home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127293 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #210: 11 Nov 2013, 18:09 »

Jeg er også nødt til at smide en kommentar.. Det er virkeligt et imponerende arbejde! Som andre også har påpeget, er det skriftlige og den grafiske del helt i top! Jeg nyder at læse hver update, og bloggen er nok den primære årsag til, at jeg tjekker siden 3-4 gange om dagen, i stedet for den ene gang, jeg ellers ville Smiley

Faktisk har du inspireret mig så meget, at jeg selv har startet et save med Shakhtar. Men jeg tvivler på, at jeg kan leve op til det niveau, du har lagt for dagen Wink

Jeg er sgu' rigtig glad for at jeg får dig til at komme mere på FmFreaks! Det er sgu' alligevel noget af en besættelse du har fået Wink

Er glad for jeg har fået dig til at spille med! Forsøg da at skrive lidt med i klubtråden og diskuter med os andre!

Mange tusinde tak for din glade og positive respons! Thumbs Up
Logged

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #211: 12 Nov 2013, 14:28 »

Trommehvirvel... Ta da daaaaa og hans nye job er hos: HuhHuh?? :-)
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #212: 12 Nov 2013, 17:09 »


Mange havde forudset at Nikolaj Poulsen ville forlade Shakhtar Donetsk, men der er fundet frem til en løsning, hvilket gør at Nikolaj Poulsen bliver i klubben. Han har aldrig været tæt på at forlade holdet udtaler han.

Der gik chokbølger gennem Donetsk, da Nikolaj Poulsen offentligt udtalte, at han var meget utilfreds med ledelsen. Der var ikke mange der havde forudset dramaet mellem Poulsen og ejerne, da alt har kørt på skinner udadtil. Dog havde der været lidt gnister bag ved scenetæppet, og det kom frem i et interview med Poulsen. Han er stadigvæk skuffet over ikke at kunne få stillet penge til rådighed, men trådene er reddet ud mellem ham og de øverste i klubben.

 - "Jeg fik besked på ikke at skulle udtale mig om hvad der sker bag de lukkede døre. Jeg er stadigvæk ny i gamet, og skal lære hvordan det hele fungerer og hvad man kan tillade sig at sige. Jeg vil blive her og kæmpe for at opnå klubbens målsætninger. Vi skal blive det mest vindende hold i Ukraine, og det er min fineste opgave at få Shakhtar til at blive dette. Jeg vil først forlade klubben når jeg har opnået denne milepæl," fortæller den danske succestræner.

Rygter farede rundt omkring at Poulsen var på vej til Valencia for at underskrive en kontrakt med den spanske storklub. Valencia har fyret trænere på samlebånd de seneste sæsoner, og selvom Poulsen var afsted, var det aldrig rigtig noget der tiltalte ham.

 - "Ja, jeg var nede og kigge på Valencias faciliteter og få en snak med deres folk. Jeg fik lov af Shakhtar bestyrelsen, men det var mest for at kigge på markedet og for at se hvilke forventninger de har til andre hold. Jeg var sikker på, at vi nok skulle finde frem til en økonomisk løsning og sammen føre Shakhtar mod storhed. Jeg var på samme tid interesseret i at vise overfor Rinat Akhmetov, at jeg virkelig mente hvad jeg sagde i vores samtaler. Heldigvis gik de langt for at beholde mig, og det er jeg rigtig glad for den dag i dag," udtaler Poulsen.

Ifølge tætte forbindelser til klubben er lønbudgettet blevet hævet med over fire millioner kroner om ugen - hvilket skulle få Poulsen til at blive. Der er stadigvæk ikke kommet penge til at hente spillere for, men der er gode muligheder hos Poulsen for at forlænge med de unge spillere. Interessen er massiv for de unge stjernefrø, og Shakhtar vil strække sig langt for at holde på dem.

 - "Vi vil som minimum i kvartfinalen i Champions League, og det kræver de bedste spillere og den bedste træner. Den sidste ting er hvert fald kommet på plads, og derfor bliver vi også nød til at holde på vores spillere," udtaler Shakhtar-ejer Rinat Akhmetov.

Shakhtar er fire kampe inde i den nye sæson og er indtil videre ubesejret.

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #213: 12 Nov 2013, 19:37 »


DET BLEV EN GOD SOMMER
status på sommervinduet

Det har været rigtig svært at vide, hvad jeg skulle gøre af dette transfervindue. Jeg kunne ikke rigtig styrke min trup i og med jeg ikke fik stillet nogle penge overhovedet til rådighed. Derfor overvejede jeg virkelig om jeg skulle finde et nyt sted at spille og blogge om. Jeg valgte dog at tage kampen op med klubben, da mit mål er at vinde CHL med holdet. Jeg var pokkers heldig, da bestyrelsen valgte at ville holde på mig og endda tilbyde mig fire millioner mere i lønninger om ugen. Det gav fx lige Sobol en ny langtidskontrakt, og han er uden tvivl min favoritspiller og sikreste mand på holdkortet.

Det mest heldige kom dog kort tid efter, da jeg fik en mail omkring at Facundo Ferreyra var blevet solgt til Juventus fra Newcastle. I sin tid solgte jeg ham kun for 35 millioner, men havde heldigvis lavet en 50 % af videresalg i aftalen. Det gjorde at jeg fik næsten 60 millioner ind direkte til transfers, da han blev solgt for 115 millioner. Jeg var tæt på at hente Gaston Ramirez i Man City, men tænkte at jeg hellere måtte sigte endnu højere. Derudover spiller jeg ikke med en decideret offensiv midtbanespiller, som jo er Ramirez foretrukne position. Jeg havde dog ikke råd til noget højere kvalitet...

Derfor valgte jeg at sætte Fred, der var vurderet til 45 millioner, til salg. AC Milan havde tidligere været lidt ude efter ham, og ville gerne betale 90 millioner (dog uden 50 % videresalg) - men jeg prøvede at sætte ham til salg for 100 millioner (+ 50 % videresalg) - og det lykkedes heldigvis at få AC Milan og Porto på krogen. Han afslog tilbuddet fra Porto, og valgte derfor at fuldende sit skifte til AC Milan, hvor han skal overtage for Kaka. Derved fik jeg rigtig mange penge på bankbogen - og nogle rigtig glade fans for det salg. Derefter justerede jeg i lønbudgettet, hvor jeg pludselig havde seks millioner i overskud om ugen. Derfor fik jeg hele 240 millioner at handle ind for i mit transferbudget - og sommeren så pludselig ikke så skidt ud igen.

Jeg vidste præcis hvem jeg ville have da jeg så det beløb, men vidste at jeg måtte skille mig af med én til spiller til for at få råd til min ønskespiller. Derfor måtte jeg sætte Dries Mertens til salg - og heldigvis bød Liverpool MEGET hurtigt til og fik ham for 65 millioner. En spiller, der kun nåede at være her i et halvt år, men alligevel blev solgt for en stor sjat penge. Han skulle dog have 20 % af salget selv, men det gjorde ingen ting, for endelig havde jeg råd.

Derfor havde jeg nu skaffet penge til at lave en drømmesigning: Selveste Marco Reus. En klassespiller, som jeg glæder mig meget til at få ind på holdet og vise sig i offensiven. Han er typen, der kan sikre mig længere deltagelse i Champions League - og det er det mit mål er. Ligaen er ren walk over føler jeg, og derved er det klart CHL mine tanker konstant er på. Det skal vindes - og det må meget gerne være i år!

Tilføjelsen af Reus gør at jeg ændrer lidt i min spillestil, men mere om det senere...

IND:
Marco Reus, 260 millioner (DORTMUND)

UD:
Fred, 100 millioner (AC MILAN)
Dries Mertens, 65 millioner (LIVERPOOL)
Maicon, 5 milloner (ZORYA)
Didier Drogba, 7,75 milloner (NORWICH)
Denys Kozhanov, 17 millioner (FC MIDTJYLLAND)
 samt
50 % af 115 millioner; Fercundo Ferreyra videresalg (fra NEWCASTLE til JUVENTUS)
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #214: 12 Nov 2013, 19:39 »

Du har vel ikke solgt din venstreback Sobol, vel?

EDIT: Jeg har ikke set din opdatering..
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #215: 12 Nov 2013, 19:50 »

Marco Reus er så damn epic.
Fedeste signing Peace
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #216: 12 Nov 2013, 19:56 »

Du har vel ikke solgt din venstreback Sobol, vel?

EDIT: Jeg har ikke set din opdatering..

Sikreste spiller på holdkortet!

Marco Reus er så damn epic.
Fedeste signing Peace

Ja, han er mega nice!

Tak! Opstemt
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #217: 12 Nov 2013, 19:59 »

Vandt selv Premier League første sæson med Liverpool men om han vil her over NEJ Græder

Fik så Thiago istedet for
« Seneste Redigering: 12 Nov 2013, 20:01 af Est-1892 » Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #218: 12 Nov 2013, 20:01 »

Vandt selv Premier League første sæson med Liverpool men om han vil her over NEJ Græder

Æv! Han ville ellers helt sikkert have pyntet!

Jeg kan lige fortælle de næste tre updates som kommer:
 1) En stor taktikguide
 2) 10 første kampe
 3) Shakhar Fan-blad! (Muligvis i nyt design!)

Jeg håber I vil smide en lille kommentar til bloggen. Jeg arbejder på højtryk! Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #219: 12 Nov 2013, 20:10 »

Det lyder godt Cesc, og godt køb af reus Smiley
Ser frem til taktikguiden og det mulige nye design :b
Kiu!!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #220: 12 Nov 2013, 20:21 »

Det lyder godt Cesc, og godt køb af reus Smiley
Ser frem til taktikguiden og det mulige nye design :b
Kiu!!

Tusinde tak Præludium!

Jeg håber, at han kommer til at være en succes!

Mange tak bro! Thumbs Up
Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #221: 12 Nov 2013, 21:25 »

Nu må det være min tur til at fortælle dig, Cesc, hvad jeg sidder og tænker; dette er min absolut favorit-blog trods dens relative korte spand.

Jeg elsker dine indlægs variation både layout- og indholdsmæssigt. Derudover lyder det som et mega spændende save, som bestemt er værd at fortælle om.

Jeg ser frem til meget mere. Big ups!
Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #222: 12 Nov 2013, 21:52 »

Vil også benytte muligheden for lige at smide en kommentar til din blog, Cesc!

Helt fantastisk fortælling og super inspirerende at læse. Du fanger virkelig folk, med din måde at skrive på og så forskellige updates!

Høre selv til en af dem, der ikke rigtig kan få det til at fungere, så læser meget med, for at blive inspireret til at få et godt spil i gang! Skal bare lige finde mig en taktik som slår igennem! Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #223: 12 Nov 2013, 22:03 »



Godt at du er hjemme, hvor du hører til, Cesc.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #224: 13 Nov 2013, 08:29 »

Nu må det være min tur til at fortælle dig, Cesc, hvad jeg sidder og tænker; dette er min absolut favorit-blog trods dens relative korte spand.

Jeg elsker dine indlægs variation både layout- og indholdsmæssigt. Derudover lyder det som et mega spændende save, som bestemt er værd at fortælle om.

Jeg ser frem til meget mere. Big ups!

Mange gange tak oliaal! Er jeg rigtig glad for at du kan. Jeg vil forsøge, at få endnu flere forskellige typer updates ind over det kommende stykke tid! I weekenden får jeg heldigvis masser af tid til at spille og forbedre bloggen! (Har haft lidt travlt på det seneste)

Der kommer meget mere!!

Vil også benytte muligheden for lige at smide en kommentar til din blog, Cesc!

Helt fantastisk fortælling og super inspirerende at læse. Du fanger virkelig folk, med din måde at skrive på og så forskellige updates!

Høre selv til en af dem, der ikke rigtig kan få det til at fungere, så læser meget med, for at blive inspireret til at få et godt spil i gang! Skal bare lige finde mig en taktik som slår igennem! Smiley

Mange tak for at du kan lide min måde at gøre det på!! Håber du får styr på dit eget spil!

Spiller du også med Shakhtar? Opstemt

Godt at du er hjemme, hvor du hører til, Cesc.

Ja, sådan!! Tak for kommentaren Zone!  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010