home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127615 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #90: 31 Okt 2013, 14:26 »

Som en tidligere bruger også har nævnt, så savner jeg sku nogle Screenshots af de nye spillere!  Peace

Når det er sagt er min holdning til din blog den samme som sidst jeg skrev til dig - uovertruffen  Thumbs Up

Mange tak Robbermaaaan!!! Det kommer! Når min store taktik update jeg arbejder på lander (formegentlig i aften), så skulle du gerne kunne se alle sammen Wink

Master teach me how blog, *bøjer sig i støvet* Tunge

Jeg forstod ikke den der bro! Opstemt Forklar den lige! Wink

Er virkelig imponeret over det arbejde der er blevet lagt i denne blog!! Stor kredit til dig, Cesc!  Smiley Fantastisk at du kan finde tiden - er her mit eget problem ligger i at lave en blog der er noget ved at læse for andre..
Synes det er rigtig fedt at du har lavet links på første side, så man ikke skal sidde og bladre efter dine nyheder!! Thumbs Up

Tusinde tak champ. Er rigtig glad for du kan li' det! Jeg tror lige så meget det ligger i, hvordan man planlægger sin tid. Jeg arbejder, træner og laver musik + sammen med venner. Jeg holder et års pause fra alkohol, så den står ikke på byture i weekenden pga. min træning. Der kan jeg chille med drengene, træne og spille i stedet. Grunden til jeg ikke har blogget de sidste mange år, er simpelthen at der har været meget andet i mit liv. Men heldigvis er der kommer plads til en blog igen - nu det står på job i stedet for skole! Det er for nice! Thumbs Up

Tak! Håber du finder tid til en. Det kunne være spændende!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #91: 31 Okt 2013, 14:29 »

Den lød bedre i mit hoved Tunge

Mener bare at det her en helt genial blog, nok på et niveau jeg ikke rammer lige foreløbigt, hvis jeg skrev blogs Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #92: 31 Okt 2013, 14:33 »

Den lød bedre i mit hoved Tunge

Mener bare at det her en helt genial blog, nok på et niveau jeg ikke rammer lige foreløbigt, hvis jeg skrev blogs Peace

Det lød forfærdeligt i mit hoved. Haha Grin

Lækker kommentar! Men er nu ikke et sekund i tvivl om du også ville lave en fed blog! Tjek min guide ud fra dengang jeg var 13-14 år: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=93 Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 20:38 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #93: 31 Okt 2013, 20:36 »


ET BLIK PÅ MIN TAKTIK

Så er jeg klar med en update om min taktik.
Jeg kører oftest med to taktikker. De kan ses nedenfor.
De spillere I kan se på de to startopstillingerne, er dem jeg foretrækker.
Kig med!



Det begge taktikker har tilfælles, er at jeg spiller KONTRA i dem. På samme tid spiller jeg BREDT i begge. Jeg kan godt li' at være det offensive hold, der har bolden og forsøger at skabe kampen. Min erfaring siger dog, at du ikke bare kan dominere alle hold når du er et tophold. Udebaneholdene kommer nemlig til din bane med den tro, at de ikke kan vinde, og derfor forsøger de at tabe så lidt som muligt.. Derfor bliver jeg nød til at i begge taktikker at lade mit forsvar FALDE TILBAGE og stå DYBT. Det gør at modstanderne ofte kommer lidt længere frem på banen, og det giver mere plads for mine tekniske vidundere som Bernard og Honda. Jeg kan dog godt li' at mit hold har bolden, hvorfor jeg spiller med korte afleveringer og forsøger at dominere kampen ved at spille med et lidt lavere tempo. Ofte sætter jeg tempoet op, hvis jeg kan mærke at modstanderen trænger til at blive sat under pres.

Derfor har jeg netop udtænkt den strategi, at hente spillere med høj teknisk niveau. Det er vigtigt for mig, at mine spillere ikke mister bolden når spillet går hurtigere og derfor går jeg meget op i dette. Jeg ved, at en fejlaflevering kan koste dyrt når man satser. Jeg vil ikke risikere noget, så det er vigtigt for mig at have spillere overalt på banen, der kan deltage i fodboldspillet. Det har jeg heldigvis skaffet mig, og i takt med der bliver 'rengjort' i truppen, får jeg generelt et helt hold med gode egenskaber til den form for fodbold jeg elsker at praktisere.

Mine modstandere er ofte dømt som taberen inden kampen er i gang. Det gør naturligvis, at de sørger for at lukke af for mine bedste spillere. Heldigvis spiller jeg i en halvdårlig liga, hvor spillere som Bernard og Antonio Candreva virkelig skiller sig ud og kan komme forbi de fleste forsvarsspillere. Jeg har dog af og til mine angribere - når jeg spiller med to - til at skifte positioner, da modstanderne ofte tager fejl af, hvem de skal dække op hvornår.

Derudover går jeg meget op i, at min trup er sammenspillet og går derfor meget op i min træning og individuelle jobs på banen. Stort set alle af mine offensive spillere, har "SKYD MINDRE" inde under deres liste. Jeg synes at FM indtil videre ikke har tilladt ret mange mål fra distancen, hvorfor jeg naturligvis har taget handling på dette. Jeg lå på et tidspunkt med 20 skud pr. kamp, men lavede 1-2 stykker der gik i kassen. Det var ikke holdbart, men fandt ud af det var fordi nogle af mine spillere trykkede af på mål fra de mest mærkelige steder på banen.

Naturligvis har jeg fokus på dødbolde, og jeg er heldigvis udstyret med et par fantastiske skytter. Der er mange om buddet, og derfor får jeg ofte mål på dødbolde. Især hjørnespark mod Dantes afro har givet mig ekstremt mange mål. I forrige sæson lavede han et to-cifret antal kasser - og de var alle efter dødbolde. Jeg sparker bolden med den forreste stang, og den møder Dante aggressivt og pander bolden i mål - rigtig tit. Det er en dejlig måde at lave lidt ekstra mål, og nogle kampe har jeg udelukkende vundet pga. mine sublime dødbolde!

MIN TRUP ANNO 14-15:
Maxym Koval
Bogdan Sarnavskyi
Andriy Pyatov


Eduard Sobol
Yaroslav Rakitskyi
Taras Stepanenko
Mykhaylo Shyshka
Dmytro Chygrynskyi
Dante
Sergiy Kryvtsov


Wellington Nem
Fred
Ilkay Gündogan
Darijo Srna
Denys Kozhanov
Antonio Candreva
Alexis Sanchez
Anton Shynder
Bernard

Javier Hernandez
Christian Benteke
Didier Drogba
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #94: 31 Okt 2013, 20:38 »

Så fik jeg da mine Screenshots!  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #95: 31 Okt 2013, 20:44 »

Så fik jeg da mine Screenshots!  Thumbs Up

Den nyeste update er ren og skær dedikeret til dig! Grin
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #96: 31 Okt 2013, 20:46 »

 Kys
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #97: 31 Okt 2013, 20:49 »

Fremragende, fremragende, fremragende!

Du ved hvad jeg synes om dine blogevner, så behøver ikke uddybe mig ;-)
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #98: 31 Okt 2013, 21:07 »

Dejligt med lidt taktisk viden til os knapt så gode taktikere!
I hvilken anledning benytter du de forskellige taktikker og benytter du altid to forskellige? Smiley
Derudover har jeg bidt mærke i, at begge dine backs er defensive, hvordan kan det være? Jeg spiller ALTID med automatisk Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #99: 31 Okt 2013, 23:29 »

Fremragende, fremragende, fremragende!

Du ved hvad jeg synes om dine blogevner, så behøver ikke uddybe mig ;-)

Fedt du er herinde og tjekke det ud mester! Wink

Håber du har det godt udenfor FM-verden!

Dejligt med lidt taktisk viden til os knapt så gode taktikere!
I hvilken anledning benytter du de forskellige taktikker og benytter du altid to forskellige? Smiley
Derudover har jeg bidt mærke i, at begge dine backs er defensive, hvordan kan det være? Jeg spiller ALTID med automatisk Peace

Jeg benytter oftest den til højre med 1 angriber, da jeg føler at jeg har mere boldbesiddelse der. Men I kampe hvor jeg er større favorit spiller jeg tit med to angribere og med lidt hurtigere fodbold, da jeg ofte kan vinde over modstanderen ved at spille dem ud af banen i højere tempo.

Mine erfaringer og kiggen i statistik, har fortalt mig at jeg lukker flere mål ind når mine backs ikke er defensive. På trods af de er defensive kan de alligevel gå med frem - de går det bare ikke så ofte. Det er lidt som om, at hver gang en back går med, så er det fordi IA'en har tænkt at der vil komme en farlig chance. Jeg føler næsten at Srna og Sobol (Brugte de to hele første sæson stortset) virkelig har været holdets omdrejningspunkt, da de næsten har spillet godt hver eneste kamp. Jeg har dem defensive, da jeg ikke vil blive vundet over ned over flankerne. Jeg spiller altid meget bredt med mine hold, og derfor presser jeg tit modstanderen ud i kanterne. Vinder de en bold, vil jeg ikke se dum ud. Derfor er mine backs defensive. Det fungerer faktisk rigtig godt og holder en god balance på holdet!

Fedt spørgsmål!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #100: 01 Nov 2013, 10:08 »

Spiller du så mere direkte i din taktik med to angribere, så du både har en taktik hvor du fokuserer på boldbesiddelse og en taktik hvor du spiller mere direkte og hurtig fodbold? Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #101: 01 Nov 2013, 10:24 »

Spiller du så mere direkte i din taktik med to angribere, så du både har en taktik hvor du fokuserer på boldbesiddelse og en taktik hvor du spiller mere direkte og hurtig fodbold? Smiley

Uanset om jeg spiller med direkte eller korte har jeg mest boldbesiddelse - så det vil jeg ikke mene. Generelt spiller jeg altid direkte, da min erfaring siger mig, at dette er det bedste i de nyere FM-spil. Jeg spiller KUN med korte afleveringer i min standard taktik (det vil sige fra starten af kampen), da det er lidt et eksperiment for mig i dette save. Jeg rykker dog af og til over til direkte - eller oftest, da jeg føler jeg får mest ud af dette.

Mine fodboldspillere på holdet er så gode teknisk, at de ikke kan undgå at spille godt med bolden uanset hvordan jeg spiller. Derfor kommer jeg altid til at have mest boldbesiddelse. De minder i bund og grund en del om hinanden mine taktikker - forskellen er dog, at jeg ved den ene fokuserer mere på en solid midtbane, mens den anden er på et solidt angreb og en lidt mere 'usikker' midtbane.

Har klart mest succes med den med 3 centrale.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #102: 01 Nov 2013, 10:30 »

Super! Tak for det hurtige svar  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #103: 01 Nov 2013, 10:33 »

Har du overvejet en ny HB, da Chyrgrinssjkgagsdio ksafjkas, ikke er naturlig der? Tunge
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #104: 01 Nov 2013, 10:38 »

Super! Tak for det hurtige svar Thumbs Up

Ingen problemer!

Har du overvejet en ny HB, da Chyrgrinssjkgagsdio ksafjkas, ikke er naturlig der? Tunge

Jeg var en millimeter fra den kære Corchia, men han valgte desværre Monaco i stedet. :-( Men så længe Chyrgrinssjkgagsdio ksafjkas gør det godt - ser jeg ingen grund til at skifte ham. Har trods alt også en rigtig god Srna!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010