home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127273 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #15: 26 Okt 2013, 16:21 »


Stjerne-angriber hentet til Shakthar
24.07.13 - Донецк

En verdensklasse-spiller har forøget trøjesalget markant i Shakhtar efter han har valgt at underskrive en 1-årig kontrakt med mulighed for forlængelse. En rutineret stjerne med store trofæer på CV'et. Læs herunder hvem der er tale om.

Borgmester, Alexander Lukianchenko, er den mest populære mand i Donetsk - og dog. En verdensstjerne har netop bosat sig i byen, eftersom han har underskrevet en 1-årig kontrakt med Shakhtar. Didier Drogba er navnet. En mand, der har vundet Champions League, Premier League og FA Cup. Et stort navn på den internationale fodboldscene, og en spiller med masser af erfaring. 35-årige Drogba har følgende at sige om skiftet:

 - "Jeg fik muligheden for at være med i et stort projekt i Shakhtar. Jeg sætter pris på, at de tror på mig og jeg vil forsøge at gøre mit bedste for at overbevise manageren om, at han skal vælge mig. Jeg har fået til opgave at hjælpe de yngre spillere og jeg vil forsøge at lave mange mål og gøre holdet bedre," fortæller Didier Drogba.

Drogba er kendt for at være en målræv. Han finder de rigtige positioner i feltet, kan tage frispark, drible forbi forsvaret, skyde knaldhårdt på kassen og på samme tid arbejde stenhårdt for holdet. Han har fortid i fransk fodbold, hvor han har fået sin fodboldopvækst. Han startede med at spille i Le Mans, hvorefter han skiftede til En Avant Guingamp. Der gjorde han det fremragende og i sin første og eneste sæson i klubben, lavede han 20 mål. Storklubben Marseille fik øjnene op for den afrikanske angriber og hentede ham til. Endnu engang kom han kun til at være i en klub i et år, og denne gang lavede han 19 mål i sin første sæson.

Endelig fandt han sit ståsted, da de nyrige Chelsea valgte at satse på ham. Han nåede at spille over 200 kampe i Chelsea-trøjen og lavede hele 100 mål i klubben. I Chelsea vandt han også masser af trofæer, hvor hans tid i klubben blev sluttet af med et Champions League-trofæ, som han sikrede til klubben. Derefter gik turen til Shanghai, hvor det kun blev til 11 kampe og 8 mål. Drogba kom derefter til Galatasaray i Tyrkiet, men valgte kort tid, at det ikke var det rette sted for ham. Interessen fra Shakhtar gjorde ham meget interesseret i at komme til Ukraine.

 - "Jeg synes, at det var superspændende, da jeg hørte om hvad de gerne ville i Shakhtar. Der er store ambitioner i klubben, og jeg vil meget være en del af dette," udtaler den store angriber fra Elfenbenskysten.

Manager Nikolaj Poulsen er også rigtig glad for handlen, og føler at den gavner klubben på alle mulige måder.

 - "Jeg er rigtig glad for tilgangen af Didier. Han giver klubben et løft, og jeg er sikker på, at han vil bidrage med en masse godt. Han er typen der kan afgøre kampe, og på grund af sin store rutine kan han hjælpe Benteke med at blive en endnu bedre angriber. Det tegner godt, og jeg glæder mig til at se ham i aktion."

Didier Drogba kan få sæsondebut i kampen mod Goverla i weekenden.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #16: 26 Okt 2013, 16:26 »

Lækker grafik og super spændende med Drogba! Nu har du da også en gifte offensiv  Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #17: 26 Okt 2013, 16:49 »

Lækker grafik og super spændende med Drogba! Nu har du da også en gifte offensiv  Thumbs Up

Tusinde tak Ulle! Offensiven er på papiret rimelig giftig! Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #18: 26 Okt 2013, 17:34 »

Rigtig lækker blog, Cesc!

Og dit spil er virkeligt spændende. Man får jo helt lyst til et spil med Shakthar.  Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #19: 26 Okt 2013, 17:43 »

Rigtig lækker blog, Cesc!

Og dit spil er virkeligt spændende. Man får jo helt lyst til et spil med Shakthar.  Wink

Mange tak Risom!

Det er jeg glad for du synes. Gør da det. De har et superspændende hold!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #20: 26 Okt 2013, 19:01 »

Fremragende læsning og fornøjelse at have dig tilbage i blogverdenen. Spændende hold du er startet med og noget af et transferbudget du har haft, at tage store lunser af. Fornuftige indkøb - specielt Dembele, Benteke og Dante er jeg vilde med. Og ej at glemme selveste Dider Drogba. Ham skal du nok få fodret med utallige indlæg i boksen, og gøre ham til topscorer sammen med Benteke.

Ang. det taktiske oplæg. Kommer der screenshots op af dette?

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #21: 26 Okt 2013, 21:21 »

Lækker læsning Cesc! Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #22: 27 Okt 2013, 08:09 »

Fremragende læsning og fornøjelse at have dig tilbage i blogverdenen. Spændende hold du er startet med og noget af et transferbudget du har haft, at tage store lunser af. Fornuftige indkøb - specielt Dembele, Benteke og Dante er jeg vilde med. Og ej at glemme selveste Dider Drogba. Ham skal du nok få fodret med utallige indlæg i boksen, og gøre ham til topscorer sammen med Benteke.

Ang. det taktiske oplæg. Kommer der screenshots op af dette?

Mange tak AFC! Er glad for du vil følge med. Optur du er nede med indkøbene. De tegner sig også til at gøre det godt!

Det tror jeg, at der gør ja.

Lækker læsning Cesc! Smiley

Tusinde tak Grün!
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #23: 27 Okt 2013, 09:51 »

Ser godt ud Cesc, følger med Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #24: 27 Okt 2013, 09:56 »


; 1/3 ;
DE FØRSTE 10

Jeg har på ingen måde været tilfreds med de 10 første kampe. Det har været fint spil, nuvel. Jeg tror, at jeg i gennemsnit har 20 skud pr. kamp. Det er rigtig flot som mit hold kører bolden rundt, og især Bernard synes jeg imponerer meget. Men mine spillere kan simpelthen ikke lave mål. Det går mig ekstremt meget på, da jeg ofte synes jeg spiller de fleste hold ud, men jeg kører dem på ingen måde fuldstændig i stykker på målkontoen. Men sejre er hvad der tæller, og dem har vi fået seks af. Seks vigtige sejre, der gør at vi netop nu ligger placeret på førstepladsen.

Holdet har som sagt spillet fint fodbold. Jeg startede med at spille en 4-2-3-1 formation med en diamant på midtbanen. Det gik ikke videre godt, da mine angribere ikke lavede et eneste mål i denne formation. Jeg valgte derfor at skifte om til en standard 4-4-2 taktik. Det gik bedre, men jeg var stadigvæk ikke helt tilfreds med hvordan mine spillere kørte bolden rundt. Der var for mange dumme boldtab, for mange skud udefra og for få indlæg til Drogba og Benteke i feltet. De to har i øvrigt været elendige, især Drogba, der netop nu er bedømt til at være den 3. dårligste på holdet. Han ligner et fejlkøb af dimensioner. Benteke er heldigvis kommet lidt i gang og har lavet tre kasser. Dog kun én enkel i ligaen, men han kæmper røven ud af bukserne og skal nok få gang i scoringerne lige pludselig.

4-4-2 taktikken var heller ikke mig, hvorfor jeg skiftede hen til en 4-1-2-1-2 formation med kanter. Det virker bedre, og jeg får meget bedre spil synes jeg. Det er dog stadigvæk ikke sådan, at jeg er tilfreds med antallet af mål ift. chancer. Det skal virkelig forbedres, og jeg regner med at hente en ny angriber i januar. Det kan ikke passe, at jeg ikke laver flere mål, når man ser på mit spil, hvor der ofte er 60-40 i boldbesiddelse. Der skal laves flere mål, mange flere mål!

Srna har været holdets bedste spiller. Han har holdt et stabilt niveau i alle kampe, og han ligger netop nu med et gennemsnit på 7,91. Generelt har forsvaret stået kompakt og været gode til at minimere antallet af chancer. Sobol på 18 år har også grebet chancen og er blevet fast mand på holdkortet. Jeg har store forventninger til ham, og han udvikler sig formidabelt! Det er dejligt at mærke de unge spillere med ukrainsk baggrund gør det godt. Dante har også været en klippe, og han har virkelig fundet sig til rette i Ukraine. Jeg er rigtig glad for denne signing, og føler det er det indkøb der har gjort det bedst.

Den brasilianske kreatør, Bernard, har uden tvivl været holdets offensive omdrejningspunkt. Han har udgangspunkt i venstresiden, hvor han har fået en fri rolle. Han kører rundt med sine modstandere, og uanset om han vil ind i banen eller til baglinjen, kommer han det. Bernard kan gøre hvad han vil, og jeg føler mig rigtig heldig med at have en spiller af den kvalitet. Desværre er han den eneste offensive spiller der virkelig præsterer, men det er åbenbart nok til at ligge nummer 1!!

Holdet startede ud med fire sejre på stribe. Først vandt vi 2-1 mod Arsenal Kyiv, derefter 2-0 mod Tavria, hvorefter der kom to 1-0 sejre mod Goverla og Metalurg Zp. Chornomorets fik derefter revanche fra Super Cup-finalen, og slog os 1-0. En kamp, hvor vi aldrig rigtig fandt fodfæste. Metalist tog til Donetsk og fik et uafgjort resultat. Den kamp var jeg rigtig træt af, da vi virkelig havde godt spil. Vores største sejr i denne sæson kom i den efterfølgende kamp, hvor der ventede Illichivets. De måtte forlade deres egen hjemmebane med et nederlag på 4-0. Dette var blandt andet kampen, hvor Benteke fik hul på bylden for os.

Glæden var kort, da vi kampen efter tabte 0-2 på hjemmebane til Zorya. En rent udsagt lortekamp, som jeg gerne vil glemme hurtigst muligt. Vi lå på daværende tidspunkt på 2. pladsen, 3 point efter Dynamo Kiev på 1. Vi skulle møde dem nu, og jeg var virkelig klar til at spille en stor kamp. Spillerne havde samme indstilling og gik på banen, og ramte endda træværket tre gange. Bolden ville ikke ind i nogle af enderne, og kampen endte med en skuffende 0-0. Vi tabte ikke terræn, men jeg ville virkelig gerne have haft tre point i denne kamp. Men vi tager dem på hjemmebane!

Den 10. kamp var mod Metalurg D. Det blev en rodet affære, men vi vandt kampen med 1-0 og endte dermed på en førsteplads. Det er vigtigt at vi ligger nummer 1 på trods af det få mål. Når holdet bliver endnu bedre spillet sammen, er jeg sikker på, at både Benteke og Drogba nok skal score regelmæssigt. Derfor er det supervigtigt, at vi i de mindre gode perioder alligevel skraber point på kontoen.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #25: 27 Okt 2013, 10:29 »

Ser godt ud Cesc, følger med Smiley

Mange tak. Dejligt, at en stor blogger som dig følger med!  Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #26: 27 Okt 2013, 10:40 »

Rigtig god blog. Følger klart med
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #27: 27 Okt 2013, 11:03 »

Rigtig god blog. Følger klart med

Fedest. Tak Est-1892.

Regner med at komme med en update senere i dag. Den vil omhandle de sidste kampe inden den lange vinterpause! I morgen skulle der gerne lande en om min CHL-gruppe.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #28: 27 Okt 2013, 12:47 »

Hvad synes I om måden den sidste opdatering er skrevet på?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #29: 27 Okt 2013, 12:57 »

Flotte flotte updates du får hevet frem her!
Virkelig fantastiske grafik du laver, det tager jeg hatten af for!
Derudover er sproget i dine updates fremragende, uden stavefejl!
Det går jo fint i ligaen, og jeg håber du snart får gang i dine angribere og får scoret nogle flere mål!
Jeg er med hele vejen ;-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010