home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127627 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #135: 03 Nov 2013, 18:13 »

Smukt det koerer jo paa skinner!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #136: 03 Nov 2013, 18:21 »

Skriftligt er det sublimt som man kender det fra tidligere, fantastisk flot! En skam du ikke kom videre fra hvad der må beskrives som en nogenlunde overkommelig gruppe. Med den trup du har samlet dig burde du ihvertfald være endt over Wolfsburg. Men så må du bare gentage bedriften fra 2009 (:

Tusinde tak The Red! Jeg er også lidt træt af jeg ikke kom videre, men nu har jeg da større chance for at vinde et trofæ på den europæiske scene! Wink

Smukt det koerer jo paa skinner!

Jeg er rimelig tilfreds med præstationerne i ligaen hvert fald! Thumbs Up
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #137: 03 Nov 2013, 18:25 »

Fremragende præstation! Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #138: 03 Nov 2013, 18:54 »



UEFA EUROPA LEAGUE
KNOCKOUTRUNDE 1 & 2 LODTRÆKNING


Der er netop trukket lod om hvem vi skal møde i runde 1 og 2 af Europa League.

1 RUNDE:


2 RUNDE:
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #139: 03 Nov 2013, 19:31 »

Overkommelig lodtrækning begge steder Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #140: 03 Nov 2013, 20:13 »

Overkommelig lodtrækning begge steder Smiley

De skal vindes, går efter pokalen! Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #141: 03 Nov 2013, 22:58 »

Jeg er så småt færdig med januar transfervinduet, hvor jeg har holdt kæmpe udsalg og solgt for over 300 millioner danske kroner. Der er røget et par store navne ud til FC Barcelona blandt andet, men jeg vil gerne have nye spillere ind fra Østeuropa.

Der kommer mere om det i morgen, hvor der måske også kan komme en Shakhtar Fan opdatering! Glæd jer! Smiley

Jeg kommer desuden snart med en helt ny slags update. Hvilken type update har I været mest vild med indtil videre?
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #142: 04 Nov 2013, 00:01 »

Tror ikke der hersker megen tvivl om at dine Shakthar News-updates er populære.  Peace

Men jeg synes om alle dine forskellige typer af updates - personligt elsker jeg når der bliver afvekslet på en eller anden måde mellem updates. Det er selvfølgelig en smule sværere for bloggeren, og du gør det på mange forskellige måder så cadeau til dig for det!

Følger fortsat dit yderst fortrinlige arbejde!  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #143: 04 Nov 2013, 07:52 »

Fanbladet har været en klar favorit her, men kan godt lide din bredde af updates Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #144: 04 Nov 2013, 08:52 »


Shakhtar sælger ud af profiler
28.01.15 - Донецк

Der er blevet skåret gevaldigt ned på lønbudgettet, og der er kommet mange penge i klubkassen over januartransfervindu et. Shakhtar har solgt en bred vifte at spillere til store europæiske klubber for store millionbeløb. Blandt andet er sidste års store profil, Keisuke Honda, blevet solgt til italiensk fodbold.

Shakhtar har i denne sæson været suveræne i ligaen. De nytilkommende spillere har været ekstremt skarpe, og har hurtigt bidt sig fast og vist tænder. Der har ingen tvivl været om, at de nye ansigter er fra et drønhøjt niveau. Det har været svært for sidste års offensive profiler, at ramme det samme niveau som de gjorde i sidste sæson. Honda er faldet helt igennem i løbet af dette halve år og midtbane profilen, Ilkay Gündogan, har slået ham langt tilbage i hirakiet. Honda er nu skiftet for 65 millioner til Serie A-klubben, AS Roma.

 - "Jeg er glad for denne mulighed for at få min karriere tilbage på sporet. Jeg var blevet lidt utilfreds i Shakhtar, grundet manglende spilletid og manglende niveau fra min egen side af. Jeg havde mistet motivationen, og er glad for at kunne starte på en frisk i Italien. Tak for mange gode oplevelser til Shakhtar fansene, og mine holdkammerater for gode oplevelser," udtaler en tydeligt påvirket Keisuke Honda.

FC Barcelona har længe forsøgt at skaffe Shakhtar-spillere til Catalonien. Pyatov, Bernard og Sobol har der alle været bud efter. I dette transfervindue, var det dog Wellington Nem, som FC Barcelona havde kastet deres øjne på. Der var en masse forhandlinger i gang mellem de to klubber, før Barca fik accepteret deres tilbud. Shakhar endte med at få hele 140 millioner for Wellington Nem, samt 50 % af det kommende salg. Nem har på intet tidspunkt været fast spiller i Shakhtar, og derved føler Poulsen, at han har gjort lidt af en røverhandel.

 - "Nem er et kæmpe talent, og jeg er meget glad på hans vegne for hans skifte. Han kommer helt sikkert til at blive spændende at følge for verdens bedste klubhold, og jeg ser virkelig frem til at se ham i deres trøje. Han bed sig aldrig rigtig fast i Shakhtar," fortæller Nikolaj Poulsen til Shakhtar News.

Wellington Nem er ikke den eneste braslianske spiller, der er skiftet væk fra Shakhtar. Alex Teixeira er blevet solgt for 35 millioner til Gremio, mens Ismaily er solgt til Anderlecht for 50 millioner. Alex Teixeira har været lejet ud hele sæsonen, og har ikke bevist noget på sit lejeophold. Derfor er han blevet solgt, og Shakhtar vil få 50 % af et kommende salg. Ismaily har ikke spillet en eneste kamp i Shakhtar-dragten, og Poulsen er stolt over at få 50 millioner for en reserve + 50 % i videresalgsklausul.

 - "Det er fremragende, at få så mange penge for en spiller der ikke engang har optrådt for vores hold. Jeg ønsker Ismaily alt muligt held og lykke i fremtiden. Han er en klassespiller, men Sobol har været umulig for alle at slå af på vores venstreback."

De to ukrainske reserver, Olexiy Polyanskyi og Olexandr Kucher, er også blevet solgt. Kucher er blevet solgt til PSV, mens Polyanskyi er skiftet til Metalurg D.

Shakhtar har i alt solgt for 480 millioner kroner i denne sæson, da man i sommers solgte Tomás Hübschman, Olexandr Volynyk og den brasilianske stjerne, Douglas Costa.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #145: 04 Nov 2013, 10:35 »

Tror ikke der hersker megen tvivl om at dine Shakthar News-updates er populære.  Peace

Men jeg synes om alle dine forskellige typer af updates - personligt elsker jeg når der bliver afvekslet på en eller anden måde mellem updates. Det er selvfølgelig en smule sværere for bloggeren, og du gør det på mange forskellige måder så cadeau til dig for det!

Følger fortsat dit yderst fortrinlige arbejde!  Smiley

Noget siger mig, at du mener Shakhtar Fan-bladet!

Er glad for du kan lide din skiftende stil.

Tak for at du følger med!

Fanbladet har været en klar favorit her, men kan godt lide din bredde af updates Smiley

Der kommer forhåbentlig en fanblad engang i aften! Men tak for du kan lide den skiftende stil, der kommer snart en ny en til samlingen! Wink
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #146: 04 Nov 2013, 10:54 »

Godt købmandsskab med de salg, men er du ikke ved at være i underskud af ukrainere på holdet? Smiley
Logged

Waaah

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #147: 04 Nov 2013, 11:04 »

Gode salg champ Opstemt Håber på nogle vild indkøb Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #148: 04 Nov 2013, 11:11 »

Godt købmandsskab med de salg, men er du ikke ved at være i underskud af ukrainere på holdet? Smiley

Takker!

Jeg har stadigvæk Pyatov, Sobol, Stepanenko, Chygrynskyi, Rakitskyi, Koval, Kozhanov, Kryvtsov, Shyshka, Shynder og Sarnavskyi. Et par unge regens af god kaliber

Også har jeg hentet nogle ukrainske spillere i dette vindue, men mere om det senere Wink

Gode salg champ Opstemt Håber på nogle vild indkøb Opstemt

Tusinde tak bro.. Der går rygter om en af mine favoritspillere i en stribet trøje i Serie A måske skifter til Ukraine. Central midtbanespiller og i midten af tyverne! Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #149: 04 Nov 2013, 13:59 »

Du kan virkelig godt lide at tilføje den 50% videresalgsklausul!

Lækkert arbejde, det er en fornøjelse at følge din blog! Smiley
Logged

JaWocKa

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010