home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127635 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #180: 06 Nov 2013, 21:38 »

Hold nu op hvor er du helt igennem fantastisk grafisk.

Jeg er kæmpe fan!

Det er jeg glad for du synes champ!!

Selve updaten er god skriftligt og den er også lavet rigtig flot. Jeg er dog ikke fan af de meget kraftige farver, til trods for det er Shakhtars klubfarver. Jeg syntes det er forstyrrende for læsningen af skulle kigge på så skrigende farver. En løsning kunne være, at du en anden gang toner baggrundsfarven lidt ned. Jeg mindes engang at have brugt et burn tool i et billedredigeringspr ogram som gør tonen lidt mørkere, så farven ikke fremstår så kraftig. Det kunne være en løsning til fremtiden. Når det er sagt får du integreret billeder og udskårne billeder rigtig flot. Dog kunne overgangen mellem spillerne og baggrunden være bedre, først var min reaktion nemlig om mit syn var ved at blive sløret. Til slut skal du have ros for dit interview samt dit fokus på to vigtige spillere, det er rigtig godt lavet!

Tak for din konstruktive kritik! Jeg var selv meget i tvivl om spurgte en ven om hvad han synes om den inden jeg smed den op, men følte det var okay. Jeg kan dog godt følge dig, og har selv haft tankerne som sagt omkring, om den muligvis var for skarpt. Jeg har dog forsøgt at tone det lidt ned, men muligvis ikke nok. Det vil jeg arbejde med til næste gang.

Dog tak for dine rosende ord! Thumbs Up

Fandme flot!

Mange tusinde tak Nhg!

Hvordan bliver du ved med at overgå dig selv? Det jo en fantastisk opdatering, endnu engang!

Svartovich din charmør! Wink

Mange tusinde tak! Glæd dig til finaleupdaten!
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #181: 06 Nov 2013, 22:59 »

Ikke flere updates i dag? Det er fandme sløvt G'!

Fantastisk lækker update, lidt lang, men vi skal jo have det hele med, lækkert! Wink
Logged

JaWocKa

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #182: 07 Nov 2013, 03:07 »

Fortsat fremragende! Lang tid siden jeg har været fanget af en blog. Haha, jeg plejer altid at læse updates i min study hall, så håber finalen er smidt op på det tidspunkt. Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #183: 07 Nov 2013, 03:15 »

Imponerende grafik! og opsætningen er en ganske god måde at tilfredsstille begge lejre, på, da jeg og sandsynligvis også andre fx kun er interesseret i det rå data såom kampresultater og transfers, mens den skriftlige uddybelse ser ud til at tilfredsstille den anden lejr. Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #184: 07 Nov 2013, 08:13 »

Ikke flere updates i dag? Det er fandme sløvt G'!

Fantastisk lækker update, lidt lang, men vi skal jo have det hele med, lækkert! Wink

Svært at spille FM, når man skal træne og Arsenal spiller boy! Wink

Men tak for at du kan li' opdateringen!

Fortsat fremragende! Lang tid siden jeg har været fanget af en blog. Haha, jeg plejer altid at læse updates i min study hall, så håber finalen er smidt op på det tidspunkt. Wink

Det er sgu' stilet, at du rigtig godt kan li' det! Jeg tror at opdateringen kommer op engang i eftermiddag/tidlig aften inden træning. Men overvejer at trække den ud og poste om de sidste seks kampe i sæsonen først... Peace

Imponerende grafik! og opsætningen er en ganske god måde at tilfredsstille begge lejre, på, da jeg og sandsynligvis også andre fx kun er interesseret i det rå data såom kampresultater og transfers, mens den skriftlige uddybelse ser ud til at tilfredsstille den anden lejr. Smiley

Wow, havde ikke lige regnet med at se dig kommentere på en blog! Men fedest, at du gør det! Og tak for du har bemærket det. Det er bevidst, at jeg forsøger at gøre det 'enkelt', men på samme tid også deltajeret. Er rigtig glad for det bliver anerkendt og bemærket. Tusinde tak! Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #185: 07 Nov 2013, 09:42 »

Har netop opdateret det første indlæg med mine mål. Jeg har aldrig fået dem skrevet ind, men kun haft dem i hovedet, så tænkte det var på tide at dele det med jer!

Derudover har jeg ændret lidt i oversigten over mine opdateringer, så det er nemmere at finde rundt i og mere stilet.

Håber I kan li' det!

EDIT: Har ændret det igen! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 09:49 af Cesc » Logged

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #186: 07 Nov 2013, 11:23 »

FEDT!
Ja, jeg hører jo til gruppen som syntes at dit Euro league blad er intet mindre en enestående. Hvor er det cool.
Jeg bliver mere og mere imponeret af din stil.
Håber du har vundet både mesterskabet samt Euro league!!

Dyb respekt.
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #187: 07 Nov 2013, 14:48 »

FEDT!
Ja, jeg hører jo til gruppen som syntes at dit Euro league blad er intet mindre en enestående. Hvor er det cool.
Jeg bliver mere og mere imponeret af din stil.
Håber du har vundet både mesterskabet samt Euro league!!

Dyb respekt.

Det er jeg sgu' glad for du synes! Alt for optur!

Jeg er glad for du kan lide stilen. Det vil fortsætte!

Mange tusinde gange tak!! Thumbs Up
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #188: 07 Nov 2013, 14:52 »

Fandeme noget sprødt grafik du leverer, Cesc. Jeg ville ønske jeg havde de samme egenskaber - men hold kæft det må tage tid. Bare jeg skal lave LIDT grafisk tager det mig vanvittig lang tid, haha!  Grin




Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #189: 07 Nov 2013, 15:34 »

Fandeme noget sprødt grafik du leverer, Cesc. Jeg ville ønske jeg havde de samme egenskaber - men hold kæft det må tage tid. Bare jeg skal lave LIDT grafisk tager det mig vanvittig lang tid, haha!  Grin




 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Der er nogle gode guides herinde, som jeg benyttede mig af i min seneste blog og jeg er selv tilfreds med resultatet.
Gik langsomt i starten, men ny grafik tager ingen tid og nu behøver jeg ikke at spørge en venlig sjæl om at hjælpe. Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 15:39 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #190: 07 Nov 2013, 15:58 »

Der er nogle gode guides herinde, som jeg benyttede mig af i min seneste blog og jeg er selv tilfreds med resultatet.
Gik langsomt i starten, men ny grafik tager ingen tid og nu behøver jeg ikke at spørge en venlig sjæl om at hjælpe. Opstemt

Tak for det - men det mere 'simple' grafiske, som du bl.a. benytter dig af i din blog, har jeg intet problem med. Cesc' er jo virkelig klasse på det grafiske Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #191: 07 Nov 2013, 17:38 »

Fandeme noget sprødt grafik du leverer, Cesc. Jeg ville ønske jeg havde de samme egenskaber - men hold kæft det må tage tid. Bare jeg skal lave LIDT grafisk tager det mig vanvittig lang tid, haha!  Grin




 Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Mange mange tusinde gange tak champ! Øvelse gør mester! KIU!!!

Hvad vil I høre om først? Resten af liga kampene eller finalen?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #192: 07 Nov 2013, 17:44 »

Lad os starte med de resterende ligakampe Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #193: 07 Nov 2013, 19:22 »


DE SEKS SIDSTE

Vi vandt, som skrevet står, det ukrainske mesterskab i 24. runde. Siden da er der fløjtet seks kampe af, og i alle disse kampe har Shakhtar været ubesejret. Det betyder, at de i løbet af denne sæson kun har tabt én enkelt kamp. Den kamp blev tabt den 22/11/2014, hvor Shakhtar mødte Illichivets på udebane. Siden nederlaget er alle kampe blevet vundet - men i løbet af de sidste seks kampe, har Shakhtar fået gummiben og har spillet to uafgjorte. Det betyder, at sæsonen har budt på ét enkelt nederlag, tre uafgjorte og 26 sejre for de orange tropper. En fornem sæson!

De sidste seks kampe er gået således:

UDE MOD DYNAMO KIEV ENDTE KAMPEN 2-1.
Shakhtar var elendige i denne kamp, og havde også sparet mange spillere. Den unge Zivkovic fik debut, og allerede efter 12 minutter lavede den unge hollænder sit første mål for Shakhtar. Yarmolenko ville dog det anderledes, og bragte balance i regnskabet efter 18 minutter. Lige før pausen begik Dynamo Kiev et straffespark, og det omsatte Bernard til sejren på 1-2.

HJEMME MOD METALURG D ENDTE KAMPEN 3-2.
Denne kamp var tæt på at blive en fiasko for Shakhtar. Opgøret var meget lige, og man kunne ikke se, at Shakhar var storebror i Donetsk til slut. Det kunne man dog i første halvleg, hvor Shakhtar kom foran 2-0 på mål af Candreva og Chicharito. I det 58. og i det 87. minut lukkede Koval dog to mål ind bag sig til stillingen 2-2. I dommerens overtid scorede Rakitskyi på dit første frispark nogensinde, og stadion gik amok, da Shakhtar kom foran med 3-2!

UDE MOD CHORNOMORETS ENDTE KAMPEN 1-0.
Chornomorets har altid været en svær modstander for Shakhtar. Det skulle ikke ændre sig i denne kamp, hvor Shakhtar ikke havde bolden ret meget. Shakhtar fik dog afsluttet på stort set alle deres angreb. Bolden ville dog ikke ind i normalt spil, og de orangefarvede spillere skulle bruge et straffespark for at vinde kampen. Candreva scorede endnu engang.

UDE MOD DNIPRO ENDTE KAMPEN 0-0.
Inden denne kamp havde Shakhtar kun én enkelt uafgjort på menuen. Den var kommet i den allerførste runde i sæsonen. Dnipros defensiv var dog en sand mur, og det var umuligt for Shakhtar at skabe nogle helt store chancer. I det 84. minut var Benteke tæt på at score på et hovedstød, men ind ville bolden ikke. 0-0.

HJEMME MOD POLTAVA ENDTE KAMPEN 3-0.
Allerede efter to minutters spil stod der 2-0 til hjemmebaneholdet, Shakhtar Donetsk. Den stærke Christian Benteke var med, da Chicharito skulle spares til finaleopgøret mod Leverkusen fire dage senere. Benteke havde lavet begge mål efter to minutter, og fuldendte sit ægte hattrick, da han i det 38. minut knaldede bolden ind til slutstillingen 3-0. En fremragende præstation af den belgiske bomber, der har haft en svær sæson.

UDE MOD ZORYA ENDTE KAMPEN 1-1.
I sæsonens sidste opgør var det forventet, at Shakhtar ville vinde stort. Men allerede efter 12 minutter skulle Zorya bringe sig foran. Det holdt dog ikke længe, da Zoryas målmand, Levchenko, kom til at lave et selvmål fem minutter efter. I det 81. minut var Levchenko igen ved at dumme sig, da han tog bolden op i hænder lige uden for feltet. Desværre for Shakhtar ramte Sobol overliggeren, og de måtte nøjes med endnu en uafgjort i sæsonens sidste kamp.


FLEST KAMPE FOR SHAKHTAR I LIGAEN
Yaroslav Rakitskyi, 24 (4)
Maxym Koval, 24
Ilkay Gündogan, 23 (3)
Eduard Sobol, 23 (1)
Bernard, 22 (3)

FLEST MÅL FOR SHAKHTAR I LIGAEN
Javier Hernandez, 11
Bernard, 11
Alexis Sanchez, 9
Christian Benteke, 9
Antonio Candreva, 8

FLEST ASSIST FOR SHAKHAR I LIGAEN
Ilkay Gündogan, 11
Mousa Dembélé, 11
Bernard, 8
Darijo Srna, 6
Eduard Sobol, 5

FLEST GANGE BEDSTE SPILLER FOR SHAKHTAR I LIGAEN
Eduard Sobol, 3
Javier Hernandez, 3
Christian Benteke, 3
Mousa Dembélé, 3
Mike Smith, 2

BEDST GENNEMSNITLIGE BEDØMMELSE FOR SHAKHTAR I LIGAEN
Mousa Dembélé, 7,55
Eduard Sobol, 7,43
Darijo Srna, 7,41
Bernard, 7,37
Alexis Sanchez, 7,35

ÅRETS HOLD
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #194: 07 Nov 2013, 20:52 »

Læste først titlen som "Guld og Bacon". Jeg blev skuffet.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010