelig! Har spillet 25 kampe i ligaen på nuværende tidspunkt, og har ikke lukket et mål ind i ligaen efter nytår!  Opstemt

Glæd jer til at høre mere!

Har ikke kommenteret før, men har ivrigt læst med hver gang der er kommet en ny update. Som de fleste andre vil jeg rose dit fantastiske arbejde med photoshop, det er nogle utrolig flotte updates, både grafisk og skriftligt.

Tak til ham der tidligere skrev at han læser Guld og Bacon, det er jeg så også begyndt at gøre..

Eriksen er virkelig vanvittig, han har hos mig leveret 20+ assist i 2 af 3 sæsoner og er godt på vej til det igen i den 4. sæson!

Fortsæt endelig det gode arbejde!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #272: 18 Nov 2013, 15:13 »

Hvis du forstætter i samme stil har jeg mere end svært ved at se hvem der slår dig i november måneds, månedenns blog.

Suverænt den fedste og bedste blog på FmF  i øjeblikket  Thumbs Up
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #273: 18 Nov 2013, 15:53 »

Hvis du forstætter i samme stil har jeg mere end svært ved at se hvem der slår dig i november måneds, månedenns blog.

Suverænt den fedste og bedste blog på FmF  i øjeblikket  Thumbs Up

 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #274: 18 Nov 2013, 17:55 »

Har ikke kommenteret før, men har ivrigt læst med hver gang der er kommet en ny update. Som de fleste andre vil jeg rose dit fantastiske arbejde med photoshop, det er nogle utrolig flotte updates, både grafisk og skriftligt.

Tak til ham der tidligere skrev at han læser Guld og Bacon, det er jeg så også begyndt at gøre..

Eriksen er virkelig vanvittig, han har hos mig leveret 20+ assist i 2 af 3 sæsoner og er godt på vej til det igen i den 4. sæson!

Fortsæt endelig det gode arbejde!

Det er jeg også begyndt på! Guld & Bacon! ;-)

Mange tusinde gange trak!

Hvis du forstætter i samme stil har jeg mere end svært ved at se hvem der slår dig i november måneds, månedenns blog.

Suverænt den fedste og bedste blog på FmF  i øjeblikket  Thumbs Up
Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Mange tak for rosen JKJ og Hulk! Det vil da være for fedt at vinde den to måneder i streg.. Tror aldrig jeg har vundet den før sidste måned, så det vil da være alt for vildt! Jeg må forsøge at gøre det godt, så den kan komme i betragtning til det igen! Tak for at du kan li' det og endda synes at det er den fedeste og bedste!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #275: 20 Nov 2013, 18:02 »


VERDENSKLASSE

Der er ingen tvivl om at Shakhtar er det bedste hold i Ukraine, og de nærmer sig snart at være det mest vindende hold foran Dynamo Kiev. I det sidste halve år af sæsonen har de ukrainske mestre udelukkende lavet mål. Der er ikke gået ét eneste mål ind i ligaen, og forsvaret har været fuldstændig fantastiske sammen med målmand Koval. Det er blevet til lutter sejre i foråret for Shakhtar - læs mere om det nedenfor!

Den første kamp der skulle spilles i foråret var mod Karpaty på Donbas-Arena. En spændende kamp, der dog tydeligt bar præg af, at Shakhtar havde været ude og spille i Champions League noget tid inden og havde kampe i benene. De ukrainske mestre kom styrtende ud og sikrede sig hurtigt en sejr på 2-0. Javier Hernandez og Dante lavede kampens to mål, og især sidstnævnte fik store roser efter kampen for sin flotte præstation. I den efterfølgende kamp blev der endnu engang vundet med 2-0, da Metalist lod to bolde gå ind fra forsøg fra Stepanenko og Quintero. Endnu engang en sikker sejr af de orange klædte spillere.

Derefter ventede der endnu en hjemmebanekamp, hvor Stal A kom på besøg hos Shakhtar. Den lille tekniske dansker, der var blevet hentet til klubben, gjorde fremragende figur og lagde op til to mål. Ikke nok med det, endte Eriksen også med at lave et hattrick i kampens hede. Der blev lavet hele seks mål i kampen - alle til Shakhtar - og blev scoret af Eriksen, Dembélé, Reus og Matic.

I de efterfølgende tre opgør lavede Christian Benteke hele fire mål, da han faktisk scorede i hver eneste kamp. I den første kamp blev han dobbelt målscorer, da Shakhtar vandt med hele 4-0 på udebane mod Illichivets. Udover to mål fra Benteke lavede Reus og Candreva også et flot mål hver i sær. Kampen efter var mod Zorya, hvor Benteke fandt vejen til nettet endnu en gang med et solidt spark i hjørnet fra tyve meter. I slutminutterne scorede forsvarsspilleren Rakitskyi også et super mål, da han på flot vis hamrede bolden i kassen på en flugter fra kanten af det lille målfelt. Den gode form skulle man ikke kimse af, da Shakhtar endnu engang satte Dynamo Kiev til vægs i de hektiske kampe. Denne gang var det på udebane, og Shakhtar-spillerne kunne på hjemturen fejre en flot sejr på 3-0. Benteke scorede kampens første mål, hvorefter belgieren Dembélé og brasseren Dante lavede et mål hver.

Den store sejrsstime fortsatte videre, da Shakhtar to gange i træk kunne juble over 4-0 sejre. Først på hjemmebane, da Shakhtars Javier Hernandez lavede to mål. Udover det scorede Sobol og Quintero også et enkelt hver. Metalurg D blev derfor sendt hjem, og Shakhtar kunne endnu engang være stolte af at være det bedste hold i Donetsk. Fra den ene 4-0 sejr til den anden, blev Goverla splittet ad på deres egen bane. Kryvtsov lavede kampens første mål via et sublimt hovedstød, hvorefter Matic to minutter efter fulgte trop med selvsamme model. Der var kun spillet seks minutter af kampen, og der var ingen tvivl om at Shakhtars stime ville fortsætte i samme stil. Christian Benteke ville endnu engang på tavlen, da han i dette opgør lavede to lette angriber-mål, hvor der bare skulle sættes en fod på bolden. Shakhtar kunne derfor endnu engang vinde 4-0.

En fremragende første halvleg sikrede dernæst en sejr på hele 3-0 til Shakhtar over Dnipro. Allerede efter et kvarter var den unge venstreback Sobol gået med frem af banen, og hamrede kuglen i kassen til 1-0. De to Christian'er på holdet ville også på tavlen - først Eriksen, dernæst bomberen Benteke. I anden halvleg kom der ingen mål, og Shakhtar kunne derfor endnu engang fejre at der blev holdt nullet i egen ende.

Den mindste sejr der kom i foråret var på 1-0. Den kom mod Chornomorets, som Shakhtar altid har haft store problemer imod. Deres forsvar stod også fantastisk, og de ramte træværket to gange i løbet af kampen. Der var dog en formstærk Benteke på banen, der ikke kunne tæmmes i dette forår. Han brød fri fra forsvaret i det 28. minut, og sikrede en lille sejr til det stjernespækkede Shakhtar-hold.

Historien siger at Dembélé én gang om året har en kamp, hvor han er verdens bedste fodboldspiller. I sæsonens sidste hjemmekamp mod Gelios viste den rutinerede belgier endnu engang prøver på sit store talent, da Shakhtar klaskede oprykkerne med 5-0. Dembélé stod for et fremragende hattrick i kampen og udover hattricket lagde han op til de to resterende mål. Eriksen lavede kampens første mål, da han efter 13 minutters spil kunne sætte panden på et indlæg fra Dembélé. I midten af anden halvleg kunne Dembélé endnu engang servere bolden på et sølvfad for en medspiller, da Chicharito lavede sit blot femte sæsonmål.

Årets sidste kamp var på udebane mod Sevastopol. På trods af en kamp varer 90 minutter, er der nogle hold der kan afgøre et opgør på 10. I denne kamp så man et Shakhtar hold, som kun havde ti gode minutter. I de ti minutter lavede udebaneholdet dog hele tre mål, og kunne trække sig sejrsrigt ud af kampen med 0-3. To af målene blev scoret af Benteke, men Kryvtsov også fik lavet et enkelt med hovedet.

Shakhtar kunne derfor fejre et halvt år uden at lukke et eneste mål ind. Derudover blev den unge Benteke topscorer i ligaen med hele 19 mål, hvilket har udløst interesse fra store klubber som PSG og Real Madrid. Udover det, har Shakhtar netop nu vundet 25 kampe i træk og har ikke tabt en eneste kamp i de sidste 44 optrædener. I denne sæson skrev Shakhtar også en rigtig flot historie, da de slog rekorden for at være det hold med flest point nogensinde i en sæson. Hele 88 point endte storholdet fra Donetsk på. En rekord i elendighed blev også slået i denne sæson, da oprykkerne fra Gelios blev det hold der nogensinde har lukket flest mål ind i den bedste række. Hele 85 gange har deres målmænd måtte tage bolden ud af målet. Hele ni af de mål er blevet scoret af Shakhtar Donetsk spillere.

« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 19:19 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #276: 20 Nov 2013, 22:54 »


Vi går ind i alle turneringer for at vinde, og selvom der ikke er meget prestige i at vinde den ukrainske pokalturnering ville jeg gerne hive en sejr hjem igen. Pokalturneringen var en turnering jeg brugte til at spare mine spillere, men jeg valgte alligevel ofte at stille med et slagkraftigt mandskab. Jeg vil gerne vinde alt jeg kan vinde, og derfor bliver man nød til at tage turneringen seriøst. Det gjorde jeg. Heldigvis...

Tilfælles for alle mine kampe i den ukrainske pokalturnering var, at jeg ofte scorede mål efter jeg skiftede mine faste startere ind. Jeg har fundet ud af, at mine reserver ikke er helt gode nok endnu og derved har jeg fået et fantastisk indblik i min trups styrker og svagheder. Mine startere er derimod mindst ét niveau over resten af modstanderne i Ukraine, og dette kom også til syne i turneringen når de blev stillet til rådighed.

Den første kamp var mod Stal Dn. Det var en kamp hvor den unge Ivan Kalashnikov fik lov at være med fra start. Det holdt dog ikke længe, da han blev sendt ud på bænken med en lille skade. Stjernen fra Tyskland, Marco Reus, kom ind i stedet og gjorde at spillet blev lidt mere livligt oppe foran. Desværre måtte Alexis Sanchez også gå ud med en skade, hvilket tvang mig til at spille med ti mand de sidste 20 minutter, da jeg havde brugt alle udskiftninger. Heldigvis kom Dante med frem på et hjørnespark og headede sejren hjem på 1-0.

I 3. runde af pokalturneringen skulle jeg møde Metalist. Jeg har altid haft en lille frygt når jeg møder dem, da jeg ved at de har et super stærkt hold. I denne kamp blev de dog afvist prompte og fik ikke et ben til jorden. Mine spillere sad på kampen hele vejen igennem og kunne fejre en 2-0 sejr, da dommeren fløjtede af. Jeg blev nød til at stille med skarpe skyts i denne kamp, hvorfor to faste startere i form af Benteke og Stepanenko lavede målene i første halvleg.

I kvartfinalen ventede Volyn. En kamp der på papiret ville ligne en sikker sejr til mit Shakhtar-mandskab.. Med god grund.. Kampen var utrolig velspillet fra mit hold, og dette var på et tidspunkt hvor drengene virkelig sprudlede i ligasammenhæng. Vi vandt også kampen med 2-0, hvor den unge Fomin blandt andet scorede et super mål på en flugter fra venstre siden. Jeg var rigtig glad for at han fik hul på bylden, da jeg har store forventninger til ham.

Alting bliver mere seriøst man når ind til en semifinale. Denne gang var det mod Arsenal Kyiv, og heldigvis undgik jeg Dnipro i semifinalen. Deres trup har jeg en enorm respekt for. Mit spillermateriale var ikke godt nok til denne kamp, og jeg var meget bange for at ryge ud, da jeg gik til pausen. Jeg havde taget alt for let på opgaven, men heldigvis holdt forsvaret stand, på der godt nok var mange chancer i min ende af banen. Jeg måtte tage handling og skiftede den formstærke Quintero ind på banen i pausen. Han viste heldigvis sin klasse og bragte sejren hjem og sikrede en billet til finalen med sin scoring til kampens resultat på 1-0.

I finalen ventede naturligvis Dnipro. De havde haft en meget let vej til finalen, hvilket også var meget tydeligt at se på deres spil. De kom ikke med ret meget gejst, og det lignede nærmest de troede at de kunne sætte spillet på autopilot. Sådan gør man dog ikke mod min stjerneparade af fodboldspillere, og selvfølgelig skulle den fantastiske Benteke udnytte en forsvarsfejl og sikre mig endnu et trofæ ved at hamre bolden i kassen til 1-0. Dnipro havde absolut intet at komme med, og jeg kørte sikkert endnu en pokal hjem til Donetsk i form af den ukrainske pokalturnering.

Der var på dette tidspunkt stadigvæk kampe i Champions League...
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #277: 21 Nov 2013, 09:14 »

Det kører jo helt fantastisk for dig! At gå ubesejret igennem en hel sæson i ligaen er en kæmpe bedrift uanset hvilken liga man spiller i. Glæder mig til at høre hvordan det er gået i CHL! KIU  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #278: 21 Nov 2013, 09:33 »

Hvordan ser dit pokalskab ud efterhånden?  Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #279: 21 Nov 2013, 10:22 »

Det kører jo helt fantastisk for dig! At gå ubesejret igennem en hel sæson i ligaen er en kæmpe bedrift uanset hvilken liga man spiller i. Glæder mig til at høre hvordan det er gået i CHL! KIU  Thumbs Up

Det bliver også rigtig spændende at høre om!

Er sgu' stolt over, at jeg ikke har tabt i 44 kampe. Det er sgu' heftigt! Opstemt

Hvordan ser dit pokalskab ud efterhånden?  Wink

Tjek den første side din køter! Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #280: 21 Nov 2013, 10:31 »



Tusinde tak drenge! En ny milepæl er nået!

Det svarer til at næsten 400 gange har der været besøg inde på min blog om dagen! Det er for sygt, og er rigtig glad for I er vilde med det jeg laver! Min update 50 kommer engang i aften! Den bliver super fed - og nok muligvis min bedste opdatering af Shakhtar Fan!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #281: 21 Nov 2013, 10:36 »

Tjek den første side din køter! Wink

Vov vov  Tunge

Den havde jeg ikke lige set/opdaget/glemt Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #282: 21 Nov 2013, 18:22 »







Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #283: 21 Nov 2013, 18:25 »

Hvis nogen mangler mig så sidder jeg og kæmper med min jalousi i køkkenet !  Forlegen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (21/11) Guld & Beton
« Svar #284: 21 Nov 2013, 18:26 »

Hold nu kæft det er godt det du laver Cesc.... er fandme misundelig... Er en fornøjelse at læse med hver gang du kommer med en ny update...  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010