home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127541 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #150: 04 Nov 2013, 14:31 »

Du kan virkelig godt lide at tilføje den 50% videresalgsklausul!

Lækkert arbejde, det er en fornøjelse at følge din blog! Smiley

Det er hovedsageligt unge spillere jeg har sendt afsted, hvorfor de jo nok skal blive solgt videre på et tidspunkt. Det skulle ikke undre mig, hvis især Wellington Nem og Alex Texeira skulle blive solgt for store beløb. Det er for skønt at kunne drage fordel af det! Wink

Mange gange tak!
Logged

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #151: 04 Nov 2013, 15:46 »

Din blog er jo fantastisk god, Cesc! Jeg følger, og er spændt på fremtiden for Shaktar! Opstemt
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #152: 04 Nov 2013, 17:31 »

Din blog er jo fantastisk god, Cesc! Jeg følger, og er spændt på fremtiden for Shaktar! Opstemt

Mange tusinde tak Bang!

Der kommer en update om mine handler senere i dag!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #153: 04 Nov 2013, 18:11 »

Du holder stadig højt niveau, og det er en fornøjelse at læse! Jeg er vild med din blog, og at det er et lidt mere utraditionelt hold gør det jo blot endnu federe. Smiley Keep it up, mate!
Logged

Arsenal <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #154: 04 Nov 2013, 20:16 »


VELKOMMEN TIL
Her kan der ses de spillere vi har hentet til klubben.
Der er blevet brugt mange penge, og der er kommet en fantastisk bredde på holdet.

Jeg har været utrolig aktiv på transfervinduet i januar. Jeg har hentet hele syv spillere til klubben. Alle spillerne har dog det tilfælles, at de på nuværende tidspunkt, ikke kommer til at indgå i startopstillingen. Der er kommet en formidabel bredde på holdet med de nye indkøb, og fremtiden ser sikret ud. Læs mere om de nye spillere herunder:

RICHAIRO ZIVKOVIC - 5 MILLIONER
Hollænderen var faktisk en af de første spillere jeg valgte at hente til klubben. Han kunne dog først komme til klubben i år, da han skulle fylde atten år før han måtte skifte væk fra Groningen. Zivkovic er et kæmpe talent, og jeg glæder mig til at følge ham i fremtiden på holdet.

OLEXANDR OSMAN - 29 MILLIONER
Osman blev hentet fra rivalerne fra Metalist. Jeg har hele første og anden sæson udelukkende brugt mit kæmpe talent, Eduard Sobol, på venstrebacken. Han havde brug for en person til at presse ham, og derfor hentede jeg den unge Osman til klubben. Han er netop nu udlejet resten af sæsonen til Sevastopol, men jeg regner med rigtig at få ham ind på holdet i næste sæson.

VITALY FOMIN - 27 MILLIONER
En ung spiller, jeg har tiltro til kan gå hen og blive en profil i fremtiden for mit hold. Han er lidt et sats til så mange millioner, men jeg bliver nød til at få skaffet nogle gode unge ukrainske spillere til klubben. Det er vigtigt hele tiden at skaffe de bedste spillere fra Ukraine, så jeg valgte at tage chancen med Fomin. Han kan meget vel gå hen og overtage venstrefløjen fra Bernard, når han pludselig bliver umulig at holde på.

KOKE - 147 MILLIONER
Jeg var meget i tvivl om, hvem jeg skulle hente som erstatning for Wellington Nem og Keisuke Honda. Jeg var længe klar på at købe Claudio Marchisio, men da jeg så den unge Koke var til salg fra Manchester United, måtte jeg tage et sats og hente ham til. Den 23-årige spiller, bliver en fremragende backup til Dembélé og Gündogan, og han skal nok få masser af minutter.

DRIES MERTENS - 32 MILLIONER
Mertens er en ung 27 årig belgier, der kommer til at agere backup for Bernard. Bernard er mit holds allerbedste spiller, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Mertens på ingen måde kan komme op på hans niveau. Belgieren er dog et fint alternativ, når Bernard har brug for en pause - og jeg tror, at vi får et par gode stunder med ham på holdet.

MIKE SMITH - 4,75 MILLIONER
Højrebacken, Mike Smith, spillede som 18-årig hele 29 kampe for Los Angeles. I år har han kun nået at spille en enkel, før jeg valgte at smide lidt millioner efter ham. Han kommer til at overtage højrebacken for Srna, når han går af. Jeg har store forventninger til den unge amerikaner, da han virkelig ser ud til at gå en flot fremtid i møde!

NEMANJA MATIC - 34 MILLIONER
Stepanenko er uden tvivl en klassespiller, men til tider får han for mange kampe i streg. Det skal der laves om på med en spiller jeg længe har været ude efter. Matic kommer til Shakhtar efter et mislykket ophold i FC Barcelona. Han har været billig at hente til klubben ift. hvilke kvaliteter han render rundt med. Han kan gå hen og blive en af de helt afgørende spillere på holdet.

Det var lidt om de spillere jeg har hentet til klubben i januar!

Hvad synes I om handlerne?
Logged

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #155: 04 Nov 2013, 20:21 »

 Thumbs Up På handlerne, det ser godt ud. Godt med endnu en VB som kan presse på. Matic plejer at blive god, nogle gange skal han lidt mere tid til at spille sig ind på holdet! Men god skal han nok blive, en gevinst for holdet.

Fed blog, super opsætning og en god skrivestil. Fortjent med prisen for oktober!  Peace
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #156: 04 Nov 2013, 20:52 »

Du holder stadig højt niveau, og det er en fornøjelse at læse! Jeg er vild med din blog, og at det er et lidt mere utraditionelt hold gør det jo blot endnu federe. Smiley Keep it up, mate!

Tusinde mange gange tak champ! Smiley Jeg er glad for du kan lide at læse om Shakhtar!

Thumbs Up På handlerne, det ser godt ud. Godt med endnu en VB som kan presse på. Matic plejer at blive god, nogle gange skal han lidt mere tid til at spille sig ind på holdet! Men god skal han nok blive, en gevinst for holdet.

Fed blog, super opsætning og en god skrivestil. Fortjent med prisen for oktober!  Peace

Mange tak! Jeg håber at Matic bliver en gevinst, men jeg kan virkelig godt se fidusen til ham! Spændende stats han render rundt med hvert fald! Shockeret

Mange gange tak for du synes prisen er fortjent!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #157: 04 Nov 2013, 21:14 »


EUROPA LEAGUE RUNDE 1 & 2
status på de første knockoutrunder for shakhtar



1. KNOCKOUT RUNDE
Amkar vs. Shakhtar


19.45 torsdag 19. februar 2015 @ Zvezda, Perm

12' Javier Hernandez 0-1
26' Javier Hernandez 0-2
67' Mousa Dembélé 0-3


19.45 torsdag 26. februar 2015 @ Donbas-Arena, Donetsk

49' Christian Benteke 1-0
66' Fedor Smolov 1-1

Der var rigtig mange Shakhtar spillere i spil i disse to kampe, da der blev skiftet ud på hele otte pladser fra den første kamp til den anden. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at vi ville gå videre efter en 0-3 sejr på udebane. Derfor valgte jeg i det tætpakkede kampprogram, at spare et par spillere. Derved endte returopgøret med en uafgjort kamp. Det var lidt skuffende, da vi havde chancerne til at lukke opgøret. Det første opgør viste en Chicharito i storform, og det er slet ikke eneste gang i foråret, at han har lavet to mål og afgjort sagerne. Sikker indsats, og jeg er meget stolt af drengene efter denne præstation!




2. KNOCKOUT RUNDE
Stoke vs. Shakhtar


19.45 torsdag 12. marts 2015 @ Britannia Stadium, Stoke-on-Trent

2' Jordan Rhodes 1-0
9' Dante 1-1
56' Bernard 1-2
63' Jordan Rhodes 2-2 str


19.45 torsdag 19. marts 2015 @ Donbas-Arena, Donetsk

7' Dante 1-0
17' Marko Arnautovic 1-1
45' Javier Hernandez 2-1

Den første kamp var meget intens, og jeg var hele tiden meget bange for at smide det hele på gulvet. Stoke er et stærkt hold, og med gode spillere som Rakitic på holdet, skal man altid passe på dem. Rakitic spillede dog ikke en god kamp i den første kamp. Jordan Rhodes var tilgengæld en sand klassespiller i opgøret, og fik også scoret to gange. Bernard spillede som sædvaneligt et klassekamp, og han var også grunden til, at vi fik et fint udgangspunkt til hjemmebaneopgøret i returkampen. Dante sikrede hurtigt en føring mod Stoke i Ukraine, men desværre svarede den farlige angriber, Arnautovic, tilbage kort tid efter. Hernandez lukkede og slukkede dog ballet, da han kort inden pausen scorede til 2-1. Der var meget pres på til sidst, men heldigvis holdt spillerne stand og vandt og gik videre til kvartfinalen. Lodtrækningen kan ses herunder:

Liverpool vs. AS Monaco
Sporting Lissabon vs. SHAKHTAR
Anderlecht vs. Villarreal
Atalanta vs. Leverkusen

Slår vi Sporting Lissabon over to kampe, kommer vi til semifinalen, hvor vi kan møde Anderlecht eller Villarreal. Enten Liverpool, Monaco, Atalanta eller Leverkusen venter, hvis Shakhtar skulle gå hele vejen til finalen!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #158: 04 Nov 2013, 21:37 »

Du går hele vejen mate Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #159: 04 Nov 2013, 21:53 »

POKALEN I HUS SEKS RUNDER FØR TID
Jeg har netop spillet min 24. kamp i sæsonen, og det skulle vise sig at blive en historisk god sejr, da vi allerede vandt mesterskabet i den 24. runde. Der er indtil videre spillet syv kampe i foråret, og de er forløbet således:

3-1 v. ARSENAL KYIV (u)
Javier Hernandez var i superform, og lavede kampens første mål. Dembélé og Srna fulgte op i anden halvleg. 

1-0 v. VOLYN (u)
En svær udebanekamp, blev afgjort på et fremragende solomål af den knivsparke Javier Hernandez.

3-1 v. METALIST (h)
Dette har været den sværeste kamp i efteråret, men Bernard viste klassen med to fantastiske scoringer. Gündogan scorede kampens første mål efter 31 minutter.

3-1 v. SEVASTOPOL (u)
Gündogan scorede endnu engang, mens Chicharito og Candreva også nettede. En stabil og sikker sejr, der aldrig var i fare.

3-0 v. METALURG ZP (h)
Javier Hernandez var endnu engang på pletten, da han scorede efter 6 minutter. Benteke og Dembélé kom ind i pausen, og lavede en scoring hver.

3-2 v. STAL A (u)
Benteke havde fået chancen fra start, og kvitterede med et langskudsmål efter 3 minutter. Dembélé og Fred scorede også i første halvleg. I anden halvleg gik der to mål ind, og vi var tæt på at smide sejren væk. Heldigvis holdt vi stand.

2-0 v. GOVERLA (h)
Alexis Sanchez var endelig tilbage fra en lang skade, og krydrede det med et solomål efter en halv time. Nyindkøbet Matic, den tårnhøje midtbaneslider, scorede på hovedstød i kampens døende minutter og sendte mesterskabet til Donetsk!

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #160: 04 Nov 2013, 23:07 »

I morgen skulle der gerne komme updates om resten af sæsonen (de seks resterende kampe), mit Europa League-eventyr (spændende!!!) og naturligvis pokalturneringen!
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #161: 04 Nov 2013, 23:16 »

Jeg tror du går hele vejen..

Tillykke med mesterskabet, der var ingen problemer der Wink
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #162: 05 Nov 2013, 11:05 »

Sådan champ!
Logged

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #163: 05 Nov 2013, 14:15 »

Tillykke med den 1. pokal - Håber også du tog den Europæiske af slagsen...
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #164: 05 Nov 2013, 14:54 »

Jeg tror du går hele vejen..

Tillykke med mesterskabet, der var ingen problemer der Wink

Håber jeg også at jeg gør! Det vil være for fedt at hente den pokal tilbage! Det var lækkert med mesterskabet! Tak!

Sådan champ!

 Thumbs Up

Tillykke med den 1. pokal - Håber også du tog den Europæiske af slagsen...

Det får du mere at høre om senere! Det skal nok blive spændende at se om jeg vinder - eller endda bare kommer videre fra kampen i kvartfinalen!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010