home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127540 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #75: 30 Okt 2013, 02:17 »

Lækker blog... og grafik!

Fortsæt det gode arbejde, og kom endelig med flere screenshots. Et af Sanchéz ville jo være oplagt i seneste update. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #76: 30 Okt 2013, 09:37 »

Røverkøb!! Well done! Held og lykke med at få ham omskolet til angriber, det bliver spændende Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #77: 30 Okt 2013, 14:28 »

Lækker blog... og grafik!

Fortsæt det gode arbejde, og kom endelig med flere screenshots. Et af Sanchéz ville jo være oplagt i seneste update. Smiley

Tusinde tak Legenden! Flotte ord! Jeg ved godt, at jeg skal blive bedre til SS. Det vil komme!

Røverkøb!! Well done! Held og lykke med at få ham omskolet til angriber, det bliver spændende Smiley

Ja, han er en lidt et røverkøb! Er sgu' glad for han er landet i Shakhtar! Det bliver vildt spændende, hvordan han gør det! Men har hentet en mexicaner i front. Det kommer der mere om senere! Wink
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #78: 30 Okt 2013, 14:35 »

Tusinde tak Legenden! Flotte ord! Jeg ved godt, at jeg skal blive bedre til SS. Det vil komme!

Ja, han er en lidt et røverkøb! Er sgu' glad for han er landet i Shakhtar! Det bliver vildt spændende, hvordan han gør det! Men har hentet en mexicaner i front. Det kommer der mere om senere! Wink

En ært?  Grin
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #79: 30 Okt 2013, 14:45 »

En ært?  Grin

En spiller, der er rimelig målfarlig og spiller i England Wink
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #80: 30 Okt 2013, 17:34 »

En spiller, der er rimelig målfarlig og spiller i England Wink


sådan en må du have fundet omkring Manchester vil jeg gætte  Thumbs Up
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #81: 30 Okt 2013, 17:43 »

Er det muligt at få en et SS af din fortrukne 11'er?
Med alle de ikke ukrainske navne må du da efterhånden støde på 7 mands reglen?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #82: 30 Okt 2013, 19:08 »


sådan en må du have fundet omkring Manchester vil jeg gætte  Thumbs Up

Måske haha.. Wink

Ej, hvem fanden skulle det ellers være Opstemt

Er det muligt at få en et SS af din fortrukne 11'er?
Med alle de ikke ukrainske navne må du da efterhånden støde på 7 mands reglen?

Du kan lige få et SS efter den næste update Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #83: 31 Okt 2013, 10:57 »


TO KVALITETSSPILLERE HENTET IND

Der er blevet handlet ind for store summer i dette transfervindue. Der er ikke blot kommet én klassespiller i form af Alexis Sanchez, der er kommet hele to. Alexis fra Barcelona og en angriber fra Manchester United Derudover er det største talent i ukrainsk fodbold blevet hentet til fra ærkerivalen, Dynamo Kiev.

Jeg har valgt at holde på Pyatov i målet. Han har stået en fantom sæson, og i sommerpausen her, har jeg afvist et stort tilbud fra Barcelona på ham. Pyatov er en klassekeeper, hvilket interessen vidner om. Han er på ingen måde gammel eller færdig, men i Ukraine er der et af spillets største målmandstalenter – Maxym Koval. Koval er et stort talent – et af de største – og kan meget vel gå hen og blive den vigtigste mand på mit holdkort i fremtiden. Jeg har siden spillets start forsøgt at skaffe den unge keeper til klubben, men Dynamo Kiev har ikke været samarbejdsvillige på nogen måde. Der er blevet sendt rigtig mange tilbud til Kiev, men alt er blevet afslået. Jeg ville dog så gerne have Koval, at jeg måtte betale hvad de forlangte. I starten af første sæson forlangte de 1 milliard, men heldigvis var deres vurdering af ham ændret til 165 millioner. Det er lidt et sats at skyde så mange penge af sted mod rivalen, for en spiller der ikke har spillet en eneste førsteholdskamp. Men jeg er villig til at tage chancen, da jeg får et kæmpe talent, der kan holde mange år endnu.

Alexis Sanchez er en stor profil jeg har hentet til, men han er ikke den eneste i dette vindue. Den lille mexicaner, Javier Hernandez, er også blevet hentet til Shakhtar. Jeg manglede en hurtig angriber, da jeg følte det var det eneste holdet manglede for at få international klasse. ”Chicharito” er på mange måder en af de angribere jeg synes er mest undervurderet i verden, og jeg synes personligt at han får for lidt spilletid i Manchester United. Han kommer med stor sandsynlighed til at blive fast mand i angrebet sammen med Benteke/Drogba. Det bliver en farlig konstellation – og jeg tror på mange mål fra Hernandez side af. Chicharito har desuden været transfervinduets billigste spiller at hente til klubben. Han kan meget vel gå hen og blive topscorer i den kommende sæson, da han har en målnæse udover det sædvanelige. Jeg havde ingen problemer med at forhandle aftalen hjem, og er ikke et sekund i tvivl om det er et lille scoop, jeg har lavet mig her!

Transfervinduet er ikke smækket i endnu, men gardinerne er så småt ved at blive trukket for. Muligvis kommer der flere indkøb til mit hold, men jeg tror ikke jeg vil købe flere. Der kan dog altid komme det lille tilbud man bare ikke kan stå for, og bare skal have til klubben.

IND
Javier Hernandez
Maxym Koval
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #84: 31 Okt 2013, 11:01 »

Kommer du ikke ind på noget af det taktiske?

Dine overvejelser, hvordan du får spillerne til at blomstre, dine justeringer, osv.?

Ville give din ellers fremragende blog, en dimension mere..
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #85: 31 Okt 2013, 11:04 »

Lækkert med Koval! Han er virkelig god! Men hvem kommer så til at vogte målet? 165 millioner er ret mange penge for en reservekeeper!  crazy
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #86: 31 Okt 2013, 11:11 »

Kommer du ikke ind på noget af det taktiske?

Dine overvejelser, hvordan du får spillerne til at blomstre, dine justeringer, osv.?

Ville give din ellers fremragende blog, en dimension mere..

Det er det jeg går mest op i, i hele spillet! Og det jeg føler mig bedst til i spillet! Så det kommer der selvfølgelig. Peace

Jeg føler endelig, at jeg har fået en komplet trup. Så i denne sæson vil jeg komme meget mere ind på det taktiske end nogensinde før! Er glad for du påpeger det, for så ved jeg at det er noget der bliver set frem til. Thumbs Up

Lækkert med Koval! Han er virkelig god! Men hvem kommer så til at vogte målet? 165 millioner er ret mange penge for en reservekeeper! crazy

Jeg tror at Pyatov vil stå som regel. Men jeg vil lige så langsomt arbejde Koval ind. Han skal have tid og plads, men naturligvis ved jeg som erfaren FM-spiller, at det først er når spilleren er på førsteholdet og spiller minimum 10 kampe på en sæson at han udvikler sig. Så han skal nok få en del spilletid. Regner med at give Pyatov 2/3 dele af sæsonen, også give Koval den sidste! crazy
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #87: 31 Okt 2013, 12:59 »

Som en tidligere bruger også har nævnt, så savner jeg sku nogle Screenshots af de nye spillere!  Peace

Når det er sagt er min holdning til din blog den samme som sidst jeg skrev til dig - uovertruffen  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #88: 31 Okt 2013, 13:49 »

Master teach me how blog, *bøjer sig i støvet* Tunge
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #89: 31 Okt 2013, 14:14 »

Er virkelig imponeret over det arbejde der er blevet lagt i denne blog!! Stor kredit til dig, Cesc!  Smiley Fantastisk at du kan finde tiden - er her mit eget problem ligger i at lave en blog der er noget ved at læse for andre..
Synes det er rigtig fedt at du har lavet links på første side, så man ikke skal sidde og bladre efter dine nyheder!!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010