home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127247 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #30: 27 Okt 2013, 14:24 »

Flotte flotte updates du får hevet frem her!
Virkelig fantastiske grafik du laver, det tager jeg hatten af for!
Derudover er sproget i dine updates fremragende, uden stavefejl!
Det går jo fint i ligaen, og jeg håber du snart får gang i dine angribere og får scoret nogle flere mål!
Jeg er med hele vejen ;-)

Det er jeg rigtig glad for du synes Baliian.. Stavefejl skal der helst være så få af som muligt, så skimmer altid lige hurtigt efter når jeg har skrevet ;-)

Tusinde tak for du følger!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #31: 27 Okt 2013, 14:26 »

Håber at du snart får fundet din taktik! Ellers er det jo fremragende læsning Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #32: 27 Okt 2013, 15:19 »




MÅNEDENS SPILLER:
ALEX TEIXEIRA
INFO:
ALEX TEIXEIRA
23 ÅR
173 CM
69 KG
DM/M(C)/OM(HV)

Alex Teixeira Santos er oftest kendt under navnet Alex Teixeira. Han er født og opvokset i Duque de Caxias i Braslien, og har siden år 2010 optrådt for Shakhtar Donetsk. Inden Shakhtar hentede ham kunne man finde ham spillende i den brasilianske liga, hvor han optrådte for Vasco da Gama. I Vasco da Gama har Teixeira fået sin fodbolduddannelse, men de kunne ikke holde på guldfuglen længere end til år 2010. Han valgte at flyve til Ukraine, da Shakhtar kom med et fantastisk tilbud. Siden da, har han været fast inventar på midtbanen og gjort det fremragende. Over 100 kampe har han opnået i den orangesorte-trøje og der kommer formegentlig til at blive til mange flere.

I denne sæson har Alex Teixeira været en formidabel oplevelse og indtil videre været med i alle sejre Shakhtar har fået i ligaen. Holdet bliver bedre når Alex er på banen, og hans uforudsigelige spillestil hjælper holdet til at komme frem til chancer, man ikke troede var mulige. Teixeira kan spille stort set alle pladser på banen, og derved får han masser af spilletid. Han er faktisk så alsidig, at han kan optræde på alle pladser pånær centerforsvaret og venstrebacken. Der er der heldigvis ikke brug for det, da Dante og Sobol gør det fantastisk.

Alex har kontrakt til 2018, og vi ønsker ham alt muligt held og lykke med sæsonen og fremtiden. Han er i denne måned blevet månedens spiller, da han har holdt konstant højt niveau uanset hvor han har spillet på banen.



5 PÅ STRIBE:
KAN VI VINDE MESTERSKABET IGEN?

13 kampe er spillet. De seneste tre har budt på halvdelen af de mål der blev scoret i de første ti. Angrebet fungerer bedre og der kommer større sejre på bordet. Karpaty blev slået med 1-3 på udebane, Volyn fik tæsk med 4-1 på udebane, mens vi skuffede mod Vorskla hjemme og spillede 0-0. Dette var dog lige efter den hårde Champions League kamp i Manchester, der også endte med 0-0.

De første 13 kampe har været en blandet affære, men det tegner til at blive bedre spil fremover. Benteke har endelig fået hul på bylden og har lavet fire mål i ligaen. Det er fantastisk, at vide man har en stor spiller i front, der er sikkerheden selv når han får chancen. Han kunne meget vel gå hen og blive topscorer, da han i de seneste kampe konstant har holdt højt niveau. Han skal skånes, for ham kan vi ikke undvære.

På papiret har Shakhtar det bedste hold i ligaen, hvorfor vi må betegnes som favoritter. En ny træner er kommet til i form af danske Nikolaj Poulsen, og den seværdige fodbold han implementerer, ligner at være fundet sig til rette. Det kan blive en stor sæson, især med de seneste kampe in mente.

Vi kan vinde vores 5. ukrainske liga-trofæ på stribe. Spillet bliver bedre og bedre!



HVEM SKAL VI HENTE?
TRE ØNSKESPILLERE!

Man kan altid bruge nye spillere til holdet. Man kan hvert fald godt ønske sig nogle. Her er dem vi på redaktionen ønsker os:

Pierre-Emerick Aubameyang
Der mangler fart oppe foran med Christian Benteke og Didier Drogba, der er to store angribere. Derfor ville det være fantastisk med en hurtigløber som Aubameyang. Insiderkilder siger, at Poulsen har lagt i forhandlinger med ham for kort tid siden. Vi ville her på redaktionen elske at se ham i Shakhtar.

Lorenzo Insigne
Den italienske teknikker er en spiller vi meget gerne ser i Shakhtar Donetsk. Han har den fart og frækhed, der gør at han ofte kommer forbi sin modstander. Han vil være fantastisk at få ind på holdet i stedet for Douglas Costa, der på redaktionen har skuffet os meget. Han er slet ikke den spiller, han var under Mircea Lucescu. Desværre.

Ilkay Gündogan
Den tysk-tyrkiske midtbanespiller vil bringe en balance på holdet, som vi mangler. Dembélé er ikke slået til, på trods af han scorede et fremragende mål i kampen mod Volyn. Han har fået masser af chancer, men er røget af holdet - og på redaktionen, tror vi ikke at han vinder pladsen tilbage foreløbigt. En Gündogan vil gøre os meget bedre som hold. Han er urealistisk, men en stjernespiller der kan gøre os meget farligere i omstillingerne.




ER DET EN FEJL?
CHEFEN TALER UD OM DROGBA

Didier Drogba blev i medierne kaldt et scoop. Han har den bedste kontrakt på hele holdkortet, men på samme tid er han den spiller der har præsteret dårligst. Han har været en katestrofe indtil videre. Hør her hvad træner Nikolaj Poulsen har at sige:

Drogba har haft en svær sæsonstart:
Ja, han har ikke været så skarp som vi har forventet han ville være. Han har masser af erfaring, og gør det fantastisk på træningsbanen. På selve banen fungerer han dog ikke for tiden. Det tager tid at falde til i et nyt land, og kulden kan være svær at lære og spille i. Jeg har dog tiltro til han nok skal finde sig til rette og score mål.

Er Didier et fejlkøb?
Jeg kan på ingen måde forstå dette spørgsmål. Drogba er en fantastisk skikkelse at have i klubben. Han gør at de internationale medier har fokus på os, og regner os for at have gang i et stort projekt. Vi har fået en verdensstjerne, der inspirerer de unge på træningbanen og er meget professionel i sin omgang i klubben. Jeg er stolt af, vi har ham i klubben. Han skal nok komme til at vinde fansenes hjerter.

Hvordan får han gang i målscoren?
Han er en rutineret herre, og ved selv hvad der virker for ham. Pludselig skal han nok slå til og vise sig fra sin bedste side. Han trykker for hurtigt af for tiden, og det skal der laves om på. Men man skal afslutte for at man scorer mål.



CHAMPIONS LEAGUE
GRUPPE B TRUKKET

Shakhtar er havnet i en fin gruppe med Partizan, Benfica og Manchester City. De to første opgør er allerede spillet, og netop nu ligger Shakhtar på en anden plads ubesejret. Den første kamp var hjemme mod Partizan, hvor Dante og Bernard i anden halvleg satte serberne på plads med en sejr på 2-0.

Kamp nummer to blev spillet i England, hvor Manchester City ventede. Nikolaj Poulsen havde eksperimenteret med taktikken, og valgte en utraditionel opstilling i forhold til normalen. Der blev spillet med hele fem forsvarsspillere, men kæden stod fantastisk og Dante var i en klasse for sig. Kampen endte 0-0 på Citys bane. Et resultat der er rigtig flot.

Nu venter der to kampe mod gruppens nummer et i form af Benfica. Det bliver spændende om vi går videre. Chancen er der, men det bliver rigtig svært.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2013, 15:56 af Cesc » Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #33: 27 Okt 2013, 15:41 »

Fantastisk update og fantastisk blog  Smiley
jeg tænker på om du ikke kunne smide et screenshot af dine profiler, talenter og månedens spiller.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #34: 27 Okt 2013, 15:46 »

Fantastisk update og fantastisk blog  Smiley
jeg tænker på om du ikke kunne smide et screenshot af dine profiler, talenter og månedens spiller.

Tusinde mange gange tak. Har også brugt lang tid på den. Synes det er min bedste opdatering nogensinde. Og nu er forsiden af magasinet ændret, da jeg opdagede at jeg var kommet til at skrive Shakthar og ikke Shakhtar. Haha. Den er i vinkel nu.

Det kommer når sæsonen er slut. Wink
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #35: 27 Okt 2013, 15:54 »

Tusinde mange gange tak. Har også brugt lang tid på den. Synes det er min bedste opdatering nogensinde. Og nu er forsiden af magasinet ændret, da jeg opdagede at jeg var kommet til at skrive Shakthar og ikke Shakhtar. Haha. Den er i vinkel nu.

Det kommer når sæsonen er slut. Wink

haha det er hvad der sker. jeg syntes virkelig også, opdatering var voldsomt flot designet Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #36: 27 Okt 2013, 16:13 »

haha det er hvad der sker. jeg syntes virkelig også, opdatering var voldsomt flot designet Smiley

Mange tak. Det er jeg glad for du synes!  Smiley
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #37: 27 Okt 2013, 16:29 »

Synes det er min bedste opdatering nogensinde.

Nu har jeg selvfølgelig ikke styr på samtlige indlæg, du før har skrevet i andre blogs, men fanmagazinet var en super smart måde at opdatere på, og så ser det selvfølgelig også virkelig flot ud. Meget imponerende.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #38: 27 Okt 2013, 16:45 »

Fantastisk update igen! er helt vildt med at du har lavet et magasin, det giver altså bare lidt ekstra!
forsæt det gode arbejde Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #39: 27 Okt 2013, 16:56 »

Fænomenal update! Den er helt klart blandt de bedste, jeg har set!  Thumbs Up

KIU!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #40: 27 Okt 2013, 17:25 »

Den her er klart den bedste blog ever..

Keep it up!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #41: 27 Okt 2013, 17:28 »

En af de bedste blogs længe, og uden tvivl den grafisk mest imponerende blog i min tid som blogger og bloglæser.
Keep it coming!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #42: 27 Okt 2013, 17:47 »

Vildt god blog, og sindssygt godt lavet med forsiden af Shakthar Fan. KIU! Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #43: 27 Okt 2013, 18:59 »

Nu har jeg selvfølgelig ikke styr på samtlige indlæg, du før har skrevet i andre blogs, men fanmagazinet var en super smart måde at opdatere på, og så ser det selvfølgelig også virkelig flot ud. Meget imponerende.

Tusinde mange gange tak. Er rigtig glad for du kan lide det!

Fantastisk update igen! er helt vildt med at du har lavet et magasin, det giver altså bare lidt ekstra!
forsæt det gode arbejde Smiley

Det var også meningen da jeg fandt på det, at jeg ville lige gøre en tand ekstra ud af det. Mange gange tak for du følger med!

Fænomenal update! Den er helt klart blandt de bedste, jeg har set!  Thumbs Up

KIU!

Wow, tak for de pæne ord! Det giver lysten til at lave én til!

Den her er klart den bedste blog ever..

Keep it up!

Store ord allerede på side tre. Men jeg er smigret. Tusinde tak! Wink

En af de bedste blogs længe, og uden tvivl den grafisk mest imponerende blog i min tid som blogger og bloglæser.
Keep it coming!

Wow, et stort kompliment. Jeg må indrømme jeg synes folk som Nibali eller Zulue i gamle dage, gjorde et fremragende arbejde grafisk. Virkelig glad for du synes det, da jeg har brugt lang tid på det!
TAK!

Vildt god blog, og sindssygt godt lavet med forsiden af Shakthar Fan. KIU! Smiley

Det er jeg glad for du synes Svarto! Håber du vil tjekke næste update der kommer!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #44: 27 Okt 2013, 23:08 »


DE SIDSTE FEM INDEN VINTERPAUSEN

Der har været meget godt spil, og der var blevet lavet mange flotte mål. En enkel kamp var der dog en svipser i, og det kostede førstepladsen. Dynamo Kiev var hurtig til at slå til og vinde førstepladsen tilbage. Det er rigtig trist ikke at gå til vinterpause med en førsteplads, men vi er klar til at vinde den tilbage til foråret. Vores sidste fem kampe er gået således:

SHAKHTAR 1-1 DNIPRO
Vi spillede fremragende i denne kamp, og allerede efter kort tid kom kampens første mål fra Douglas Costa. En fremragende indsats, da han var blevet forsøgt i angrebet til dagens kamp. Spillet foregik meget på midten af banen, og der var meget hårdt spil i kampens forløb. Den rutinerede Srna mistede hovedet i starten af anden halvleg og røg ud med et rødt kort i rygsækken. Kampen gik derefter forfærdeligt for Shakhtar, og Dnipro scorede en enkel pind til 1-1. Det kunne dog være endt meget værre.

SEVASTOPOL 0-4 SHAKHTAR
En fremragende første halvleg med hele fire mål sikrede en formidabel sejr på udebane mod Sevastopol. Vi spillede sublimt fra første minut, og Dante sprang op på et indlæg fra Sobol og headede bolden i kassen til 0-1. Kort tid efter lavede den formstærke Christian Benteke et supermål på en hård flugter fra kanten af feltet. Et par minutter efter målet til 0-2, kom den brølstærke og kritiserede Drogba frem i feltet og sparkede sit bedste liga-mål for Shakhtar i kassen. Målene i første halvleg var dog ikke slut, da Benteke i overtiden hamrede bolden ind til slutstillingen 0-4. Anden halvleg var rigtig kedelig, og der var nærmest ingen chancer at få øje på.

ARSENAL KYIV 2-1 SHAKHTAR
En elendig kamp, hvor det var tydeligt holdet var utrolig træt ovenpå en flot kamp mod Benfica i midtugen. Det gik dårligt fra start af, og vi kom hurtigt bagud på en kontra fra hjemmebaneholdet. Shatskykh løb fra Dante og sikrede en føring på 1-0. Det holdt dog kun 20 minutter, da Bernard fik tilkæmpet sig et tvivlsomt straffespark. Benteke udnyttede muligheden og bragte balance i regnskabet. TV-billederne har sidenhen vist, at der ikke var skyggen af straffespark. På trods af det elendige spil, endte vi med at have 19 skud, mens Arsenal Kyiv kun havde 9. De var dog mere målfarlige og i midten af anden halvleg sparkede ghaneseren Adiyiah bolden ind til 2-1.

SHAKHTAR 2-0 TAVRIA
Efter blot 15 sekunder var den ivorianske verdensstjerne, Didier Drogba, klar i feltet og sparkede bolden ind til 1-0. Det tegnede til en god aften for Shakhtar, og bare kort tid efter scoringen til 1-0, var Dante endnu engang klar på et hovedstød. Han har været fremragende til at dukke op på hjørnespark. Efter scoringen til 2-0, blev resten af kampen kørt hjem på cruise control.

SHAKHTAR 3-0 GOVERLA
Den sidste kamp i ligaen år 2013 var mod formstærke Goverla. Shakhtar Donetsk var meget opsatte på at slutte godt af, og formstærke Drogba var endnu engang på pletten som første målscorer. Han skulle blot bruge 19 minutter på at lave et mål denne gang. Det lignede meget den seneste kamp mod Tavria, da Dante endnu engang var målscorer nummer to. Han gjorde præcis som i kampen mod Tavria, og dukkede op på et hjørnespark og knaldede kuglen ind til 2-0. I anden halvleg kom et par reserver ind, og Douglas Costa tog chancen og scorede til 3-0. Kampen var lukket, og derved gik vi på ferie med to sejre i træk og et godt udgangspunkt til at vinde mesterskabet.

Top 3 topscorere:
Christian Benteke - 7 mål
Dante - 5 mål
Didier Drogba - 4 mål

Top 3 assistmagere:
Keisuke Honda - 7 assist
Douglas Costa - 4 assist
Eduard Sobol - 3 assist

Top 3 topkaraktere:
Darijo Srna - 7,83
Dante - 7,75
Yaroslav Rakitskyi - 7,51
« Seneste Redigering: 27 Okt 2013, 23:22 af Cesc » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010