home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127297 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #60: 29 Okt 2013, 10:24 »

Nu har jeg også fået læst bloggen igennem og det ser rigtig godt ud! Jeg følger helt klart med fremover!  Thumbs Up

Lige et spørgsmål: Er Dembéle god som boldvindende spiller? Jeg har aldrig set ham som den type. Har du omskolet ham? Smiley

Er rigtig glad for du følger med! Altid dejligt med folk der læser og kommenterer det man bruger sin tid på! Thumbs Up

Dembélé skulle bare være på holdet, og det var nødvendigt med en defensiv orienteret midtbaneslider. Han har jo gode stats til det, men får også lov at gå med frem som bygge spillet op. Jeg har generelt bolden 55-65 % hver kamp, så han er stadigvæk med i det opbyggende spil.

Men han gør det fint. Han skiller sig ikke ud på nogen måde, men kommer med en solid indsats!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #61: 29 Okt 2013, 16:33 »

Hvad vil I høre om først? Sæsonen eller Champions League? Wink
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #62: 29 Okt 2013, 16:36 »

Champions League Opstemt
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #63: 29 Okt 2013, 16:45 »

For at være på tværs skal vi da sige sæsonen Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #64: 29 Okt 2013, 16:59 »

Champions league Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #65: 29 Okt 2013, 17:16 »

Det bliver CHL i får en update omkring om 30 minutters tid! Thumbs Up
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #66: 29 Okt 2013, 17:19 »

Ses der frem til fra min side af Wink Tunge
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #67: 29 Okt 2013, 17:41 »


CHAMPIONS LEAGUE OVERBLIK
status på chl for shakhtar

Vi gik som bekendt videre som nummer 1 i gruppe B bestående af Manchester City, Benfica og Partizan Beograd. En fin præstation ift. at City er at finde i samme gruppe. Dernæst blev der trukket lod om kampene til 1. knockout-runde. Det endte således:

Man City vs. Dortmund
Lyon vs. Man United
Leverkusen vs. AC Milan
Chelsea vs. Barcelona
Atletico Madrid vs. Arsenal
Real Madrid vs. FC Bayern
Paris SG vs. SHAKHTAR
Celtic vs. Juventus




1. KNOCKOUT RUNDE
PSG vs. Shakhtar


19.45 tirsdag 25. februar 2014 @ Parc des Princes, Paris

13' Edinson Cavani 1-0
16' Marco Verratti 2-0
21' Didier Drogba 2-1
50' Didier Drogba 2-2


19.45 onsdag 19. marts 2014 @ Donbas-Arena, Donetsk

-

To spændende opgør. Især det første. Tankerne løb hurtigt gennem mit hoved efter 16 minutter, at jeg ville få røvfuld og PSG bare ville køre rundt med mig. De spillede fantastisk de første 20 minutter, og derefter gik mit hold virkelig til den og tog arbejdshandskerne på. Det var ikke en fin spillet kamp fra min side af, men jeg fik det jeg kom efter - og det var at få scoret på udebane. At vi scorede to gange ude, var dog endnu bedre - og det gjorde, at jeg faktisk sparede min stjernespiller, Bernard, i opgør nummer to. Jeg har en kæmpe tiltro til min defensiv, og jeg var sikker på at vi kunne lukke ned for Cavani og Ibrahimovic. Det gjorde vi også - og vi kom derfor videre til kvartfinalen på reglen om udebanemål. Følgende kvartfinaler skulle finde sted:

SHAKHTAR vs. AC Milan
Man United vs. Chelsea
Real Madrid vs. Juventus
Man City vs. Atletico Madrid




KVARTFINALEN
Shakhtar vs. AC Milan


19.45 onsdag 2. april 2014 @ Donbas-Arena, Donetsk

27' Darjio Srna 1-0 str
38' Ignazio Abate 1-1
60' Kaká 1-2


19.45 tirsdag 8. april 2014 @ San Siro, Milano

32' Dmytro Chygrynskyi 0-1

Det var en rigtig irriterende situation at stå i. Vi vandt en fremragende fodboldkamp i returen på San Siro. Jovist, den var ufortjent den sejr. Men den smagte alligevel ikke ret godt, da det ikke var nok til at vende udfaldet. Jeg var rigtig skuffet over at lukke 2 mål ind på hjemmebane, da det gør opgaven ekstremt svær. San Siro er en svær bane at vinde stort på, og det stærke Milan hold holdt os også meget væk fra chancer. Kaká var den store oplevelser over disse to kampe, og han var for svær at dæmme op for mig. Det er ærgerligt at ryge ud, men at tænke på vi kun var to kampe fra en finaleplads, synes jeg er en smuk tanke. Milan gik videre på reglen om udebanemål denne gang - og semifinalerne så således ud:

AC Milan vs. Man United
Juventus vs. Atletico Madrid

Juventus gik videre med samlet 2-1, mens United gjorde det samme. Derfor var de to store historiske klubber klar til et brag af en finale i Lissabon.



vs
FINALEN
Juventus vs. Man United


19.45 lørdag 24. maj 2014 @ Estádio da Luz, Lissabon

94' Fernando Llorente 1-0
107' Danny Welbeck 1-1

STRAFFESPARK
3-4

David Moyes fik dermed sit første trofæ som United-manager, da Ashley Young sparkede kuglen i kassen ovenpå De Ceglies brændte straffespark. Manchester United havde haft en skidt sæson i Premier, hvor de endte mange point efter vinderne fra Arsenal. Derved var det en kæmpe forløsning for djævlene at vinde trofæet med de store ører. Tillykke. Men Shakhtar tager den næste år!!!



TURNERINGENS TOPSCORER
RONALDO, 9 MÅL

TURNERINGENS BEDSTE MÅL
NASRI vs. PARTIZAN

TURNERINGENS SPILLER
FERNANDO LLORENTE, 8,32

ÅRETS HOLD
DAVID DE GEA

STEPHAN LICHTSTEINER - LEONARDO BONUCCI - NEMANJA VIDIC - PATRICE EVRA

CRISTIANO RONALDO - MAROUANE FELLAINI - MICHAEL CARRICK - EDEN HAZARD

FERNANDO LLORENTE - CARLOS TEVEZ
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #68: 29 Okt 2013, 20:04 »


Min første sæson i Shakhtar er netop overstået. Det har været en nervepirrende sæson, især med tanke på, at et pointtab kunne have byttet om på første- og andenpladsen. Jeg vil ikke gå i detaljer med forårssæsonen, da jeg bare gerne vil i gang med at skrive om min kommende sæson! Der er super gode indkøb i transfervinduet, som I bare skal glæde jer til at høre om!

HER ER RESULTATERNE:

3-1 (u) vs. METALURG ZP - DANTE, SOBOL, BERNARD
Udover en skade til Drogba, var kampen på mange måder fejlfri. Sikkert spil, og en god sejr!

1-2 (h) vs. CHORNOMORETS - WELLINGTON NEM
Jeg var meget tilfreds med indsatsen mod Chornomorets i Super Cup-finalen. Siden da har jeg kun tabt til dem. Det skal der laves op på i den nye sæson!

1-0 (u) vs. METALIST - DROGBA
En fin kamp. En svær udebane, og vi fik alligevel skaffet tre point med hjem. Fortjent.

4-0 (h) vs. ILLICHIVETS - DROGBA, DANTE, BENTEKE, BERNARD
Spillet var på dette tidspunkt super godt, og det var super godt at se holdet fungerer perfekt. Drogba spiller en super første halvleg, men Benteke kommer ind i pausen og spiller lige så godt.

2-0 (u) vs. ZORYA - WELLINGTON NEM, BENTEKE
Endnu en sikker sejr. Dette er også en kamp som bare skal vindes.

5-1 (h) vs. DYNAMO KIEV - CHYGRYNSKYI, RAKITSKYI x2, BERNARD, HONDA
Jeg var ekstremt glad for denne kamp. Det var her vi vandt førstepladsen tilbage efter at have mistet den. En vanvittig god sejr, og jeg var ellevild over at have slået det andet bedste hold så stort. De fik deres mål i det 91. minut, men vi smadrede dem fuldstændigt og det er det eneste der betyder noget!

2-2 (u) vs. METALURG D - WELLINGTON NEM, STEPHANENKO
En meget irriterende kamp. Vi burde have vundet den, men med en mand i undertal fik Metalurg kæmpet sig tilbage i kampen og lavede to mål i løbet af de sidste ti minutter.

4-0 (h) vs. KARPATY - BERNARD, RAKITSKYI, DROGBA x2
Endnu en stor sejr. Drogba var i topform på daværende tidspunkt. Han spillede virkelig et super efterår, og blev topscorer for mit hold!

3-1 (u) vs. VORSKLA - HONDA, DROGBA x2
Endnu en kamp, hvor Didier Drogba viser topform og laver to kasser. Der er ikke så meget andet at sige, end jeg virkelig føler jeg har lavet et scoop!

0-0 (h) vs. VOLYN -
Jeg var ekstremt bange for at smide point i de sidste par kampe. En enkel fejl ville sende mesterskabet til Kiev. Heldigvis spillede de også uafgjort på denne spilledag!

1-1 (u) vs. DNIPRO - BERNARD
Endnu en vanvittig usikker forestilling. Jeg var endnu engang ekstremt nervøs for hvad Kievs kamp var endt. Heldigvis spillede de uafgjort igen ligesom mit hold. Der vidste jeg, at trofæet var mit!

3-1 (h) vs. SEVASTOPOL - SOBOL, DROGBA, SHYNDER
En lidt usikker kamp, men i anden halvleg spillede holdet fremragende og sikrede mig mit første mesterskab i Shakhtar! Drogba var endnu engang kampens helt store oplevelse!

Nu vil jeg gøre min trup klar til en ny sæson, hvor vi gerne endnu engang skal vinde mesterskabet, komme længere end første runde i pokalen og komme længere end kvartfinalen i Champions League.

Tak for den første sæson!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #69: 29 Okt 2013, 20:26 »

Uden tvivl en godkendt første sæson! Ser frem til at høre om dine indkøb Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #70: 29 Okt 2013, 20:33 »

Uden tvivl en godkendt første sæson! Ser frem til at høre om dine indkøb Wink

Jeg kan sige så meget, at det er en FC Barcelona-spiller hvert fald! Wink

Der er dog også andre små overraskelser!

Et lille hint er, at der måske bliver forening i angrebet af to af verdens største angrebstalenter!  Hævet Øjenbryn

Samme nationalitet!
« Seneste Redigering: 29 Okt 2013, 20:38 af Cesc » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #71: 29 Okt 2013, 20:39 »

Jeg venter i spænding! Hvornår kommer næste update?Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #72: 29 Okt 2013, 22:09 »


Barcelona-spiller skifter til Shakhtar!
03.07.14 - Донецк

Nikolaj Poulsen har været ude med det store checkhæfte og har hentet den chilenske stjernespiller, Alexis Sanchez, for den nette sum af 110 millioner danske kroner. Sanchez kommer til efter at være blevet sat til salg i FC Barcelona. 

Den chilenske højrefløj, Alexis, er netop skiftet til Shakhtar for et trecifret millionbeløb. Alexis var ikke længere i førsteholdstruppen i FC Barcelona, og var skuffet over spilletiden, hvorfor han valgte at søge nye græsgange. Shakhtar kom dog med det mest attraktive tilbud.

 - "Jeg havde flere tilbud at vælge i mellem, men fandt tilbuddet fra Shakhtar uimodståeligt. Jeg er rigtig glad for at blive en del af de store ambitioner klubben har. Jeg vil gerne vinde Champions League med Shakhtar inden for en overskuelig fremtid, og jeg vil forsøge at gøre mit for at det kommer til at ske. Det bliver svært, men intet er umuligt. Holdet er godt, og jeg er meget beæret over at være fundet god nok til klubben. Jeg kan mærke de tror på mig, og det betyder rigtig meget for mig," udtaler dribleren.

Shakhtar, der netop har vundet det ukrainske mesterskab, har dermed også valgt at sælge den brasilianske teknikker, Douglas Costa, til AS Monaco. Douglas Costa blev fundet i overskud, da Candreva også kommer til Shakhtar på en fri transfer fra Rom-klubben, Lazio. Costa spillede en glimrende første halvdel af sidste sæson, men gik helt ned i anden del og røg af holdet. En god spiller ifølge Poulsen, men Alexis er en spiller i sin egen klasse.

 - "Det siger sig selv, at en Barcelona-spiller, er en rigtig god fodboldspiller. Alexis kommer med fremragende egenskaber, der ikke er mange spillere verden over der besidder. Han kan give vores hold noget helt exceptionelt og en fantastisk kreativitet. Jeg tror, at Alexis kommer til at blive en fan favorit. Hans spillestil er meget sjælden, og de mange tekniske tricks han kan, kommer til at gavne vores offensiv. Jeg tror, at han bliver en meget farlig spiller for os, og forhåbentlig sikre os titler."

På trods af Alexis Sanchez store styrke på sin fortrukne position på den offensive højrefløj, er det ikke sikkert, at han skal bruges der. Poulsen har nemlig andre idéer med den nu tidligere Barcelona-spiller, der har fået en 5-årig kontrakt med Shakhtar.

 - "Alexis ville danne et fremragende makkerskab med en stor angriber i front som Benteke eller Drogba. Jeg tror, at han med sin store hurtighed kan blive rigtig giftig med en der kan give ham ekstra plads i form af at trække spillere til sig. Jeg vil derfor forsøge at omskole ham til angriber. Der er en grund til jeg både har hentet både Candreva og Alexis. De begge skal gerne spille på samme tid, da det er to rigtig store forstærkninger til holdet," udtaler manager Nikolaj Poulsen til Shakhtar News.

Alexis Sanchez kan få debut i venskabskampen mod AFC Sageata Navodari.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 08:25 af Cesc » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #73: 29 Okt 2013, 22:15 »

:O
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #74: 29 Okt 2013, 22:39 »

:O

Tager den kommentar, som om du synes det er en god transfer? Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010